ID: 260161
O co chodzi z tą neutralizacją dokumentów?,
ID: 260161
ID: 260161
Co to za przekręt?
Co to za przekręt?
~Breaker Breaker*.13.106.206
*.13.106.206
Posty (69)
~kiero | Wszystko jest zgodnie z prawem, pomijany jest tylko rozładunek i ponowny załadunek u pośrednika i towar jedzie prosto do odbiorcy końcowego z dokumentem, gdzie pośrednik jest nadawcą. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | To szemrane interesy. Jedź na ich dokumentach aż do celu. Później najwyżej wypisz co kazali już pod magazynem dostawcy. Jeśli od razu wypiszesz lewe papiery że gdzie indziej ładowałeś i będziesz miał kontrol niedaleko to pan Francij lub Włoch kontrolujacy bardzo dobitnie pokaże Ci co to neutralizacja dokumentów. Jednym słowem to oszustwo | |||
~kiero | Na czym polega to oszustwo wg Patryka? Uzasadnienie | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Np takie że podpisujesz się na dokumentach i w polu nr1 masz adres załadunku. A neutralizacja polega na tym aby wpisać fałszywy adres w jakimś celu. ( np w takim że płaci za transport z Przemyśla do miluzy 2000E) a faktycznie leży na zaprzyjaznionym magazynie 200km od miluzy na dodatek podpisując się poświadczasz nie prawdę. Ciekawe jak byś załadował towar w Neapolu i jechal do paryza a zrobił neutralizacje na turyn. Policja w Rzymie bierze dokumenty i ciezarowka idzie do aresztu na poczet kar. Jeśli to takie legalne to dlaczego jest jak napisałem? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Zauważ że zawsze jak jest neutralizacja to kilometry do rozładunku realne są dużo mniejsze niż na tych oszukanych | |||
~kiero | Patryk idioto W polu nr 1 jest nadawca towaru, a nie adres załadunku. Nie kumasz podstaw wiedzy | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | A opowiadanie głupot że Klijent nie może wiedzieć skąd jedzie towar przez spedytorow to jest po to aby Klijent nie zobaczył że został oszukany. Każdy w tych czasach wie gdzie towar został wyprodukowany więc sciema że o to chodzi jest nie realna bo to podstawa zakupu-wiedzieć skąd towar jedzie. Ale zapłacić za transport 4x tyle to nie każdy chce a złodzieje się dziela | |||
~Patryk pogromca dziadow | Nadawca to jest firma w której ładujesz. Bardzo szybko Cię carabinierri wyprostują jak będziesz miał adresy Tury n-paryż a będziesz koło Rzymu:) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Wpisz sobie w google neutralizacja dokumentow prawo i od razu bedziesz mial tłustym drukiem że to sprzeczne z prawem polskim a za granicą we Włoszech czy Francij jak zamkniesz się w 3000E to musisz mieć farta. | |||
~kiero | Weź sie gościu nie ośmieszaj, miejsce załadunku masz w rubryce 3 i może być całkiem inne niż w rubryce 1 | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Ale on zapytał o neutralizacje i ja pisze że to przekręt. Widać często lubisz być ru/hhha ny na tym temacie bo Cię to boli :) | |||
~Patryk pogromca dziadow | Po za tym w rubryce nr 3 jest miejsce przeznaczenia bejbe | |||
~skg dk | patryk alanek jestes tuman do kwadratu i ty chcesz zarabiac 500 zl dziennie za profesjonalizm? jestec cep i dzban | 1 | ||
~ninobzik | Poczytajcie sobie przedszkolaki wcześniejszy wątek na ten temat, tam jest wszystko dokładnie objaśnione. , ., . może dzięki temu przestaniecie robić z siebie durakow bez krzty pojęcia w temacie. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Wyobraz sobie ze w kartonach które wieziesz za tydzień znajdują narkotyki. Patrzą kto to przywiózł oczywiście wieśniak dkg dk. Później Patrza skąd przyjechało a tam wirtualna firma bo wieśniak zneutralizowal papiery. Idzie pierdziec na długie lata bo de/bil zrobił neutralizacje :) | |||
Puchacz1
| ~kiero 2021-07-02 00:20:05 Weź sie gościu nie ośmieszaj, miejsce załadunku masz w rubryce 3 i może być całkiem inne niż w rubryce 1 Chyba coś ci się popirgało:) :) :) Nie wprowadzaj człowieka w błąd. Pozycja 3 (trzy) w liście przewozowym CMR to MIEJSCE PRZEZNACZENIA TOWARU (MIEJSCE DOSTAWY) i może być ono inne niż pozycja 2 (ODBIORCA). Data i miejsce załadunku to pozycja 4 (cztery). | |||
~kiero | Tak masz rację, chodziło mi o rubrykę 4 | 1 | ||
~kiero | I tu jest istota, adres nadawcy nie jest adresem załadunku, ani również adres odbiorcy z 2 rubryki nie musi być taki sam jak miejsce przeznaczenia z rubryki 3 | 1 | ||
~kiero | Mając nowe dokumenty z danymi pośrednika jako nadawcy i nowego odbiorcę towaru to rubyka 4 pozostaje bez zmian. Miejsce i czas załadunku jest to samo, | 1 | ||
~kiero | Przy tak sporządzonym dokumencie służby kontrolne życzą jedynie szerokiej drogi. | 1 | ||
~bywalec | Spoko każdy robi jak uważa. Wg prawa wpisując nieprawdziwe dane w dokumenty poświadczasz nieprawdę i wszystko jest fajnie dopóki nikt się niczego nie doczepi, ale jak już jest jakaś kontrola to bekasz za to. To, że wy tak robicie i jest wszystko cacy to nie znaczy, że jest to legalne. Jak handlowiec nie chce, żeby nadawca czy odbiorca towaru wiedzieli o sobie, to po prostu informuje o tym przewoźnika np. towar jedzie z Paryża do Białegostoku, ale po drodze, w Warszawie będzie wymiana dokumentów. Na cmr będą dane z Paryża do Warszawy, a w Warszawie wystawione dodatkowe dokumenty z nadawcą w Warszawie i odbiorcą w Białymstoku. Oczywiście cmr podbita przez odbiorcę w Warszawie. Wtedy nawet nie trzeba przeładowywać towaru i jest wszystko legalne. No ale oczywiście handlowcy idą po najmniejszej lini oporu i każą robić tzw. neutralizację dokumentów, a idioci psiewoźnicy szczęśliwi, że coś wiozą brną w to i co widać na tym forum nawet się wykłócają, że tak ma być a inni to de*ile. | |||
~kiero | O to właśnie chodzi, aby towar dotarł do odbiorcy końcowego bez bezsensownego przeładunku u pośrednika. | 1 | ||
~Ł ysy | Wątek ukazujący kwalifikacje miscuff kieroffnicy. Takim zawodnikom min "łosiem " się należy. | 1 | ||
Kierowca_niewolnik
| Patryk w 1 rubryce jako nadawca możesz sobie napisać e jedzie z Turynu A w 3 rubryce że zaladowane w Polsce tak samo z rozladunkiem, 2 rubryka odbiorca w Polsce A dostawa do Czech i w czym widzisz problem? Nadawca z odbiorca nie musza sie pokrywac w rubryce 3 i 4 tak ciężko zrozumiec | |||
~Ccc | Sioferska hołota nie potrafi wypełnić prostego dokumentu z kilkoma rubrykami ale w dyskusjach o dyrektywach Parlamentu Europejskiego czy Pakiecie Mobilnosci jest najmądrzejsza. Dno, nizej się upaść nie da. Brak szacunku, perspektyw i wyksztakcenia | |||
~bywalec | Łysy - a gdzie jest błąd w tym co napisałem? Czytasz w ogóle ze zrozumieniem co ktoś napisze? Czy od razu wpisujesz w pole swoje obelgi bez refleksji? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Panowie nie ma się co kłócić o jakieś rubryczki. Wystarczy wpisać w Google neutralizacja dokumentow prawo. Tłustym drukiem jest napisane że jest to SPRZECZNE z naszym prawem. Koniec. Kto świadomie łamie prawo to jest oszust i przy jakimś problemu musi liczyć się z karą. Wiem że dla naszych dziad transow łamanie prawa to chleb powszedni ale są jeszcze uczciwi ludzie. | |||
~skg dk | patryk gowno wiesz nawet szwajcarskie firmy stosuja cos takiego jesli klient sobie zyczy i nie jest to zabronione | |||
Puchacz1
| ~skg dk Przy przewozie UE-CH i odwrotnie, najważniejsze są dokumenty celne. | -1 | ||
~//~ | ~Breaker Breaker REKOMENDU JĘ poczytać. Wątek "Neutralizacja dokumentów" Utworzo ny : 2021-02-27 Źródło : etransport. pl |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.