ID: 259828
Giretka
ID: 259828
ID: 259828
Przeczytałem, że Giretka w 2020 roku zwiększyła zysk do 23 mln euro (w 2019 roku było 9 mln). W 2020 mieli ponad 8 tys pojazdów. 23 000 000 / 8 000 = 2 875 euro na jedno auto. Tzn ze z auta mają 240 euro miesiecznie.
Przeczytałem, że Giretka w 2020 roku zwiększyła zysk do 23 mln euro (w 2019 roku było 9 mln). W 2020 mieli ponad 8 tys pojazdów. 23 000 000 / 8 000 = 2 875 euro na jedno auto. Tzn ze z auta mają 240 euro miesiecznie.
~Kris*.151.40.10
*.151.40.10
Posty (147)
Puchacz1
| "Nawet do 35 proc. taniej w porównaniu do średniej ceny rynkowej 8211; taka oferta pojawiła się niedawno na stronie firmowej Girteka Logistics. Litewski przewoźnik zapowiedział ofensywę cenową, oferując w ramach akcji rabaty na ładunki całopojazdowe (FTL) w Europie. Girteka Logistics obniżyła ceny na 12 trasach europejskich. Zniżka oscyluje na poziomie od 15 do 35 proc. i różni się w zależności od kierunku. Największy upust (35 proc. ) przewoźnik oferuje na trasach z Francji do Niemiec, Belgii, Holandii i Włoch. Na nieco mniejsze zniżki można się było załapać na trasach z Niemiec lub Hiszpanii. Na tych kierunkach rabat wynosił od 15 do 25 proc. Akcja Girteki spotkała się dużym zainteresowaniem branży, ponieważ oferta litewskiego przewoźnika 8211; szczególnie na trasach po Unii Europejskiej 8211; jest naprawdę atrakcyjna. Przykładowo, średnia cena transportu w relacji Francja-Niemcy Zachodnie to 550 euro, tymczasem Girteka obniżyła tę stawkę do 350 euro. Cena na trasie z Paryża do Madrytu wynosi zazwyczaj około 1, 2 tys. euro, a oferta litewskiego przewoźnika opiewała na niecałe 800 euro. " To cytat z artykułu zamieszczonego w TRANS INFO. Jasno to pokazuje, że Girteka ( nie wiem kto pompuje tam kasę) to sabotażysta transportowy w UE. | |||
~Kris | Ani giretka nie zazdrości mi ani ja nie zazdroszczę giretce. Chciałem jesynie pokazac ze w transporcie nie ma kasy. A im wieksza firma tym zysk jednostkowy mniejszy. Oni jadą tylko na skali działalności. Oczywiscie prezesi i ich zastępcy są zadowoleni bo koszty zarządu tez idą w miliony wiec ich wypłaty są grube. Ale zysk na poziomie 240 euro to raczej cieniutki jesli wezmiemy pod uwagę niskie wypłaty kierowców, duze rabaty na zakup sprzętu, tanie paliwo ze wschodu. | |||
~skg dk | oczywiscie przy takich cenach frachtu placa kierowcom po 12 tysiecy w pl taka wartosc maja powielane *ly na et przez niektorych parkingowych ekonomistow | |||
Ł ysy
| Przygłup zcx zarzuca mi notoryczne kłamstwa. Muszę się przyznać, w temacie Girteki też skłamałem. Miesięczny zysk 1080zł firma osiąga z inwestycji 600 tyś zł. Wcześniej napisałem : "pół miliona ". Bardzo przepraszam za powyższe kłamstwo. | 2 | ||
Ł ysy
| Czy rzesze parkingowych mędrców zrozumiało, dlaczego Girteka w swoim czasie sprzedawała roczne, dwuletnie pojazdy? Czy rzesze parkingowych mędrców zrozumiało, dlaczego węgierskie słoneczko, Link ograniczyli tabor? | 1 | ||
Ł ysy
| Poczekajmy na wyjaśnienia forumowych przygłupów. jacek -kloaka, ninobzik, wielka szmata, Patryk i paru innych, wszystko nam wyjaśnią. Fenomem Girteki bez tajemnic. | 1 | ||
~sid | co konia obchodzi jak wie woz przewraca, placisz to robie a czy ci sie to oplaca to wuj mnie to obchodzi | |||
~Milicja | temat bardzo ciekawy, interesujący. Niestety nie na to formu, tu większość to mat/oły. zysk z auta na poziomie 1050 zł miesięcznie to jakiś żart | |||
g-a
| Skończy się jak z Rico? | |||
Ł ysy
| Milicja. Ponoć liczby nie kłamią. Z inwestycji sześć stów, miesięczny zysk 1080 zł jest żartem. Żart, nie pasuje. Idiotyzm bardziej pasuje. | 2 | ||
~zcx | Daj głos! Łysy śmieciu. | |||
Ł ysy
| Warto zasięgnąć informacji, co z polską mutacją Girteki zwaną Mielczarkiem? Może facet poszedł dalej i zadawala się zyskiem na poziomie 800zł? Ostatnio zredukował tobor, może teraz 900zł z wozu jest? | 1 | ||
Ł ysy
| A nie mówiłem? Jeden przygłup zcx już jest. | 1 | ||
~zcx | Jak ładnie Łysy śmieć reaguje na komendy. nie tylko wie ile girteka płaci za tabor ale ile zarabia mielczarek. | |||
Ł ysy
| zcx. Śmieciu, nie wcinaj się z głupimi tekstami, jak inni rozmawiają. Trzymaj kierownicę, | 2 | ||
~Milicja | Łysy czy nowy samochód i nowa naczepa chłodnia to wydatek 600 tys zł? ja bym powiedział że bliżej do 700. przy takiej inwestycji zysk na poziomie 1050 zł, przecież to nawet nie śmieszy. | |||
~Milicja | chociaż możesz mieć rację oni dostają inne ceny na samochody i naczepy, co nie zmienia faktu że zysk z takiej inwestycji to kpina | |||
Ł ysy
| Milicja. Pojawia się pytanie, kto jest dziadem? Kto niszczy rynek? | 1 | ||
Ł ysy
| Chcoałbym przeprosić forumowiczów za wdanie się w pyskówkę z przygłupem zcx. Obiecuję, będę obojętny na zaczepki tego śmiecia. | 2 | ||
Ł ysy
| Osobiście uważam, że każda firma mająca kilkaset aut "jedzie na wstecznym". Tego nie widać, ale tak jest. | 1 | ||
Ł ysy
| To samo można powiedzieć o firmach Panuff Kieroffcuf, którzy postanowili zostać przewoźnikami. U nich wsteczny bieg załącza się po zakupie trzeciego, czwartego auta. | |||
~Milicja | Łysy nie jestem partnerem do rozmowy o zysku 1000 zł z inwestycji za 600 czy 700 tyś wole jechać na obiad z żoną i dziećmi. | |||
~Kris | Ale to w sumie nic nowego. W wielu branzach jest zysk na poziomie 3%. Chodzi tylko o skalę działalności. Wszyscy są zadowoleni bo prezesi konkretnie zarabiają udziałowcy tez dostaną kilka milionów dywidendy. Wazne ze nie ma straty. A że rynek zje. bany i mniejsze firmy nie mają szans sie na nim utrzymac przy takiej rentownosci nikogo nie obchodzi. Niestety zmierzamy własnie w kierunku molochów i mikrofirm które działają w niszach. Posrodku nie będzie niczego. | |||
~Pozdrawiam | Ciut chyba L ysy się pomyliłeś. Są firmy co posiadają kilkaset aut i mają się bardzo dobrze. Jednak ich działalność nie opiera się tylko na stricto transporcie. Dochodzi magazynowanie, nowoczesne rozwiązania logistyczne, multimodial, dystrybucja itp. To są tak zwane organizacje z bardzo szerokim wachlarzem proponowanych usług na wysokim poziomie dla bardzo wymagających, często wieloletnich klientów. | |||
Puchacz1
| ~Kris Nie jestem ekonomistą, jestem kierowcą. Ale czy ten przewóz Paryż- Madryt zaniżony o 1/4 to mieści się jeszcze w jakimś minimalnym zysku? Około 1300km za mniej niż 800eur??? To tak w przybliżeniu około 60parę centów za km. Sabotaż i dywersja rynku transportowego. | |||
~maly | girteka jest jak banka mydlana w stylu Ricoe i tak samo skoncza | |||
Puchacz1
| ~kumidan 2021-06-13 10:51:36 Panie kumidan. Nie do mnie pytania o wynagrodzenia w Girteka. Specjalistą od wynagrodzeń, tu na tym forum jest Pavel (Białorusin z polskimi korzeniami), znany też pod innymi nickami. | |||
~Kris | Puchacz nie wiem czy to dywersja. Raczej nie sądzę że oni tam myslą o tym że wykonczą inne firmy i opaniją cały rynek europejski. Przeciez w europie jest kilka milionów aut wiec 10 tys niczego nie zmienia. Oni raczej dbają o ciagłość zleceń bo te auta muszą jedzić. Bo gdyby takie auto stało 2 dni w miesiacu to zamiast 240 euro zysku byłoby 200 euro straty pomnożone przez 8 tys to juz byłoby konkretnie. | |||
jacek-kuba
| Czyli zgodnie z zasadami naszych dziadów. Nie ważne za ile, ale koła muszą się kręcić. To takie ludowe przysłowia. A wiadomo, że przysłowia są mądrością narodu. | -1 | ||
~Kris | Pozdrawiam ale to co piszesz jest naturalna konsekwencją. Nie mozna w nieskonczoność isc w ilosc aut. Na sląsku jest taka firma Sachs. Mają bezposrednich klientów ale w koncu nie dali rady ogarnąć ponad 200 aut i częśc wstawili do spedycji nawet do waltera. Albo inny przykłat taka firma Kolton z poznańskiego nawet go TV pokazywali. Nakupił aut i juz sam nie wiedział co z tym robić. W pewnym momencie jak masz włąsny warsztat musisz wyjsc z tym na zewnątrz do tego magazynowanie itd itp. Przykladów mozna mnożyc. Transport to nie jest biznes na wielką skalę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz