ID: 260126
Pierwsze ciężarówki Omegi Pilzno już wróciły z Chin - w 9 dni do Anglii
ID: 260126
ID: 260126
Przewoźnik uruchamia stałe wahadła transportujące towary wyprodukowane w Chinach do Europy. Pierwszy przejazd testowy z ładunkiem e-commerce pokazał, że ten kierunek ma przyszłość.
Przewoźnik uruchamia stałe wahadła transportujące towary wyprodukowane w Chinach do Europy. Pierwszy przejazd testowy z ładunkiem e-commerce pokazał, że ten kierunek ma przyszłość.
~etransport.pl
Posty (84)
~Bbbbb | Hahah a ile bylo na łapówki ile na wyłaczniku a ile tak naprawde zarobił kierowca na własnej działalności | |||
~biały | to nie łapówki tylko podarki. na podarki masz ryczałt, co zostanie to twoje. na tym twoim "wyłączniku" bardzo nie polatasz, bo białorus tylko czeka na takiego szybkiego lopeza | |||
~Ł ysy | Praca dla Alanków i Patryków. | |||
~Ł ysy | Wrócą posrani. | |||
~matfiz | z ciekawosci popatrzylem. z chin przez kazachstan do calais wyszlo niecale 7000km. 9 dni? czyli 8 dni jazdy, no bo po drodze musza zrobic minimum 24h pauze. wiec 7000km/8 dni = 875km dziennie. 875km/ 75km/h ( srednia ) = niemal 12h dziennie samej jazdy, matematycznie wykonalne. w praktyce - nierealne | |||
Puchacz1
| ~matfiz Jedzie załoga i twe wyliczenia idą w kosmos. | |||
~matfiz | w zalodze auto ma wieksza srednia na dobe? jakzes to wyliczyl? | |||
Puchacz1
| Dowiedz się, na czym polega jazda w załodze. | |||
~Krokodyl | Brawo, firma ma potencjał. Otwiera nowe kierunki, nastawiona na rozwój. | |||
~Tomek | Na yutubie jest ten pizzdus co był w Chinach, byli na dwa auta w pojedynczej, te 9 dni to tylko reklama, wracali przez Terechowe to ten kurs PL-Ch-pl z 3 tygodnie minimum robili, | |||
~Tomek | Byli poraz pierwszy na tej trasie, kto mondry po dziczy jeździ noco? Nawet jeśli jado w podwójnej, (de*il, desperat samobójca)? | |||
~matfiz | Tomek 2021-06-30 14:33:24 Byli poraz pierwszy na tej trasie, kto mondry po dziczy jeździ noco? Nawet jeśli jado w podwójnej, (de*il, desperat samobójca)? nie. miszc internetowych mundrosci. niejaki puchacz. gowno wie, ale swoje musi nabazgrolic | |||
Puchacz1
| Nie ja wyliczylem średnią 75k/h. I czas przejazdu. To już problem firmy OMEGA, czy Polska- Chiny " w dwie godziny ". Najwięcej o takich trasach mają do powiedzenia ci, co ich trasa codzienna to dom- pobliski sklep GSu i powrót po południu. Powrotu już nie pamiętają. I chcą zarabiać 15tys miesięcznie będąc co weekend w domu:) :) :) | |||
~Ł ysy | Chociaż jeden z etransportowych "profesuruff"wie, jak wygląda obecnie Transyberyjka? Na jakiego wała te komentarze? | |||
~Ł ysy | W sześć dni robi się na motocyklu trasę Moskwa -Bajkał. Dokładnie do Irkucka i jeszcze stówkę dalej wzdłuż Angary do Listwianki. | |||
~Ł ysy | A do Kitajów jest bliżej, dużo bliżej. | |||
~Krokodyl | Holenderski Alblas jeszcze robi Chiny. Mieli piloitażowy transport do Japonii, ale nie wiem czy zrobili z tego cos stalego. Mimo wszystko cytując klasyka... " mają rozmach sku... ny ". | |||
~Radek | 75 km/h średnia prędkość? ?? chłopie tam miejscami to polem jedziesz 10 km/h i to jest za szybko | |||
Puchacz1
| Łysy. Musisz podać model " motura " którym tam jechałeś. Alanki znają ze słyszenia tylko " szlifierki ":) :) :) | |||
~jarek ogarek | nie wiem co w tym niezwykłego? juz od 1993 r jeżdzilismy do kazachstanu, nawet zimą przy -45 - wtedy nawet autostrady prze z białoruś nie bylo, a od orschy do smolenska po zimie zroga wyglądała jak polna, od moskwy do samary rowniez nie było wesoło, nie wspomnę o kazachtanie, 300 km po polnej drodze, przez 30 l ruskie i kazachy pobudowali naowe drogi -więc w szym problem? | |||
~Kierowca | Łysy. Odpal publicznie kiedy paryżane wyślesz do Chin. To się pośmiejem. | |||
~Kierowca | To był kamorek na pedała 2 biegowy. | |||
~Kibol | Teraz się na mówi "na pedały"... To był komarek na LPG ; ) | |||
~Kibol | Puchacz odpuść Matizie, bo to dzieciak i ciężarówka jeździ ale w Simsach. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.