Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jakie stawki dzienne w firmie 2022 dla kierowcy

ID: 264575


Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?

~Tadek
*.lyon2.fr.psi.net

Posty (260)

~!!!iiii
driver za miesiąc zrobisz wyrównanie z dodatków do wynagrodzeń spokojnie ale tak jak mówisz tanio to już było chyba każdy to widzi po rachunkach a teraz będzie jeszcze okolejny procent inflacja droższa, bo transport zdrożeje.
~!!!iiii
Łysy jeśli dobrze pamiętam to osoby wykładające towar w sklepach czy szykowanie towaru w logistykach nie jest takie proste, bo tam sprawdzają efektywność i jeszcze odpowiedzialność materialna za straty. Tam musisz robić wszystko Tip Top albo płacisz za błędy i to od razu, bez dyskusji. Zbita flaszka dobrej łychy przy wykładaniu płatne w kasie na koniec pracy.
~driver
Czas na przemyślenia nad pewnymi krokami Już widzę jak leasingowcy dołożą do auta po 5tys jak zysku mają po 4
~!!!iiii
driver zysku 4 z leasingowego zestawu optymistą jesteś.
~driver
W przewoźnikach i spedytorach codziennie jest to oddania przekazania kilkadziesiąt samochodów ostatnio Ciekawe jest to ze większość to firmy z nowym sprzętem na wypasie a w komentarzach powodem oddania jest brak zysku

1

~olo
Cholera, podły Ł ysy znowu trafnie przepowiedział przyszłość. Pierwszym pytaniem szukajacego pracę może być pytanie o wiek auta. Jak do pięciu lat, dziękuję za prace z ryzykiem niewypłacalności.
Może byc w cenie praca na spłaconym zadbanym Premium czy Ivecu.
Z czego zapłacą szefy posiadajacy nówki koszty pracy?
No z czego?
~olo
Do czerwca wszystko się wyjaśni, chociaż już widać braki kasiory w firmie.
Koleśność zapłaty.
1. Karty paliwowe.
2. Drogi
3. Leasingi
4. Ubezpieczenia
5 kierowcy.
Na ostatnią pozycję może zabraknąć.
Jak zysk był wyliczony przy poprzednim wiborze i cenie paliwa na 5 tyś zł z auto, to teraz braknie.
Pozdrawiam wszystkich oportunistów i optymistów.
Kierowca zawsze da sobie radę.
~!!!iiii
driver jak ktoś planuje biznes na kwartał a koszty stałe tworzy na 5lat to co się dziwić. Ja ostatni nowy sprzęty kupiłem za 85e/netto dziś nie wiem czy kupisz jakikolwiek ciągnik z tą kwotę. Pamiętam 08/09r i wtedy też koszt paliw czy czas oczekiwania na pojazd był podobny jak teraz i co było w 10r. Do tego o PM już wiadomo od 2lat, pandemia i problemy z produkcją automotiv też od ok 2 lat za chwilę albo kryzys albo mocna korekta rynków. Rozumiem duże floty wymieniają pojazdy (i tak z rocznym poślizgiem spowodowanym pandemią i wstrzymaniem zakupów) ale tam nie ma bogatych wersji tak nie rozumiem MŚP gdzie mają jakieś a*alityczne podejście do biznesu. Zapłacić 100 za DAFa czy 110 za SCANIA. Taki korpotrans kupił rok temu Scanie za 70 max 80tys a dziś używkę taki moloch sprzedaje za 80-90tys czyli dość, że tanio kupił to jeszcze zarobił i realnie używał go za darmo i wszyscy się dziwią, że Girteka jeździ za 90cent. A mały biznes daje się dymac sprzedawcą aut, że taniej się nie da. Myślę, że też duża część sprzedaży tych rocznych aut to właśnie chęć zarobku i ostatni moment na wyjście z tego biznesu na jak najmniejszych stratach. Jak byłby duży problem to nie sprzedawaliby tych aut tylko prosili o cesję leasingu.
~Patryk pogromca dziadow
Wszystko się zgadza. Aby firma zarabiała dziad musi pakować kalesony robić weki i ogień na tłoki na 8 tygodni.
Nikt nie płaci za leżenie jak to wy dziad transi mowiliscie.
Teraz będzie okazja się popisać samemu :)

-1

~Seff
Patryk głupi byłęś głupi jestes i głupi bedziesz

1

Ł ysy
Patryk. Twój kolega skubnie żonie z rodzinnego budżetu 1500zł. Zrobi iprawnienia na koparki i będzie twoim konkurentem. Ten sam poziom kwalifikacji zawodowych co ty, czyli zero.
Ten koleś wygryzie cię miscu kopary.
Nie fikaj, nie cwaniakuj. Życie jest brutalne.

