Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Rada dla kierowców - Firmy transportowe to zleceniodawcy.

ID: 254965


Witam.
Mam taką skromna radę dla kierowców.
Firmy transportowe traktujemy jako zleceniodawce, żadnego przechodzenia na Ty, żadnego "koleżeństwa" absolutnie żadnych odstępstw od przepisów.
Na samym początku należy zleceniodawce nagrać na dyktafon gdyż branża transportowa jest na tyle specyficzna że zabezpieczenie naszych interesów jest koniecznością. (Umowa ustna również jest zobowiązującą)
Warunki jakie proponuje zleceniodawca o ile zleceniobiorca czyli kierowca je zaakceptuje muszą być rygorystycznie przestrzegane. Polecam zakup taniego smartfona za około 300 zł instalacje programu ACR który będzie rejestrowal rozmowy służbowe. Dlaczego tani? Dlatego ze na nowych program ten działać nie będzie a na starym będzie.

Przykład 1.
Zleceniodawca dzwoni do zleceniobiorcy i prosi aby nielegalnie dojechać na zaladunek mimo braku czasu jazdy.
Nie umiejętnie ułożył trasę i próbuje wykorzystać kierowcę.

W takiej sytuacjii nie realizujemy prośby zleceniodawcy a umowę zrywamy natychmiast z winy zleceniodawcy be z okresu wypowiedzenia. Wynagrodzenie powinno być wypłacone w całości w innym wypadku należy poinformować służby PIP, ITD, US. Wszelkie dyskusje z zleceniodawca ograniczamy do minimum, zleceniodawce traktujemy zawsze w sposób służbowy tak jak byśmy rozmawiali z call center.

~Zleceniobiorca
*.centertel.pl

Posty (46)

~Dawid87
Kierowcy dopiero odjada za miesiąc, odjada od dziada do urzędu pracy. Już ceny za transport lecą w dół.
~Ł ysy
Dawid87. Też tak uważam.
~Janek
Tak trzymać dejwid - Dziady odjadą w nicość.
~Ordynator jest jeden!
No to bida.
A u mnie roboty w hcooj.
~Dawid87
Tak ku-ku roboty za psie pieniądze jest w ch/ja,
~Ordynator jest jeden!
Za psie?
Prawie 1000 km mam podjazdu pod załadunek.
~driver
wo ale bogata ta twoja fabryka 1000km na pusto no normalnie szok i niedowierzanie Prawie ostry cień mgły
~Ordynator jest jeden!
Noooo..
~Ordynator jest jeden!
U dziada nie robie i 12. 5 tysia jest.
~Ordynator na powrocie!
Podróba wypad.
~driver
to chyba pod radarem musisz jezdzic bo oni ładunkow nie woża tylko jezdzą na pusto po europie i za to im płacą
~Ordynator na powrocie!
Mało istotne.
~Ordynator na powrocie!
Tak radar u mnie jest.
~Ordynator na powrocie!
Podróba wypad
~Dawid87
Jeżeli ktoś wysyła auta w kolkach pl-es-pl I na ES leci 1000km do załadunku + puste km po Polsce, I taka firma nie pada. Świadczy że to pralnia brudnych pieniędzy, albo ku-ku kłamiesz, stawki na tym kierunku to 0. 85 za ładowny km. Chłodnia trochę więcej, oczywiście piszę w skali roku, trochę więcej płacą jak są owoce, jak jest chu/nie to auta jadą do Pl za 60 centów
~Ordynator na powrocie!
Nikt mi nie musi wierzyć.
Ja wiem swoje.
~Ordynator na powrocie!
I nie interesuje mnie to za ile jadę.
Są od tego w firmie inne osoby.
Ja mam jechać, więc to czynię.
~Dawid87
Możesz opowiadać to na parkingu tam pewnie będą w to wierzyć, osoby zajmujące się transportem wiedzą swoje. Sprzedaje ładunki z okolicy Lizbona na Śląsk po 2400-2500 euro na mege, chętnych mnóstwo
~Ordynator na powrocie!
Nie mnie kogoś przekonywać.
Ja wiem co robię.
Puchacz1
~Dawid87
2020-10-26 14:35:57
Możesz opowiadać to na parkingu tam pewnie będą w to wierzyć, osoby zajmujące się transportem wiedzą swoje. Sprzedaje ładunki z okolicy Lizbona na Śląsk po 2400-2500 euro na mege, chętnych mnóstwo

Sprzedaję , czyli zarabiam.
Więc nie jest to 2400-2500 euro.
Masz "pierwsze ręce "z Portugalii?
Puchacz1
Dawid 87.
Była niedawno, "czarna flota" co jeździła po całej E i brała wszystko co było do PL i w każde miejsce.
Floty jakby duuużo mniej i napisy zniknęły.
Pewnie kupowali od ciebie:) :) :)
~Dawid87
najwięcej bierze tego czerwona flota z Opola, ładunki idą do mnie na plac, ja ładuje to na swoje i dalej,
Puchacz1
Nieźle ich "skubiesz".
~Dawid87
kapitalizm
~Driver
Polaków broń boże na umowę o pracę tylko na działalność Wtedy poprostu w telefonie mówisz nie mamy dla Pana zleceń i życzysz dobrego dnia
Puchacz1
Dawid87.
Też pracuję u kapitalisty:) :) :)
Miałem trudniej niż obecni kierowcy.
Pracowałem i "za komuny".
~Vestas
Większość kierowców to lizusy i pucusie. Nie ma opcji na taką formę komunikacji z szefostwem.
~Ordynator na powrocie!
Jest taka opcja.
Wystarczy robić swoje i się nawzajem szanować.
Nikomy przy tym nie trzeba w chodzić w doope.
~Vestas
U nas we firmie eksportów mnóstwo, powroty wyglądają jako tako ze względu na to, że Szef zszedł ze stawki jeszcze przed końcem ub. roku i mamy wyłączność u pewnego klienta. Bo podobno na giełdzie importów brak, a jak się pojawią, to trzeba do interesu dopłacić.
Jaki z tego wniosek? Psich woźników jest o dużo za dużo.
~Vestas
Trzeba umieć robić swoje, wielu tego nie potrafi. Aby jakoś umniejszyć swoje niedociągnięcia, to pucują się do spedycji i szefa. Finalnie i tak są je*ani w 4 litery, ale to są ludzie pokroju - jak im szef plunie w twarz, to powiedzą ze deszcz pada. Znam takie przypadki osobiście.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.157.186

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels