Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Czy są jeszcze w DE firmy gdzie się samemu zmienia kolo

ID: 256943


Jak w temacie. Pytam żeby przypadkiem się nie przyjąć do takiej super firmy.

~Kulfon35
*.play-internet.pl

Posty (48)

~Kulfon35
jak w temacie...
~obserwator
są tylko takie, które płacą więcej niż Niemcowi i pracować nie trzeba
~sid
tak ja jakos 3 miechy temu zmienialem i to bez lewarka [ nie dalo sie do serwisu dojechac przednie kolo ]
~sid
kulfon w czym problem kolo zmienic? moze spodnie rurki tak dupcie obciskajom ze sie ruszyc nie idzie

1

~Breaker Breaker
Polacy w niemieckich firmach jeżdżą 28, 5 norma. Niemców nie dotyczy, ale inne mniej efektywne polaczki wylatuja na zbity ryj. Niemic może palić 33, im to zwisa.
~sid
- a moze telefonika z raczki wypuscic nie mozna bo bez navi gacji do kibelka sie nie trafi
~sid
~Breaker Breaker
2021-01-23 19:28:24 -piepszysz glupoty, tylko po co to robisz?
~Breaker Breaker
Nie pieprze, tylko nie przedluzyli mi umowy, szukając innego polaczka, bardziej ekonomicznego. Powtarzam, niemieckich kierowców te perypetie nie dotyczą
~Breaker Breaker
Tiry już palą 22 litry, najnowsza technologia polska
~sid
pierwszy raz [ a robie w DE 5 lat] slysze o normie paliwowej, tank jest pusty to leje i wjo dalej
~sid
~Breaker Breaker
2021-01-23 19:51:27 - chlopie wiesz co to T. I. R. jest?
~Breaker Breaker
Gaz do dechy to 35 l. Sam teraz w polskiej firmie dbam o spalanie, powiem Ci, drogą przez mękę
~sid
~Breaker Breaker
2021-01-23 19:58:36 - to jakie masz spalanie na tym skuterze na pelno [ z pizza]
~Ł ysy
Kulfon35. Twój bełkot skwituję krótko.
Spier da laj z zawodu.

1

~Kulfon35
A ty tępa łajzo, alkoholiku, rogaczu spi erd alaj z tego forum i rynku transportowego. Jakbym miał bliżej do tego barłogu co mieszkasz to bym ci skopał ten zarzygany ryj.

-1

~Kulfon35
I nie pisz w moim wątku bo nie był tworzony po to żeby takie zero się mi tu udzielało.

-1

~kierowca
Zmiana koła filozofią nie jest pod warunkiem, że ma się do tego odpowiednie narzędzia. Proponuję poćwiczyć temat na zadupiach, gdzie nie ma ruchu i nie można liczyć na pomoc innego kierowcy a dziadowi szkoda kasy na klucz przekładniowy. Tym co daje fabryka to można sobie w nosie podłubać.
Jakiś czas temu poszedłem do magazynu pobrać - uwaga - młotek. Bo w aucie nie było. Młotek? Nie przysługuje. Przysługuje tylko tym, co jeżdżą bdf. OK.
~Kulfon35
Jeżdżę wiele lat po DE, UK, FR i może raz widziałem jak tamtejszy kierowca sam zmienia koło. Od tego jest serwis, który się tym zajmuje. Po odliczeniu VAT i ceny nowej opony taka usługa kosztuje za robociznę ok 1500-2000zl więc nie ma tragedii. A różnica w pracy kierowcy jest ogromna. Mechanik każdego dnia wykąpie się w domu, przebierze i zje świeży obiad. Kierowca niestety nie.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.118.210.213

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels