Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?

ID: 266573


Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami

~scan cargo
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl

Posty (1498)

~Mistrz
3 lat temu
PiS doskonale trafia w potrzeby Polaków, coraz wyższe ceny, tego ludzie potrzebują, np płatne wejście na placyk zabaw z dzieckiem, na początku byl szok ale rząd wytlumaczyl że w Holandii tak jest i ludzie są już zadowoleni.
~Hycel
3 lat temu
Niedługo będzie podatek od soli, glutenu, konserwantów, przeciwutleniaczy. A to wszystko dla waszego dobra żebyście byli zdrowi i szczęśliwi
~Hycel
3 lat temu
A szczęśliwi będą musieli być wszyscy bo taką ustawę sejm przegłosuje
~Mistrz
3 lat temu
Dokładnie a jak władca będzie miał przemówienie i ktoś nie będzie go oklaskiwal to 1 tys mandatu ma być
~Hycel
3 lat temu
Albo jak w KRLD czyli kulą w lep
~scan cargo
3 lat temu
Mineło 2 tygodnie i jeszcze bidy nie ma ale coraz czesciej od takich firma z którymi wspołpracuje sporadycznie już dostaje propozycje stawek na poziomie z 2021 roku, wiec te 2 tygodnie nic na plus nie zmieniły, niby znow jest długi weekend można zwalać na to że firmy w DE zrobią sobie długi weekend, ale wydaje mi sie to troche naciągnanym argumentem, teoretycznie za chwile wakacje i znow bedzie że pewnie po wakacjach rynek sie odbije, ale już sam fakt że dużo ładunków jest po kosztach świadczy o tym że spedycje nie musza podnosic stawek, ja nie mowie że nie ma dobrych ładunków bo są ale jest ich mało i nie zawsze akurat ma sie auto w danym miejscu i w danym czasie aby taki ładunek zrealizowac
~Kris
3 lat temu
Dwa tygodnie pokazało ze jest gorzej niz było a to nawet nie jest wstęp. Szczyt sezonu. Jeden przykład. Mam z przetargu ładunek 300 euro za 180 km. Klient zamiast mi wrzuca to na giełde za 220 euro i znika w 2 minuty. Cena ON wzrosła o 60 gr w tydzień. Ładunki jada za psie pieniądze bo wszystkim się wydaje ze to minie za dwa tygodnie. A potem znowu że może to tylko 2 tygodnie (jakas dziwna a*alogia z lockdownami). Tak dojedziemy do września pazdziernika. Teraz to się jeszcze kula siła rozpędu. Jakieś budowy się konczą a nowe nie startują.
~Patryk pogromca dziadow
3 lat temu
Klijent wrzucił to za 220euro bo pewnie zauważył że Ty wrzuciłeś za 50 jako doładunek haha
~Kris
3 lat temu
Patryk ciulu juz wróciłes z przygody czy zapier. dalasz jeszce jedno kółko?
~Patryk pogromca dziadow
3 lat temu
Zauwazylem ze ladunki daje się bezpośrednio konkretnym firmom że swoją flotą.

Czyżby spedytorzy bez flotowi stali się nie potrzebni? ?
~Kris
3 lat temu
Gdzie zauwazyłes? W pizzerii? Co ty ciulu wiesz o transporcie?
~driver
3 lat temu
Rynek zdziwaczal Wczoraj lądowałem od producenta ładunek do de 1150km za 2040e Aż dziwne że dali to sami z siebie pytajac tylko o dostępność samochodu Żaden fix ani ekspres
~Patryk pogromca dziadow
3 lat temu
Mam kolegów koleżanki z transportu.

Mówią że kasę się trzepie dobra tylko kierowcom nie chce się robić każdy 2/2 Max 2/1

Brakuje kierowców, auta stoją
~Kris
3 lat temu
Patryk czytaj co piszesz bo zaprzeczasz sam sobie w jednym zdaniu. Trzepie sie kasę ale auta stoją bo nie ma kierowców? To co mailem wysyłają ci twoi koledzy te ładunki?
~Kris
3 lat temu
Driver anomalie sie zdarzają. Ale jeden złoty strzał nie wystarczy na cały miesiać. A kierunek jest jeden obecnie. W dół.
~x-man
3 lat temu
rynek jest kompletnie pokrecony, sa relacje gdzie jest kiepsko a sa trasy gdzie za 300 km placa po 1800 Eur. Ciezko jednoznacznie stwiordzic czy jest mniej czy wiecej ladunkow
~Patryk pogromca dziadow
3 lat temu
Kasę się robi nawet z systemu 2/1 tyle płacą o hymnie pomyślałes? Lecz gdyby było 3 kierowców na 2auta to dopiero były by zyski.