1

~driver
A jak koszt pizzy? Szef już zakończył?

2

~Hycel
Ł ysy dobrze powiedziałeś życie jest brutalne. Jak Putin w 2014r wygnał polskich dziadów z Rosji to większość kupiło ełro5 I jeździło na zachód. To duży rynek i wszystkich wchłonie. Co będzie jak dziady wrócą z wilczym biletem z zachodu i szczęścia popróbują na viabaltice? Stawki spadną, podatki wzrosną. Nawet jeśli to przetrwasz jak karaluch katastrofę to lata szykują się chude

-1

~Hycel
Mam nadzieję Ł ysy że zrobiłeś odpowiedni zapas części ze złomowiska do swoich renówek ełro zero i łopon z Chin bo to może być towar trudno dostępny w przyszłości. A to sposób na wyeliminowanie konkurencji.
Ł ysy
Hycel. Czy ty musisz wiecznie pier do lić swoje glupoty?

1

~Hycel
Ł ysy wiecznie to ty tu siedzisz. Zawsze piszesz że kierujesz się logiką. Koledze piszesz że z pracy operatora koparki mogą go wygryść konkurenci. To ja zaraziwszy się twoją logiką pisze jaką masz receptę jak z zachodu konkurenci wrócą na polski rynek? Logicznie myśląc nie każdy kierowca będzie robił uprawnienia na koparki bo robota w transporcie pozostanie, a każdy dziad za wszelką cenę nie będzie chciał upaść więc do kraju wróci.
Ł ysy
Hycel. Nam dziadom transportowym mędrcy za kierownicą nie są potrzebni.
Chcemy zatrudniać tylko porządnych, wykwalifikowanych kierowców.
Medrcom mówimy spier da lajcie do "ucciffych " firm.

1

Ł ysy
Hycel, nie sądziłem, że jesteś aż tak głupi i nie potrafisz znaleźć odpowiedzi na proste pytanie. Rusz pustą pałą, może coś wydumasz.

2

~Hycel
Ł ysy piszę tylko o brutalności życia. Logicznie wykaż mi w którym miejscu pier. dole
~Www
Hycel idź z Patrykiem na koparkę albo pizzę robic. Będziesz miał dopiero o czym pisać a transport zostaw cielaki w spokoju

2

Ł ysy
Hycel. Nikt nie wróci, bo powrót oznacza plajtę. Brak powrotu też oznacza plajtę, ale po wykorzystaniu wszelkich kół ratunkowych w postaci skont, faktoringów, kredytów obrotowych.
Przed wejściem w transport warto poznać tabliczkę mnożenia i zasady dodawania i odejmowania.

2

~Hycel
No wiem Ł ysy mędrców i myślicieli nie potrzebujesz a tu 90%szoferów względem twoich standardów to mędrcy. Przyjmując twoją logikę 10% spełnia twoje standardy. Tylko jak pozyskać tego dobrego jak konkurencja jest duża? Oczywiście kwestię finansowe nie wchodzą w grę. Ten dobry najlepiej jakby pracował pro bono

-1

Ł ysy
Hycel. Coś jeszcze?

1

Ł ysy
Hycel. To forum ma swój niepowtarzalny koloryt. Tu każdy przygłupiasty szoferzyna chce uchodzić za boga.

1

~Hycel
Nikt nie wróci z zachodu na viabaltikę bo oznacza to plaitę. Ł ysy podejrzewam że ci co mają firmy na przerzutach znają tabliczkę mnożenia może i lepiej od ciebie, większość ma auta na wynajem długoterminowy nie liesing. Podejrzewam że zanim splajtują powrócą a jak splajtują to licencja na żonę lub córkę i dalej istnieć będą
Ł ysy
Może wrócimy do przewodniego tematu. Spuszczanie jadu przez hycla nikogo nie interesuje.

2

~Hycel
Najgorsze jest to kiedy przygłupiasty szoferzyna piszę bardziej logiczne od jaśnie oświeconego przedsiębiorcy.
~Seff
Hycel jaka jest różnica wynajem długoterminowy a leasing za wynajem nie trzeba płacić? ??

1

Ł ysy
Hycel. Może tylko przygłupiastemu szoferzynie wydaje się, że pisze z sensem i zna temat?
Rozpatrywałeś taki wariant?

2

Ł ysy
Hycel. Postem z godziny. 14:16:17 potwierdziłeś swoją głupotę. Tak widzi świat głupawy szoferzyna.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.224.31.90

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels