ID: 259051
Ponad 100 dostawczaków na wadze ITD. Wśród nich rekordzista
ID: 259051
ID: 259051
Przewoził płyty granitowe i ważył 7, 4 tony zamiast dopuszczalnych 3, 5 ton.
Przewoził płyty granitowe i ważył 7, 4 tony zamiast dopuszczalnych 3, 5 ton.
~etransport.pl
Posty (19)
~Ordynator orginał! | Muwia siofery ze niewiedzieli. A ja sie pytam gdzie byli jak ladowali im busa? W kiblu wszyscy byli? Bajki opowiadaja jak wiekszosc kierowcow. | |||
~300D | noo, nie wiedzieli a podpisali każdy papier na którym jest napisana waga towaru. jak gdzie byli? przecież sami ładowali, ładowali ładują i ładować sie będą w własne kakao. pojepało się w główkach spedytorom od dobrobytu i tyle. kogo zaboli mandat 500zł? potulny kierowca przyjmie te baty na własną doope, po czym w firmie poprosi o więcej. | |||
~Kolorowy | PISowskim wyborcom się po*o i myślą że świat jest czarno-biały | |||
~Ł ysy | Później taki kierowczyna rozpisuje się, u jakiego kochanego szefa jeździ i za jakie pieniądze. Tak samo z kierowcami "samozwałów". Ile to oni zarabiają na kraju. Zajebiste pieniądze za 15 godzin jazdy i 35 tony na plecach. Brawo ITD. Gonić hołotę. | 1 | ||
dziadkierowca
| Kierowca to zawód dla inteligentnych ludzi, niesamowicie odpowiedzialny, wymagający pod kątem zdrowia i wiedzy... Bardzo szanuję kierowców bo wspaniały zawód... A teraz kiedy brakuje kierowców dziwi mnie fakt, że godzą się na tak nieodpowiedzialne zachowanie. Kierowca ostatecznie decyduje czy podjąć ładunek czy nie... To jest fakt :) Szef firmy i spedytor też w życiu źle nie mają a prowadzą działalność wykraczająca po za prawo... Obciążają psychicznie kierowcę narażając go na utratę zdrowia i życia... na koszty ( mandaty ) na odpowiedzialność karna ( więzienie ) . . Czy to wszystko jest warte za parę dukatów w kieszeni? Uważam, że żadne pieniądze nie odkupią świętego spokoju i satysfakcji z wykonanej pracy... :) | 1 | ||
~300D | piertolisz, choy kładą na wszystko bo mandat groszowy | |||
~Ł ysy | "Obciążają kierowców "? Q/rwa, to jakiś żart. To nie kierowcy, a szoferskie przygłupy. | 1 | ||
~skg dk | same nieroby i pijaki tam sue dostaly w rece sprawiedliwosci | |||
~zcx | Już się parchaty kłamco wypłakałeś? to siertalaj. | |||
dziadkierowca
| - 300D - To prawda, mandaty dla firm są zbyt niskie skoro dalej opłaca się wysyłać kierowcę na niebezpieczeństwo, koszty i wstyd... Skg dk- tak dużo kierowców nie rozumie powagi, odpowiedzialności i prestiżu swojej pracy.. dlatego pozwalają sobie na coś takiego... - łysy - to prawda pożądany, szanujący się kierowca nie dopuściłby na takie niebezpieczeństwo.. :) Kierowcy mając pożądny w rękach fach... Dziś kierowca ma zerowy problem na znalezienie po żadnej pracy w transporcie... Więc omijac firmy o złej reputacji... Pozdrawiam :) | |||
~300D | nie ma dla firm, jest pińcet dla kierowcy i sprawa zamknięta | |||
dziadkierowca
| 300D - Straszne to co mówisz : ( | |||
~miokolaj | 300 dieslu mowilem ci z* kiedys zebys spadal na bambus. | |||
~miokolaj | Po prostu wypad z tego forum. | |||
~sid | taa bo karzdy szofer ma wage o oczach, zaladowali to powinni wiedziec ile mozna kierowca ma kierowac a nie ladowac czy warzyc | |||
~sid | no ale kogo najlatwiej ukarac... | |||
~skg dk | najlepiej przypalic glupa bo wiele aut przy dmc 3, 5t ma mase wlasna z zabudowa i kurnikiem ponad 3 t i wystarczy 1 ciezsza paleta i waga przekroczona | |||
kevlar
| Nie do końca szofer winny. Zna ładowność swojego auta i wie ile można załadować. Jeżeli waga towaru w papierach prawidłowa a rzeczywista inna to odpowiada załadowca. Swoją drogą to wiadomo że mamy swoje "graty i zapasy żywnościowe" które też ważą. Dlatego warto wjechać na wagę z pełnym wyposażeniem, paliwem itd. i zobaczyć jaka jest realna ładowność. Tak dla siebie żeby wiedzieć kiedy jesteśmy przeładowani a kiedy nie. | |||
dziadkierowca
| Świetna wskazówka ; ) Przecież są tacy, że transportują po Europie swoje hantle, sztangi i ławki by ćwiczyć... To też ładowność odejmuje :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz