Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Pneumatyczny klucz do kół

ID: 263129


Zastanawiam się nad zakupem takiego klucza, może ktoś poleci jakąś markę lub model, jakiej mocy powinien mieć aby w drodze poradził sobie z odkreceniem koła. Myślę że te krótsze są wygodniejsze i przede wszystkim lżejsze. Dziękuję za każdą podpowiedź.

Posty (135)

~300D
no dobra, tak i nie. w przypadku kół trzeba też zwrócić uwagę na stan piast i felg.
najczęściej trzeba dodać pare niutów od siebie.
~300D
niedorozwoje to potrafią nawet smarować gwinty
~Veni
Nie potrafią nawet oczyścić szpilki przed odkręceniem. To co się wyprawia w niektórych serwisach woła o pomstę do nieba!!!
~Veni
Awarie są spowodowane zaniedbaniem ludzi odpowiedzialnych za stan taboru
~Ł ysy
300D. Jesteś największym niedorozwojem na tym forum.
Zawsze smaruję szpile kół smarem grafitowym. Dokręcam zgodnie z danymi producenta dodając "ciut"od siebie.
Nie znam przypadku, aby koło prawidłowo dokręcone samo z siebie się odkręciło.
Odkręca się zawsze przez głupotę lub lenistwo kierowcy lub mechanika.
Tworzysz cieniasie głupawe teorie.
~300D
hehe, mixolu też dolewasz?
~Ł ysy
Veni. Zazwyczaj przy wymianie koła /opony pada tekst Pana Kieroffcy :
"dokręć tak, abym nie musiał poprawiać za 50-100km ".
Później mamy tego efekty. Z*e piasty, felgi, pourywane szpile.
~300D
tee łysy. skoro dobrze dokreciłeś to dlaczego sie odkręca przez lenistwo kierowcy lub mechanika?
no napisz dlaczego, no weź błyśnij.
ja dokręcam tak, żeby było dobrze, żeby nie trzeba było poprawiać, żeby było bezpiecznie
~Ł ysy
300D. Zarozumiały głąbie, udowodnij, że robię źle smarując smarem grafitowym szpile?
Wymyśl jakąś głupawą teorię. Niech będzie trochę mądrzejsza od teorii o smarze uszczelniającym klucze pneumatyczne i zaleceniu producenta, o korzystaniu z nich do temperatury 10stopni.
To jest hit.
~300D
... i głęboko w doopie mam to że ktoś potem nie może odkręcić, bo nie ma czym albo nie umie.
~300D
nie udowodnie, bo ja po prostu nie używam żadnych grafitowych, miedziowych czy innych zbędnych smarowideł, ponieważ praca jaką wykonuje gwint jest mi znana.
~Ł ysy
300D. Dlaczego może się odkręcić? Bo każdy producent pojazdów nakazuje de*ilu sprawdzian po przejechaniu 50-100km.
~Ł ysy
300D. Przestań szczekać cienki bolku. Na tym wątku już udowodniłeś, jesteś piz dą nie mechanikiem. Gówno wiesz, gówno potrafisz.
~Kolega Pozdrawiam
Ciekawostka 1
Odbieralem kilkukrotnie naczepy nówki Krone prosto z fabryki. Za każdym razem po 150 km musiałem wszystkie koła dokrecac o okolo1/8 obrotu. Następnie po 500 km to samo 1/8 obrotu ręcznym kluczem z ramieniem około 1metr. Nie wiem co o tym myśleć...
~Ł ysy
300D. Takiemu dziadowi jak ja, zmiana piasty przedniej /bo zawsze mam drugą piastę z nabitą tarczą hamulcową/ zajmuje 45 min lącznie ze zdjęciem i założeniem koła. Mam czy robić, praca idzie szybko. A ty leszczyku narobisz się jak osioł, z*sz auto, bo gówno się znasz. Taki z ciebie fachowiec.
~300D
wiem dlaczego, alle nie powiem, bo boje się że łysy może dostać jakiegoś wylewu albo zawału.
~Ł ysy
Kolega Pozdrawiam. Co o tym myśleć spytaj leszczyka 300D. Wy je bie ci teorie z kosmosu.
Dla mnie to normalna prodedura po każdym zdjęciu koła. Tak samo jak po przejechaniu 1000-3000km jest dociągnięcie łożyska na osi BPW.
~Kolega Pozdrawiam
Ciekawostka 2
Na koniec ubiegłego tygodnia w aucie mega poduszkowcu full przy przebiegu 6500km ( tak dokładnie) prawa przednia opona *lut. Przyjechal serwis autoryzowany przez Michelina i wymienił używając klucza pneumatycznego, a następnie ręczny dynamometryczny. Dziś rano zainspirowany tym wątkiem po 300 km sprawdzam... Nawet milimetra nie poszło dalej. Tak na marginesie... To była opona Continental. Wymienili od razu dwie, na Michelina. Szajs ten Continental!!
~Ł ysy
300D. Zaczynam z wiekiem dostrzegać u siebie rosnący poziom toleracji.
Jeszcze kilka lat wstecz, taki leszczyk jak 300D dostałby w japę i tyle jego. Dzisiaj jedynie ukazuję głupotę leszczyka.
Jak widać tolerancja rośnie. Nie wiem co o tym sądzić?
~300D
mam podobnie. tylko że z wiekiem przestałem sie pienić a zacząłem olewać i reaguje śmiechem.
~300D
... i wiem co tym sądzić. po prostu nie czuję potrzeby walki z przygłupami.
jak ktos chce i potrafi z mojego zdania skorzystać to niech korzysta, jak nie to nie.
~Ł ysy
Jak kiedyś sprzedałem patent na prosty klucz dynanometryczny przydatny przy dokręcaniu kół, zostałem wyśmiany przez parkingowych leszczyków i serwisowych mędrców.
Rura, odrobina matematyki połączona z siłą grawitacji załatwia sprawę.
~300D
moim skromnym zdaniem klucz dynamometryczny to narzędzie do szkolenia młodych mechaników. kolejna sprawa to ich zakres działania, tzn. pomiar zbliżony do prawidłowego jest tylko w środkowym zakresie.
~Kolega Pozdrawiam
Co do rury o której pisał L ysy.
Cholernie oczywista sprawa +/- drobny błąd. Wiedząc jaki jest ciężar kierowcy można dobrać długość rury i wyjdzie potrzebny moment. To są proste sprawy.
~300D
ja dynamometryków uzywam tylko do głowic i niektórych łozysk.
czasem alle to bardzo rzadko do rozrządów. bardzo rzadko, bo nie mam zaufania do dynamometryków itd. np. ustawienie tzw. preload ataku mostu dana 30 na poziomie 2 do 3 Nm.
to oczywiscie nierealne wiec w doopie mam procedurę i robie to po swojemu.
~Kolega Pozdrawiam
300d - muszę się nie zgodzić co do klucza dynamometrycznego. Co z dokręcaniem np. głowic silnika. Też na " oko"?? Znam np taki silnik, że trzeba dokrecac przez trzy dni trzy razy coraz większym momentem.
~Ł ysy
300D. Nie udzielaj rad leszczu. Wystarczy poczytać twoje teorie pisane wyżej. Jesteś tylko przemądrzałym leszczem.
Zaczeło się od pytania, jaki pneumatyk kupić? Ma być ułatwieniem pracy na drodze. Ma być podpięty pod ciągnik.
I ty leszczyku z siłą naćpanego maniaka udawadniasz, że sprzęt BJC będzie doskonałym wyborem. Sprzęcisko gówniane, potrzebujące od zaje ba nia powietrza, że praktycznie ledwo co pracuje na powietrzu z ciągnika.
Dalej to stek bzdur w celu udowodnienia chorych racji.
Ogarnij się przygłupie. Jak nie masz pojęcia, zamknij japę. Nie wpuszczaj ludzi w kanał.
Tylko o to chodzi, aby przygłup, internetowy expert nie wpuszczał ludzi w kanał.
~Kolega Pozdrawiam
Hahaha... widzę za późno ciut wszedł post hahaha.
~Ł ysy
Kolega Pozdrawiam. Poważnie traktujesz wypociny leszczyka 300D.
Odpuść sobie, to matoł lub przedstawiciel gimbazy.
Szkoda pary na matoła.
~Ł ysy
Kolega Pozdrawiam. Piszesz o wystrzale Continentala. Z gwaracji *?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.23.92.64

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels