ID: 261065
Wielu tego nie udźwignie, inni będą musieli mocno główkować, aby wyjść na swoje
ID: 261065
ID: 261065
Gdy przyglądamy się temu, co dzieje się w ciężkim transporcie drogowym w naszym kraju, można rzec, że trwa odliczanie do wejścia w życie w UE Pakietu Mobilności. Jest to zbiór przepisów regulujących na nowo zasady działania firm transportowych na obszarze Wspólnoty.
Gdy przyglądamy się temu, co dzieje się w ciężkim transporcie drogowym w naszym kraju, można rzec, że trwa odliczanie do wejścia w życie w UE Pakietu Mobilności. Jest to zbiór przepisów regulujących na nowo zasady działania firm transportowych na obszarze Wspólnoty.
~etransport.pl
Posty (457)
~Ł ysy | Przygłupie ku ku. Może twój kumpel robi tak, jak pisze. Trzeba postawić pytanie, kto go zatrudnia? Chyba trafia na tych, którzy nie umieją czytać. Bo co mówisz poza spier da laj kolesiowi z worem świadectw pracy? Tacy zaliczają klozet w przedbiegach. Przygłupie ku ku, ty sam siebie nakręcasz. Wyluzuj, jad zabija. | |||
~Ordynator orginał! | No i czego glaca kwiczysz? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Kumidan pokazuje to że każdy na tą pracę kładzie laske. Jak ktoś ma coś weny to dojdzie do wniosku że ta praca to dno i zabiera ludzka godność. Pokazałem że * na pracę u was i mam się dobrze. Jestem Królem haha | |||
~Ł ysy | Patryk, w którym psychiatryku królujesz? | |||
kiero82
| I co to młotki dadzą? U mnie podczas 10-ciu godzin pracy, czasami wyjdzie 2, 3 godziny jazdy, pauza 45min, a reszta to młotki, I tak cały tydzień. Po jaki Hu... podawać pracodawcę do sądu, czy innych instytucji? Jak dziad w Hu... leci, niech wypłaca umówioną kwotę, I cześć jak czapka, a nie tam jeszcze po sądach się tułać. Bezsens totalny. Szkoda życia na takie bzdety. | |||
~skg dk | kiero 82 tu sie z toba zgadzam ale wiele kierowczyn wymysla cuda na temat mlotkow a w cywilozawyn kraju ogolnie taki temat nie powinien istniec ja mam w ch podobny temat jak ty aöe wlaczam normalna pauze bo to nawet lepiej podczas kontroli wyglada | |||
kiero82
| Tak jak piszesz Dobry. Co niektórzy nie mają pojęcia na temat rozliczania młotków, I myślą, że jak pójdą do sądu, to miliony za to dostaną. Go wno prawda. Od zawsze załadunki i rozładunki robiłem na młotkach, i do dzisiaj tak jest, choć jak do domu się spieszyło, to czasami pauzę się włączyło. Nie wiem jaki problem co niektórzy z tym mają. Jazda, praca i pauza. Te trzy rzeczy powinny być rejestrowane na karcie kierowcy. | |||
~Seff | Kiero dobrze prawisz na karcie kierowcy a nie przygłupa kuku i jemu podobnych | 1 | ||
~Ordynator orginał! | Only młotki! Only pip! | -1 | ||
kiero82
| Młotków najepiesz, a stary rozliczy ci to urlopem, I z najniższej krajowej dostaniesz wielkie G. Taki z tego interes. Cza iść spać, bo tradycyjnie 5:30 pobudka. | |||
~kiero | Kierowcy nie mają pojęcia jak liczy się godziny pracy | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Czas pracy kierowcy to jazda plus młotki i tego może być razem Max 12h i w okresie tygodniowym średnio Max 48h ale to tylko mit bo dużo rzeczy robi się na pauzie jak tego czasu brakuje i jako były kierowca stwierdzam że ta praca to niewolnictwo 21 wieku. Robisz na 2 etaty tak naprawdę liczone masz w tacho za 1 etat na dodatek w dobie przerwa 9h na wszystko ( relax prysznic ciepły posiłek prysznic itp) Tylko niewolnik może być zadowolony :) Przykład kierowca w kebabie ma 20zl idzie jak kierowca na 15h do pracy ( też jak kierowca ma aktywności Max 12 Bo Przecierz do kibla pójdzie zjeść zje itp) ma za to 300zl plus 30 napiwków plus jedzenie. Dziad transi za te godziny poświęcone w tej pracy ciapaty na skuterku daje więcej. | 2 | ||
~//~ | Tylko "stuknięci na całą głowę" chodzą do pracy "kręcić" przerwy / odpoczynki ("łóżko"), zapominając korzystać "kopertą" (dyspozycja / dyżur -100% / 60% (30% w załodze) wynadrodzenia lub czas wolny bez użycia rocznego urlopu w wymiarzy czasu 1h/1h - na wniosek pracownika lub 1h/1. 5h - na wniosek pracodawcy) i "młotkami" (inna praca - 100% wynadrodzenia) mając "w swoich rękach" urządzenia ewidencji i rejestracji swojego czasu czynności jako karta kierowcy i tachograf, ta jeszcze i tym otwarto lub zawoalowano chwalą się namawiając innych też tak czynić. Śmiech na sali... :-) | |||
~Tolek | Kwik kwik kwik Dziady kwiczą bo kończy się czas dla złodziejstwa Mnie najbardziej wkurza że mają jeszcze poczucie krzywdy !!! Okradali pracowników i państwo latami i jeszcze mają pretensje | 2 | ||
~Ordynator orginał! | Dlatego należy ostatecznie rozwiązać kwestię gumofilców! | |||
~Sush | Tolek. To ty okradała państwo. Przecież mogłeś zgłosić i opodatkować dochód. Tyle ze wolałeś przytulić więcej. Zauważ również, że kwiczą jedynie kierowcy. My mówimy wam tylko krótkie spier. Słyszycie w kółko, że nikt was nie chce, że nie nie dostaniecie więcej. Żadnego kwiku. A na koniec każdy wam mówi ze was już nie ma. Zastąpiono was Ukraińcami. Kwiczą jedynie kierowcy. W kółko to samo. | -2 | ||
~driver | mozesz sobie wciskac co chcesz Ale jak nie zrobisz min 14tys km w miesiacu to zaliczasz klozet | |||
kiero82
| Tartaczny matoł vel milicja nadaje teraz pod nickiem Sush. Spadaj ciote czko do miotły. | -1 | ||
~Gucio | Jazda w kółkach pl-ue-pl bez przerzutów, kabotaży i nie ma problemu z PM i pauzami 45h. Państw UE jest sporo, kierunki do wyboru Bałkany, kraje nadbałtyckie, zachód UE w większość kierunków da się zrobić by na weekend być w domu, dalsze trasy troszkę dłużej Turcja, Grecja, Hiszpania, Portugalia itp. pauza 24h i dalej do bazy. Jakoś tysiące firm z zachodu UE od lat jeździ w systemie pn-pt i firmy są, kierowcy też to znaczy można i da się. Kto nastawia się na kabotaże i przerzuty niech stosuje się do przepisów PM i tyle. | |||
~driver | gucio dlaczego jestes tylko kieroffcom a nie włascicielem firmy bądz ekonomistą? | |||
~Sush | Szukajcie już pracy przy łopacie. Czas marud się skończył. Nie macie nic do powiedzenia. Jesteście nic nieznaczącą mniejszością. Pakować graty marudy i wynocha z kabin. To słyszycie z drugiej strony. Żaden jęk. Wam mao, was absolwentów zawodówek zarabiających jak prezes ciagle krzywdzą. Jak ci mao pakuj się i nie zawracaj głowy poważnym ludziom. Szoferskiej hołocie wszyscy mówią stop. Jak się nie podoba praca szofera to do roboty za najniższą eksperci 405 eur dnofffki. Klauny. | |||
~Sush | Teraz klaunie oddasz pół wypłaty państwu. Spróbuj zachorować. Wylecisz przy pierwszej okazji. Drugie pytanie do kandydata zaraz po tym w ilu firmach pracowałeś brzmi ile dni byłeś na zwolnieniu lekarskim. Małe firemki zbankrutują, szoferów nie braknie. Bat i marchewka. Tak się z wami rozmawia. Żeby trzymacz po zawodówce szczekał. To niepojęte. Patologia społeczna uważa się za elitę. Elita psia jego mać. Alimenciarze alkoholicy, gamonie zarabiający tyle ile sprzątaczka w Niemczech. Ty bełkociarzu do kopana rowów się nie nadajesz. Jak będzie na ciebie pracować kilka set osób a ty pochwalisz się dyplomem min. magistra moooże będziesz dnem elity. Teraz jesteś tanią niewykwalifikowaną siła roboczą. Niczym więcej. Do roboty lesery. | |||
~kiero | Te Sushi nie fikej mi tu pejacyku kuźwa! | |||
~Sush | Kiero kwaśny batonie. Przemyśl jaką pozycje społeczną zajmujesz i wypowiedz się jeszcze raz. Nie głoś wszystkim w okół bajek. Jesteś kierowcą. To mówi samo za siebie kim jesteś i co możesz. Ciebie może zwolnić byle spedytor. Ty nic mu nie zrobisz. O szefie w ogóle zapomnij. Możliwe ze w większych firmach, a takie jedynie zostaną, nie bedziesz miał do właściciela nawet tel. Sekretarka nie pozwoli żebyś zawracał głowę swoimi głupotami poważnym ludziom. Klaun jesteś. Nic więcej. | |||
~Ł ysy | Patryk niczym Kulczyk jest wizjonerem w biznesie. Tu jest jego siła. | |||
~Wielki Szu | Glaca - wymył klawiaturę? ? | |||
~Ł ysy | Wielka szmata. Zmień bajkę. Z kotem jest ograna. | |||
~Taras | Na edukację dla kierowców jest już za późno. Przyszedł czas na wyciągnięcie wniosków. Po krótce w firmach które zostaną po wprowadzeni PM kierowca będzie miał do gadania tyle co nic. Jetem przekonany, że pracodawcy docenią obecne zachowanie polskich kierowców. Wątpię żeby polski kierowca miał jakakolwiek przyszłość. Postawienie na nich okazało się błędem, a kto jako pierwszy wymienił kierowców na Ukrainców dzisiaj jako nieliczny cieszy się zyskami. Po portu firmy z Ukraińcami przetrwają, z polakami zbankrutują. Więc panowie kierowcy wasza wartość, została już dawno określona. Jak chcecie zostać w zawodzie musicie pracować taniej i lepiej niż Ukrainiec. To się nazywa gospodarka wolnorynkowa. Wygrywa tańszy i lepszy. Jeśli dalej będziecie upierać się przy prawdach głoszonych na forum, najzwyczajniej na świecie wylecicie z zawodu. Nikt po tobie płakać nie będzie. Słuchajcie forumowych mącicieli, to bezrobotni emeryci. Śmieją się z reszty. Wkręcają w konflikty. Np. taki obciachowiec ordynator. Siedzi od lat w domu. Pewnie jakiś skapciały emeryt ormowiec kierowca jelcza. Wściekły na wszystko. Na pewno dobrze doradzi. on się śmieje z takiego kiero 82. Półmózga. Dk, postać fikcyjna, patrząc na resztę marzycieli siedzą tu głównie emigranci zarobkowi. NIe kierowcy z pl. Oni, tchórze mówią reszcie co mają myśleć. Emigrant który jako pierwszy uciekł z kraju. Teraz pracuje za pensje kiblowego. Nilt go tam nie szanuje. Forum powinno być zablokowane dla zagranicznych adresów ip, a każdy powinien się logować potwierdzając swoje konto przesłaniem skanu dowodu osobistego. Chojraki pochowają głowy w piasek i tyle z ich cwaniactwa. Tak jak w realu. | |||
~Kierowca | Taras takie dziady jak ty muszą upaść i upadną | |||
~henio | Taras ty od marca będziesz z powrotem buraki sadził na polu, a klamoty pójda w pisdu w pokrzywy kierowcy sobie poradzą bez dziadtransów, chłopków roztropków małorolnych |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.