Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Giretka

ID: 259828


Przeczytałem, że Giretka w 2020 roku zwiększyła zysk do 23 mln euro (w 2019 roku było 9 mln). W 2020 mieli ponad 8 tys pojazdów. 23 000 000 / 8 000 = 2 875 euro na jedno auto. Tzn ze z auta mają 240 euro miesiecznie.

~Kris
*.151.40.10

Posty (147)

Puchacz1
"Nawet do 35 proc. taniej w porównaniu do średniej ceny rynkowej 8211; taka oferta pojawiła się niedawno na stronie firmowej Girteka Logistics. Litewski przewoźnik zapowiedział ofensywę cenową, oferując w ramach akcji rabaty na ładunki całopojazdowe (FTL) w Europie.

Girteka Logistics obniżyła ceny na 12 trasach europejskich. Zniżka oscyluje na poziomie od 15 do 35 proc. i różni się w zależności od kierunku. Największy upust (35 proc. ) przewoźnik oferuje na trasach z Francji do Niemiec, Belgii, Holandii i Włoch. Na nieco mniejsze zniżki można się było załapać na trasach z Niemiec lub Hiszpanii. Na tych kierunkach rabat wynosił od 15 do 25 proc.

Akcja Girteki spotkała się dużym zainteresowaniem branży, ponieważ oferta litewskiego przewoźnika 8211; szczególnie na trasach po Unii Europejskiej 8211; jest naprawdę atrakcyjna. Przykładowo, średnia cena transportu w relacji Francja-Niemcy Zachodnie to 550 euro, tymczasem Girteka obniżyła tę stawkę do 350 euro. Cena na trasie z Paryża do Madrytu wynosi zazwyczaj około 1, 2 tys. euro, a oferta litewskiego przewoźnika opiewała na niecałe 800 euro. "

To cytat z artykułu zamieszczonego w TRANS INFO.
Jasno to pokazuje, że Girteka ( nie wiem kto pompuje tam kasę) to sabotażysta transportowy w UE.
~Kris
Ani giretka nie zazdrości mi ani ja nie zazdroszczę giretce. Chciałem jesynie pokazac ze w transporcie nie ma kasy. A im wieksza firma tym zysk jednostkowy mniejszy. Oni jadą tylko na skali działalności. Oczywiscie prezesi i ich zastępcy są zadowoleni bo koszty zarządu tez idą w miliony wiec ich wypłaty są grube. Ale zysk na poziomie 240 euro to raczej cieniutki jesli wezmiemy pod uwagę niskie wypłaty kierowców, duze rabaty na zakup sprzętu, tanie paliwo ze wschodu.
~skg dk
oczywiscie przy takich cenach frachtu placa kierowcom po 12 tysiecy w pl taka wartosc maja powielane *ly na et przez niektorych parkingowych ekonomistow
Ł ysy
Przygłup zcx zarzuca mi notoryczne kłamstwa. Muszę się przyznać, w temacie Girteki też skłamałem.
Miesięczny zysk 1080zł firma osiąga z inwestycji 600 tyś zł. Wcześniej napisałem : "pół miliona ".
Bardzo przepraszam za powyższe kłamstwo.

2

Ł ysy
Czy rzesze parkingowych mędrców zrozumiało, dlaczego Girteka w swoim czasie sprzedawała roczne, dwuletnie pojazdy?
Czy rzesze parkingowych mędrców zrozumiało, dlaczego węgierskie słoneczko, Link ograniczyli tabor?

1

Ł ysy
Poczekajmy na wyjaśnienia forumowych przygłupów.
jacek -kloaka, ninobzik, wielka szmata, Patryk i paru innych, wszystko nam wyjaśnią.
Fenomem Girteki bez tajemnic.

1

~sid
co konia obchodzi jak wie woz przewraca, placisz to robie a czy ci sie to oplaca to wuj mnie to obchodzi
~Milicja
temat bardzo ciekawy, interesujący. Niestety nie na to formu, tu większość to mat/oły.
zysk z auta na poziomie 1050 zł miesięcznie to jakiś żart
g-a
Skończy się jak z Rico?
Ł ysy
Milicja. Ponoć liczby nie kłamią.
Z inwestycji sześć stów, miesięczny zysk 1080 zł jest żartem.
Żart, nie pasuje.
Idiotyzm bardziej pasuje.

2

~zcx
Daj głos! Łysy śmieciu.
Ł ysy
Warto zasięgnąć informacji, co z polską mutacją Girteki zwaną Mielczarkiem?
Może facet poszedł dalej i zadawala się zyskiem na poziomie 800zł?
Ostatnio zredukował tobor, może teraz 900zł z wozu jest?

1

Ł ysy
A nie mówiłem?
Jeden przygłup zcx już jest.

1

~zcx
Jak ładnie Łysy śmieć reaguje na komendy.

nie tylko wie ile girteka płaci za tabor ale ile zarabia mielczarek.
Ł ysy
zcx. Śmieciu, nie wcinaj się z głupimi tekstami, jak inni rozmawiają. Trzymaj kierownicę,

2

~Milicja
Łysy czy nowy samochód i nowa naczepa chłodnia to wydatek 600 tys zł?
ja bym powiedział że bliżej do 700.
przy takiej inwestycji zysk na poziomie 1050 zł, przecież to nawet nie śmieszy.
~Milicja
chociaż możesz mieć rację oni dostają inne ceny na samochody i naczepy, co nie zmienia faktu że zysk z takiej inwestycji to kpina
Ł ysy
Milicja. Pojawia się pytanie, kto jest dziadem?
Kto niszczy rynek?

1

Ł ysy
Chcoałbym przeprosić forumowiczów za wdanie się w pyskówkę z przygłupem zcx.
Obiecuję, będę obojętny na zaczepki tego śmiecia.

2

Ł ysy
Osobiście uważam, że każda firma mająca kilkaset aut "jedzie na wstecznym". Tego nie widać, ale tak jest.

1

Ł ysy
To samo można powiedzieć o firmach Panuff Kieroffcuf, którzy postanowili zostać przewoźnikami. U nich wsteczny bieg załącza się po zakupie trzeciego, czwartego auta.
~Milicja
Łysy nie jestem partnerem do rozmowy o zysku 1000 zł z inwestycji za 600 czy 700 tyś
wole jechać na obiad z żoną i dziećmi.
~Kris
Ale to w sumie nic nowego. W wielu branzach jest zysk na poziomie 3%. Chodzi tylko o skalę działalności. Wszyscy są zadowoleni bo prezesi konkretnie zarabiają udziałowcy tez dostaną kilka milionów dywidendy. Wazne ze nie ma straty. A że rynek zje. bany i mniejsze firmy nie mają szans sie na nim utrzymac przy takiej rentownosci nikogo nie obchodzi. Niestety zmierzamy własnie w kierunku molochów i mikrofirm które działają w niszach. Posrodku nie będzie niczego.
~Pozdrawiam
Ciut chyba L ysy się pomyliłeś. Są firmy co posiadają kilkaset aut i mają się bardzo dobrze. Jednak ich działalność nie opiera się tylko na stricto transporcie. Dochodzi magazynowanie, nowoczesne rozwiązania logistyczne, multimodial, dystrybucja itp. To są tak zwane organizacje z bardzo szerokim wachlarzem proponowanych usług na wysokim poziomie dla bardzo wymagających, często wieloletnich klientów.
Puchacz1
~Kris
Nie jestem ekonomistą, jestem kierowcą.
Ale czy ten przewóz Paryż- Madryt zaniżony o 1/4 to mieści się jeszcze w jakimś minimalnym zysku?
Około 1300km za mniej niż 800eur???
To tak w przybliżeniu około 60parę centów za km.
Sabotaż i dywersja rynku transportowego.
~maly
girteka jest jak banka mydlana w stylu Ricoe i tak samo skoncza
Puchacz1
~kumidan
2021-06-13 10:51:36
Panie kumidan.
Nie do mnie pytania o wynagrodzenia w Girteka.
Specjalistą od wynagrodzeń, tu na tym forum jest Pavel (Białorusin z polskimi korzeniami), znany też pod innymi nickami.
~Kris
Puchacz nie wiem czy to dywersja. Raczej nie sądzę że oni tam myslą o tym że wykonczą inne firmy i opaniją cały rynek europejski. Przeciez w europie jest kilka milionów aut wiec 10 tys niczego nie zmienia. Oni raczej dbają o ciagłość zleceń bo te auta muszą jedzić. Bo gdyby takie auto stało 2 dni w miesiacu to zamiast 240 euro zysku byłoby 200 euro straty pomnożone przez 8 tys to juz byłoby konkretnie.
jacek-kuba
Czyli zgodnie z zasadami naszych dziadów. Nie ważne za ile, ale koła muszą się kręcić. To takie ludowe przysłowia. A wiadomo, że przysłowia są mądrością narodu.

-1

~Kris
Pozdrawiam ale to co piszesz jest naturalna konsekwencją. Nie mozna w nieskonczoność isc w ilosc aut. Na sląsku jest taka firma Sachs. Mają bezposrednich klientów ale w koncu nie dali rady ogarnąć ponad 200 aut i częśc wstawili do spedycji nawet do waltera. Albo inny przykłat taka firma Kolton z poznańskiego nawet go TV pokazywali. Nakupił aut i juz sam nie wiedział co z tym robić. W pewnym momencie jak masz włąsny warsztat musisz wyjsc z tym na zewnątrz do tego magazynowanie itd itp. Przykladów mozna mnożyc. Transport to nie jest biznes na wielką skalę.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.148.220.16

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce