ID: 255570
Co sie dzieje listopad powinno być super a jest plaża
ID: 255570
ID: 255570
Mam pytanie od 2 tygodni obserwuje spadek ilości ładunków / na plandeki troche mnie to martwi, bo listopad generalnie rok do roku był najlepszym miesiacem i roboty było nie do przerobienia I mielismy auta już poplanowane z wyprzedzeniem a teraz od 2 tygodni coraz czesciej robimy dolot na pusto po 400-500 km bo nie ma czym sie przesunąć lub to co zostaje na timo to tzw spady a co gorsza też spada ilość łądunków na skandynawie wiec coraz czesciej mamy przestoje żeby było jasne nie chodzi że nie ma wcale roboty ale nie ma zleceń po normalnych stawkach
Mam pytanie od 2 tygodni obserwuje spadek ilości ładunków / na plandeki troche mnie to martwi, bo listopad generalnie rok do roku był najlepszym miesiacem i roboty było nie do przerobienia I mielismy auta już poplanowane z wyprzedzeniem a teraz od 2 tygodni coraz czesciej robimy dolot na pusto po 400-500 km bo nie ma czym sie przesunąć lub to co zostaje na timo to tzw spady a co gorsza też spada ilość łądunków na skandynawie wiec coraz czesciej mamy przestoje żeby było jasne nie chodzi że nie ma wcale roboty ale nie ma zleceń po normalnych stawkach
Posty (135)
~Ordynator jest jeden! | Jestem na urlopie i wszystko siada. Szef dzwonił, zebym już wracał do pracy bo firma się wali. Jednak jestem niezastąpiony | |||
~Ł ysy | Realny. W przeciwieństwie do ciebie nie mam potrzeby dowartościowywania się. Nie muszę lecieć do Dubaju skoro identyczny stok /z poprawkami / jest na Litwie. Kiedy mnie pytają o wypoczynek, mówię co przeżyłem, a nie ile wydałem. | |||
~zcx | nic dziwnego, że ma ponad 100% rotację pracowniczą. | |||
~Transportowski | Pracy coraz więcej i stawki idą do góry. Kierowcy zza wschodniej granicy jeżdżą i zarabiają, a polskie płaczki dalej na bezrobociu? | |||
~zcx | Transportowski 2020 -11-24 14:39:30 ty się zastanów co piszesz, bo to wątek że jest coraz gorzej. | |||
~zcx | wy udający przewoźników to już macie takie urojenia że jeden drugiemu zaprzecza a całkiem często zaprzeczacie sami sobie. | |||
jacek-kuba
| glatze opisz techniki połowów szczurów. | |||
~Pozdrawiam | Kilka tygodni temu miałem nieprzyjemność stać weekend na parkingu portowym Lubeck Travemunde. Widziałem ta sforę ze wschodu w akcji. Dawno nie widziałem takiego zbydlecenia i upodlenia alkoholowego. Na polskich nr mieli auta, białe Many. To wszystko idzie w świat, ludzie to widzą. Zresztą cały ten parking to jedno wielkie koczowisko kierowców że wschodu. | |||
~Ł ysy | Pozdrawiam. Ty co tam robiłeś? Zasłoniłeś firanki i chlałeś do lustra bojąc się wyjść z kabiny? | |||
jacek-kuba
| Szyby gazetą obkleja, firanki dawno sprzedane. | |||
~ono | Forum obelg i pokazu ujemnej inteligencji. | |||
~Ł ysy | zcx. Z czym miałeś racje? | |||
~Pozdrawiam | Łysy - książkę przeczytałem, obiad ugotowalem i poszedłem na spacer. Idąc zobaczyłem jak jeden z tych super kierowców sra może ze 20 metrów od stolika gościnnego za naczepa. Kibel 200metrow dalej. Wzialem do ręki spory kamień i dostał s*esen. Ja biegiem nogi za pas bo sfora była spora. Opowieść prawdziwa!! aa co do alkoholu to wypiłem owszem pół butelki wina Merlot z Chile | 1 | ||
jacek-kuba
| Sześciu klientów na jedno auto i wszyscy źli? Ja tego nawet nie próbuję komentować. | |||
jacek-kuba
| Ciekawe bo 3 pseudo przewoźników z forum, mówi, że ukry są najlepsi. Czyli ktoś kłamie. | |||
~Pozdrawiam | Uważam że dla polskiego transportowca typu" Rysiek " Trans czy Pazdzioch Logistics Ukrainiec będzie zawsze lepszy. Powód bardzo prosty. Przyjechała chłopina na emigracje, chce zarobić to daje sobą orac ile wlezie. W czasie, po czasie, Oraja nimi bez pardonu, duża część się nie odzywa tylko tyra i znosi Pana Polaka bo nie ma wyjścia. | |||
jacek-kuba
| glatze musisz odejść. Forum w sposób naturalny cię wypluło. Przy okazji zabierz tych kilku bolszewików którzy zaraz zareagują. Mam na myśli te pluskwy czerwone. | |||
~Ordynator jest jeden! | Chachły będą dobre dopóty, dopóki nie zjedzą dziadowi psa lub chomika. W przypadku glacy kota. | |||
~Ordynator jest jeden! | Jeśli pewnego dnia dziada zobaczy pustą klatkę lub smycz na podłodze, już nie będzie tak kolorowo. O pilnowaniu Brunchildy też należy pamiętać, Chachły wyposzczone więc fujary im grają ostro. A dziada albo pijany albo zarobiony. | |||
~zcx | już cfele pousuwali wpisy. | |||
~skg dk | chachly to bardzo dobrzy fachowcy i w dodatku oszczedni szczegolnie oszczedzaja wode do mycia i w jednych lumpach 2 miechy spaceruja prawie zawsze cuchna nawet na dworzu ich czuc | |||
~Ł ysy | zcx. Ciekawe co za c w ele pousuwali posty? | |||
~zcx | Nie ma to jak pousuwać wpisu i grać porządnego. i tak wszyscy wiedzą że jesteś kłamliwą szmata. | 1 | ||
~Kasztan | Witam Ja mogę opowiedzieć to z mojej perspektywy, czyli handlowca jak i prowadzącego małe plandeki po części. Proszę bez żadnych wyzwisk to jest tylko i wyłącznie moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać, ale możecie je sobie przetrawić i się samemu nad tym zastanowić. Otóż co roku na jesień był złoty okres, i dla przewoźników i dla handlowców (chociaz dla tych drugich trochę lepszy). Jako że pracowałem zarówno w dużej spedycji jak i malutkiej to mam mniej więcej obraz jak to wygląda. Otóż duże spedycje posiadają swoich stałych klientów i nie muszą się martwić tzw. "stornowaniem zleceń". Niestety małe spedycje które w większości nie mają klientów nie mogą sobie na takie luksusy pozwolić, ponieważ w większości przypadków kończy się to dla nich blokadą w systemie. Jako że teraz mamy pandemię koronawirusa wiele firm przewozowych boi się inwestować w nowe auta lub nawet zawiesza działalność, a co za tym idzie jest ich mniej na Europie. Klienci mają dość niskie stawki, z kolei przewoźnicy bardzo duże wymagania, niestety powoduje to zbyt dużą "przepaść" między tym co handlowiec ma do zaoferowania a czego przewoźnik oczekuje. Moim zdaniem nie ma się co dziwić że jest mało pracy ponieważ większość spedycji po prostu nie chce ryzykować blokady u klienta. Nie traktujcie tego jako atak na kogokolwiek, po prostu takie są moje przemyślenia. Rozumiem zarówno przewoźników bo muszą się odkuć po pierwszej fali pandemii ze stratami, oraz handlowców bo dla nich to też był ciężki okres i liczyli pewnie na coś zupełnie innego niż obecnie zastali. Tyle ode mnie. Trzymajcie się. | |||
~Kris | Kasztan trochę przesadziłeś z tymi oczekiwaniami. Teraz to jest tak że przewoźnik chce tylko jechać nawet nie pyta o stawkę a spedycja widząc desperata łoi ile się da. Tak to wygląda na giełdach. A co stałych kontraktów to też jest lipa. Bo co z tego że mam kontrakt z producentem jak on nie ma zamówień więc nie ma co wozić. I jak miałem zazwyczaj 250-300 ładunków na miesiąc to teraz ledwie 150 | |||
~Ordynator jest jeden! | Kris, kiedyś miałem 18 lat. Teraz mam trochę więcej, i żyję. | |||
~Władek | Kris masz racie, wystarczy popatrzeć na hutę, ilość stali przewieziona co za tym idą konkretni przewoźnicy a marża jest tak niska że tak jak wspomniał kasztan kalkulacja przewoźnika uwzględniająca wszystkie koszty firmy a interes spedycji czy zamawiającego są bardzo rozbieżne. wielu oddało samochody po wynajmie innym zabiera leasing nikt nie chce się bawić w transport uznając to jako mało dochodowy biznes. pozostały małe firemki rodzinne zwane przez niektórych dziad transami które jeszcze zipią Inwestor podejmując decyzję o zainwestowanie w biznes transportowy robi kalkulację dotycząca zwrotu nakładu w procentach niski zwrot lub ryzyko straty powoduje rezygnację z pomysłu. nic nie pomoże w prześciganie się w wymyślaniu powodów i przyczyn obecnej sytuacji. Dobrze to już było ! i trzeba się oswoić z myślą że będzie gorzej i dla kierowców i dla firm | |||
~Kasztan | Kris U mnie to wygląda niestety właśnie odwrotnie. Przykładowo mam od klienta trasę 500km 2ep 300kg w doładunku, załadunek standard do 16 zrzutka standard następnego dnia do 16. Dostaję od niego na to 250e, przeliczam to na busa na solo po najniższej linii oporu 0. 4e wychodzi 200e, więc sobie myślę "Ok przecież awaryjnie to możesz na solo puścić, kasa jest". Wywalam to na giełdę a tam jak już się ktoś zgłosi to minimum 250e woła, ja rozumiem tą stawkę ale na solo, nie przy doładunkach a nie oszukujmy się handel na giełdzie głównie doładunkami stoi przynajmniej jeżeli chce się coś zarobić. Szczerze to z prowadzeniem busów nie mam takich problemów, jeżeli chodzi o ładowanie bardzo szybko coś fajnego znaleźć idzie. Natomiast jeżeli chodzi o handel to jest niestety dramat. Wydaje mi się że trzeba to po prostu przeczekać ( o ile nam czegoś jeszcze lepszego od tego covida nie wymyślą ) jeszcze do wiosny aż przejdzie im ta cała pandemia i wtedy się to pomału zacznie normować. Pozdrawiam | |||
~Ł ysy | Kasztan. Rozumiem, że piszesz o wiośnie 2022roku? | |||
~Kasztan | Łysy Mam nadzieję że raczej o wiośnie 2021r albo przynajmniej lecie. Pozdrawiam. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.