~Alfa i Omega
| jak w temacie... | | | |
~rymcymcym
| ustawodawca zezwala na wydluzenie dziennego czasu prowadzenia w ruchu miedzynarodowym przy powrocie na beze lub do miejsca zamieszkania o 1h lub o 2 godziny powyzej dziennego lub tygodniowego czasu prowadzenia.
dla ciebie alfo i omego :
10 +2 = 12
9 + 2 = 11
oczywiscie aby wydlkuzyc czas prowadzenia o 2 h trzeba spelnic jeden wymog.
jaki? to juz trzeba sobie samemu poszukac | | | |
~Reporter
| Profesjonalny driver po 12 godzinach pracy robi przerwę a szmata ciągnie dzień w dzień do oporu albo i ponad | 1 | | |
~H@j
| Szmata ma robotę i kase.. profesjonalny driver ciagle kwiczy i buntuje na forum. !! | -1 | | |
~driver
| 12h jazdy i 18h pracy tyle może być na zjeździe do domu | | | |
~takijeden
| Moim zdaniem to mozecie zapiertalac nawet po 24h na dobe gdy zjezdzacie do domu. Durnie | 1 | | |
~driver
| O co ci chodzi Śpij w budzie za free jeśli masz, przyjemność 1h jazdy przed domem | | | |
~takijeden
| Nie spie w budzie przed domem. Moze dlatego ze nie pracuje w Polsce i mam normalne warunki pracy a nie patologie. Pozdrawiam | | | |
~driver
| No to prawda spisz w kabinie 1500km do domu | | | |
~driver
| W sumie masz rację 115h dwutygodniowego u Niemca to norma i same 15h | | | |
~takijeden
| Na jakim uniwersytecie pobierales nauki? | | | |
~takijeden
| 115 h to moze wyjezdzam w miesiacu | | | |
~H@j
| Taki jeden.. jesteś taki sam jak Ukraińcy co to niby podbierają robotę polaczkowi. | | | |
~Fireblade
| Założyciel tematu zabłysnął... A Polski przewoźnik potrafi liczyć jeżdżąc za 80e centów za km, nie potrafiąc połapać roboty z pierwszej ręki. Zo baczymy kto potrafi, żyć po resecie systemu który następuje | | | |
~driver
| Doczytaj że to de*il kierowca myśli iść na swoje i liczy netto brutto dzieli mnoży i c*j z tego | | | |
~//~
| Jeśli planować jak i pracować i/lub jeździć po 8 godzin dziennie przeciętnie 5 dni w tygodniu, to czas pracy i/lub jazdy dzienny, dobowy, tygodniowy i t. d... nie wyjdzie i, powiedzmy w sytuacji 100 km od bazy / domu, nie trzeba będzie odbierać dodatkowy odpoczynek (9h; 11h; 24h; 45h) czy naruszać przepisy (kombinować) ryzykując otrzymać karę, bo spokojnie uda się dojechać do bazy / domu, wykorzystując dozwolone przepisami dodatkowe godziny.
Jeśli po 8 godzinach pracy ("jazda" i/lub "młotki") kierowcy brakuje dodatkowych 2 godzin "jazdy" czy 2-4 godzin "młotków" w ramach granic 13-15-godzinowej zmiany pracowniczej, to takiemu "kierowcy" dodatkowa tolerancja 1-2 godzin jazdy ani jak nie pomoże.
Tak zwany "nienormowany czas pracy" dotyczy tylko pracowników zarządzających w imieniu pracodawcy zakładem pracy (KP Art. 131. ust. 2. ). | | | |
~driver
| Spm Ty to chyba Coś olałeś na wykładach z pm | | | |
~//~
| A ten, który sam siebie nazywa dziadem (Tomasz Sob... ), podpisujący się jako "kierowca" (po angielsku), ani jak nie może uspokoić się. W przyszłości jeszcze nie jeden pseudo "przewoźnik" z powodu PM zwariuje. Przykład na jaźń. -> | | | |
~//~
| -> T-TRANS... 27-300 Lipsko | | | |
~kiero
| Szoszon znów bredzi, jeszcze nie rozumie po polsku.
Może mu kto po rusku wytłumaczy? | | | |
~kiero
| Szoszon nudny jesteś jak flaki z olejem.
Jeszcze zbyt mało rozumiesz. | | | |