Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Do 5 lat więzienia dla kierowcy

ID: 257848


A wszystko przez ingerencję w zapisy tachografu samochodu ciężarowego za pomocą magnesu jak również w drogomierz pojazdu.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (81)

~Kiero
25 dni x 600 daje 15 koła.
Mało?
Anty wolicie stać i pitolić jak to źle.
Proszę jest mądry pomysł.
Kto nie boi się pracy zarobi, dziad kierowcy niech spier. do kopania rowów.
~Milicja
"powiesz gdy kierowca jadący na lewiznie rozjepie autobus pełen dzieci. "
Co by było gdyby babcia miała jaja, co ty było gdyby Bóg był Stalinem A Stalin Bogiem.
Porównanie ciebie do szympansa, było obraźliwe dla zwierząt, nie znam dokładnych statystyk Ale najwięcej wypadków robią trzeźwi jadący na legalu, gdy doprowadza do wypadku z ich winy też ponoszą odpowiedzialnośc
~Kiero
Ja wątpliwości niemam. Mogę pracować 15 godzin. To powinienem móc jechać legalnie te 15 godzin.
O ile mniej mandatów by było.
Ale nie. Oczywiście szlachta nauczona stać i nazekać będzie teraz oponować.
~Kiero
Durni koledzy najbardziej cieszyli by się pewnie z obniżają godzin jazdy do 6.
Później byłby płacz i lament. Dla czego zarabiam mniej od ciecia.

Ja to rozumiem. Gdybym mógł jeździłbym po 15g dziennie za 15k miesięcznie. Ty marudo narzekaczu w końcu kopał byś rowy.
~Gruby
A skąd wiadomo ze 9 g jazdy to maks na który stac kierowcę zawodowego. O to chodzi by każdy miał wybor. Jak chcesz jeździć mało to szukaj firmy która jezdzi mało albo bądź płacowym. Jak chcesz być kierowca to musis być lepszy niż inny i koniec. Jak dzieci się zachowujecie. Sami nie potraficie nic wynegocjować. Musicie mieć odgórne przepisy.
~Kiero
Po mojemu kierowca powinien w 24 godz zrobić pauzę 9.
O ile było by łatwiej.
A i zjazd do domu co 4 tygodnie na dwa minimum.
15 k co miesiąc. To by było coś.
~Ł ysy
Masz racje ninobzik. Era niewolnictwa jest już za nami.
Takich jak ty nikt nie chce żywić. Im się mówi spier da laj.

2

~cygan666
to jest właśnie niewolnictwo, że jakiś urzędas mówi ci kiedy masz spać kiedy jechać, tylko trzeba mieć trochę oleju żeby to zrozumieć, to są gówniane przepisy, dam prosty przykład, jadę na prom na 22. nie śpię całą noc bo trzech zawodników w kabinie chrapie, wydziera mo*dę przez sen etc. rano o 7 po dokręceniu pauzy jestem wypoczęty i mam ruszać i w świetle przepisów jestem ok i tutaj nikt nie pyta czy jestem wypoczęty.

1

Puchacz1
~Ł ysy
2021-03-06 08:44:38
Masz racje ninobzik. Era niewolnictwa jest już za nami.
Takich jak ty nikt nie chce żywić. Im się mówi spier da laj.

Właśnie jest era niewolnictwa.
Niewolnikami staliśmy się.
Niewolnikami durnych przepisów.
Urzędnik wie lepiej, kiedy jestem zmęczony a kiedy nie.
Urzędnik wie, że po 9ciu czy 10ciu godzinach jazdy jestem zmeczony.
Jestem zmęczony to po 6ciu godz jazdy na parking i odpoczywam.
Taki " profesur " Nina i bzik nie kuma, że kombinacje z tarczami kierowca dawniej robił tylko dla siebie.
Auto w krzaki schowane i siedział sobie 3 czy 4 dni w domu.
I wszyscy byli zadowoleni.
Co taki może wiedzieć, jak nie wie co oznacza czerwoną kropka w cyfrze zero Scania 124L.
O " żółtych tarczkach" też pewnie nie słyszał.
W żółtym kolorze on ma tylko papiery.

3

~kierowca
Kiero. Kto ci każe pracować non stop? Dziady już się nauczyły, że niewolnicze systemy dla bezdomnych odchodzą w niepamięć. Znajdź sobie robotę 2/2, czy 2/1 i będziesz miał czas i na pracę i na odpoczynek. No chyba, że musisz zarabiać na kredyty.
I jeszcze odnośnie wymiany polaków na ukrów. To nie tak. Nikt nikogo nie wymienia. Owszem, może firma jedna czy druga zatrudnia zamiast polaka ukaińca, ale co za problem zmienić robotę? Zatrudniają ukrów, bo muszą. Gdyby wymieniali, to na rynku pracy byłoby od cholery kierowców bezrobotnych. A ilu takich znasz? Mi znalezienie roboty, gdybym chciał ją zmienić, zajęłoby pewnie z 10 minut i maksymalnie ze 3 wykonane telefony. Ilu znasz dziadów, którzy mają teczkę z kandydatami do pracy? Oczywiście oprócz forumowych idiotów typu trociniak, którzy rzekomo mają płoty obwieszone kierowcami?
~kierowca
A dlaczego dziady muszą zatrudniać ukrów? Bo normalni kierowcy nie chcą u nich pracować. Proste. Dziada stać tylko na odpad transportowy. I potem lament, że kierowca to złodziej, pijak i brudas. Jaka płaca taka praca. Proste.
~Pozdrawiam
Przepisy mają to do siebie, że trzeba je przestrzegać. Nie ma co wspominać z nuta nostalgii dawnych starych czasów kiedy to można było jechać i robić jak się chce, tylko po to żeby spać w domu 20 godzin non stop i być nieprzytomnym ze zmęczenia. Przepisy to zbawienie, bo inaczej Was by zaje/ba/li lub zaje/ba/li bys cie się sami. Kasa zostałaby bez zmian. !!
Puchacz1
Pozdrawiam.
Tylko dureń jechał wtedy " na zapałkach".
A przepisy, owszem to se ne wrati.
Jedno tylko zostało, kto się sam prosi by go gonić jak konia w westernie ten jest goniony.
Np " bohater " tego artykułu.

1

Puchacz1
A by zakończyć.
Kilka lat temu podpisałem w firmie " cyrograf ", że będę przestrzegał przepisów i nie używał niedozwolonych " pomocników ".
Podpisałem i nie używam.
Też się da z tym żyć.
Co nie zmienia faktu, że każdy z nas powinien wiedzieć kiedy jest czas na odpoczynek a kiedy nie. Czasem i po np 6ciu godz jazdy kierowca jest niezdolny do jazdy ale tacho, przepisy czasem Paździoch wymuszają że jeszcze może jechać. Czasem kończy się to źle.
Oby nigdy nikomu się nic złego nie przydarzyło. Nawet jak przepis na to pozwala by jechać.

1

~ninobzik
Puchaczyk idioto skończ dyrdymałki opowiadać.
Napisałeś powyżej wyraźnie, czym pokazałeś jak bezdennie głupi jesteś, w dodatku narażasz życie i zdrowie ludzkie, namawiając do tego innych (patrz reakcja tartacznej świni)

Zejdź zatem jak najszybciej z dróg i autostrad i trzymaj się z dala od KIEROWCÓW, którzy na szczęście leją ciepłym moczem na odpady twego pokroju.
Amen wlazidupo dziadtransufff, . , tffffuuu !!!
~Pozdrawiam
Pamiętam jak to było kiedyś... , na dodatek był człowiek młody i czasem głupi... Nie raz się człowiek zatrzymał nie pamiętając części trasy. Starsi kiero... wiedza o czym mówię. "Czarny Pies" i inne zaćmienia. Teraz jest inaczej i dobrze. Cyrograf w swojej firmie też podpisywałem, że będę przestrzegał... i tak robię. W nocy kiedy jest czasem jakas robota to planuje to tak żeby ewentualnie jak niemoc chwyci była chwilą na drzemkę i jednocześnie robotę zrobić i być na czas.. Trzeba cały czas myśleć. Tyle.

2

Puchacz1
Nino i bziku.
Naucz się czytać ze zrozumieniem.
Później skomentuj.
Tacy jak ty, prawie rok temu lamentowali i płakali w kolejce do granicy PL.
Ło Jezu, muszę pałze robić, bo czas mi się kończy, zjade na pas awaryjny, puśćcie koledzy, zrobię 9tke.

Każdy normalny jechał dalej w kolejce, przejechał granicę, na parking, wydruk, opis i odpoczywal.
I ci z awaryjnego też przyjechali po 3 godzinach, bo ich niemiecka policja wyjepała.

3

Puchacz1
Matołów typu Nina i bzik dyspozytor musi śledzić na GPS, podawać parkingi.
Kierowca dostaje zlecenie i ma podany termin rozładunku.
Nikt go nie pyta, dlaczego jechał 7 godzin a w dniu następnym 10.
Wiedzą, że będzie na czas, bo on widzi co jest na drodze.

1

~Milicja
Puchacz dokładnie napisane, czasem człowiek może być zmęczony po kilku godzinach powinien zjechać I spać, niestety szympansa niunia nie może tego zrozumieć on jest tresowany, śpi idzie do wc na komendę

1

~cdn
Kiedyś jeździło się na tarczki. Kierowcy zarabiali w przeliczeniu więcej niż dzisiaj.
Proste, auto stoi nie zarabia. Kierowca również.
NIema co czarować, tak długo jak będzie nadmiar kierowców zarobki będą stały w miejscu.
Na ukrainie to nawet 100 letnie babcie szykują się do pracy w Polsce jako kierowcy c+e.
Pojawiają się też coraz liczniej firmy sprowadzające kierowców z Azji.
Lepiej nie będzie.
~cdn
Jedyne koszty jakie poniesie pracodawca to ok 1000eur.
NIe wiem czy ktokolwiek może konkurować z kierowcami z Azji.
Azjaci są w stanie pokryć wszelkie koszty legalizacji oraz podróży do polski.
Liczy się ich w miliardach. Rusza na Europę zaleją cały rynek jak mają kałuże.
Chyba, ze w europie brakuje 500. 000. 000 kierowców. To może braknie rąk do pracy za 1000eur,
~Pozdrawiam
cdn-kierowcy nigdy nie zarabiali tak dobrze jak dziś, nawet w przeliczeniu... Bywaly oczywiście zarobki całkiem przyzwoite ale tylko wtedy gdy ktoś brał, miał pewnego rodzaju "deputaty" zresztą często za przyzwoleniem szefa. Kierowców nadmiar??? haha... dobre...
~cygan666
ci to tak mówią o przepisach są naiwni, czym że one są, nakazami ustalonymi przez grupę ludzi żeby rozporządzać innymi ludźmi, czyli zniewolenie, dlatego te świnie tak lgną do tego koryta, do władzy nad innymi ludźmi żeby ich kontrolować, te całe przepisy zostały stworzone żeby kroić kierowców i przewoźników i żeby banda nieudaczników ktora to sprawdza miała pracę
~Pozdrawiam
cygan... - dobrze, że są bo byś się zabił o własną ścianę durnoty!!!
~cygan666
patrz człowieku na przepisy odnośnie pseudo pandemii raz można to raz tamto, raz jedno ok raz nie, tak samo jest z regulacjami odnośnie kierowców, wymyślili sobie jakieś bzdury i niektórzy wierzą że tak powinno być, sam wiem kiedy jestem zmęczony, wtedy idę spać, nikt normalny nie jedzie gdy czuje że nie ma siły, a jak ktoś jest nienormalny to i żadne idiotyczne przepisy nie pomogą

1

~Pozdrawiam
Czepiajcie co się da, kombinujcie jak tylko można... W imię czego??? Chyba tylko w szefa swego!!! Tok myślenia dziecka z piaskownicy...
~Pozdrawiam
Powiem inaczej... Ci co kombinują, to powinni codziennie stawać przed lustrem i pluc we własny ryj!!!
~cygan666
ci co kombinują są solą tej ziemi. radzą sobie, ci co pieprzą o regulaminach to nieudacznicy albo zazdrośnicy którym ciągle coś nie pasuje.
~Pozdrawiam
cygan... - nie trzeba sądów, sam siebie osadziles i skazałeś!!! Ława przysięgłych tylko powinna zawyrokować długość wykonywania ciężkich robót w kamieniołomach. Sugeruje wysoki wymiar kary!!!
~ninobzik
Pozdrawiam, ., to są idiots, którzy tym sposobem się dowartosciowuja i liczą na premię od szefa, w postaci poklepania po plecach.
Zwykła banda bezmyślnych traktorzystów, którzy dla pięciu złotych są gotowi ryzykować zdrowie i życie innych użytkowników dróg.

Dla kr*ynów nie ma żadnych zasad i honoru i godności, liczy się tylko ich wybujałe ego i piedestał na wysokości jąder dziadtransa.
Gotowi są spełniać wszystkie zachcianki pracodawcy, byle tylko zasłużyć na uznanie i możliwość uściśnięcia ręki chlebodawcy.

Jestem za tym aby takie qurwy tępić i eliminować z zawodu.
A w razie jakichkolwiek problemów, choćby najmniejszych, . , . karać surowo wraz z odpowiedzialnością materialną i konfiskata mienia, tak aby zostali golodup Amica a ich żony dorabialy, przy obrabianiu galy byłego już wówczas pracodawcy.

Patologie należy koniecznie i bezwzględnie utylizować, aby chronić nieświadomych i nie winninnych użytkowników dróg. Amen
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.14.251.103

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels