~Karol
| jak w temacie... | | | |
~megadziadtrans
| jakie masz teraz obroty i jakie opony | | | |
~megadziadtrans
| i na czym Ci zależy, na mocy czy na paliwie/ gdzie to będzie i pod czym jeżdzić? | | | |
~Karl
| Nie powiem Ci jakie obroty bo szykuje to auto w drogę. Było na 80 ale za wysoko siodlo miałem. zmieniłem na 70 bo szykuje pod firankę/chłodnie. Chce żeby było optymalnie, dopasować takie opony jak powinny być w przełożeniu 2. 93 | | | |
~maly
| opony? tylko chinskie i do tego nacinane juz ze 2 razy albo nalewki tez sa dobre ale tylko te nalewane z konskiego lajna | 1 | | |
~Karl
| Mały gratuluje wyboru pracodawcy i ogumienia. Pytałem o rozmiar nie o markę. Ja preferuje klasę Premium. ; ) | | | |
~megadziadtrans
| to jak masz 70 przy takim przełożeniu to masz obroty około 1400, troszke wysokie, na krajówke powiedzmy w miare ale na autostrade juz troszke za wysokie | | | |
~megadziadtrans
| na odcięciu oczywiście kaganiec na 89 | | | |
~Karl
| chciałbym założyć takie jak producent zakładał na pierwszy montaż do 2. 93. Skrzynia ręczna 16 | | | |
~megadziadtrans
| to zadzwoń na serwis podaj vin i po temacie | | | |
~Karl
| VIN mogę podać z obecnej ramy. Bebechy są z innego auta, którego VIN nie znam. Dzwoniłem do serwis to powiedziało ze tego nie określa. Może handlowcy z konfiguracji. Tutaj chciałbym zaczerpnąć praktycznych informacji na jakich kołach jeżdżę auta z przełożeniem 2. 93. I to wszystko. Pozdrawiam | | | |
~Jacksparoow
| Coś ty goowno kupił. I takim składakiem na międzynarodówkę? Jesteś polisz idioten. | | | |
~driver
| 3, 08-2, 93 to chyba nie bardzo mniejsze jak 315/80 2, 59- 315/70 ponizej 2, 59 to juz tylko megi | | | |
~Karl
| Jacsparow Ty nawet czytać nie potrafisz... dzięki driver. Jeszcze jak ktoś się wypowie z doświadczenia na swoim aucie to będę wdzięczny ; ) | | | |
~Karl
| Przy 89 po kalibracji mam 1400 obrotów. Ktoś coś? | | | |
~megadziadtrans
| opony masz 315/70? to masz dyfer 3, 08 | | | |
~megadziadtrans
| mieliśmy takie stre volvo fh, szlo ale żarło na odcięciu | | | |
~Karl
| Mój przy 24 t po kraju po płaskich drogach 35-36 spała. 1400 obrotów przy 89km/h. Trochę chyba przy dużo obrotów jak na dłuższe drogi. Nie wiem kurde. 10 rodzajów wkładów i przełożeń a kogo się nie zapytasz to tylko jeden rozmiar zna. Masakra. | | | |
~Kuba
| Mój jeździ na 80 i ma jakieś 1390 przy 89. Most teoretycznie 3. 07 czy można założyć założyć niego 70? I jak to będzie wyglądało z obrotami? | | | |
~Karl
| No na pewno będą większe jak założysz mniejsze koła. Aplikuj takie jak producent przewidział bo później będą wątpliwości jak u mnie :d | | | |
~Karl
| Nie wiem skąd ma ta informacje driver ale ładnie to opisał wyżej. | | | |
~driver
| Ja teraz zamawiałem standard Volvo 500 315/70 z przełożeniem 2. 31 ma mieć wg obliczeń 1180 obrotów przy 90km/h A megi robię 2. 06 i tez ma mieć 1180 | | | |
~driver
| A że moment obrotowy jest dostępny od 980 to będzie idealnie w połowie wykresu mocy Może dynamiczny nie będzie ale napewno oszczędności będą | | | |
~Karl
| ~driver a co napiszesz o oponach na przód? Rozmiar naczepowy czy wąska przeznaczona na przód? Ja w daf mam szerokie ale po Polsce strasznie je tnie. | | | |
~driver
| W dafie zawsze wycina prawy przód Zapytaj handlowca to norma | | | |
~Karl
| A Ty jeździsz na szerokich czy wąskich? | | | |
~driver
| Wąskie w megach szerokie w standardzie Michelin z 2018 290-320tys w medze, na 10 autach | | | |
~driver
| Standard będzie 430 najsłabsze | | | |
~driver
| Tylko trzeba rotować stronami lub między samochodami | | | |