ID: 264120
Rewolucja w branży transportowej już za 2 tygodnie
ID: 264120
ID: 264120
Polski Ład to tylko jedno z wyzwań, przed jakim staje w tym roku branża transportowa. Przedsiębiorcy przygotowują się już na kolejne, od dawna zapowiadane reformy. Za niespełna trzy tygodnie, tj. 2 lutego br. w życie wchodzą przepisy głośno zapowiadanego Pakietu Mobilności.
Polski Ład to tylko jedno z wyzwań, przed jakim staje w tym roku branża transportowa. Przedsiębiorcy przygotowują się już na kolejne, od dawna zapowiadane reformy. Za niespełna trzy tygodnie, tj. 2 lutego br. w życie wchodzą przepisy głośno zapowiadanego Pakietu Mobilności.
~etransport.pl
Posty (397)
~!!!iiii | Driver kto tobie to powiedział, że PM jest do końca zaniża kosztów?? Nie nie dla tego? Założenia PM były z innych powodów a jak zakończono prace nad nim te powody w dużej części zniknęły a te powody co pozostały (w skutek lobby starej UE i dużych korporacji) nie są w ogóle tknięte przez PM. | |||
~driver | Ja już widzę że firmy kończą działalność a kierowcy latają za robota Od 5. 12 do 12. 01 zrobiłem przerzut między zakładami 130 transportow na dystansie 550km (1100km kółku) po 1. 80e za km ladowny Żadna spedycja ani przewoznik nie podszedł do tego tematu A szykowali się od połowy listopada Bo poprostu nie mieli kim | |||
~kumidan | Panie Raf tir-jakże mógłbym strajkować przeciwko PM, skoro ten PM, miał dać kierowcom zawodowym, życie mlekiem i DJ płynące. Byłbym jeszcze większym sku., rwy, . sie., nem niż jestem, jako dziadtrans-łunia chce dobrze dla the beściaków, a ta gnida kumidan protestuje, co by the beściaki dobrze nie miały. Oj zmienia się retoryka panów kierowców, im bliżej do dnia pełnej szczęśliwości, czyli do dnia 2022. 02 02., tym bardziej w oczy zagląda strach i zdziwienie. Powtórzę setny raz !! Jeśli polscy kierowcy zawodowi sądzili, że Makrela i Makaron wprowadzając PM, CHOĆ JEDNĄ MINUTKĘ, pozytywnie myśleli o polskim the beściaku, co by mu ulżyć w kierowcowej niedoli, to byli bardzo naiwni. Polski dziadtrans jest niezniszczalny. Nie straszny nam PM-podniesiem stawki, przegrupujemy zabawki, krnąbrnych the beściaków, wyśle się do wspaniałych niemieckich przewoźników i dalej bydziem okradać pracowników naszych i ich rodziny, a POPIS to może nam naskoczyć. | |||
~!!!iiii | Driver 0. 9eu to poniżej kosztów. Jak tak jeździ twój szef to zacznij szukać roboty. Szybko sobie podlicz na 10tkm/mc Autostrady 1500eu (jeśli to nie jest cały czas Niemcy) Zestaw 2400eu Kierowca 2900eu (cały koszt pracownika) Paliwo 4000eu/netto Ubezpi eczenie 400eu Jakaś obsługa 300eu albo 500eu jak dołączysz amortyzację. Jakaś administracja 200eu Czyli ok 12000eu/10000km to 1, 2eu/km. Więc polecam zacząć rozglądać się za czymś nowym lub będziesz jeździł starym zestawem na drutach i aż się skończy, bo twój szef zjada własny ogon. | |||
~!!!iiii | Driver. No i jeszcze jakiś zysk by się przydał. Ja też bym nie podszedł do tego tematu, bo potrafię liczyć koszty. | |||
~driver | 1. 80e ladowny +1e powrót to co mało? | |||
~driver | !!! Ja koszty liczę teraz na 0. 95e km a za kółko w najgorszym momencie wyszło mi 1. 27e km baza - trasa - baza więc tragedii nie było 70%wrocilo do miejsca zaladunku z towarem potrzebnym do produkcji | |||
~!!!iiii | Napisałeś że 1, 8 ładowny i to była jazda w kółku to tak liczyłem. | |||
~driver | W kółku od zakładu do zakładu A powrót pusto więc stawka za ladowne to 1. 8 +powrót poza programem A że po drodze lub z samego zakładu co Zdejmowałem były ładunki do miejsca zal to wychodziło najbiedniej 1. 27e | |||
jacek-kuba
| To dlaczego wszystkie autka sprzedałeś jak tak pięknie żarło-dlaczego się poddałeś? Zlikwidowałeś wszystko w pośpiechu? Co z 30 autkami które teraz jakoś miałeś odbierać? kiedy jedziesz na /kubę? Co z działką za 200mln zł i na koniec-czy odmalowałeś już cieciówkę? Pisz więcej bo jesteśmy twoi mi fanami. Nawet łysy się przygląda, ale boi się zapytać bezpośrednio. | |||
~szef | kierowcy beda szukac pracy firmy beda upadać | |||
~Raf tir | Wy już szefy szukacie kierowców a nie kierowcy was i to po dużo większych stawkach niż w starym roku wystarczy spojrzeć na olx ogłoszenia za ogłoszeniem wypłata zgodna z PM a tak pisaliście na forach że będziecie nadal najniższą płacić lub ciut więcej | |||
~driver | Tak najniższe +premia uznaniowa Czas jazdy dni w trasie kilometry Wg Pm całość ozusowane i opodatkowane z przyjemnością popatrzę jak kierowca odda jedna może dwie wypłaty w roku państwu żeby żyło się lepiej | -1 | ||
jacek-kuba
| Czysta bolszewicka wesz. Taka zaropiała zagubiona larwa. | |||
~Kris | Rafał dla ciebie jak ktos pisze ze pensja zgodna z PM to oznacza wyzsza? NIe ma sie co dziwic ze przwoznicy tak piszą skoro kierowcy to idioci. Ty mozisz PM a kierowca mysli o wyzszej kwocie. No to niech mysli. To tak jak w markecie napiszą promocja i de. bile się rzucają. Bedzie zonk w przyszłym roku jak bedzie trzeba pit rozliczyc | |||
~Raf tir | Do Kris już to pisałem szef u mnie wszystkim powiedział że dniówki zostają na dotychczasowym poziomie czyli 230 Zeta za dzień + podstawa ze średniej krajowej to policz sobie ile będę miał teraz po 25 dniach w miesiącu w klamocie a ile miałem jak była najniższą krajowa Kij mnie to obchodzi jak szef to rozliczy żeby mu skarbówka do * się nie dobrała słowo się rzekło przy wszystkich kierowcach na zebraniu w normie dla mnie to dziwne ale zobaczymy ją tylko pisze jak jest u mnie w firmie i nie każcie mi myśleć za szefa czy on wszytko zgodnie z prawem robi ważne że będę miał tak czy siak więcej i nie ważne czy pod stołem czy nad stołem bo za to nie odpowiadam już tylko szef ma przesrane jak sie wyda albo jak ktoś podkabluje Może wy macie jakieś pomysły co mój szef wykombinował że się nie boi bo ja już nic z tego nie kumam | |||
~Ł ysy | Raf tir. Między deklaracjami, a rzeczywistością jest zazwyczaj przepaść. Nie wiem skąd wasi szefowie mają wiedzę o Polskim Burdelu. Jeszcze nic nie jest przyklepane przez sejm, a wy już rozprawiacie jakby ustawę przyklepano, podpisano, ogłoszono. Ludzie, na jakiego wała wróżycie z fusów? Jedno jest pewne, leasingowcy mają zajebiste wyzwanie. Wielu się wyłoży. | |||
~Wielki Szu | Stary tetryk ł ysa pała kiedy był młodszy to czasem błysnął jak mucha na kupie. Teraz kiedy mu mózg parcieje to jest pośmiewiskiem. | |||
~Kimi | To teraz Ukraińcom pracującym w Pl też trzeba będzie sowitą podstawę zapłacić. Nawet takiemu siedzącemu cały miech w budzie, sporo więcej, niż Polakowi zjeżdżającemu co tydzień? Dobrze rozumuję? | |||
~driver | podstawa +duzury i nadagodziny zostaje taka sama Tylko premia uznaniowa bedzie wieksza | |||
~Kimi | To po co ten skowyt, jak się nic nie zmienia? | |||
~henio | Tak dziady, pisałem to juz daawnooo temu, trzeba klamoty sprzedawać, koniec udawania wielkich siefuf, szkoda krętactw, mataczenia, oszukiwania panów kierowców Stare 60-tki odpalać zza stodoły i na wiosne ruszać w pole | |||
~driver | zmienia bo zamiast delegacji wolnych od podatku bedziesz Ty i firma płaciła pit Pracodawca +2tys min wieksze koszty A ty za pit do kwietnia 2023 zapłacisz ok 6-8tys podatku | |||
~Kimi | No dobrze. Ale jak to się odnosi do pracowników zza wschodniej granicy. Ich również dotyczy to wszystko. Oni również będą musieli mieć wszystko ozusowane, nie ma lipy. A jest ich całe mnóstwo, w sumie w Polsce więcej niż polskich kierowców i ich to najbardziej tyczy, bo Polaków jadących tam i z powrotem ledwo to dotyczy. Reasumując Ukraińcy staną się bardzo drogimi pracownikami, a trzymanie ich tygodniami na zachodzie niezwykle kosztowne? Dobrze myślę? | |||
~Kris | Rafał nie wiem ile wczesniej zarabiałes ale z tego co napisałes wcale nie wynika ze bedziesz wiecej zarabiał. Co najwyzej zus bedzie płacony od wyzszej kwoty. A ciebie interesuje ile masz do ręki a wg mnie nie bedziesz miał wiecej albo minimalnie ze względu na inflację. | |||
~driver | warunki płacy i kosztów sa te same Tylko w rachunku wyjdzie taniej miec ukraińca bo unikniesz zjazdów wyjazdów i auto jest bardziej wykorzystane Bo ono pracuje cały czas za dobre pieniądze A nie na zasadzie wyjade bo musze za to co jest I wracam za co łaska Z uwagi na brak powrotów do PL ograniczamy stratę na tych opreracjach Raz na 8 tyg musi auto byc na bazie wg przepisu | |||
~Wielki Szu | Ukraińcy też będą musieli przerwy 45 godzin robić na bazach lub w hotelach. Poza tym praca Ukraińców w przewozach cross - trade bedzie z pewnością bardziej dochodowa od roboty eksport - import ale za to bedzie trzeba im więcej płacić. | |||
~Wielki Szu | Tak że panowie dziadtransowie PM przynajmniej teoretycznie znosi podział zarobków zależny od nacji. | |||
~driver | na bazie ma byc i wypic kawe A jak sie uprzesz to 2x44 i dopiero trzeci w hotelu 45+rekompenasta i znów 2x44h i w kolejny dopiero na nbazie 45h+rekompensata Wyliczyli z unii jak to robic? ? potrafią? | |||
~Wielki Szu | Ukrainiec to nie człowiek. On domu nie ma. Piszcie tak dalej dziady. Sami sobie świadectwo wystawiacie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.