Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Rewolucja w branży transportowej już za 2 tygodnie

ID: 264120


Polski Ład to tylko jedno z wyzwań, przed jakim staje w tym roku branża transportowa. Przedsiębiorcy przygotowują się już na kolejne, od dawna zapowiadane reformy. Za niespełna trzy tygodnie, tj. 2 lutego br. w życie wchodzą przepisy głośno zapowiadanego Pakietu Mobilności.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (397)

~!!!iiii
Driver kto tobie to powiedział, że PM jest do końca zaniża kosztów??
Nie nie dla tego?
Założenia PM były z innych powodów a jak zakończono prace nad nim te powody w dużej części zniknęły a te powody co pozostały (w skutek lobby starej UE i dużych korporacji) nie są w ogóle tknięte przez PM.
~driver
Ja już widzę że firmy kończą działalność a kierowcy latają za robota Od 5. 12 do 12. 01 zrobiłem przerzut między zakładami 130 transportow na dystansie 550km (1100km kółku) po 1. 80e za km ladowny Żadna spedycja ani przewoznik nie podszedł do tego tematu A szykowali się od połowy listopada Bo poprostu nie mieli kim
~kumidan
Panie Raf tir-jakże mógłbym strajkować przeciwko PM, skoro ten PM, miał dać kierowcom zawodowym, życie mlekiem i DJ płynące. Byłbym jeszcze większym sku., rwy, . sie., nem niż jestem, jako dziadtrans-łunia chce dobrze dla the beściaków, a ta gnida kumidan protestuje, co by the beściaki dobrze nie miały.
Oj zmienia się retoryka panów kierowców, im bliżej do dnia pełnej szczęśliwości, czyli do dnia 2022. 02 02., tym bardziej w oczy zagląda strach i zdziwienie. Powtórzę setny raz !! Jeśli polscy kierowcy zawodowi sądzili, że Makrela i Makaron wprowadzając PM, CHOĆ JEDNĄ MINUTKĘ, pozytywnie myśleli o polskim the beściaku, co by mu ulżyć w kierowcowej niedoli, to byli bardzo naiwni.
Polski dziadtrans jest niezniszczalny. Nie straszny nam PM-podniesiem stawki, przegrupujemy zabawki, krnąbrnych the beściaków, wyśle się do wspaniałych niemieckich przewoźników i dalej bydziem okradać pracowników naszych i ich rodziny, a POPIS to może nam naskoczyć.
~!!!iiii
Driver 0. 9eu to poniżej kosztów. Jak tak jeździ twój szef to zacznij szukać roboty.
Szybko sobie podlicz na 10tkm/mc
Autostrady 1500eu (jeśli to nie jest cały czas Niemcy)
Zestaw 2400eu
Kierowca 2900eu (cały koszt pracownika)
Paliwo 4000eu/netto
Ubezpi eczenie 400eu
Jakaś obsługa 300eu albo 500eu jak dołączysz amortyzację.
Jakaś administracja 200eu
Czyli ok 12000eu/10000km to 1, 2eu/km.
Więc polecam zacząć rozglądać się za czymś nowym lub będziesz jeździł starym zestawem na drutach i aż się skończy, bo twój szef zjada własny ogon.
~!!!iiii
Driver.
No i jeszcze jakiś zysk by się przydał.
Ja też bym nie podszedł do tego tematu, bo potrafię liczyć koszty.
~driver
1. 80e ladowny +1e powrót to co mało?
~driver
!!! Ja koszty liczę teraz na 0. 95e km a za kółko w najgorszym momencie wyszło mi 1. 27e km baza - trasa - baza więc tragedii nie było 70%wrocilo do miejsca zaladunku z towarem potrzebnym do produkcji
~!!!iiii
Napisałeś że 1, 8 ładowny i to była jazda w kółku to tak liczyłem.
~driver
W kółku od zakładu do zakładu A powrót pusto więc stawka za ladowne to 1. 8 +powrót poza programem A że po drodze lub z samego zakładu co Zdejmowałem były ładunki do miejsca zal to wychodziło najbiedniej 1. 27e
jacek-kuba
To dlaczego wszystkie autka sprzedałeś jak tak pięknie żarło-dlaczego się poddałeś? Zlikwidowałeś wszystko w pośpiechu? Co z 30 autkami które teraz jakoś miałeś odbierać? kiedy jedziesz na /kubę? Co z działką za 200mln zł i na koniec-czy odmalowałeś już cieciówkę? Pisz więcej bo jesteśmy twoi mi fanami. Nawet łysy się przygląda, ale boi się zapytać bezpośrednio.
~szef
kierowcy beda szukac pracy firmy beda upadać
~Raf tir
Wy już szefy szukacie kierowców a nie kierowcy was i to po dużo większych stawkach niż w starym roku wystarczy spojrzeć na olx ogłoszenia za ogłoszeniem wypłata zgodna z PM a tak pisaliście na forach że będziecie nadal najniższą płacić lub ciut więcej
~driver
Tak najniższe +premia uznaniowa Czas jazdy dni w trasie kilometry Wg Pm całość ozusowane i opodatkowane z przyjemnością popatrzę jak kierowca odda jedna może dwie wypłaty w roku państwu żeby żyło się lepiej

-1

jacek-kuba
Czysta bolszewicka wesz. Taka zaropiała zagubiona larwa.
~Kris
Rafał dla ciebie jak ktos pisze ze pensja zgodna z PM to oznacza wyzsza? NIe ma sie co dziwic ze przwoznicy tak piszą skoro kierowcy to idioci. Ty mozisz PM a kierowca mysli o wyzszej kwocie. No to niech mysli. To tak jak w markecie napiszą promocja i de. bile się rzucają. Bedzie zonk w przyszłym roku jak bedzie trzeba pit rozliczyc
~Raf tir
Do Kris już to pisałem szef u mnie wszystkim powiedział że dniówki zostają na dotychczasowym poziomie czyli 230 Zeta za dzień + podstawa ze średniej krajowej to policz sobie ile będę miał teraz po 25 dniach w miesiącu w klamocie a ile miałem jak była najniższą krajowa
Kij mnie to obchodzi jak szef to rozliczy żeby mu skarbówka do * się nie dobrała słowo się rzekło przy wszystkich kierowcach na zebraniu w normie dla mnie to dziwne ale zobaczymy ją tylko pisze jak jest u mnie w firmie i nie każcie mi myśleć za szefa czy on wszytko zgodnie z prawem robi ważne że będę miał tak czy siak więcej i nie ważne czy pod stołem czy nad stołem bo za to nie odpowiadam już tylko szef ma przesrane jak sie wyda albo jak ktoś podkabluje
Może wy macie jakieś pomysły co mój szef wykombinował że się nie boi bo ja już nic z tego nie kumam
~Ł ysy
Raf tir. Między deklaracjami, a rzeczywistością jest zazwyczaj przepaść.
Nie wiem skąd wasi szefowie mają wiedzę o Polskim Burdelu.
Jeszcze nic nie jest przyklepane przez sejm, a wy już rozprawiacie jakby ustawę przyklepano, podpisano, ogłoszono.
Ludzie, na jakiego wała wróżycie z fusów?
Jedno jest pewne, leasingowcy mają zajebiste wyzwanie. Wielu się wyłoży.
~Wielki Szu
Stary tetryk ł ysa pała kiedy był młodszy to czasem błysnął jak mucha na kupie. Teraz kiedy mu mózg parcieje to jest pośmiewiskiem.
~Kimi
To teraz Ukraińcom pracującym w Pl też trzeba będzie sowitą podstawę zapłacić. Nawet takiemu siedzącemu cały miech w budzie, sporo więcej, niż Polakowi zjeżdżającemu co tydzień? Dobrze rozumuję?
~driver
podstawa +duzury i nadagodziny zostaje taka sama Tylko premia uznaniowa bedzie wieksza
~Kimi
To po co ten skowyt, jak się nic nie zmienia?
~henio
Tak dziady, pisałem to juz daawnooo temu, trzeba klamoty sprzedawać, koniec udawania wielkich siefuf, szkoda krętactw, mataczenia, oszukiwania panów kierowców
Stare 60-tki odpalać zza stodoły i na wiosne ruszać w pole
~driver
zmienia bo zamiast delegacji wolnych od podatku bedziesz Ty i firma płaciła pit Pracodawca +2tys min wieksze koszty A ty za pit do kwietnia 2023 zapłacisz ok 6-8tys podatku
~Kimi
No dobrze. Ale jak to się odnosi do pracowników zza wschodniej granicy. Ich również dotyczy to wszystko. Oni również będą musieli mieć wszystko ozusowane, nie ma lipy. A jest ich całe mnóstwo, w sumie w Polsce więcej niż polskich kierowców i ich to najbardziej tyczy, bo Polaków jadących tam i z powrotem ledwo to dotyczy. Reasumując Ukraińcy staną się bardzo drogimi pracownikami, a trzymanie ich tygodniami na zachodzie niezwykle kosztowne? Dobrze myślę?
~Kris
Rafał nie wiem ile wczesniej zarabiałes ale z tego co napisałes wcale nie wynika ze bedziesz wiecej zarabiał. Co najwyzej zus bedzie płacony od wyzszej kwoty. A ciebie interesuje ile masz do ręki a wg mnie nie bedziesz miał wiecej albo minimalnie ze względu na inflację.
~driver
warunki płacy i kosztów sa te same Tylko w rachunku wyjdzie taniej miec ukraińca bo unikniesz zjazdów wyjazdów i auto jest bardziej wykorzystane Bo ono pracuje cały czas za dobre pieniądze A nie na zasadzie wyjade bo musze za to co jest I wracam za co łaska Z uwagi na brak powrotów do PL ograniczamy stratę na tych opreracjach Raz na 8 tyg musi auto byc na bazie wg przepisu
~Wielki Szu
Ukraińcy też będą musieli przerwy 45 godzin robić na bazach lub w hotelach. Poza tym praca Ukraińców w przewozach cross - trade bedzie z pewnością bardziej dochodowa od roboty eksport - import ale za to bedzie trzeba im więcej płacić.
~Wielki Szu
Tak że panowie dziadtransowie PM przynajmniej teoretycznie znosi podział zarobków zależny od nacji.
~driver
na bazie ma byc i wypic kawe A jak sie uprzesz to 2x44 i dopiero trzeci w hotelu 45+rekompenasta i znów 2x44h i w kolejny dopiero na nbazie 45h+rekompensata Wyliczyli z unii jak to robic? ? potrafią?
~Wielki Szu
Ukrainiec to nie człowiek. On domu nie ma. Piszcie tak dalej dziady. Sami sobie świadectwo wystawiacie.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.139.234.124

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels