~Kulfon35
| jak w temacie... | | | |
~obserwator
| są tylko takie, które płacą więcej niż Niemcowi i pracować nie trzeba | | | |
~sid
| tak ja jakos 3 miechy temu zmienialem i to bez lewarka [ nie dalo sie do serwisu dojechac przednie kolo ] | | | |
~sid
| kulfon w czym problem kolo zmienic? moze spodnie rurki tak dupcie obciskajom ze sie ruszyc nie idzie | 1 | | |
~Breaker Breaker
| Polacy w niemieckich firmach jeżdżą 28, 5 norma. Niemców nie dotyczy, ale inne mniej efektywne polaczki wylatuja na zbity ryj. Niemic może palić 33, im to zwisa. | | | |
~sid
| - a moze telefonika z raczki wypuscic nie mozna bo bez navi gacji do kibelka sie nie trafi | | | |
~sid
| ~Breaker Breaker
2021-01-23 19:28:24 -piepszysz glupoty, tylko po co to robisz? | | | |
~Breaker Breaker
| Nie pieprze, tylko nie przedluzyli mi umowy, szukając innego polaczka, bardziej ekonomicznego. Powtarzam, niemieckich kierowców te perypetie nie dotyczą | | | |
~Breaker Breaker
| Tiry już palą 22 litry, najnowsza technologia polska | | | |
~sid
| pierwszy raz [ a robie w DE 5 lat] slysze o normie paliwowej, tank jest pusty to leje i wjo dalej | | | |
~sid
| ~Breaker Breaker
2021-01-23 19:51:27 - chlopie wiesz co to T. I. R. jest? | | | |
~Breaker Breaker
| Gaz do dechy to 35 l. Sam teraz w polskiej firmie dbam o spalanie, powiem Ci, drogą przez mękę | | | |
~sid
| ~Breaker Breaker
2021-01-23 19:58:36 - to jakie masz spalanie na tym skuterze na pelno [ z pizza] | | | |
~Ł ysy
| Kulfon35. Twój bełkot skwituję krótko.
Spier da laj z zawodu. | 1 | | |
~Kulfon35
| A ty tępa łajzo, alkoholiku, rogaczu spi erd alaj z tego forum i rynku transportowego. Jakbym miał bliżej do tego barłogu co mieszkasz to bym ci skopał ten zarzygany ryj. | -1 | | |
~Kulfon35
| I nie pisz w moim wątku bo nie był tworzony po to żeby takie zero się mi tu udzielało. | -1 | | |
~kierowca
| Zmiana koła filozofią nie jest pod warunkiem, że ma się do tego odpowiednie narzędzia. Proponuję poćwiczyć temat na zadupiach, gdzie nie ma ruchu i nie można liczyć na pomoc innego kierowcy a dziadowi szkoda kasy na klucz przekładniowy. Tym co daje fabryka to można sobie w nosie podłubać.
Jakiś czas temu poszedłem do magazynu pobrać - uwaga - młotek. Bo w aucie nie było. Młotek? Nie przysługuje. Przysługuje tylko tym, co jeżdżą bdf. OK. | | | |
~Kulfon35
| Jeżdżę wiele lat po DE, UK, FR i może raz widziałem jak tamtejszy kierowca sam zmienia koło. Od tego jest serwis, który się tym zajmuje. Po odliczeniu VAT i ceny nowej opony taka usługa kosztuje za robociznę ok 1500-2000zl więc nie ma tragedii. A różnica w pracy kierowcy jest ogromna. Mechanik każdego dnia wykąpie się w domu, przebierze i zje świeży obiad. Kierowca niestety nie. | -1 | | |