ID: 266573
coś sie chyba dzieje bo jakiś gwałtowny spadek ilości ładunków?
ID: 266573
ID: 266573
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
Jeszcze 2 tygodnie temu było dużo ladunków i człowiek sie nie wiedział w co rece włożyć a od 2 tygodni stopdniowo to zaczelo siadać, chodzi mi o transport FTL plandeki czyli nie FMCG ale przemysłowe /automotive, dziś mnie dobili bo ten sam ładunek co jeździłem z nim pare razy w ciagu ostatnich 2 miesiecy zaproponiwali 15 % niżej, grzecznie podziekowałem ale tak sobie mysle czy ten hamulec zaciagniety w Chinach, ta spirala inflacyjna, można powiedzieć zapaść w budowlance to jest ciekawe praktycznie przyszłościowo mieszkania sie nie sprzedaja a ceny ida w góre jak szalone czy to własnie już nie spowodowało że rynek sie studzi, w 2009 roku było podobnie wszytko szło mocno do przodu brakowało aut ładunki do wyboru do koloru i nagle bang z dnia na dzień spadek ilosci ładunków frachty nagle spadły o połowe i spedycje szukały dna, a może to chwilowe zawirowanie spowodowane wolnymi dniami
~scan cargo*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
*.204.44.210.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (1498)
~Patryk pogromca dziadow | Małe firmy takie kilka aut mogą mega zaoszczędzić na kierowcach. W 1 siada dziad w drugie jego baba w trzecie synek w czwarte córka oszczędności jest 50 tysięcy miesięcznie a to już dobra kasa do miru domowego. Wakacje na paryskich dzikusach gratis Czego chcieć więcej? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Lato jest to nawet kalesonów nie trzeba a i z pola coś idzie wyrwać po drodze | |||
~driver | to rodzina dziada bedzie miała kasę A taki bezmozg jak ty biedę Bo nie znasz zaleznosci przyczynowo-skutkowe j On ma a ty nie bedziesz miał Cos dalej tłumaczyc? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Niech mają. Podejrzewam że Max 1 wyjazd i rodzina kończy z transportem jak zobaczy ten miód w trasie haha | |||
~12345 | driver pojedzie, chyba du, pa po niecheblowanej desce, przecież ten *ła co najwyżej może mieć kartę woźnicy | |||
~12345 | P i e r d o ł a. było ale ucięło | |||
~driver | spokojnie oni sobie dadza rade bo tez juz idzie to w drugim może trzecim pokoleniu zabawa w transport Zobacz ile dziewczyn teraz nagina w treansporcie i nie miałczą tak jak takie imitacje facetów jak ty | |||
~driver | spokojnie dam sobie rade Ciekawe czy ty byłes w kazachstanie czy tylko ogarniasz dalekie czechy Nawet kr*ynie nie wiesz jak nazwac kartkę w karnecie TIR | |||
~scan cargo | bo widzę że znow sie byli i obecni kierowcy uaktywnili ja na brak kierowców nie narzekam, ba rotacyjnie na siłe ich wysyłam na urlopy maja już wykorzystane całość i lecą na bezpłatnych, wiec brak kierowców to jakieś hasło wytrych którym sobie wszyscy twarz zaslaniają | |||
~driver | kierowców jest na tyle Oby było ładunków co wozic a tu raczej sie na to nie ma | |||
~Patryk pogromca dziadow | U jednego kierowcy pracują non stop bez zjazdu i robota jest u drugiego są na urlopach z przymusu. Chyba bierzecie leki odwrotnie działające haha | |||
jacek-kuba
| Praca dla kierowców: Szukam pracy (136) Dam pracę (548) kierowców opór a najwięcej wiejskiego biznesu jest i biznesmenów. Małorolny orał kobietą, potem 1 krową 1 ha ziemniaków. A teraz został asem i książki pisze o strukturach wielkiego biznesu z dwoma renatami. . | -1 | ||
jacek-kuba
| Dynamiczne zmiany zachodzą -dlatego musi wszystko wrócić do normy, stąd przewrót na świecie. Cham wraca na swoje miejsce. Przez pokolenia sprawdzał się przy przerzucaniu gnoju i niech tak pozostanie. | -1 | ||
~ccc | Dziś się ładnie zesrałem za moją cieciowką, nawalił do reklamówki chce ktoś odstąpię połowę | |||
~driver | masz rację jacku | |||
jacek-kuba
| Cześć Tomek | -1 | ||
~scan cargo | Do Patryk po za tym nasza dyskusje nie jest pod tytułem "jak cieżka i niewdzieczna jest praca kierowcy miedzynarodowego i dlaczego niektórzy uważają że jest słabo wynagradzana " poł godziny temu rozmawiałem z kolega pracuje w firmie produkcyjnej 30 km od Warszawy i u nich jest to samo że nie maja ludzi do pracy a ci co sie zgłaszaja to chca 5-6 tys po zawodówce wiec jak widac problem nie dotyczy tylko kierowców, ale to nie tan wątek | |||
~12345 | Zbliża się popołudniowy uduj krów, za chwilę umilkną dziady typu driver czy trsnsportowski, wrócą jak podoba krowy, łysa du, pa pewnie też się zjawi jak wróci że sądu pracy | 1 | ||
~driver | Masz rację kierowcy wrócą do normalności Kierownica już wielu ludziom życia nie uratuje | |||
~driver | Pamiętaj że rolnik przeżyje w każdym kryzysie A miejski cwaniak jedynie znajdzie miejsce pod mostem głodny | |||
~Patryk pogromca dziadow | Czasy w których 10 pracowników pracowało na 20 nierobów w biurze się skończył. Czy to jazda czy coś innego. Przewiduje że w biurze zostaną najlepsi a ich koledzy będą musieli zakasać rękawy i pracować obok tych po zawodówce. | 1 | ||
~scan cargo | kjm biznes nie polega na robieniu i kreceniu kółkami w przypadku transportu tylko na zarabianiu kasy !!! niech to trafi w końcu do komunistycznych głów !!! co to znaczy że kierowcy jezdza i nie zjezdzaja w 2012 też latali do samego końca dopóki pętla sie nie zacisneła, w 2019 to samo, firmy z autami w leasingu zawsze zachowują sie tak samo bo im jest gorzej tym bardziej potrzebuja przepływu kasy wiec jeżdzą żeby jeźzić | |||
~12345 | Już ludzi po zawodówce prawie nie ma, w ostatnich latach tych szkół nie było, znajdź teraz spawacza, murarza czy jakiś niby zwykły zawód, nie ma nikt nic nie umie, zapytaj kogoś o metaloznawstwo albo materiałoznawstwo, czarna magia, ostatnie 20 lat fabryka ekonomikow, więc kto i co miałby robić z nich, jak dasz mu młotek do łapy to się nim zabije a srobokretem oczy sobie wybije | 1 | ||
~scan cargo | kózwa udział komunistów na tym forum jest zastraszający kolejny geniusz Patryk który uważa że warość dodana pojawia sie z pracy fizycznej 10 fizycznych na 20 osób w biurze, a słyszał TY że sa firmy gdzie nie ma tych 10 fizycznych tylko tych 20 nierobów jak ich nazywasz w biurze. I są to firmy niwspółmiernie bogatsze od tych gdzie jest tych 10 fizycznych | |||
~scan cargo | kjm Markx i Engels wiecznie żywi komunista tym różni sie od kapitalisty że ten pierwszy zawsze patrzy co ma ten drugi i jego cała energia skupia sie na tym że tamten ma za duzo i jak mu to zabrac | |||
~12345 | Te firmy to przede wszystkim banki i wszelakiej maści instytucje finansowe, w prostych słowach, oszukują innych by sami mogli zarobić, uczciwą pracą dziś się wszyscy brzydzą, uczciwego człowieka kołuje się i zastrasza by cicho siedział i nie upominał się o swoje prawa do uczciwej wypłaty, ci nie którzy uprawiają propagandę pogardy do swoich podwładnych, przykład, obecni na forum psiefośnicy zwani też dziaftransami | 1 | ||
~12345 | Kapitalista czego rób kasę kto ci broni, jestem za tym i tu bez zgryźliwości ale to że ty chcesz robić kase nie oznacza że ktoś też nie może, koło się kręci zarabiasz musisz płacić a jak nie chcesz to twoja sprawa zostajesz bez kierowcy i w czym problem, kierowca pójdzie tam gdzie dostanie więcej, chyba to normalna rzecz każdy tak robi, chyba nikt nie uważa że ktoś to robi dla przyjemności albo z pasji do tego zawodu, te próby zakłamywania rzeczywistości już da tak nie usilne że można nie źle się pośmiać | 1 | ||
~scan cargo | za nami kolejny tydzień i cały czas spada podaz ładunków a co za tym idzie i stawki frachtowe, nie mowie o pracy kontraktowej ona ma swoje plusy i minusy jak jest górka to ma minusy jak jest spadek to ma plusy :-) Co niektórzy sie jarają tym że stawki dla kierowców cały czas rosną i jest wieksze zapotrzebowanie niż podaż i sie zgodze w 2009 też tak było, a co sie pozniej stało każdy kto ciut dłużej jest w transporcie wie to samo było z początkiem covid wtedy firmy które balansowały na krawedzi to zaczeły zwalniać kierowców i nagle sie ich pojawiło sporo ale za chwile rząd zrobił dopłaty i wszyscy sie bili o kierowców, co śmieszne za te dopłaty w tej chwili wszyscy płacimy w postaci inflacji | |||
~scan cargo | A Gospodarka Niemiec własnie weszła w stagflacje już to podali jeszcze nie jest w recesji ale jest ponad 60 % prawdopodobieństwa że z końcem roku wejdzie w recesje, zreszta my też już jesteśmy w staglacji ale jak DE wejdzie w recesje to my tak samo, pewnie po wakacjach sie okaże, jaki jest popyt inwestycyjny bo blandekarze transportują głównie towary z przeznaczeniem inwestycyjnym maszyny stal drewno automotive to wszytsko co sie nie mieści w kategori konsumpcja to idzie głównie na plandekach, zreszta Covid pokazał to wyraźnie że np chłodnie miały 20-40 % wzrost zapotrzebowania na prace gdy na plandeki był poteżny spadek | |||
~megadziadtrans | ale fachowcy typu padryk i 234 to wieszczą że niedługo szofer koorwa klocka za dzień zarobi... koorwa za tydzień na zachodzie chyba |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.