Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Pneumatyczny klucz do kół

ID: 263129


Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.

Posty (135)

volviak1
jak w temacie...
~300D
pneumat na 1cal, nazywamy go karabin. poszukaj BJC, sprawdzone, tanie i działają.
opisane ze niby 1500Nm.
do tego wąż średnicy wewnętrznej co najmniej 10mm bez dławików zaworów itp, tzn. bezpośrenio pod zbiornik. . na pełnym ciśnieniu odkręcasz jedną nakrętkę. jeśli nie poszła to czekasz aż kompresor znów nabije o walisz z pneumata po raz drugi i czekasz aż nabije na ful, bo na następną zabraknie wiatru. te klucze mają duże zapotrzebowanie na powietrze liczone w litrach.
robotę w trasie zrobi też klucz planetarny.
i zapomnij o tym co napisał forumowy przygłup 12345.
~300D
tyy 12345, mam cie w doopie
~Ccc
Każdy szanujący się siofer przychodzący do nowej pracy w firmie transportowej powinien mieć własny taki klucz. Po tym poznać profesjonalnego siofera. Gołodupce i trzymacze przychodzą z reklamówką świadectw pracy.
~300D
sorki, teraz spojrzałem a to jest jest opisane jako niby 4800Nm.
pewnie nikt tego nigdy nie mierzył alle nie o to chodzi.
chodzi o to, że te narzedzia nie zadziałaja prawidłowo zasilane układem pneumatycznym z konia.
te na baterie, to ledwo daja radę z busami w warunkach warsztatowych, gdzie baterie są ładowane na bieżąco.
w trase pozostaje stary poczciwy klucz planetarny

1

volviak1
Panowie bez nerw. Akumulatorowy dobrej marki i z mocą 2400nM to koszt ponad 3 tysie a za pneumata to można mieć od 600zł no i mocy ok 5000nM ale mają one po 65cm długości i ok 18kg te krótsze to ok 35cm i połowę lzejsze.
~300D
pisząc o tych na baterie mam na myśli najwyższą półkę.
dodatkowko przydało by sie troche wiedzy na temat działania tych akumulatorów.
a tu niestety, jest tak samo jak z mięśniem... nieużywany regularnie flaczeje.
mięsień to co prawda nie mózg alle mózg przygłupa 12345... chociaz w jego przypadku to raczej nigdy to nie pracowało prawidłowo.
~300D
tee volviak1. ja ci piszę z poziomu doświadczenia, z poziomu serwisu i w doopie mam co se kupisz.
Puchacz1
volviak 1.
Chyba podany tu " planetarny " klucz to najlepsze wyjście w trasie.
Mam taki, na szczęście bardzo mało używany.
W 30 min koło zrobione.
A i kilku innym się przydał.
Jazdy bez " kapci" wszystkim życzę.
~300D
noo, a jak na serwisie nie idzie żadnym, to się bierze planetarny i nie ma bata na maryśke, cóś musi puścić.
~antyszczepionkowiec
Kiedyś gość dokręcił mi koło elektrykiem, trochę Toto było większe niż wkrętarka do wkrętów do gipskartou. Przejechalem jakieś 15km i mnie mierzilo, żeby sprawdzić Jedna trochę dociagnalem. Reszta nakrętek się nie ruszyła. 12345 ma rację, technika poszła do przodu. Jest moc w tych kluczach elektrycznych. Niestety marki nie zapamiętałem, a było to we Italsku.
~Kolega Pozdrawiam
Od wymieniania kół są serwisy!!!
Sygnalizujesz problem i czekasz na serwis. Po robocie podpisujesz kwit i tyle.
~300D
2021-12-03 18:36:12
wydaje ci się, błądzisz, operujesz Nm podanymi jak pierdy z doopy.
dobra rada z mojej strony- zapomnij, nie kupuj tego, szkoda kasy i miejsca.
~NFJ
Ch... a nie pneumat do kół, do reszty was pogięło? To są śruby rzędu M22, 600-700Nm tu potrzeba. Klucz dynamometryczny z odpowiednim zakresem albo laga długości 1m i nacisk na jej końcu 60-70kg, jaki to kłopot. Albo laga 2m i nacisk 30-35kg. Po dystansie 50-100km docisnąć jeszcze raz i po problemie.

A ci, kurna, pneumaty, wężyki, zaworki... Potem płacz że się odkręcić nie da, że śruby powyciągane albo gwinty zjechane. Jprdl...
~kiero
Na innym wątku każdy zapewnia, że u dziada żaden nie robi i kół nie zmienia. Od tego jest serwis, a pan kierowca odpoczywa w tym czasie w kabinie.
Pytam wiec po co komu taki klucz?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.148.105.127

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels