Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Widmo bankructwa i utraty miejsc pracy we francuskiej branży transportowej?

ID: 254217


Jak wskazuje IRU, ponieważ wpływ pandemii na branżę transportu drogowego wciąż jest odczuwalny, wiele małych i średnich przedsiębiorstw walczy o przetrwanie. Potrzebują one pilnie bezpośredniego wsparcia finansowego ze strony rządu, które może je uchronić przed bankructwem i utratą miejsc pracy oraz wesprzeć szersze ożywienie gospodarcze.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (163)

~piter de
I pamiętaj Państwo tu dofinansuje działalność by przetrwała u nas będziesz się w chowanego z komornikiem bawił taka mała acz subtelna różnica
~piter de
I szczurzy biznes w tym nie pomoże
~piter de
A co do reszta bardzo wielu pomyliło się z powołaniem i bardzo wielu nie nadaje się do bycia kierowca co widzę czasem jaki narybek przychodzi i odchodzi z firmy w której pracuje jak i nie nadają się do prowadzenia firm transportowych pomylili model biznesu i na siłę chcą się stać transportowymi przewoźnikami więc reset systemu podobnie jak górnictwa w Pl jest nieunikniony
~Bla
Wszystkiego w życiu trzeba spróbować i młody też musi zobaczyć. Jak wygląda jazda od kierownicy czy marzenia z dzieciństwa pokrywają się z rzeczywistością nie każdy urodził się w ciężarówce skąd wiesz że ty jesteś takim świetnym kierowca ktoś może mieć takie zdanie również o tobie. Ale wśród kierowców. Życzliwości coraz mniej troszeczkę tak jak baby o*lic komuś tyłek żeby wyszło że ja jestem najlepszy
~driver
dodajcie ze do i z pracy na dojazdach nie macie ubezpieczenia zdrowotnego u niemieckiego Pana Wiec wrazie wypadku jestecie w czarnej dupiue
~czesiek
klamiesz na legalnym zatrudnieniu w de dostajesz karte ubezpieczeniowa aok ktora jest wazna 24h na dobe nawet poza praca
jacek-kuba
Dobre ubezpieczenie kosztuje kilkadziesiąt zł. miesięcznie. Zresztą wiele firm takowe płaci. Ja myślałem, że to takie przepychanki. Ale wyraźnie widać, że albo mamy do czynienia ze złodziejami albo płatnymi wpisami antyPolaków. Nie jest normą, żeby jakikolwiek pracodawca tak napierniczał, codziennie, latami-na Polskiego pracownika. Tfu swołocz i to wyjątkowa.
~driver
jest dopóki platnik placi a czy to jest jego obowiazek gdy pracownik nie pracuje nie tylko jego dobra wola W wiekszosci przypadkow macie jedynie ubezpieczenia na okres pracy i na wykonywanie czynnosci zwiazanym z pracą a dojazdy to wasze ryzyko
~driver
jezeli na zwolnieniu was zwalniaja to swiadczy tylko o tym jak was uważają i gdzie jest wasze miejsce
~czesiek
bredzisz jak polamany w de jest tak samo jak w pl skladki pol na pol sie placi a kazdy kto ma prace jest automatycznie ubezpieczony bo skladka jest niepodzielna na okres pracy i poza praca
jacek-kuba
Ty od rana już na fazie driver? pisz po Polsku, bo nie wiadomo co dukasz. Przy okazji ten driver 12 to też ty? bo jakiś taki sam a*alfabeta?
~czesiek
natomiast mozna miec dodatkowe ubezpieczenie na okres pracy
jacek-kuba
Jakie on ubezpieczenie zapłaci? jak da radę, to ci ostatnie pieniądze na chleb wyrwie. Kończę bo ta blać zaczyna mnie drażnić.
~czesiek
ty dziadtransie swoim ukrom nic nie placisz dlatego myslisz ze w cywilizowanych krajach jest tak samo
~Ł ysy
piter de. Człeku, przestań bredzić. Jad ci z ryja i uszu leci. Jak nasz kochany rząd będzie przyciskał firmy, będę pierwszy który podziękuje ojczyźnie za współpracę rejestrując firmę na Litwie.
Inni przewoźnicy przeniosą się do Chech, Słowacji, a Pany Kieroffce?
Dalej w czarnej du pie.
Człeku, pomyśl zanim coś napiszesz.
jacek-kuba
Do 17 na cieciówce i potem jełopa już nie ma-standard. I tok co dnia. Śmierdziel antyPolski
~driver
A o to mi chodzi ze z roku pracy w de znika wam min 3 miesiące bez skladek i jestescie szczesliwi
jacek-kuba
Ja pierniczę następny tępak ze swoimi teoriami. Nieustający atak na kierowców-co za je.. na swołocz.
~czesiek
niekoniecznie bo jest jeszcze platny urlop 25 dni
~puchatek61
Ha ha ha., .,
~czesiek
pracujac 3 na 1 mozna wykorzystywac urlop i wtedy skladka obowiazuje caly czas przyjmujac twoje chore teorie
~driver
po przepracowanym roku a jak was przeganiaja jak bydło po 2 3miesiacach oczywiscie bez ostatniej wyplaty z kazdej firmy to dopiero zyski
jacek-kuba
Ale najpierw osioł Mielczarka przejmie.
~Ł ysy
piter de. Mam się dobrze, może dlatego, że nie popadłem w megalomanię. Nie interesuje mnie zysk z 50-200 aut po 2-3. tyś z każdego.
Nie interesuje mnie współpraca z de*ilnymi szoferzynami.
Taka poliryka jest pierwszymi dwoma schodami w każdym biznesie. Pokora i odpowiedni ludzie gwarantują spokój i przyzwoity zarobek.
Mam też alternatywę w postaci firmy DDD. Piszę programy HACCP, realizuję je, zarabiam.
A ty kmiotku?
Zatem zamknij głupawego ryja, dymaj dla Szwaba zanim ten zamieni cię na Rumuna.
To tyle.
~Ł ysy
Widać zachodzące zmiany. de*ilom zza kierownicy robi się ciepło. Stąd agresja skierowana w stronę przewoźników.
Skończyło się zostawianie aut, bezkarne niszczenie sprzętu, złodziejstwo. Nikt nie chce tolerować lenistwa i głupoty.
Teraz jest krótko : "nie pasuje? wypad".
Forum stało się miejsce terapii po je bów zza kierownicy.
Śmiech mnie zbiera jak czytam posty speców od wszystkiego. Tylko dlaczego wykonują prosty zawód mając nadprzeciętne talenty, kwalifikacje, wykształcenie?
~Ł ysy
Buntownik. Nie mam potrzeby przenoszenia firmy. Jeszcze da się żyć w tym kraju. Niby dlaczego miałbym płakać nad swym losem skoro jest ok? Co do kieroffcuff pogonionych przeze mnie. Ci kolesie w innych firmach są czołowymi pracownikami. Wspóczuję ich szefom. Jak te firmy funkcjonują strach pomyśleć. U mnie był to odpad, w innych firmach The Beściak. Wnioski każdy wyciągnie sam.
~Ł ysy
Buntownik. Szoferskie miernoty nie lubią szefów takich jak ja.
Płacę i wymagam. A jak koleś fika mówię krótkie spier da laj.
Cholera, za darmo oddałem receptę na spokojny biznes.
~czesiek
ale polacy u ciebie pracuja nie zadne upadliny?
~Ibero
Ha ha Litwa. . parlament litewski już w pierwszym półroczu 2019 r podjął decyzję że kierowca międzynarodowy w firmie zarejestrowanej na Litwie musi zarabiać minimum 1, 8 średniego wynagrodzenia w gospodarce w/g ichniego GUS. Do końca zeszłego roku do Polski przeniosło się z LT 63 firmy (jako adresy prawne i podlegające w rozliczeniach pod polskie prawo) . O tym czytałem tutaj na etransport. Widać że niektóre z nich mają konie lub naczepy na naszych numerach. Takie brednie o przeprowadzce na LT to można wciskać "ciemnemu ludowi" ha ha ha a zresztą to droga wolna i życzymy powodzenia ha ha ha
~Ł ysy
Ibero. Jaki to ma wpływ na całokształt kosztów prowadzenia firmy?
Doczytaj i podziel się "niusami ".
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.28.12

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce