ID: 260346
Zmiany w wynagrodzeniu kierowców - symulacje kosztów
ID: 260346
ID: 260346
Nowe przepisy unijne (pakiet mobilności) zakładają, że kierowca polskiego przewoźnika wykonujący międzynarodowy transport drogowy ma zarabiać co najmniej tyle samo, co kierowca w danym kraju, w którym wykonuje pracę.
Nowe przepisy unijne (pakiet mobilności) zakładają, że kierowca polskiego przewoźnika wykonujący międzynarodowy transport drogowy ma zarabiać co najmniej tyle samo, co kierowca w danym kraju, w którym wykonuje pracę.
~etransport.pl
Posty (334)
~driver | To chyba nagrzany nieudacznik bez wacka | |||
~Grisza 1978 | Brawo Wika11. Pracuje W niemczech od lat.. More RV przejmnie ZUS.. Policzy mi, jakbym pracowal W polsce I placil z tych stawek.. Nie niemcy Nie wyplaca.. Tylko trzeba przepracowac 5 lat, zeby nabyc praw emerytalnych.. W razie powaznego wypadku dostac rente, mala rente.. Ale jak zauwazylas forumowicze wiecej wiedza, Co sie dzieje noca W kurniku od koguta. | |||
~driver | ://ubezpieczenie-eme rytalne-w-niemczech. pl/ilu-latach-nabywa -sie-prawo-emerytury -niemczech/ Przec zytaj prawo zanim będziesz się moderować na parkingu | |||
~Grisza 1978 | Po 60 miesiacach... Mialem po roku pracy wypadek BG Hannover zaplacilo za operacje, rechabilitacje itp. Mam 10% uszczerbku Na zdrowiu, Nie dostalem Kleinerente.. Nawet za dojazdy Z Polski Na kontrole lekarskie zaplacili.. Jezeli po wypadku W pracy Nie bedziesz sie nadawac Na stanowisko, to BG Hannover przekfalifikuje Cie do innej pracy.. When, Co pisze... Siedzialem 6 godzin Na SOR I czekalem, jak szpital dostanie potwierdzenie, ze BG zaplaci za operacje... PS. Spadlem Z ciezarowki, wbilem lokiec... Nie wyprostuje reki.. Pracuje, jest OK. Pozdrawiam Grzesiek | |||
~Grisza 1978 | Dobrej nocki wszystkim.. Grzesiek | |||
~Rico | Vika11. Ty jeździsz w Berlinie na chłodni? Tato ma na imię Andrzej? Dobrze poznaje? | |||
~Rico | Sporo tu "znawców" i profesorów od emerytur:D Jeden lepszy od drugiego, takie Wiejskie Filozofy:D Driver jak tam magazyny logistyczne? 80kierowcow w 60 zestawach dobrze współpracuje z 25-cioma pracownikami magazynu? Kris i driver to tacy Samarytanie, firmy potężne, robota z pierwszej ręki, a oni jeszcze wieczorami dają darmowe porady i obliczają za FREE wysokość emerytury obcym kierowcom:) Muszę chyba przestać płacić mojej księgowej, bo tu za darmo wszystko mi wyliczy dwóch specjalistów. Nawet nie trzeba im wysyłać papierów, bo ich kalkulator wszystkie składki ma już zapisane w pamięci:D | |||
~Rico | Łysy desperacie! Zachowujesz się jak wieprz którego ktoś kastruje tępym nożem. Dopilnowales żeby twoje przygłupy nie czytały tego forum? | |||
~Kris | Rico to napisz ile tej emerytury bedziesz mial z niemiec. | |||
~Kris | Driver jak mogles zniszyc marzenia kierowcow. Oni juz oczami wyobrazni widzieli te palmy na majorce na emeryturze | |||
~driver | A to nie działa że to prawo parkingu? | |||
~kiero | Czemu te rico takie znerwicowane? | |||
~driver | Bo się dowiedział że dostanie 103e emerytury za 5lat pracy w de pod warunkiem że pracuje w zachodniej części | |||
~Kris | A tak wogole to dlaczegow PM maja byc zrownane zarobki kierowcow a nie firm transportowych? Przeciez gdyby polskie firmy zarabialy tyle co niemieckie to by placily kierowcom tyle co niemieckie | |||
~Ordynator orginał! | Kris ale masz poczucie humoru. | |||
Kierowca_niewolnik
| Kris no to pojechałeś teraz. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dlatego że polska swinia nawet jak by miała 20kk z zestawu to i tak by płaciła minimalna krajowa plus jak najmniej reszty i jeszcze uciekała od podatku. A pracując i zarabiając na kabotarzach w de czy F trzeba dostosować się do warunków tam panujących. Niemieckie koncerny działające w PL też są objęte Polskim prawem i stawkami polskimi | |||
Kierowca_niewolnik
| Jak wejdzie oiro do Polandi oby nie, to będziemy dymać za 1500 oiro albo i mniej bo zrobią taki przelicznik że będzie ze 1200 Może wtedy pomyślę o niemieckim dziadu | |||
~Piotrek | Miałem kolegę zwykły szofer poszedł na swoje rok siedem składów w lizingu myślał że Pana Boga za nogi złapał a teraz babkrut do trzeciego pokolenia | |||
~Kűbelwagen | Przewoźnik bez matury plecie bzdury a kierowca mądry unika polskiego przewoźnika. To jest sukcesu finansowego logika | |||
~Ł ysy | Rico. My "wiejskie filozofy "mówimy parkingowym mędrcom spier da lajcie. Odnoszę wrażenie, że to ty wyjesz jak knur kastrowany tępym narzędziem. | |||
~driver | te godne emerytury czekają na polskiego nieroba | |||
~Ordynator orginał! | Na dziadów jest jeden sposób. Krótkie spiertalaj i po temacie. | |||
~Kiero | Odradzam wszystkim młodym przyszłym kierowcom o nie pchanie się w ten zawód bo będziecie po paru latach wyrywać sobie włosy tak tu jest kolorowo że w każdym innym zawodzie zarobisz więcej za etat i będziecie w domu z rodziną a nie wolnikiem dziada transportowego dziś obiecują wiele bo jest zapotrzebowanie a za rok wymienią na ukra albo innego obcokrajowca jeden z trudniejszych zawodów a w żaden sposób nie jest doceniany w domu problemy zdrady rozwody itp pozdrawiam kierowców szanujcie się bardziej | |||
~Gucio | 2021-07-13 14:35:22 Mądre słowa. Ja uważam co do firm typu "dziadtrans" nie pasuje oferta, podziękować za rozmowę i tyle, dziś i nie tylko to kierowca ma lepszą sytuację z pracą i to firmy swą ofertą muszą konkurować by mieć pracownika, to firmy mają umowy i kontrakty gdzie w wielu przypadkach za niepodstawienie auta w terminie dostają duże kary, a każdy dzień postoju auta na placu to strata dla firmy i to nie mała. Przeglądając różne strony z ofertami pracy wszędzie pracy ofert pracodawców więcej jak poszukujących, a już instytucje które śledzą rynek pracy twierdzą że w najbliższych latach jeszcze bardziej pogłębi się niedobór kierowców. | |||
~driver | niedobór w firmach dzis jezdzisz jutro wylatujesz bez wypłaty | |||
~Kierowca | Driver kwicz kwicz. Tego nikt nie zabroni tobie. | |||
~Gucio | Co się da zauważyć jak wszyscy wiemy wiele polskich firm opierało wynagrodzenia kierowców na zasadzie km, % od kilku lat ta tendencja maleje a w wielu regionach zwłaszcza polska zachodnia to jest już całkowity relikt -bo nikt nie pojedzie, co ciekawe zmienia się to też pomału na wschodzie PL -do tej pory byli tacy co twardo stali przy akordzie i co sytuacja braku kierowców zmusiła ich do zmian, choć w tym rejonie kraju jest firm typu akord dużo -ale to też kwestia czasu. Czy to jest dobra wola przewoźników Nie, do tego zmusza ich sytuacja, bo coraz trudniej znaleźć kierowcę akordowca. Może wydaje się to dość śmieszne ale nawet znalezienie kierowcy na jazdę ciągnikiem siodłowym w manualnej skrzyni biegów jest już problemem i nie tak prosto o kierowcę, niestety wielu przewoźników zapomniało że Świat idzie do przodu. | |||
~Ł ysy | Gucio. Pieprzysz jak potłuczony. Chcesz przepchnąć tezę, że Panu Kieroffcy należy się kasa za fakt bycia kierowcą? Uwierz, nie ma znaczenia jak będziemy nazywać sposób zapłaty. Od przejechanego kilometra, od wypracowanego obrotu, od trasy, dniówka. I tak swoje trzeba przejechać. Jak Pan Kierowca nie chce lub nie może wypracować standardowych kilometrów ląduje w klozecie. Jest sens pier do lić twoje bajki? | |||
~Wielki Szu | Ł ysy patus nadaje. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.