ID: 263129
Pneumatyczny klucz do kół
ID: 263129
ID: 263129
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Posty (135)
volviak1
| jak w temacie... | |||
~300D | pneumat na 1cal, nazywamy go karabin. poszukaj BJC, sprawdzone, tanie i działają. opisane ze niby 1500Nm. do tego wąż średnicy wewnętrznej co najmniej 10mm bez dławików zaworów itp, tzn. bezpośrenio pod zbiornik. . na pełnym ciśnieniu odkręcasz jedną nakrętkę. jeśli nie poszła to czekasz aż kompresor znów nabije o walisz z pneumata po raz drugi i czekasz aż nabije na ful, bo na następną zabraknie wiatru. te klucze mają duże zapotrzebowanie na powietrze liczone w litrach. robotę w trasie zrobi też klucz planetarny. i zapomnij o tym co napisał forumowy przygłup 12345. | |||
~300D | tyy 12345, mam cie w doopie | |||
~Ccc | Każdy szanujący się siofer przychodzący do nowej pracy w firmie transportowej powinien mieć własny taki klucz. Po tym poznać profesjonalnego siofera. Gołodupce i trzymacze przychodzą z reklamówką świadectw pracy. | |||
~300D | sorki, teraz spojrzałem a to jest jest opisane jako niby 4800Nm. pewnie nikt tego nigdy nie mierzył alle nie o to chodzi. chodzi o to, że te narzedzia nie zadziałaja prawidłowo zasilane układem pneumatycznym z konia. te na baterie, to ledwo daja radę z busami w warunkach warsztatowych, gdzie baterie są ładowane na bieżąco. w trase pozostaje stary poczciwy klucz planetarny | 1 | ||
volviak1
| Panowie bez nerw. Akumulatorowy dobrej marki i z mocą 2400nM to koszt ponad 3 tysie a za pneumata to można mieć od 600zł no i mocy ok 5000nM ale mają one po 65cm długości i ok 18kg te krótsze to ok 35cm i połowę lzejsze. | |||
~300D | pisząc o tych na baterie mam na myśli najwyższą półkę. dodatkowko przydało by sie troche wiedzy na temat działania tych akumulatorów. a tu niestety, jest tak samo jak z mięśniem... nieużywany regularnie flaczeje. mięsień to co prawda nie mózg alle mózg przygłupa 12345... chociaz w jego przypadku to raczej nigdy to nie pracowało prawidłowo. | |||
~300D | tee volviak1. ja ci piszę z poziomu doświadczenia, z poziomu serwisu i w doopie mam co se kupisz. | |||
Puchacz1
| volviak 1. Chyba podany tu " planetarny " klucz to najlepsze wyjście w trasie. Mam taki, na szczęście bardzo mało używany. W 30 min koło zrobione. A i kilku innym się przydał. Jazdy bez " kapci" wszystkim życzę. | |||
~300D | noo, a jak na serwisie nie idzie żadnym, to się bierze planetarny i nie ma bata na maryśke, cóś musi puścić. | |||
~antyszczepionkowiec | Kiedyś gość dokręcił mi koło elektrykiem, trochę Toto było większe niż wkrętarka do wkrętów do gipskartou. Przejechalem jakieś 15km i mnie mierzilo, żeby sprawdzić Jedna trochę dociagnalem. Reszta nakrętek się nie ruszyła. 12345 ma rację, technika poszła do przodu. Jest moc w tych kluczach elektrycznych. Niestety marki nie zapamiętałem, a było to we Italsku. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Od wymieniania kół są serwisy!!! Sygnalizujesz problem i czekasz na serwis. Po robocie podpisujesz kwit i tyle. | |||
~300D | 2021-12-03 18:36:12 wydaje ci się, błądzisz, operujesz Nm podanymi jak pierdy z doopy. dobra rada z mojej strony- zapomnij, nie kupuj tego, szkoda kasy i miejsca. | |||
~NFJ | Ch... a nie pneumat do kół, do reszty was pogięło? To są śruby rzędu M22, 600-700Nm tu potrzeba. Klucz dynamometryczny z odpowiednim zakresem albo laga długości 1m i nacisk na jej końcu 60-70kg, jaki to kłopot. Albo laga 2m i nacisk 30-35kg. Po dystansie 50-100km docisnąć jeszcze raz i po problemie. A ci, kurna, pneumaty, wężyki, zaworki... Potem płacz że się odkręcić nie da, że śruby powyciągane albo gwinty zjechane. Jprdl... | |||
~kiero | Na innym wątku każdy zapewnia, że u dziada żaden nie robi i kół nie zmienia. Od tego jest serwis, a pan kierowca odpoczywa w tym czasie w kabinie. Pytam wiec po co komu taki klucz? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.