Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA

Jedno jest pewne - pracy dla nich nie zabraknie
ID: 266339

Tegoroczna edycja akcji „Profesjonalni kierowcy” nabiera rozpędu. Kursanci przeszli już pierwsze szkolenia teoretyczne (w formule online) i praktyczne, dzięki którym podnieśli poziom swojej wiedzy i umiejętności. Trwają zapisy na kolejne bezpłatne szkolenia.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (5)

~Marrek
2022-05-19 14:23:33
Wszystko jest ładnie, ślicznie.
Ci, którzy mają uprawnienia, a pracują w innym zawodzie wiedzą jakie są ogłoszenia, jak przeliczyć sobie stawkę godzinową, wiedzą co oznacza być codziennie w pracy po 13 godzin, znają sztuczki stosowane przez pracodawcę (np. wciśnij łóżko na rozładunku), wiedzą że jak pracują na łóżku to w razie zdarzenia nie dostaną odszkodowania, znają przepinanie naczep w deszczu-ulewie, stawanie na niestrzeżonych parkingach bez prysznica (bo pracodawcy nie opłaca się), wiedzą o kulawym planowaniu, np. w piątek kiedy masz zjeżdżać na bazę spedytor bierze ładunek do załadowania i jak na hali nie załadują bo rozładunek miałeś na 14tą, dwie godziny dojeżdżasz 140km, przyjeżdżasz na 16tą i słyszysz "no magazynier już poszedł do domu, zapraszam jutro o 7mej", a byłeś umówiony że sobota po zjeździe wolna i zjeżdżasz bez ładowania na bazę, a po powrocie za 2 tygodnie spedytor Ci robi "podjazdy" dlaczego nie załadowałeś i bluzga przez słuchawkę.
To wszystko wiedzą ci którzy mają uprawnienia, a nie wożą.
Tylko czy o tym wszystkim wspomina się nowym kandydatom i wskazuje się tok postępowania,
jednocześnie odsiewając tych co nie chcą stresować się,
czy raczej bierze się wszystkich, szkoli się, a potem jak rezygnują bo za dużo stresu, dziwi się -dlaczeg
Kto tu jest puknięty?
Ten z uprawnieniem co nie chce wozić,
czy ten szkolący, co nie mówi jak jest rzeczywiście?
g-a
2022-05-19 14:27:16
Na tym świecie pewne są tylko podatki i śmierć.
~Marrek
2022-05-19 14:34:52
g-a, nie rób sobie chichawek, pewny jest też pakiet mobilności i to że jak była małżonka chce od ciebie alim.. za rozpad pożycia małżeńskiego przez rozłąkę, to przedstawiasz, że jako kierowca międzynarodowy twój charakter pracy jest określony jako mobilny i rozłąka nie występuje (przepis 2020/1057), nie przysługuje więc rozłąkowe, nie przysługują diety na wyżywienie, toaletę, inne drobne koszty, oraz nie przysługują ryczałty noclegowe na pokrycie kosztu noclegu ponieważ zgodnie z przepisem nie jesteś w podróży służbowej. Tym samym byłej małżonce zostanie zasądzone 200-300 (trzysta) zł na dziecko.
Charakter mobilny, dobre, nie? Nic nie przysługuje. Poczytaj sobie na stronach rozporządzeń UE.
~Rob
2022-05-20 09:56:18
Być kierowcą w Polskiej firmie transportowej jest nieopłacalne. Kierowca to pracownik nie automat. Kierowca jak jest tani to nie generuje kosztów i może koczować pod magazynem lub w miejscu zakładu i rozładunku i każdy ma na niego wy... ne, jak jest dobrze opłacany to czy szef czy spedycja liczy się z kosztami i organizuje pracę jak najefektywniej. Zarządzaniem i organizacją pracy nie może zajmować się osoba z przypadku, która odbywa staż z urzędu pracy
~Tadeusz
2022-05-20 15:10:46
Jedno jest pewne, pracy dla nich nie zabraknie za 5922zł brutto miesięcznie na przewozach dwustronnych i tranzytowych, codziennie po trzynaście godzin w pracy. Zarobkiem jest tylko to, co na umowie, przecież nie ma już diet, ryczałtów, już na jedzenie, toaletę, prysznic, ani hotel -nie przysługuje. DO MŁODEGO, co zastanawia się, najpierw czytasz przepisy, od deski do deski to, na czym będziesz codziennie pracował 561/2006, oraz 1057/2020, POTEM przetwarzasz ze zrozumieniem i myślisz, czy Ci to pasuje, POTEM dopiero jak już wszystko zaakceptowałeś, (włącznie z utratą młodości na przyautostradowym parkingu w nieklimatyzowanej kabinie, bo kto młodego bez doświadczenia weźmie na nowy ciągnik, ) jak akceptujesz ryzyko, wtedy dopiero idziesz na kurs i robisz uprawnienia.
To nie są śmichy chichy, sam zobaczysz, że ogłoszenia ogłoszeniami, a to co w umowie o pracę, to zupełnie co innego i tłumaczenia pracodawcy w trasie (do Ciebie od szefa) jak chcesz stanąć na kamerowanym parkingu z prysznicem "chcesz pan to sobie pan opłać bo mi się nie opłaca", albo jak jedziesz przepisowe 80 i spedytor dzwoni "co ci. pka jesteś? 80 to ci. pki jeżdżą" i czujesz się dosłownie wewnętrznie jaksz mata. Zrobiłeś uprawnienia za 10tys a jesteś traktowany gorzej jak sprzedawczyni w warzywniaku przez rozhulaną karinę z piątką rozwydrzonych dzieci. Takie porównanie, ale wiesz o co chodzi.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.236.221.156

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2022
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels