ID: 261065
Wielu tego nie udźwignie, inni będą musieli mocno główkować, aby wyjść na swoje
ID: 261065
ID: 261065
Gdy przyglądamy się temu, co dzieje się w ciężkim transporcie drogowym w naszym kraju, można rzec, że trwa odliczanie do wejścia w życie w UE Pakietu Mobilności. Jest to zbiór przepisów regulujących na nowo zasady działania firm transportowych na obszarze Wspólnoty.
Gdy przyglądamy się temu, co dzieje się w ciężkim transporcie drogowym w naszym kraju, można rzec, że trwa odliczanie do wejścia w życie w UE Pakietu Mobilności. Jest to zbiór przepisów regulujących na nowo zasady działania firm transportowych na obszarze Wspólnoty.
~etransport.pl
Posty (457)
~kier | czyli 71 % to podatki, przecież to jest chore | |||
~driver | ilu polaków pracuje w Linku Regescie czy innych kołchozach 200-300? reszta to wschod W duzych firmach nie ma miejsc dla polskiego kierowcy | |||
~Seff | Rico głą bie wez sie do pracy bezrobotny trolu ty na wszystkim sie znasz to załóz firme a ja do ciebie do pracy przyjde tylko pamietaj 405 euro dniówka | |||
~Rico | Seff, fajnie że napisałeś ile według ciebie powinna wynosić zapłata dla kierowcy. To tylko obrazuje jak zachłanni jesteście. Seff nie jeździłby za mniej niż 405e dniówki.. | |||
~Seff | czytaj ze zrozumieniem uczą tego w szkole podstawowej a nie na uniwersytecie Garbsen | |||
~Rico | kumidan, odpowiadam jak chcę, kiedy chce i iloma postami chcę. Ja zawsze będę miał robotę w swoim fachu i jest mi obojętna tablica rej. Układ praca i płaca, czyli czysty biznes bez sentymentów. Ty natomiast dymasz pod niemieckimi spedycja mi, dorabiasz niemca kilkakrotnie intensywniej niż ja, ale tego już nie widzisz.. Dobrze przejrzyj ofertę tego albańskiego burdelu, bo być może będziesz tam właśnie zarabiać w przyszłości; ) | |||
~driver | tak robotę bedziesz miał zawsze tylko za ile? napływ wschodu zrobił wymogi w firmach w polsce Tak samo bedzie w niemczech jak w burdelu najlepsze mają branie w agencjach i domach reszta stoi na drodze | |||
kiero82
| ~driver 2021-08-23 10:02:08 ilu polaków pracuje w Linku Regescie czy innych kołchozach 200-300? reszta to wschod W duzych firmach nie ma miejsc dla polskiego kierowcy. Przygłupie drajwer Przestań pitolic farmazony, bo go wno wiesz. Polscy kietowcu omijaja takie kołchozy, bo nikt nie ma zamiaru koczować tygodniami w budzie na przerzutach. A link bardzo chętnie przyjmie polskich kierowców, tylko skąd mają ich wziąć? | |||
~driver | a małe firmy robią pl-ue-pl i bankrutują bo kto wytrzymama stratę 2000e na miesiąc? 4 zjazdy to najmniej 2000e straty Wiec przegrywacie w tym miejscu 10samochodów w takim systemie to 20tys euro wywalone w powierze | |||
~Rico | Skończy się próbkowanie Ukraińców za czapkę śliwek. Oni też potrafią liczyć. Potrzebowali czasu żeby się rozgościć i trochę oswoić z nowymi warunkami. Teraz będą was dusić jeszcze bardziej niż wam się wydaje. Właśnie po to jest pakiet żebyście nawet małpy nie mogli wsadzić za kierownicę za drobne grosiki. Czekajcie na w pełni autonomiczne ciężarówki, to może spełni się wasz sen o zerowych kosztach na kierowcę. | |||
~driver | link chetnie przyjmie za 3500-4000 polaka | |||
~Rico | 4 zjazdy na miesiąc, to 2000e straty:D Golec Orkiestra ponoć miał 2mln straty w pandemii:D Nie martw się, Niemiec zrobi 4 eksporty w miejsce twoich 4 zjazdów i nie będzie płakał:) | |||
~Rico | Link nie płaci tygodniówek, więc nie operuj tygodniówkami:D | |||
~skg dk | najbardziej po * wbrew pozorom dostana kierowcy z pl bo kwote ktora teraz dostaja dodatkowo sie opdatkuje wiec netto wyjdzie mniej a w de nie zarobisz grosza wiecej | |||
~driver | jedz z bogiem do niemca nikt nie bedzie płakał spokojnie weż wszystkich kolegów tez kazdy bedzie wdzieczny | |||
~driver | ogłoszenie jest 3500zł do 4000zł za miesiac za rozładunki załadunki | |||
~Rico | skg bzdury totalne!! Jeśli dla ciebie system podatkowy składa się tylko ze sztywnego nakładania podatku, to jesteś totalnym kr*ynem. | |||
~Rico | driver, ja wystawie ogłoszenie że szukam pracy za minimum 30tys zł ok??? Wtedy będziemy wszyscy powoływać się na to ogłoszenie.. | |||
~Seff | hej siofery co się martwice o nas my sobie damy rade a księgowość zostawcie tym co się znają wy umiecie liczyć a zaden z was nie ma BMW nowego chaty 300 z basem to prosze wytłumacz mi trzymaczu kierownicy dlaczego tak jest? ? | |||
~Ordynator orginał! | Sieff my polscy szoferzy, bardzo martwimy się o polskich gumofilców. | |||
~Seff | Kuku a kiedy zaczniesz martwic się o siebie i rodzine jak ty ciągle na ET | |||
~Rico | Seff, tylko nie zarysuje tego nowego BMW, bo bank się w*i; ) | |||
~Seff | rico martw sie o swoje 20 letnie passerati | |||
~driver | to moze taniej bedzie zatrudnic prezydenta bo on ma stawkę 20tys brutto | |||
~Kris | Driver ale prezydent nie ma c+e. Tak jak lekarze. I dlatego zarabiaja mniej | |||
~Ł ysy | Kumidan. Niby dlaczego miałbym rezygnować z międzynarodówki? Ja k nasze urzędasy stworzą cyrk, w którym będzie można tylko zbankrutować, pokażę im du pę rejestrując firmę na Litwie. Wszystko w temacie. | |||
~driver | 25tys e i jesteś Gmbh w de masz wywalone i kolejke chetnych polaków do pracy za minimum w niemczech A ze spełniasz wszystkie warunki płac minimalnych i powrotów na baze wiec Kto na tym zarobi kierowca? polska? nie Zarobi w końcu firma Auta nie powąchają polskiego powietrza wogole A za to kierowca bedzie dojezdzał sam z usmiecham na ustach ze nie dorabia polaka tylko angele | |||
~Ł ysy | Nie jeździmy po zachodzie. | |||
~JAREK | Ł ysy 2021-08-23 12:16:08 Kumidan. Niby dlaczego miałbym rezygnować z międzynarodówki? Ja k nasze urzędasy stworzą cyrk, w którym będzie można tylko zbankrutować, pokażę im du pę rejestrując firmę na Litwie. Wszystko w temacie. a kto ciebie będzie chciał tam zarejestrować, chłopie, ty sprzedawaj te dojechane podrutowane premiumki na złom i od marca na pole poszedł buraki sadzić | |||
~Ł ysy | Sraka była przed wprowadzeniem "Tanga Milonga ". To samo jest w tej chwili. Damy radę. A jak nie, zmienimy branżę na kaletnictwo. Zaczniemy szyć kierowcom wory na kasiorę. Kasę "trza umic"zarabiać. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.