Ale widzisz ktoś wyżej pisze że za trasę 300km ma 1800euro a tobie za taka sama trasę dają 300 i jeszcze zabierają hahahah
~driver
3 lat temu
Z 500 ładunków na tydzień w tym wyjedzie 51 Dziwne że przy takiej lipie można trafić takie cudo
~driver
3 lat temu
A wg to dziwne że z tego samego miejsca bierze ładunki również słynny mag... S co puszcza wt na pusto do Niemiec
~scan cargo
3 lat temu
Przed chwilą rozmawiałem z handlowcem bardzo dobrze znanego producenta Naczep w zeszłym roku były terminy na rok 2 lata do przodu on sprzedał 650 naczep w zeszłym roku i teraz... do sedna w tym roku od lutego 2 szt marzec zero kwiecień 5 stockowych maj to samo czerwiec zero !!! i ponieważ on w tym siedzi długo to doszlismy do a*alogi z 2009 rokiem wtedy też było podobnie. kryzys już powienin być w 2019 ale wtedy zadziało sie coś czego nie było do tej pory nigdy w histori Na spokojnie kryzys nie oznacza że nie bedzie co jeść czy że ludzie bedą głodowac itp, stop kryzys jest potrzebny w gospodarce, niestety moze jest to brutalne ale tak jak w przyrodzie natura eliminuje słabsze osobniki to kryzys robi to samo w gospodarce
~driver
3 lat temu
KRONE robi odbodowy naczep i to jest sensowny pomysł Co w naczepie się zepsuje? Łożyska? Tarcze? dach? Wkładając 25tys max 30 w naczepe mamy odbudowana i sprawna naczepe w 100%kladac nowe boki dach nie będzie odbiegać od nowych Tylko zostanie data produkcji
ono
3 lat temu
kredyty strasznie drogie... coś czuję, że połowa jesieni wtedy poznamy nowe lub właściwe znaczenie słowa "jest źle".
Dobrze to już było...
~Kris
3 lat temu
a*alogia do 2008 jest taka ze podobnie się zaczyna ale jak poczytać jakies ekonomiczne portale to tam piszą że bedzie mocniej niz w 2008 roku. Dla tych co nie przezyli to jakas abstrakcja. Przeciez nawet jak poczytasz o rynku nieruchomosci to większosc krzyczy ze bedzie rosło bo cegły poszły w gorę. No cóż cegły mogą byc drozsze nawet 10x tylko jeszcze ktos to musi kupić. I nie wazne ze wzrósł gaz do wypalania cegieł w piecu. Albo zejdziesz z ceną albo padniesz. A nawet jak zejdziesz to tez mozesz pasc bo cena rynkowa bedzie ponizej kosztów produkcji. Z transportem tak samo. Klient nie pyta jaki jest koszt km on wystawia za stawkę z doopy a ty decydujesz czy stoisz i padasz za miesiac czy jedziesz i padasz za 2 miesiace.
ono
3 lat temu
jeszcze nie do wszystkich dotarło co się dzieje...
~scan cargo
3 lat temu
i tu sie zgadzam w 2009 Knauf miał taka wewnetrzna platforme do podawania cen za tranpsort tzw licytacja w dół kto da mniej i pamietam jak dzis ze jak było to tąpnicie luty/marzec 2009 to ładunki z materiałami budowlanymi ludzie zabierali za 1, 6 PLN za km a to nie pokrywało kosztów paliwa parkingi na granicy były zapchane bo auta zjezdzały na potęge do kraju i wszyscy przecierali oczy ze zdumienia co sie dzieje bo po prostu nie było ładunków ( tzn ilosć ich spadła tak dramatycznie że na jeden ładunek przypadało 3-4 auta )
~scan cargo
3 lat temu
stawka Knaufa była 0, 34 EC i mowie tu o ładunkach 24 T na całe auto z rottleberode do Polski natomiast podejżewam że 50 % kierowców przyszło do pracy po 2009 i tak samo firmy sie potworzyły wiec oni nie maja pojecia jak wyglada kryzys i jakie to ma przełożenie na transport i sytuacje na rynku nikt z tzw przewoźników kontaktowych nie przeżył sytuacji gdzie np taki dsv ntg dhl powie im że za 2 tygodnie z ich floty może zostać np 10 aut z 50 i nikogo nie interesuje co ty zrobisz z 40 autami w leasingu takie tam *rele przy wódce :-)
~Patryk pogromca dziadow
3 lat temu
W naczepach proponuję posadzić jakieś egzotyczne owoce a z ciągników można zrobić nowoczesny kurnik lub gołębnik

1

~scan cargo
3 lat temu
a i żeby było jasne to nie bedzie tak że raptem kierowcy zaczna wisiec u bram jesli mamy niedobór około 30 % kierowców nowych nie ma i nie bedzie ( w sensie młodych ) to kryzys tylko zrównoważy podaz i popyt i nie bedzie już presji wzrostu wynagrodzeń
~Kris
3 lat temu
Ja pamietam w rybniku była firma EDRO TRANS co miała 100 aut pod OPLEM. Jak opel stanął to po 3 miesiacach plac w rybniku był pozamiatany. Nikt nie jest w stanie przestawic takiej floty na inną robotę tym bardziej ze gdzie indziej sytuacja jest podobna. Wystarczy popatrzec na transa. Dzisiaj z Krakowa na Śląsk nie było zadnego ładunku mittala gdzie normalnie wystawia to 10 spedycji. Kto ma robotę z pierwszej ręki to moze przetrwa. Zalezy jaka branza. Ale ci co jezdzili z giełdy to powinni szybko auta sprzedawać bo moze jeszcze jakis frajer nie wie i kupi albo do azerbejdzanu da sie wcisnać.
~Milicja
3 lat temu
Kris jestem z okolic Rybnika ale chyba pomyliłeś firmy KOL trans z EDRO trans
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.117.194.238

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels