ID: 260346
Zmiany w wynagrodzeniu kierowców - symulacje kosztów
ID: 260346
ID: 260346
Nowe przepisy unijne (pakiet mobilności) zakładają, że kierowca polskiego przewoźnika wykonujący międzynarodowy transport drogowy ma zarabiać co najmniej tyle samo, co kierowca w danym kraju, w którym wykonuje pracę.
Nowe przepisy unijne (pakiet mobilności) zakładają, że kierowca polskiego przewoźnika wykonujący międzynarodowy transport drogowy ma zarabiać co najmniej tyle samo, co kierowca w danym kraju, w którym wykonuje pracę.
~etransport.pl
Posty (334)
~Rico | Kris, a po co kierowca w Niemczech ma nazywać swojego szefa złodziejem? Przecież Niemcy nie pracują w polskich firmach.. | |||
~Rico | Dziwnym trafem driver i Kris tak jak razem zniknęli, tak też razem wrócili. Brakuje jeszcze niezalogowanego kierowcy który będzie szedł z nimi w jednym szyku.. | |||
~driver | Ja pracowałem w jednej firmie 5lat i miałem 2km Udało się zarobić na 2 letnia vectre c oraz zestaw za gotówkę i wkład na firmę (150tys) w latach 2001-2006 zarób Ty tyle w Niemczech dziś w tym okresie i Odłóż | |||
~Kris | Po co zapas w koszu? Po to ze jak przyjedzie serwis zeby było co załozyć. Znajomy tez nie woził i 3 dni w anglii szukał opony zeby mu serwis założył po wystrzale. Czy to nie dziwne ze jak sprzedają nowa naczepę albo konia to w komplecie dają koło zapasowe. Pewnie same dziady kupują te sprzety zeby zaraz kazać kierowcy koło zmieniać na pauzie. Normalne firmy szczególnie niemieckie kupują bez kół zapasowych a potem serwisy im dowożą. rzeczywiście jestem dziadem zwracam honor gdzie mi tam do niemca. | |||
~Rico | driver myślę, że "dziś w tym okresie" to musiałbym pracować w polskiej firmie żeby tyle zarobić/odłożyć... | |||
~Rico | Kris to powiedz znajomemu, że jak złapie następnym razem kapcia w Anglii to niech zadzwoni po serwis taki od opon, a nie taki od dowożenia pizzy. Uwierz mi, że taki serwis od opon będzie miał taką oponę do naczepy i ogarnie temat szybciej niż w trzy dni ( sprawdzone również w Anglii) :) | 1 | ||
~Rico | Koło zapasowe w komplecie... Z ciekawości jutro przejdę się po parkingu i policzę ile polskich naczep ma w koszu nowy zapas który dealer ponoć "daje w komplecie".. Do tej pory widziałem zawsze stare szorty na zapasie, ale to pewnie taki pokrowiec z kamuflażem. | 1 | ||
~driver | Nowe koło to odrazu premia dla kieroffcow Zawsze się dziwnie składa że ktoś kradnie | |||
~Rico | A teraz hit! Kto nie zauważył?? W 5 lat ODŁOŻONE na dwuletnią Vectrę, 150tys wkładu do firmy i własny zestaw za gotówkę. Driver, ty jednak jesteś mistrz nad mistrzami. Jako kierowca zarobiales tyle u swojego sąsiada.. Normalnie jestem pod wrażeniem! Ten Twój szef to pan Stanisław z Warszawy, który niestety umarł??? | 1 | ||
~Rico | Driver ma problem, bo co nowa naczepa to kierowca na pierwszej trasie ukradł koło. Ale driver pełen nadziei nadal zamawia naczepy z kołami zapasowymi i wysyła kierowców w trasę. Driver, to może wyciągnij te koło przed trasą, to nikt nie ukradnie.. Schowaj przed złodziejami.. | 1 | ||
~driver | Tylko był jeden myk doby brakowało na sen ale kasa szła w opór Ja robiłem za 2 i mialem za dwóch zapłacone w tamtym czasie to niżej 10tys wypłaty nie miałem | |||
~Rico | Driver, to rzeczywiście niesamowity "myk". 5 lat takiej męczarni i opłaciło się! W tamtych latach synek to każdy walił na strzała nawet z Madrytu, robiło się po 18tys km w miesiącu odwalając jeszcze wiele godzin na granicy. 10tys? Tyle to miał każdy sprytny kierowca który potrafił ruszyć głową w tematach innych niż tylko diesel. Ale za ty driver chyba jako jedyny tyle odłożyłes:D | 2 | ||
kiero82
| Driver zarobił ma dwu ltnia vectre, i zestaw za 150tys złotych, a teraz "goniąc" litewską girteke, siedzi na zajszczanym parkingu, i bredzi na forum. Czego to jeszcze forumowa elita transportowa nie wymyśli. | 2 | ||
~Kris | I teraz ma swoją firmę a inni muszą dymać u niemca | |||
~Rico | Kiero82 czytaj dokładnie! "Vectra, Zestaw za gotówkę i 150tys na wkład na firmę" | 1 | ||
kiero82
| Nigdy u niemca nie robiłem, i robić nie będę. Pracowałem i pracuje u polskich dziadów, i mam się bardzo dobrze. Oczywiście na miejscu. Delegacje zakończyłem już dawno, bo się nie opłaca, a z życia trzeba się cieszyć, a nie wegetować w budzie. | 1 | ||
kiero82
| Rico dzięki. Nie doczytałem. | 1 | ||
~Kris | A dlaczego dyma u niemca? No bo jak moglby pracować u polaka, sąsiada, kolegi z klasy? Przecież startowali z tego samego poziomu a ten ma kilka zestawów i zatrudnia ludzi a ten drugi co ma? 3 miesieczny kurs cofania pod rampę. I jak to sie stało że on ma a ja nie mam? Bo on napewno ukradł albo sprzedał pole. Bo przeciez to niemozliwe ze jest sprytniejszy, mądrzejszy ode mnie. Bo ja jestem najmądrzejszy, znam się na wszystkim i nie mam firmy wiec on przeciez taki głupek wszyscy sie z iego smiali w szkole to on napewno ukradł i dorobił sie na kierowcach. To przeciez ja nie bede u niego pracował. Lepiej zapie. dalac 500 km do niemiec. taki helmut to z samego faktu bycia niemcem juz jest lepszy. On nie kradnie, nie oszukuje, i szanuje kierowców. A ze płaci minimalną. Niewazne. Wazne ze nie robię u tego dziada za połtem | |||
kiero82
| No i 1:0 dla Angoli. Nie dobrze. | 1 | ||
~Rico | Mało tego, że driver ma firmę w której 80 kierowców jeździ 60 zastawami. On jest poważnym graczem na rynku logistycznym i dysponuje powierzchnia magazynową która jest obsługiwana przez (dobrze pamiętam?) 25 ludzi i która przynosi potężne zyski.. | 2 | ||
~Rico | Kris jest mi obojętnie czy pracuje u Polaka, Niemca, czy u Chińczyka. Dla mnie liczy się to ile zarabiam i to ile będę miał emerytury. A to, że ktoś ma w Polsce transport nie czyni go bogatym, bo w przypadku zaliczenia pleców często okazuje się, że wszystko oprócz żony było własnością banku. | 2 | ||
~Kris | Tak wiem rico w polsce same dziady zadłużone po uszy. Nienazarte świnie złodzieje. A niemcy to co innego. Oni nie kradną nie oszukują i wogóle nie korzystają z leasingów. Toż to raj na ziemi. jedzmy wszyscy do niemiec i zapanuje miłość i pokój na swiecie | |||
kiero82
| Niemcy to już nie te niemcy. Też kombinują, jak opitolic obcokrajowca. Nie mówiąc już o dziwnych odprowadzaniach składek. System 3/1 a umowa na 3/4 etatu. Tak tak panowie, niemiecki raj, gdzie złoto rosło na drzewach, już dawno przeminął. | 1 | ||
~Kris | Tylko nikt mi jeszcze nie wytłumaczył po co ten cały PM wymyslili. Skoro u nich taki dobrobyt a na wschodzie same dziady to kierowcy powinni juz dawno tam uciec. Ewentualnie skoro nie ucieli a wszyscy mowią ze w DE tyle roboty to w czym im polskie firmy przeszkadzają. Konkurencję im robią? W jaki sposób? Że jezdzą taniej? A kto im daje nizsze stawki? Niemieckie firmy? Przeciez to niemożliwe. Niemcy nigdy by tego nie zrobili, oni są uczciwi | |||
~Rico | Nie ma kraju w którym nie ma dziadów w transporcie! No może Watykan, ale pod warunkiem że nie mają transportu.. W Niemczech jest mnóstwo firm które są nastawione na rzeźbienie Polaków i to nie jest żadną tajemnicą. Pisząc o polskim leasingobiorcy nie miałem na myśli tego, że to gorszy transportowiec w porównaniu do zachodniego. Kris, twierdzisz, że nie pracuję u Polaka/sąsiada z zazdrości o jego majątek. Odpisałem ci klarownie co myślę o tych "majątkach", ale Ty jesteś jeszcze zbyt młody żeby czytać ze zrozumieniem, bo że zbyt głupi to jest przecież jasne. | 1 | ||
~Rico | Kris pakiet jeszcze nie wszedł, więc posłużę się przykładem już istniejącym. Rolnictwo w Hiszpanii i w południowej Francji jest nieopłacalne ze względu na słabą jakość ziemi i suszę. Słowenia wchodząc do unii musiała zlikwidować ogromne plantacje winogron, bo ich produkcja była dla nich bardzo tania i opłacalna. Te limity winogron przejęli Francuzi i Hiszpanie którzy koszty produkcji mają wyższe niż cena winogron w sprzedaży detalicznej. Cała unia dopłaca do interesu i żaden np Szwed ( Słoweniec już też ) nie kupuje słoweńskich winogron, bo zwyczajnie ich nie ma. Kupuję za to francuskie po wyższej cenie, a wcześniej jeszcze dopłaca do ich produkcji wkładem do budżetu europejskiego. Nie trzeba być wielkim ekonomista żeby zauważyć, że kraje starej unii chcą zrobić ze wschodnim transportem to co Hiszpanie i Francuzi ze słoweńskimi plantacjami. Nigdy na to nie wpadłeś? | |||
~Rico | Podniecacie się, że w odpowiedzi na pakiet, PiS poluzuje wam kilka spraw żebyście hurtowo nie padali jak muchy. Myślicie, że po to unia wam zamyka jedną furtkę żebyście weszli drugą? Niemcy zrobią zaporowe ceny za autostrady i będą to refundować swoim przewoźnikom w ulgach podatkowych. A wam PiS to zrefunduje? Wierzycie, że w czasach kiedy polski rząd wydziera każdą złotówkę to oprócz poluzowania przepisów da wam jakieś refundację za niemieckie autostrady? | 1 | ||
~Rico | Niemcy, Holendrzy i Belgowie to cwaniaki. W całej "demokratycznej" uni rządzi jeden kraj i Oni rozdają karty w takich sprawach. Cała reszta Europy siedzi cicho i w PE każde głosowanie ma taki wynik jaki zaplanowała sobie Merkel. Pomimo mojej niechęci do polskiego dziada uważam, że zostanie on bardzo niesprawiedliwie potraktowany. Będzie się toczyc debata w PE i potem będzie głosowanie które niczym nie będzie się różnić od porażki Szydło podczas głosowania na PKE. Także dziady, kraść póki się da, bo już wkrótce finał waszej zbiórki:D | |||
~Kris | Rico mysli ze przechytrzył polskiego dziada. poszedł pracowac do niemca zanim PM zniszczy polskie firmy i mysli ze dzieki temu bedzie maiał lepiej niz jego sasiad co ma firmę transportową. | |||
~Kris | A ten cały PM swiadczy tylko o tym ze polski dziad nie jest tak tępy jak Helmut myslał. Więc musi się teraz bronic |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.