ID: 263463
Dniówka na działalności.
ID: 263463
ID: 263463
Pytanie do Kolegów którzy jeżdżą na działalności - jakie macie stawki za dzień? Pytam bo zamierzam negocjować ze swoją firmą. Krytykom działalności dziękuję za komentarze.
Pytanie do Kolegów którzy jeżdżą na działalności - jakie macie stawki za dzień? Pytam bo zamierzam negocjować ze swoją firmą. Krytykom działalności dziękuję za komentarze.
~Zetor*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (25)
~Zetor | jak w temacie... | |||
~Misio, | Zetor wiesz ze musisz mieć licencje od nowego roku na działalności, | |||
~Zetor | Pierwsze słyszę/czytam. Gdzie to pisze? | |||
~leży z drutem pod premium | "zetor" i wszystko jasneee, negocjuj dalej | |||
~kierowca | Nie patrz na dniówki ale na całokształt. Wszystko zależy jaka robota, jakie układy, kiedy zjazdy i jak. Licz tak, że do normalnej, uczciwej wypłaty za określoną robotę dolicz koszt prowadzenia działalności, ale taki normalny, a nie na małym zusie. Mały zus to twój zysk a nie twojego dziada. Do tego prowadzenie księgowości. Do tego dorzuć z 15%. To jest kasa na urlop, bo przecież dziad ci nie da. Przy systemie typu 22 dni pracujące w miesiącu dniówka 600zł nie powinna być nieosiągalna. | |||
~Bo$ss | Polak 130 zł Ukrainiec 450 zł | |||
~kierowca | a dziadtrans nic niech mu paryżany wrastają w łopiany | |||
~Zetor | U mnie jest 370zł że zwrotem zusu, księgowej i podatku w systemie 10-11/3-4 dni. Oczywiście CE nie na busie. | |||
~sid | przepraszam ze sie wtrace ale gdzie jest sens -wlasnej dzialalnosci [ jestes za szystko finansowo odpowiedzialny ] za 370 zl - 24/h | |||
~Misio, | Zetor, sam ksywka jestem de*ilem kto chce mię wyyydymac? Pracuje za darmo bo jestem z Podkarpacia, | |||
~bogdan | Własna działalność to jedyna metoda powrotu polskiego kierowcy do zawodu. Nikt o zdrowych zmysłach nie przyjmie polskiego marudy. Już nie chodzi o pieniądze, ale o to że oni całkiem odlecieli. To szkodniki nie pracownicy. Za działanie na szkodę firmy się nie płaci. | |||
~leży z drutem pod premium | bogdan 2021-12-19 14:31:50 Własna działalność to jedyna metoda powrotu polskiego kierowcy do zawodu. Nikt o zdrowych zmysłach nie przyjmie polskiego marudy. Już nie chodzi o pieniądze, ale o to że oni całkiem odlecieli. To szkodniki nie pracownicy. Za działanie na szkodę firmy się nie płaci. no no mamy kolejnego pana psiefożnika, popisz tak jeszcze a dołączysz do elyytyyy łysego, milicji i podobnych Ale co jak co pozycja łysego nadal niezagrożona | |||
~mn242 | ~Zetor, Średnia za ten rok 10600zł/msc. netto, po wszystkich opłatach, podatkach, itp, ZUS duży. Przeciętnie ok. 10-11tys. km, 24 dni w pracy, co drugi week. zjazdowy, kujawsko-pom. | |||
~New Holland | 400 netto za dzien. Chetnych od groma. Kierowcy i ryby glosu nie maja. Prawda boli. Za zbedne hejty dziekuje | |||
~Power | Od początku roku płace cały czas 500zl dniówki brutto działalność lub umowa-zlecenie, kółka do UK i Irlandii, podwójna obsada | |||
~Ccc | 300 zł brutto i księgowa i Zus po mijej stronie bo siofer tego nie ogarnia. Jeździ, jest zadowolony. | |||
Ł ysy
| Słuchajcie rad kierowcy. On się zna. Zarabia 17 tyś zł w systemie 2/2. Nie pracuje u polskiego dziada, ale bardzo się interesuje dziadem. Ciekawe dlaczego? | |||
Ł ysy
| Leżący z drutem. Ode mnie proszę się odpier do lić. Zatrudniam na umowę, ale tylko kierowców. Hołoty i głupków nie trawię i mam się bardzo dobrze. | |||
~kierowca | ty idioto kierowcy to nigdy na oczy nie widziałeś. To co powozi twoimi zdrutowanymi paryżankami to odpad, żaden normalny kierowca na ten twój kołchoz nasrać nawet nie chce. | |||
~mt. | wydaje się, że samozatrudnienie może być realnym sposobem na unikniecie niedogodności związanych z pakietem mobilności. dotyczy to nie tylko kierowców ale także innych pracowników z Polski pracujących w UE. Jest tylko jeden problem, natury psychologicznej, który się wiąże z przejściem na samozatrudnienie. Osoby o umysłowościach prostych, po tym jak wyrobią pieczątki firmowe, uważają, że jako właściciele firm mogą negocjować stawki wynagrodzeń i że nie obowiązują ich prawa ekonomii, wolnego rynku itp. W tym kontekście wyjątkowo groteskowe są tego typu postawy, gdy kierowca, który jeszcze tydzień temu był pracownikiem etatowym, po przejściu na samozatrudnienie domaga się horrendalnie wysokich wynagrodzeń za świadczoną usługę i argumentuje to tym, że jako prezes firmy ma prawo do negocjacji stawek wynagrodzeń. Oczywiście nikt mu tego prawa nie odmawia, ale zanim jeden czy drugi kierowczyna przebrany za przedsiębiorcę ruszy do negocjacji, warto zapoznać się z sytuacją na rynku, żeby nie wyjść na skończonego kr*yna | |||
~kierowca | A nie tyczy się to również gwiazd transportu, co to morgi sprzedali, nakupili paryżanek i uważają, że to oni są trzonem europy? A drugie pytanie - czy zna ktoś kierowcę, co to chce z własnej inicjatywy iść na działalność? Czy to nie jest aby tak, że to firmy wolą zatrudnić takich jelonków do roboty? Oczywiście najlepszym dla firmy układem jest ten, kiedy to z jednej strony traktuje się kierowcę jakby był na etacie, a z drugiej w określonych sytuacjach wmawia się pracownikowi, że przecież to b2b. Mądry pracownik wie kiedy i jak z tego skorzystać. Idiota będzie idiotą niezależnie czy na etacie czy z pieczątką "właściciel". | |||
~italiano | Jeśli inspektor uzna, że np. samozatrudniony lub zleceniobiorca zarobkuje w warunkach wskazujących na etat, to wyda decyzję administracyjną zmieniającą jego kontrakt cywilnoprawny w umowę o pracę - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". Tyle na temat samozatrudnienia | |||
~italiano | To decyzja polskiego Nowego Ładu:) | |||
~Mt. | Italiano, cały Orlen pracuje na samozatrudnieniu. Z chęcią zobaczę jak inspektor będzie kontrolował kierowców w orlenie i jak wyda nakazy, rozda mandaty itp. | |||
~italiano | Mt. Nie caly ale znakomita wiekszosc. Zgadzam sie z toba. Tez chetnie to zobacze faktycznie ciekawa sprawa bedzie. Musi byc jednak zgloszenie od kierowcy. Obajtek musi cos wymyslic::) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz