ID: 254582
Polski kierowca jest...
ID: 254582
ID: 254582
Dymany
Dymany
~Obserwator*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (106)
~Transportowski | jacek-kupa jak to możliwe, że zbankrutowałeś? | |||
~driver | ujmij 20% | |||
~Transportowski | jacek-kupa i reszta przygłupów - swoje wizje możecie kreślić tutaj, na forum, anonimowo, w rzeczywistości nie macie nic do gadania. Pozostaje wam kręcić kołem w lewo i prawo, uważać na przechodniów i sygnalizację świetlną. O zabezpieczaniu ładunków i ekonomicznej jeździe, już nie wspomnę. | |||
~driver | u mnie 20% wiecej kierowcow jak samochodow konkurecja musi byc | |||
~Kazik | Każdy kto się zatrudnienia poznaję warunki pracy, godzi się pracuję albo szuka dalej chociażby na e-transport łudząc się że znajdzie porządną firmę która spełni jego marzenia. Otóż takiej firmy nie ma! Światem kręci pieniądz i to się liczy A człowiek jako jednostka... dostał portal e-transport do wykrywania swoich żali | |||
~driver | gorzej jest z tymi co mysla ze dostanie to z ogłoszenia za to tylko ze jest zatrudniony a o prace nie pytaj | |||
~El Ordynatores. | Tylko młotki, jak najwięcej młotków. Jak dziada tylko coś kwiknie, natychmiast pip i resztę możliwych kontroli. Oni już dziada złapią za jajca! | |||
~El Ordynatores. | Ciasne homąto i długi bat. To też jest dobre na dziada. | |||
~Transportowski | ku ku na muniu - dla takich jak ty, tylko skierowanie w kolejkę pod Urząd Pracy. | |||
~El Ordynatores. | Mnie to raczej yełopie nie grozi. Ty zaś zawsze będziesz posrany przed komornikiem. | |||
~Driver | Skierowane pt wypowiadam umowę o pracę | |||
~El Ordynatores. | I nie kwiczeć mi tu, bo odpoczywam po pracy. | |||
jacek-kuba
| Kurcze stawki rosną, roboty opór a dziady ujadają coraz bardziej. Ten kwiki jest już męczący. | |||
~El Ordynatores. | Ujadają bo przecież nikt szanujący się, dziadowi dobrej roboty nie da. Pozostają dziadom tylko ogryzki i talerze do wylizania. | |||
~El Ordynatores. | A i tak przy ochłapach, zawsze bydła tylko narobią. | |||
jacek-kuba
| Od soboty maski obowiązują w całej przestrzeni publicznej, to będą ciszej wyli. | |||
~skg dk | rezim jest mocno podernerwowany a kociarz mianowal sam siebie nadpremierem od resortow silowych wyraznie kociarz boi sie rozruchow z powodu podwyzek i rosnacego bezrobocia | |||
~sid | - wprowadzi w calym kraju czerwona strefe i po rozruchach a tych co sie beda jeszcze buntowac na kwarantanne do psychiatryka | |||
jacek-kuba
| Niemi będą musieli w aparatach tlenotwórczych chodzić. | |||
~sid | granice pozamyka co by mu wszyscy podatnicy nie pouciekali | |||
~//~ | Rozporządzenie (WE) nr 561/2006. Art. 6. 5. KIEROWCA ZAPISUJE jako INNĄ PRACĘ cały czas określony w art. 4 lit. e), a także cały czas spędzony na prowadzeniu pojazdu używanego do działalności zarobkowej nieobjętej zakresem stosowania niniejszego rozporządzenia ORAZ ZAPISUJE WSZELKIE OKRESY GOTOWNOŚCI określone w art. 3 lit. b) dyrektywy 2002/15/WE zgodnie z art. 34 ust. 5 lit. b) ppkt (iii) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 (*). Zapisu tego dokonuje się ręcznie na wykresówce, na wydruku lub przy użyciu funkcji ręcznego wprowadzania danych do urządzenia rejestrującego. (*) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 z dnia 4 lutego 2014 r. w sprawie tachografów stosowanych w transporcie drogowym i uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 3821/85 w sprawie urządzeń rejestrujących stosowanych w transporcie drogowym oraz zmieniające rozporządzenie (WE) nr 561/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego (Dz. U. L 60 z 28. 2. 2014, s. 1) ; Art. 4. e) "inna praca" oznacza czynności zdefiniowane jako czas pracy w art. 3 lit. a) dyrektywy 2002/15/WE, z wyjątkiem "prowadzenia pojazdu", włącznie z wszelką pracą dla tego samego lub innego pracodawcy, w sektorze transportowym lub poza nim; Dyrektywa 2002/15/WE. Art. 3. a) "czas pracy" oznacza: 1. w przypadki pracowników wykonujących pracę w trasie: czas od rozpoczęcia do zakończenia pracy, w którym pracownik wykonujący pracę w trasie, znajduje na swoim stanowisku pracy, jest w dyspozycji pracodawcy i wykonuje swoje funkcje lub czynności, to znaczy: - czas poświęcony wszelkim czynnościom w zakresie transportu drogowego. Czynności te, w szczególności, obejmują: (i) kierowanie; (ii) załadunek i rozładunek; (iii) pomaganie pasażerom we wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu; (iv) sprzątanie i konserwację techniczną; (v) każda inna praca zmierzająca do zapewnienia bezpieczeństwa pojazdu, jego ładunku i pasażerów lub do wypełnienia ustawowych lub wykonawczych zobowiązań bezpośrednio związanych z trwającą operacją transportową, włącznie z nadzorowaniem załadunku i rozładunku, formalnościami administracyjnymi z policją, cłem, urzędnikami imigracyjnymi, itd., - okresy, w których nie może on swobodnie dysponować swoim czasem i zobowiązany jest pozostawać na swoim stanowisku pracy, w gotowości do podjęcia normalnej pracy, wraz z niektórymi zadaniami związanymi z dyżurowaniem, w szczególności podczas okresów oczekiwania na załadune lub rozładunek, w przypadku, gdy przypuszczalny czas ich trwania nie jest z góry znany, to znaczy albo przed odjazdem, albo tuż przed rozpoczęciem odnośnego okresu, lub na mocy ogólnych warunków wynegocjowanych przez partnerów społecznych i/lub na warunkach wynikających z ustawodawstwa Państw Członkowskich; 2. w przypaku kierowców pracujących na własny rachunek, tę samą definicję stosuje się do czasu między rozpoczęciem i zakończeniem pracy, w którym kierowca pracujący na własny rachunek pozostaje na swoim stanowisku pracy, będąc do dyspozycji klienta i wykonując swoje zadania lub funkcje inne niż ogólna praca administracyjna, która nie jest związana bezpośrednio z trwającą operacją transportową. Przerwy wymienione w art. 5, okresy odpoczynku określone w art. 6 i, bez uszczerbku dla ustawodawstw Państw Członkowskich lub porozumień między partnerami społecznymi stanowiących, że takie okresy powinny być wyrównane lub ograniczone, okresy gotowości określone w lit. b) niniejszego artykułu, są wyłączone z czasu pracy; b) "okresy gotowości" oznaczają: - okresy inne niż te odnoszące się do przerw i okresów odpoczynku, podczas których pracownik wykonujący pracę w trasie nie jest zobowiązany pozostawać na swoim stanowisku pracy, ale musi być dostępny, aby odpowiedzieć na każde wezwanie do rozpoczęcia lub kontynuowania jazdy lub wykonania innej pracy. W szczególności, do takich okresów gotowości należą okresy, w których pracownik wykonujący pracę w trasie towarzyszy pojazdowi transportowanemu promem lub koleją, jak również okresy oczekiwania na granicy lub wynikające z zakazu ruchu. Okresy te i ich przewidywalna długość będą z góry znane przez pracownika wykonującego pracownika w trasie, to znaczy albo przed odjazdem, albo tuż przed właściwym rozpoczęciem odnośnego okresu, lub na mocy ogólnych warunków wynegocjowanych przez partnerów społecznych lub na warunkach wynikających z ustawodawstwa Państw Członkowskich, - dla pracowników wykonujących pracę w trasie, którzy jeżdżą w zespole, czas spędzony na siedzeniu obok kierowcy lub na kuszetce, gdy pojazd jest w ruchu; Rozporządzenie (UE) nr 165/2014. Art. 34. 5. Kierowcy: b) obsługują przełączniki umożliwiające osobną i wyraźną rejestrację następujących okresów: (ii) pod symbolem młotki : "inna praca", która oznacz wszelkie czynności inne niż prowadzenie pojazdu, zgodnie z definicją zawartą w art. 3 lit. a) dyrektywy 2002/15/WE, a także wszelkie prace wykonywane dla tego samego lub innego pracodawcy w sektorze transportowym lub poza nim; (iii) pod symbolem koperta : "okresy gotowości" zgodnie z definicją w art. 3 lit. b) dyrektywy 2002/15/WE; | 1 | ||
~Pozdrawiam | Ty... ten od wklejek. Wiedz, że jeszcze nigdy tego bełkotu nie udało mi się przeczytać, a czytam że zrozumieniem. Jeśli masz jakiś konkretny przekaz to pisz konkretnie i rzeczowo. Większą rzesza odbiorców będzie, a tak to straszna kicha i żenada. | |||
~El Ordynatores. | Kołchożnik brnie do przodu na przygłupa roku. Dogania już nawet glace. | |||
~//~ | Dla wyjątkowo "utalentowanych" tak jest, że przepisy są bełkotem nie do przeczytania. | 1 | ||
~Pozdrawiam | "Obcych" mecenasow nam nie trzeba, mamy swoich chyba ciut mądrzejszych. Na aplikacje nie wzieli to się ochłapów teraz szuka. Haha | |||
~Dawid87 | Kołchoznik jak tam na Białorusi? Macie tam szansę na demokracjie, czy pozostało szczekac na forum innego państwa, wiesz że pieniądze są z pracy one z nieba nie spadają. Do roboty len/iu. | |||
~//~ | 2020-10-08 14:22:25 "... będzie leżał na wyrze i liczył godziny z tachografu tzw. 'młotki" do wypłaty" 2020-10- 08 16:30:46 "Tylko młotki, jak najwięcej młotków... " ; -)... | 1 | ||
~Karma wraca | Karma wraca | |||
~kiero | Szoszon nie musi pracować, on tylko przelanczana tachohrafie mlotki na kopertę i kopertę na mlotki. Kasa leci, nikt na to nie wpadł, a to takie łatwe | |||
~//~ | Tylko "panowie" (nie mylić z prawdziwymi), sprzedają od świń do sumienia swego, jak i dają się "strzyc" i "dymać" za frajerów. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.