Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Wynagrodzenia kierowców mogą wzrosnąć dwukrotnie

ID: 262688


Nie rosną jednak dochody – za 7 tys. zł „na rękę”, czyli średnią z ubiegłego roku trudno teraz znaleźć kierowcę. Zmiana przepisów może spowodować, że od lutego 2022 r. stawka kierowcy w ruchu międzynarodowym wzrośnie do 14 tys. zł. brutto.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (437)

kiero82
Wynagrodzenia mogą wzrosnąć dwukrotnie?
Ciekawe jakim cudem.
Czego to już w internecie nie napiszą.
~Tenno
Już teraz nie piszą że brakuje 100000 kierowców tylko że im zarobki wzrosną dwukrotnie w co mogę uwierzyć.

Różnice w zarobkach pomiędzy wschodnią Polska a zachodnią po dekadach rozwoju są duże.
g-a
Niby skąd ta podwyżka? Jakieś źródło finansowania?
~maly
pozyjemy zobaczymy w 2023r roczny pit prawde powie ile tej podwyzki hahaha

1

~Gucio
Jedno jest pewne że coraz trudniej będzie tego kierowcę oszukać i coraz trudniej wielu firmom sprostać tym wszystkim wymogom. Czasy dla cwaniaków transportowych pomału się kończą.
~Ordynator orginał.
Kwiku dziadów nie będzie końca.
g-a
Ordynator - słyszę o tym od kilkunastu lat. Zwykłe p i e r o l e. n i e o Szopenie.
Ł ysy
Gucio. Podążając za twoim tokiem myślenia firmy mają się pogrążać w długach, aby tylko Pan Kieroffca był zatrudniony?
Tak mam rozumieć twoje pierdy?
Firmy ograniczą tabor, paru kolesi najmniej efaktywnych trafi na zieloną trawkę, reszta będzie miała dylemat. Drzeć ryje o wyższe zarobki czy zielona trawka?
Pożyjemy zobaczymy, ilu wybierze zieloną trawkę.

1

Ł ysy
Przygłupie ku ku, przecież ty najgłośniej kwiczysz.
Nie widzisz, nie słyszysz własnego kwiku?

1

~Ordynator orginał.
Doktor złóž ofertę pracy choćby na olx.
Przekonasz się jak polski dziada kwiczy.
~Ordynator orginał.
Glaca na dzień dzisiejszy mam 350 zeta dniufki.
Co drugi weekend w domu.
Nie mam powodu aby kwiczeć, bo dziadów lujam ciepłym moczem.
~Ordynator orginał.
Po nowym roku 400 zeta.
Pasi digital glaca?
~Wielki Szu
Firmy ograniczają tabor a girteka i vsberers się rozrastają. Ograniczają ilość złomów dziady. Chwasty trzeba wyrywać
~Wielki Szu
Zauważcie ze tam gdzie temat zarobków z marszu pojawia się padlinozerca smardzewicki.

1

~Wielki Szu
Chwast cza chwytać na dwie ręce i wywalać. To nawet na komposta się nie nadaje. Mowa oczywiści o polskich oszustach spod szyldu - gumiak i synowie

1

~Wielki Szu
Głupie dziady zawsze powołują się na padłe Rico. Historia sprzed 13 lat. Szczurolap wieszczył już dawno upadek vaberersa. Małe dziady padają cicho i bezimiennie. Po nich tylko klepiska i kanały pelne starego oleju. Relikty

1

jacek-kuba
Chciwy do przesady, więc zawsze w takich wątkach wiedzie prym. Pomimo, że jest tu najmniejszym przewoźnikiem na forum. Bo jak takiego leszcza porównać chociażby do drivera, który ma cieciówkę-y znaczy 100 autek-przepraszam.

-1

jacek-kuba
Swoją drogą jak go poznałem na forum, to po kilku dniach-już wiedziałem, że woli mieć kilka autek i zarabiać więcej jak potentaci. Już wtedy zastanawiałem się dlaczego tu wszedłem.

-1

~Wielki Szu
Glaca to jeszcze leję do swoich zdrutowanych premiumek superol który za komuny podsowiecił z kółka rolniczego. Kiedy Renata się zaciera to wina szofera. Jasna sprawa.
kiero82
Kuzynka pracuje w dużej niemieckiej spedycji.
Ba chwilę obecną girteka bierze wszystko, tak jak leci.
Każda stawka jest dla nich idealna.
Dwa lata temu mówiła to o waaberersie.
Co będzie dalej, czas pokaże.
~???
kiero82... rozumiem że mówisz o swojej kuzynce...
~Kris
Ale co ma byc? To samo jak zawsze. Albo upadek albo pomoc panstwa. Jak giretka bierze 700 mln kredytu z ING to ktos to bedzie musiał pokryc. Zysk z auta na poziomie 240 euro to nawet Waberers takiej choojni nie robił. Oczywiscie zysk na paierze bo z działalnosci operacyjnej to oni jada na stracie skoro jezdzą za stawki ponizej kosztów paliwa.
Tylko tu działa zasada jak pozyczysz 100 tys to ty masz problem jak pozyczysz 700 mln to problem ma bank

1

~!!!iiii
Jaki entuzjazm, że kierowcy będą zarabiać 2x więcej. Co to za bzdury. Kosztować pracodawcę będą z 10-30% więcej ale De facto kasy do ręki będą otrzymywać tyle samo. Nie ma co podniecać się dniówka 400zl, bo w lutym to się skończy. Nie będzie diet (dniówek) tylko na zachodzie godzinowka pomniejszona o polską podstawę i zapłacony ZUS od średniej krajowej PL. Tacho i prawo pracy reguluje ile godzin pracować można. Stoisz na mlotkach zabierasz sobie czas jazdy, bez czasu jazdy nie zjedziesz do domu a stoisz za granicą za darmo, bo liczone są godziny pracy. Wybór i kontrola godzin pracy vs jazdy należy do kierowcy. Tak czy siak to jest w mc ok 180-210h pracy razy średnio 12eu/h i tu słowo klucz brutto.
~Koszmar
Płacimy 2310 zł na rękę za tydzień pracy jazda 90% Niemcy, licząc nowymi zasadami płaca netto będzie niższa.
~LUKI TRUCK OF POLAND
Lepiej dojechać do pracy nawet 10 godzin jak się robi w delegacji ale zarabia się na poziomie a nie jak u niektórych jeszcze tęsknią za czasami ze stawka z kilometra i 5 z przodu... taki to nawet się nie dorobi ani szczęśliwy nie będzie bo kto normalny pojdzie tam pracować jak nie złodziej co sobie musi w paliwie nadrobić i innych sposobnosciach.
~!!!iiii
Luki no właśnie kończy się era czy się robi czy się leży dniówka się należy.
Mądry pracodawca ustali inaczej płatne godziny pracy a inaczej płatne godziny jazdy i to zgodnie z regulaminem pracy. Chcesz zarobić trzeba jechać.
~kiero
Czas jazdy jest czasem pracy, za który należy się takie samo wynagrodzenie jak za inną pracę.
~Ccc
Kiero a gdzie ci to powiedzieli? Na parkingu? Slyszałeś o czymś takim jak regulaminy płacowe w przedsiębiorstwach transportowych? Tego juz nie powiedzieli?
~!!!iiii
kiero mylisz się jest zakładowy regulamin wynagradzania (nawet może być zróżnicowany od stanowiska) i tam jest wszystko napisane co za co i za ile. Pomijając twoje dywagację. Jeśli będziesz stał na pracy to automatycznie zabierasz sobie godziny jazdy. Jeśli jeździsz w systemie 3/1 itp. to one wuj, bo to jakiś kołchoz i oni i tak rozliczą godziny też systemowo ale jak jeździsz co weekend lub co drugi do PL to może się okazać, że braknie godzin pracy i do domu nie dojedziesz a w PM za robienie pauzy się nie płaci (brak diet) tylko za pracę. Kierowca będzie musiał myśleć jak optymalnie pracować aby wrócić do domu, bo szef za nadgodziny wypłaci ryczałt i rozliczy je kwartalnie. Są dostępne kalkulatory gdzie można porównać sobie wypłatę netto plus diety z tymi co nastąpią za 40kilka dni. Do ręki więcej nie będzie tylko koszt dla firmy będzie większy.
~Wiatr Zmian Nadszedł
14 brutto to za 2/2
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.213.76

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels