ID: 255873
Będą zmiany w systemie wynagrodzenia kierowców?
ID: 255873
ID: 255873
Aż cztery organizacje zrzeszające przewoźników (TLP, ZMPD, OZPTD PIGTSiS), wspólnymi siłami apelują do Ministra Infrastruktury Andrzeja Adamczyka o podjęcie działań mających na celu zmiany w polskim prawie, które dostosują system wynagradzania kierowców do zapisów pakietu mobilności.
Aż cztery organizacje zrzeszające przewoźników (TLP, ZMPD, OZPTD PIGTSiS), wspólnymi siłami apelują do Ministra Infrastruktury Andrzeja Adamczyka o podjęcie działań mających na celu zmiany w polskim prawie, które dostosują system wynagradzania kierowców do zapisów pakietu mobilności.
~etransport.pl
Posty (84)
~Ngine | jednym słowem dziady kwiczą. :) | 2 | ||
~Ben32 | Aby dalej moc zaliczac do minimalnej? Przeciez PM podobno to znosi. Minister powinien zajac stanowisko, ze ustanowi tabele na podstawie ktorej wprowadzi stala miesieczna pensje ZASADNICZA w wysokosci 2500 brutto dla kat. B, 3000 brutto dla kat. C, 3500 brutto dla kat. CE, 4000 brutto dla kat. D -na styczen 2021. | |||
~kiero | Ben ty chyba ohuiales z radości Za 4000 brutto to szoszon robić nie będzie | |||
~tyry | Ja to bym was do Oświęcimia wyslal kerowcy łajzy | -2 | ||
~Dan85 | Tyry jak możesz przecież jesteś potomkiem kierowcy... Każdy matkę twoja zna jak na dk92 przyjmowała to była gwiazda i jej Pipi pasiasta | |||
~Pan kierowca | Tyry a kto ty jesteś, pewnie dziadtrans. | |||
~Kierowca | Powinno być tak 2400euro brutto plus diety tule ile ma Niemiec i wszyscy byli by zadowoleni a dziady niech spore... | 2 | ||
~Anty dziadtrans | Jaki płacz dziadtransów :-) | |||
~Anty dziadtrans | I bardzo dobrze transport ma być rentowny a nie służyć jako pralnia pieniędzy ( oszuści skarbowi i nie tylko ) , jeszcze teraz dodatki, nie muszą płacić zus. Wstyd i hańba. Dziadtransy rozglądać się za robotą za 1900 zł. na miesiąc. Teraz będziecie mieli pracę łatwą i przyjemną przy łopacie | 3 | ||
~//~ | Pseudo "przewoźnikom / przewoźnikom" nie pasowali (stałe narzekali) niby to wielkie ale nie opodatkowywane zagraniczne diety z ryczałtami za noclegi (63-98 euro/doba, zależy od kraju docelowego podróży służbowej) przy niskiej minimalnej podstawie (2600 zł. brutto, czyli 17 zł/h (3. 8 e/h) brutto), no to teraz (po wejściu całego Pakietu Mobilności) będą "cieszyć się" z większej prawie w 3 razy opodatkowywanej pogodzinnej płacy zgodnie z krajem UE (D - 9. 35 eur/h brutto, F - 10. 39 eur/h brutto, NL - 9. 54 eur/h brut to i t. d. ) i "przymykanie oczy" państwa polskiego na zaniżenie diet (śmieciowe Umowy o pracy) im ani jak nie pomoże, bo jeśli ogólne wypłaty dla pracowników będą niższe niż u sąsiada to oni utracą konkurencyjność na rynku pracy UE (pracownicy po prostu pójdą pracować do sąsiada). Pętla na szyi co raz mocniej zaciąga się... | 3 | ||
~robert2 | Szoszon jeszcze backa nie zablokowal ci internetu | |||
grzesiekc
| wazne jest ostatnie zdanie artykulu-co spowoduje spadek konkurencyjnosci polskich firm. nie ja pierwszy i nie ostatni pisze o tym ze polskie firmy sa konkurencyjne bo maja tania sile robocza. i tylko dlatego bo jak to jest mozliwe ze firmy ktore robia kabotaze lub przerzuty ciagle placza ze im sie nie bedzie oplacalo. przeciez na przerzutach kabotazach stawki maja zachodnie placa za autostrady np. w niemczech tyle co niemcy za rope to samo to niemcom sie oplaca a polakom nie? | 3 | ||
~Gucio | Już kombinują jak tu znów obejść i nie płacić kierowcom zgodnie z PM, jakoś Niemiec, Holender itp. nie płacze że płaci podstawę średnio 2300-3200 euro brutto + diety i zarabia, a Polski przewoźnik chciałby nadal płacić 2600 brutto zł i mieć taniego niewolnika to nazywa konkurencyjnością - tanią siłą roboczą jest konkurencyjny dlatego tyle u Nas w Polsce kierowców z UA i BY. Cały czas kombinują jak tu zrobić żeby mimo przepisów PM, móc skubać kierowców. | 3 | ||
~K. | Spermojada z Białorusi wpuścili na salony | |||
~K. | W czym macie problem iść do pracy na zachód w Polsce kierowców jest za dużo | |||
laki81
| Prawdą jest żeby nie kierowcy z UA w polskich firmach, którzy siedzą po kilka tygodni, nawet miesięcy w autach to transport z PL nic by nie znaczył. Polski transport Ukrainą stoi i to dzięki taniej sile roboczej staliśmy się jakimś tam liderem w tej branży w UE. To jest ta konkurencyjność. | 1 | ||
~//~ | Chamskie zachowanie z powodu braku argumentów - oznaka słabości jak i niskiego poziomu wychowania, rozwoju, wykształcenia, edukacji i kultury. Kiedy nie ma czego sensownego powiedzieć i jak adekwatnie zareagować, słaby zawsze zaczyna kręcić, próbuje obmówić, stara się oczerniać i idzie na zniewagi, lecz w końcu zawsze skazany na przegranie i pośmiewisko. Wynik na jaźń. Spaść do poziomu pracownika to tragedia dla niby to "pracodawcy / przewoźnika", nie do przeżycia. Zarządzać podległymi nie łopatą machać. Nie jeden wyzyskiwacz-pasożyt z tego powodu zwariuje i skończy życie żałośnie. | 3 | ||
~John | Dziady już panikują. I tak jesteście bankrutem już. | |||
~Ordynator jest jeden! | Żadna nowość, od lat przecież kwiczą. | 1 | ||
~kiero | Spokoj hołota Dostaniecie jedną miskę ryżu więcej i będziecie robić nadal Niebawem druga część pakietu mobilności. Znikną diety, ryczałty. Dostaniecie 9, 5 euro na godzinę brutto i ani centa wiecej | -1 | ||
~kiero | A jak który zakombinuje na zwolnienie lekarskie to won od razu Jak u Niemca | |||
~Ordynator jest jeden! | kiero nia fikaj. Widać u ciebie metody ORMO. | |||
~kiero | Kuku takie będzie prawo. Jak na wymarzonym zachodzie. | |||
~kiero | Już w pierwszej części pakietu kierowcy dostali po doopie a dziady się śmieją tylko |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.