Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polski kierowca jest...

ID: 254582


Dymany

~Obserwator
*.centertel.pl

Posty (106)

~Transportowski
jacek-kupa jak to możliwe, że zbankrutowałeś?
~driver
ujmij 20%
~Transportowski
jacek-kupa i reszta przygłupów - swoje wizje możecie kreślić tutaj, na forum, anonimowo, w rzeczywistości nie macie nic do gadania. Pozostaje wam kręcić kołem w lewo i prawo, uważać na przechodniów i sygnalizację świetlną. O zabezpieczaniu ładunków i ekonomicznej jeździe, już nie wspomnę.
~driver
u mnie 20% wiecej kierowcow jak samochodow konkurecja musi byc
~Kazik
Każdy kto się zatrudnienia poznaję warunki pracy, godzi się pracuję albo szuka dalej chociażby na e-transport łudząc się że znajdzie porządną firmę która spełni jego marzenia.
Otóż takiej firmy nie ma!
Światem kręci pieniądz i to się liczy
A człowiek jako jednostka... dostał portal e-transport do wykrywania swoich żali
~driver
gorzej jest z tymi co mysla ze dostanie to z ogłoszenia za to tylko ze jest zatrudniony a o prace nie pytaj
~El Ordynatores.
Tylko młotki, jak najwięcej młotków.
Jak dziada tylko coś kwiknie, natychmiast pip i resztę możliwych kontroli.
Oni już dziada złapią za jajca!
~El Ordynatores.
Ciasne homąto i długi bat.
To też jest dobre na dziada.
~Transportowski
ku ku na muniu - dla takich jak ty, tylko skierowanie w kolejkę pod Urząd Pracy.
~El Ordynatores.
Mnie to raczej yełopie nie grozi.
Ty zaś zawsze będziesz posrany przed komornikiem.
~Driver
Skierowane pt wypowiadam umowę o pracę
~El Ordynatores.
I nie kwiczeć mi tu, bo odpoczywam po pracy.
jacek-kuba
Kurcze stawki rosną, roboty opór a dziady ujadają coraz bardziej. Ten kwiki jest już męczący.
~El Ordynatores.
Ujadają bo przecież nikt szanujący się, dziadowi dobrej roboty nie da.
Pozostają dziadom tylko ogryzki i talerze do wylizania.
~El Ordynatores.
A i tak przy ochłapach, zawsze bydła tylko narobią.
jacek-kuba
Od soboty maski obowiązują w całej przestrzeni publicznej, to będą ciszej wyli.
~skg dk
rezim jest mocno podernerwowany a kociarz mianowal sam siebie nadpremierem od resortow silowych wyraznie kociarz boi sie rozruchow z powodu podwyzek i rosnacego bezrobocia
~sid
- wprowadzi w calym kraju czerwona strefe i po rozruchach a tych co sie beda jeszcze buntowac na kwarantanne do psychiatryka
jacek-kuba
Niemi będą musieli w aparatach tlenotwórczych chodzić.
~sid
granice pozamyka co by mu wszyscy podatnicy nie pouciekali
~//~
Rozporządzenie (WE) nr 561/2006.
Art. 6.
5. KIEROWCA ZAPISUJE jako INNĄ PRACĘ cały czas określony w art. 4 lit. e), a także cały czas spędzony na prowa­dzeniu pojazdu używanego do działalności zarobkowej nieobjętej zakresem stosowania niniejszego rozporządzenia ORAZ ZAPISUJE WSZELKIE OKRESY GOTOWNOŚCI określone w art. 3 lit. b) dyrektywy 2002/15/WE zgodnie z art. 34 ust. 5 lit. b) ppkt (iii) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 (*). Zapisu tego dokonuje się ręcznie na wykresówce, na wydruku lub przy użyciu funkcji ręcznego wprowadzania danych do urządzenia rejestrującego.
(*) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 z dnia 4 lutego 2014 r. w sprawie tachografów stosowanych w transporcie drogowym i uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 3821/85 w sprawie urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 561/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego (Dz. U. L 60 z 28. 2. 2014, s. 1) ;

Art. 4.
e) "inna praca" oznacza czynności zdefiniowane jako czas pracy w art. 3 lit. a) dyrektywy 2002/15/WE, z wyjątkiem "prowadzenia pojazdu", włącznie z wszelką pracą dla tego samego lub innego pracodawcy, w sektorze transportowym lub poza nim;

Dyrektywa 2002/15/WE.
Art. 3.
a) "czas pracy" oznacza:
1. w przypadki pracowników wykonujących pracę w trasie: czas od rozpoczęcia do zakończenia pracy, w którym pracownik wykonujący pracę w trasie, znajduje na swoim stanowisku pracy, jest w dyspozycji pracodawcy i wykonuje swoje funkcje lub czynności, to znaczy:
- czas poświęcony wszelkim czynnościom w zakresie transportu drogowego.
Czynności te, w szczególności, obejmują:
(i) kierowanie;
(ii) załadunek i rozładunek;
(iii) pomaganie pasażerom we wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu;
(iv) sprzątanie i konserwację techniczną;
(v) każda inna praca zmierzająca do zapewnienia bezpieczeństwa pojazdu, jego ładunku i pasażerów lub do wypełnienia ustawowych lub wykonawczych zobowiązań bezpośrednio związanych z trwającą operacją transportową, włącznie z nadzorowaniem załadunku i rozładunku, formalnościami administracyjnymi z policją, cłem, urzędnikami imigracyjnymi, itd.,
- okresy, w których nie może on swobodnie dysponować swoim czasem i zobowiązany jest pozostawać na swoim stanowisku pracy, w gotowości do podjęcia normalnej pracy, wraz z niektórymi zadaniami związanymi z dyżurowaniem, w szczególności podczas okresów oczekiwania na załadune lub rozładunek, w przypadku, gdy przypuszczalny czas ich trwania nie jest z góry znany, to znaczy albo przed odjazdem, albo tuż przed rozpoczęciem odnośnego okresu, lub na mocy ogólnych warunków wynegocjowanych przez partnerów społecznych i/lub na warunkach wynikających z ustawodawstwa Państw Członkowskich;
2. w przypaku kierowców pracujących na własny rachunek, tę samą definicję stosuje się do czasu między rozpoczęciem i zakończeniem pracy, w którym kierowca pracujący na własny rachunek pozostaje na swoim stanowisku pracy, będąc do dyspozycji klienta i wykonując swoje zadania lub funkcje inne niż ogólna praca administracyjna, która nie jest związana bezpośrednio z trwającą operacją transportową.
Przerwy wymienione w art. 5, okresy odpoczynku określone w art. 6 i, bez uszczerbku dla ustawodawstw Państw Członkowskich lub porozumień między partnerami społecznymi stanowiących, że takie okresy powinny być wyrównane lub ograniczone, okresy gotowości określone w lit. b) niniejszego artykułu, są wyłączone z czasu pracy;
b) "okresy gotowości" oznaczają:
- okresy inne niż te odnoszące się do przerw i okresów odpoczynku, podczas których pracownik wykonujący pracę w trasie nie jest zobowiązany pozostawać na swoim stanowisku pracy, ale musi być dostępny, aby odpowiedzieć na każde wezwanie do rozpoczęcia lub kontynuowania jazdy lub wykonania innej pracy. W szczególności, do takich okresów gotowości należą okresy, w których pracownik wykonujący pracę w trasie towarzyszy pojazdowi transportowanemu promem lub koleją, jak również okresy oczekiwania na granicy lub wynikające z zakazu ruchu.
Okresy te i ich przewidywalna długość będą z góry znane przez pracownika wykonującego pracownika w trasie, to znaczy albo przed odjazdem, albo tuż przed właściwym rozpoczęciem odnośnego okresu, lub na mocy ogólnych warunków wynegocjowanych przez partnerów społecznych lub na warunkach wynikających z ustawodawstwa Państw Członkowskich,
- dla pracowników wykonujących pracę w trasie, którzy jeżdżą w zespole, czas spędzony na siedzeniu obok kierowcy lub na kuszetce, gdy pojazd jest w ruchu;

Rozporządzenie (UE) nr 165/2014.
Art. 34.
5. Kierowcy:
b) obsługują przełączniki umożliwiające osobną i wyraźną rejestrację następujących okresów:
(ii) pod symbolem młotki : "inna praca", która oznacz wszelkie czynności inne niż prowadzenie pojazdu, zgodnie z definicją zawartą w art. 3 lit. a) dyrektywy 2002/15/WE, a także wszelkie prace wykonywane dla tego samego lub innego pracodawcy w sektorze transportowym lub poza nim;
(iii) pod symbolem koperta : "okresy gotowości" zgodnie z definicją w art. 3 lit. b) dyrektywy 2002/15/WE;

1

~Pozdrawiam
Ty... ten od wklejek. Wiedz, że jeszcze nigdy tego bełkotu nie udało mi się przeczytać, a czytam że zrozumieniem. Jeśli masz jakiś konkretny przekaz to pisz konkretnie i rzeczowo. Większą rzesza odbiorców będzie, a tak to straszna kicha i żenada.
~El Ordynatores.
Kołchożnik brnie do przodu na przygłupa roku.
Dogania już nawet glace.
~//~
Dla wyjątkowo "utalentowanych" tak jest, że przepisy są bełkotem nie do przeczytania.

1

~Pozdrawiam
"Obcych" mecenasow nam nie trzeba, mamy swoich chyba ciut mądrzejszych. Na aplikacje nie wzieli to się ochłapów teraz szuka. Haha
~Dawid87
Kołchoznik jak tam na Białorusi?
Macie tam szansę na demokracjie, czy pozostało szczekac na forum innego państwa, wiesz że pieniądze są z pracy one z nieba nie spadają. Do roboty len/iu.
~//~
2020-10-08 14:22:25
"... będzie leżał na wyrze i liczył godziny z tachografu tzw. 'młotki" do wypłaty"

2020-10- 08 16:30:46
"Tylko młotki, jak najwięcej młotków... "

; -)...

1

~Karma wraca
Karma wraca
~kiero
Szoszon nie musi pracować, on tylko przelanczana tachohrafie mlotki na kopertę i kopertę na mlotki.
Kasa leci, nikt na to nie wpadł, a to takie łatwe
~//~
Tylko "panowie" (nie mylić z prawdziwymi), sprzedają od świń do sumienia swego, jak i dają się "strzyc" i "dymać" za frajerów.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.65.111

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels