ID: 260942
Dlaczego firmy nie wypłacają nadgodzin w systemie równoważnym?
ID: 260942
ID: 260942
Jedno jest pewne: ponad 90% kierowców pracuje w nadgodzinach. Niestety znaczna część pracowników traci należne wynagrodzenie za „nadliczbówki” z powodu błędów w rekompensowaniu tej pracy – wynika to z przyjęcia złej metody rozliczania. Błąd ten jest na tyle poważny, że został ujęty nawet w najnowszym projekcie zmian zasad rozliczania kierowców.
Jedno jest pewne: ponad 90% kierowców pracuje w nadgodzinach. Niestety znaczna część pracowników traci należne wynagrodzenie za „nadliczbówki” z powodu błędów w rekompensowaniu tej pracy – wynika to z przyjęcia złej metody rozliczania. Błąd ten jest na tyle poważny, że został ujęty nawet w najnowszym projekcie zmian zasad rozliczania kierowców.
~etransport.pl
Posty (54)
~Arek 4 lat temu | Nic nowego. 99 procent firm płaci od najniższej i wszyscy mają to w d... | 2 | ||
~Marek 4 lat temu | Arek a jak wolisz, 9500 do ręki i zus od najniższej czy 6000 na konto i od całości zus? | |||
~Felek 4 lat temu | Od całości + urlop 7tyś+ wczasy pod grusza + L4 5tyś poniał gumiak odliczam wam miesiace kiedy tak bedzie elito europejskiego transportu | 2 | ||
kiero82
4 lat temu | Marek Zdecydowanie 6000zl, I ZUS od całości. Tyle tylko, że te 6000zl za normalny system pracy, a nie koczowanie po dwa tygodnie po za domem. 4tys zł miesięcznie, to zarobisz na magazynie, pracując 8 godzin dziennie, I też jesteś ubezpieczony od tego, co zarobisz, więc jaki z tego morał, wszyscy wiemy. | 2 | ||
~sid 4 lat temu | nie wiem jak wam ale mi placa ; ] | |||
~sid 4 lat temu | do tego na urlop 300 i swieta 500 euro | |||
~Felek 4 lat temu | Ale ty nie pracujesz u polskiego gumiaka | |||
laki81
4 lat temu | Małymi krokami może wreszcie w Polsce coś się zmieni w kwestii naliczania wynagrodzeń w transporcie, powinno być jak w krajach UE zachodniej jasno i klarownie i wszystko na papierze legalnie. | |||
~driver 4 lat temu | DG i wszystko w temacie Zero innych opcji zatrudnienia | -1 | ||
~Ccc 4 lat temu | Dlatego że siofery są idiiotami i się na to godzą. Ale oni do niczego innego się nie nadają i zostaje tylko kierownica. Sioferów jest na pęczki to po co im płacić więcej? I tak podpiszą wszystko co im się podsunie... | |||
~Felek 4 lat temu | Rozpedzony trep zblirza sie z zawrotną predkością do zadka pśwoźnikôw !!! Oj będzie bolało łajzy!!! | |||
~Ł ysy 4 lat temu | Według ryczałtu normatywnego kierowcom nie należy się nawet jeden grosz dodatkowo ponad najniższą krajową. Wystarczy dobry księgowy i odpowiedni zapis w regulaminie. | 1 | ||
~Felek 4 lat temu | Draiver dziadu jak będe miał działalność ( na co się nie zanosi) to nie będe pracownikiem tylko partnerem biznesowym! A dyrygowač to sobie możesz swoją starom a nie innom firmą z*! | 1 | ||
kiero82
4 lat temu | Przygłup glaca znowu bredzi. Jeszcze trochę, I oddasz do ZUS wszystko, co im się należy. Tylko przygłupiasty glaco nie strasz znowu kryzysem i bezrobociem, bo znowu pośmiewisko z siebie zrobisz. | 1 | ||
~driver 4 lat temu | Etat będzie tylko w budżetowej strefie państwowej firmy przejdą na b2b lub umowy agencyjne | -1 | ||
~driver 4 lat temu | Feluś jesteś i będziesz nikim bo jedynie co potrafisz, to pilnować białej Lini na środku czarnego pasa | -1 | ||
~Gucio 4 lat temu | Driver myślisz że twórcy PM nie przewidzieli opcji że przewoźnicy z UE wschodniej zaczną "zatrudniać" kierowców na DG - to się nie zdziw jak taki podczas kontroli na zachodzie UE dostaniesz razem ze swoim "współpracownikiem" karę do zapłaty w euro. Radzę poczytać przepisy PM. | 1 | ||
~driver 4 lat temu | Ja mam Ukraincow to nie mam problemu Im się kasa zgadza I po pm też się będzie zgadzać Problem mają ci co zatrudniają Polaków Im się zawsze nie zgadzają Czy w pm czy bez pakietu | |||
~driver 4 lat temu | A i wiesz jest jeszcze jeden sposób Zatrudniasz tylko w drugiej spółce zoo jako agencja outsourcing i podpisujesz umowę z tą spółka na dostarczenie pracowników płacisz tyle ile wymagaja przepisy samemu sobie A ta spółka rozliczenie robi z kierowcami na innych warunkach Gdy będzie problem sp outsourcing kończy karierę i sprawy się zamykają z powodu niewyplacalnosci | |||
~Ordynator orginał! 4 lat temu | Jakie nadgodziny? Przecież wszyscy jeżdżą zgodnie z czasem pracy | |||
~Ł ysy 4 lat temu | Pan szofer podpisuje ryczałt normatywny. Jeśli nie to Pan szofer słyszy krótkie spirdalaj. | 1 | ||
~Rico 4 lat temu | Łysy robi postępy. Przyzwyczaja się do nowych zasad. Wcześniej "hołota", dzisiaj "Pan szofer".. Za kilka miesięcy będzie "wasza Wysokość"??:D | 1 | ||
~skg dk 4 lat temu | te nieroby zawsze maja swoja interpertacje faktow zamiast sie wziasc do uczciwej pracy caly czas tylko szczekanie jaka to niesprawiedliwosc ze trzeba dojechac na czas do klienta i sie nie upic po drodze | |||
~Felek 4 lat temu | Skg nopiero cie wymieszali z odchodami na innym watku to tu przylazłeś miernoto bezpaństwowa! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.