ID: 255453
Podwyżka wynagrodzenia kierowców, wyrazem uznania za ich ciężką pracę i poświęcenie
ID: 255453
ID: 255453
Stevens Transport, największa firma specjalizująca się w przewozach chłodniczych w Teksasie oraz czołowy przewoźnik multimodalny w Ameryce Północnej, zamierza podwyższyć wynagrodzenia kierowców we wszystkich segmentach działalności.
Stevens Transport, największa firma specjalizująca się w przewozach chłodniczych w Teksasie oraz czołowy przewoźnik multimodalny w Ameryce Północnej, zamierza podwyższyć wynagrodzenia kierowców we wszystkich segmentach działalności.
~etransport.pl
Posty (29)
~A psik | Taką globalną reklamę to ja rozumiem. Ciekawe kiedy nasze firmy będą publicznie dziękować swoim kierowcom za pracę. | |||
~Damian | U nas dziad się wcześniej po$Ra niż da podwyżkę. Przecież transport się nie opłaca. | |||
~Gucio | W PL to nie realne -tu się transport nie opłaca i wszyscy latami dokładają do biznesu. | |||
~driver | a widzicie ze to z mili a nie na dniuffke | |||
~faq | Wyjazd z Polski ! Kto i co was tu trzyma nieuki? Dobry Polski driver jeździ i nie płacze na forum, że kiepsko mu płacą. | |||
~A psik | Wiedzieliśmy, wiedzieliśmy też że diety, wszelkie limity są po to żeby zchumanizować transport. Jak transport będzie się nieoplacał to może kobiety się nim zainteresują; ) feminy lubią bezpieczne, wygodne zawody na "poziomie" więc kto wie? | |||
~A psik | ~fag driver któremu płacą od kilometra nie płacze bo ma tunel i jedzie. Narzekają ci co roboty nie mają. | |||
leon
| Ciekawe czy Mariusz załapał się na tą podwyżkę? | |||
~sid | to ile im teraz za godzine wyjdzie 10 dolarow? watpie | |||
~Motorniczy | Kto więcej spirrjybnsu kupiii jaj chyb Niemiec? To iden tkan pracować. | |||
~Motorniczy | Dziedzin wypije dwa sto litra e | |||
~Jon | Dziadostwo z Lubelskiego jeździ za 0, 25g plus podstawa, jakim trzeba być pustym balonem żeby na takie cos sie godzić, a późnej siedzą na forum i sie udzielają, matoly:) | |||
~sid | LULek to nie wojewudztwo to stan umyslu | |||
~Dudu | Ty faqa sraka ha ha | |||
~John | Mile to akord. Robota dla naiwnych. Godzinę zapłacić czeba! No i djetke. A spanie w budzie? Owszem. 50$$ | |||
~Mosiek | Jon, kto jeździ za. 0. 25 gr? Zatrudniaka prawko zrobił, wcześniej za 1800zl pustaki kleił, Bidota sra wszedzie | |||
~Kieromen | Jestem z tzw. Zachodu. lecz proszę nie obrażać ludzi ze wschodu, gdy chcę coś kupić lub zamówić wykonanie produktu to dzwonię właśnie na wschód polski. Podejścia do klienta i pomysłowości nie którzy z zachodu powinni się długo UCZYĆ od tych że wschodu Takie jest moje zdanie po wielu doświadczeniach. | |||
~Driver | Jaki kierowca w Europie chce mieć z kilometra płacone? Żaden !!! I dlatego w Europie zarabia się 20K a nie 60K... | |||
~kiero wawa | Driver przy długich trasach opłaca się z kilometra. A w USA takich tras nie brakuje. Polski kierowca może bez trudu znaleźć tam prace i zarobić od 50 do 80 tys. zielonych rocznie. | |||
~kierownica | na umowie podstawa, podpisuja kierowcy jakieś nadliczbowe godziny, coś tam z delegacji, reszta pod stołem, kiedyt PIP za to się weźmie, za mało macie ludzi to wojsko poproście i dzid transów kontrolować ale PIP czytaj państwo za to się nie weźmie ponieważ nie jeden z tego kaske czerpie. | |||
~czytelnik | Zeszczał*m się ze śmiechu jak was wszystkich tu przeczytałem. Przepraszam. | |||
~Gucio | Jedna uwaga w USA najpopularniejszy typ naczep to sztywne zabudowy tzw. dry van czyli suchy furgon nasza europejska izoterma, tam stosunek takich naczep jest największy porównywalny do europejskich plandek, czyli to typowa praca kierowcy zero pasów, dech, podkładów, kątowników -praca fizyczna praktycznie zero - do tego długie dalekobieżne trasy po kilka dni w jedną stronę (pomijam lokalny transport) , więc nie ma co porównywać tego z transportem w Europie. | |||
scancargo
| do PIP ich co to za dziadostwo kto to słyszał żeby płacić za Acord nie po to tysiace urzedników w Uni mysli jak tu wcielic prawdziwy socjalizm w zycie + jeden de*il z mega wykształceniem i wiedza pawel spm polski białorusin czy jakos tak, wracajac do tematu nie po to wcielamy w zycie socjalizm ażeby przyjmowac wzorce zgiłego kapitalizmu, u nas dumny kierowca co prawda nie zarobi 60 K rocznie ale ma zagwarantowane diety i nikt nie moze nawet mu zwrocic uwagi że cos robi za wolno bo liczy się bezpieczeństwo a bynajmniej tym sobie wszyscy mo*de wycieraja | |||
~Darek 81 | Ja się pytam dlaczego nasza reprezentacja Polski piłki nożnej bierze jakiekolwiek pieniądze za grę kto ich sponsoruje ja jeśli zrobiłbym coś źle to nikt mi nie zapłaci a tu tyle lat wiecznie wstyd a kasę biorą za co | |||
~Bart | I oczywiście zapomnieli dodać że truck zablokowane na 63 mph. Takze żeby zarobić u nich te magiczne 60000$ na rok to z budy niewychodzodzisz przez 12 miesięcy. A kwestia podwyżki dla kierowców wynika z niedoboru chętnych do pracy. | |||
~kiero wawa | Bart 63 mph to jest 101 km/h. U nas teraz ograniczniki ustawiają na 85-89 km/h i kierowcy robią po 12-14 tyś km miesięcznie. | |||
~Bart | Uwiez mi te 101 kmh jak na warunki amerykańskie to jest bardzo mało. Odleglosci jakie tu są do pokonania to troche Inna sprawa niż w EU. Jedno kółko Chicago -California -Chicago daje nam około 4200 do 4500 mil czyli około 7000 km. Przy kagańcu na 63mph zajmuje ci to do 9 dni. Jesli masz trucka odblokowane go powiedzmy na 75mph. obrabiasz to wciągu 6 dni. Takze jeśli chcesz zarobić to przy blokadzie 63 mph to możesz jedynie podziwiać piękne krajobrazy, które notabene warto zobaczyć. Jesli chcesz zarobić to niestety truck z dobrą prędkością i ogień na tłoki. Pozdrawiam | 1 | ||
irish_dude
| Bart - dobrze napisałeś. Stevens jeździ 62mph, nazywany jest hamulcem produkcji :-) Podobnie Prime z Missouri, słynny Swift (to już nie firma, to stan umysłu) i jeszcze kilka innych. Te proponowane 54cpm, to dolny szczebel drabinki. Większość firm zaczyna rozmowę od 60 i też nie mają kompletu. Zwłaszcza teraz, w czasie pandemii, kiedy sporo ludzi to rzuciło. Do koncertu życzeń mógłbym dopisać jeszcze kwalifikacje wielu z tych, co powożą w tych firmach, ale to już temat na inną historię. | |||
jacek-kuba
| driver osioł przejął się podwyżkami w USA? Przecież ciul zawału dostanie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.