ID: 263129
Pneumatyczny klucz do kół
ID: 263129
ID: 263129
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.
Posty (135)
~300D | no i spoko. ja np. zużywam rocznie dwie sztuki sata 1/2 cala po 250zł. i ze dwie kątowe yatoszczyzny, i wolę taką opcje niż jakiś beta za dwa tyś. | |||
~300D | wiesz jaki jest jest problem z elektrykiem. po pierwsze nie odkręci bliźniaka, po drugie jak będzie go trzeba użyć, to sie okaże że nie ma prądu i trzeba go naladować. i doopa z takiego gadżetu. | |||
Ł ysy
| Amator. Większość posiadaczy dobrego sprzętu jedzie na 8 lub 10 barach. Dobrze wiedzą czym pracują. Jak masz gówno, redukuj ciśnienie, bo przy wyższym się rozje bie. Nawet się "rymneło " | |||
~Kolega Pozdrawiam | Ja tylko tak czysto teoretycznie... Ile litrów powietrza jest w, zbiorniku przy temp. 10stopni i 10barach ciśnienia, a ile przy 20 stopniach przy tym samym ciśnieniu?? Walicie się po łbach cholera wie o co. Każdy i tak w końcu ta nakrętke odkręci jakoś. Czy to będzie trwało 3 sekundy czy 10 sekund to raczej mało istotne. | |||
Ł ysy
| 300D. O czym ty znowu bredzisz? O czym pieprzysz? Elektryc zny klucz udarowy miałby nie odkręcić bliźniaków? Jakim momentem dokręca się bliźniaki? Większym od kół pojedyńczych? Leszczu i biedaku w jednym, kup wreszcie porządny klucz elektryczny, a zmienisz zdanie. Milwaukee calowy 2400Nm spokojnie daje radę. | |||
~300D | ~Kolega Pozdrawiam 2021-12- 04 17:28:58 no tak, chodzi o to by się przy tym głupio nie narobić jak osioł. | |||
Ł ysy
| Kolega Pozdrawiam. Leszczyk 300D pier do li od rzeczy zgrywając się na fachowca. Według tego speca "element uszczelniający" jakim jest smar przestaje uszczelniać przy temperaturze poniżej 10 stopni. Większej głupoty na tym forum jeszcze nie przeczytałem. | |||
Ł ysy
| Jest to tak mądre jak teza, że czerwone pojazdy są szybsze od białych. Czarne najlepiej się prowadzą. | |||
Ł ysy
| , Chodzi o to, aby się nie narobić "- pisze koleś korzystający z zajebiście ciężkiego gówna pożerającego ogromne ilości powietrza, a przez to noe mającego siły. Co do twoich wywodów o grzechotkach panie 300D, kolejny raz gadasz od rzeczy. Jeżeli niszczysz dwie Saty / to akurat bardzo dobra firma /znaczy jedno. Jesteś piz dą nie mechanikiem. Szanujący się mechanik potrafi korzystać ze sprzętu. Zna jego parametry, wie do czego służy. | |||
~Kolega Pozdrawiam | Nie ma mowy, że smar nie będzie działał prawidłowo. Sprężone powietrze przy rozprężeniu staje się zimne. Temp spada gwałtownie i gigantycznie ( rozprężanie gazów) i dlatego to jest wszystko przystosowane. Zaufać trzeba ciut projektantom, po to się uczyli. | |||
~leży z drutem pod premium | Słuchajcie łysego, wie co mówi, jest ekspertem, całe łeeeknedy drutuje te swoje premium, a trytytki i drut to zamawia w ilościach hurtowych | |||
~Kolega Pozdrawiam | Co do kątowych pneumatykow to u siebie w amatorskim garażu mam ze dwa. Podchodzę do tego ustrojstwa z rezerwą bo jak nie ma człowiek wprawy to łape ukręci. | |||
Ł ysy
| Norma europejska wymaga aby grzechotka 1/2 cala wytrzymała min 500Nm. Ł ysy z programu "Zrób to sam " przeprowadził test grzechotek. Co się okazało. To niby gówniane Yato położyło na łopatki konkurencję. Padło dopiero przy 820Nm, a inne grzechotki renomowanych firm padały przy 650 -700Nm. 300D. Musisz więcej czytać. Twierdzę, czerpiesz wiedzę z ilustrowanych magazynów. | |||
~Amator | Amator. Większość posiadaczy dobrego sprzętu jedzie na 8 lub 10 barach. Dobrze wiedzą czym pracują. Jak masz gówno, redukuj ciśnienie, bo przy wyższym się rozje bie. Nawet się "rymneło " Nie wiem kto czym robi. Facom, Atlas Copco, Hitachi, Gedore o tym sie moge wypowiadac. Facom jest mocno ugodowy jesli chodzi o gwarancje, reklamacje nawet z winy uzytkownika. Gedore cena. Ale slabo jak cos sie dzieje. Ogolnie cenowo te narzedzia jeszcze sa przystepne. Pracuja tak jak pisalem wyzej nic sie nie dzieje Po roznych konsulltacjach kazdy sugerowal zejscie z cisniena z magistrali. Sprawdzilo sie. Wiecej nic mi nie potrzeba. Jak pisalem tez wyzej kazdy pracuje jak chce. | |||
Ł ysy
| Szkoda pary na internetowych znaffcuff. | |||
~300D | no to ić stąd wreszcie łysy pajacu | |||
Ł ysy
| "ić "- wszystko mówi o tobie. | |||
~Kolega Pozdrawiam | O kurcze... ! Chyba" trza" założyć wątek o spawarkach inwertorowych. To dopiero będą jaja... | |||
~300D | 2021-12-04 18:04:46 "ić "- wszystko mówi o tobie. buhahaha... dlugo nie trzeba było czekać. i tak się dziwię że byłeś pierwszy | |||
~300D | reszta jebzykoznawców ma cie w doopie tak samo jak ja czy tylko mi się tak wydaje??? | |||
~300D | ~Kolega Pozdrawiam 2021-12- 04 18:08:37 O kurcze... ! Chyba" trza" założyć wątek o spawarkach inwertorowych. To dopiero będą jaja... mam używam, czasem robi lepszą robotę niż mig/mag | |||
~300D | ~Kolega Pozdrawiam 2021-12- 04 17:52:17 Co do kątowych pneumatykow to u siebie w amatorskim garażu hehe... mechanicy nazywaja to urwiłapka, cos w tym jest. | |||
~300D | Kolega Pozdrawiam 2021-12- 04 17:48:54 Nie ma mowy, że smar nie będzie działał prawidłowo niee. smar zrobi się za gęsty i te blaszki/łapki czy jak to zwał, te na które działa siła odśrodkowa nie uszczelnią | |||
~Kolega Pozdrawiam | Zawsze można się przyczepić do złych parametrów zastosowanego smaru... Ma działać i już. Teraz tak się zastanawiam jak mobilne serwisy kół na północy Skandynawii te nakrętki odkręcają.? ? Chyba nie metodą 1. 5m rury. | |||
~Veni | Problem z odkręceniem nakrętek rozpoczyna się już w momencie przykręcania. Mało kto stosuje klucz dynamometryczny a później na drodze kłopot | |||
~300D | klucz dynamometryczny to se możesz stosować przy naprawie roweru. zapamietaj sobie dla własnego i innych bezpieczeństwa, że ta teoria dotyczy nowych gwintów. kłopot to panie jest jak się koło samo weźmie i odkręci. | |||
~Veni | Nie nowych gwintów tylko "nie zepsutych" przez ignorantów i niedoszkolonych dokręcaczy kół. | |||
~Veni | Procedury wszystkich napraw powinny być przestrzegane!!! | |||
~300D | nie nie... dokładnie tak jak napisałem, dotyczy nowych fabrycznie gwintów. | |||
~Veni | Nie nie!!! Dotyczy nawet paroletnich gwintów ale nie "przeciągniętych" przez nieodpowiedzialnych i bez wiedzy ludzi!!! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.