Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Po roku pracy w firmie trzeba znów zmieniać..

ID: 254181


Witam koledzy.
Chcialabym zapytać jak to jest że muszę zmieniać co roku firmę,
Za kazdym razem pracuje zgodnie z przepisami, pieniądze są na czas, atmosfera jest wporzadku a średnio po mniejwięcej roku w firmie zaczyna robić się toksycznie, namawiają do przegięc, nie realizują powrotów?
O co chodzi? Ja już nawet nie dyskutuje z szefostwem poprostu robię swoje, max wyjechane godziny, max czas pracy.. I zawsze po roku dziad jeden z drugim mają problem? Czy ktoś mi powie dlaczego tak się dzieje? To już 4 firma! Czy dzisiaj bez przegięc transport się nie opłaca?

~Alfa i Omega
*.centertel.pl

Posty (175)

~driver
dojezdzasz 600km i masz ta samą kase lub mniejsza gdy bedzie pech i w czasie dojazdu ulegniesz wypadkowi a nie jestes w tym momecie chroniony prawem pracy zobaczysz czy przejazdy sa tego warte
~takijeden
Moim zdaniem sie mylisz. Bo Ukraincy wywoza pieniadze na Ukraine ale Polacy pracujacy za granica wydaja w Polsce. Mysle ze bilans jest dodatni
~czesiek
Jestem chwilowo bez pracy bo nie mam zamiaru dorabiac jakiegos dziada u niemca 10 z przodu bez problemu sa firmy z polskim dyspozytorem bez problemu przez agencje pracy i sie prosza jeszcze
~takijeden
Kase mam 3x wieksza niz w ostatniej polskiej firmie
~driver
z reszta pisali w jakims watku o niemieckej firmie ze kierowca przedstawil l4 z polski i za chwile była korenspondencja ze został zwolniony
~driver
dopiero pisali tutaj ze srednio wychodzi za dzień raczej noc pracy 85e za jazde pod lotniskami jakis chyba kcs firma i dojazd do roboty 1350km gosc miał to do 75e zaden rarytas
~takijeden
To prawda, mozna byc zwolnionym na l4. Nie wszystkie firmy tak robia, zalezy gdzie trafisz. U mnie kolega byl na l4 pol roku inny 4 miesiace i obaj pracuja dalej. Pracodawca widzi kto jest wartosciowym pracownikiem i takich sie nie pozbywa
~takijeden
Nie wiem ile sie zarabia w kolchzach obslugujacych lotniska, Amazona itp. Ja pracuje w transporcie specjalistycznym, 80% zalogi to Niemcy
~driver
te czasy u niemca tez sie koncza nikt nie trzyma kombinatora gdy jeszcze jest polak dyspo to juz wg bo na miejsce takiego jest kolejnch 20 L4 i wyjazd na szybko nie bedziesz robił codziennie 15h to tez długo nie porobisz rotacja jak w drzwiach obrotowych
~czesiek
Taki jeden a z jakiej agencji dostales te robote
~driver
i teraz tak jedziesz do pracy ulegasz wypadkowi dostajesz l4 tracisz prace i ubezpieczenie kto Ciebie bedzie leczył? pracy nie podejmiesz bo potrzeba zdolnosci do pracy i co masz w rekompenscie za pare euro?
~Ostrowiec
Wytłumaczcie mi fenomen pracy u Niemca... jedziesz robić 3/1 i nie płaczesz o rozłące z rodziną jak pracujesz u Polaka to już jest rozłąka stres itp.. To jakieś czary? widziałem gdzieś na fb ofertę pracy w DE w systemie dwa tygodnie pracy i dwa tygodnie wolnego aż z ciekawości (co prawda mam własną firmę) napisałem by się dowiedzieć jakie to kokosy. Otóż max 1300 brutto, realnie 1200 (i to mi napisała osoba zatrudniająca) pensji + diety ale 12 euro bo codzienny zjazd na bazę... oczywiście wracasz i jedziesz do domu za swoje. To gdzie ta rewelacja?
~czesiek
dopoki trwa leczenie nie moga zabrac ubezpieczenia
~driver
jak nie mogą jak płatnika skladek nie ma Nie ma stosunku pracy nie ma ubezpieczenia niemcy to nie samarytanie
~czesiek
tylko unirmca leczyc sie trzeba jak sie polozysz do szpitala w polsce to faktycznie koniec z ubezpieczeniem niemieckim
~Wojciech
U Niemca już się nie opłaca robić, pomijam już nawet kwestie finansowe, ale Polak dostaje najgorszy syf do roboty,
~driver
zobacz ze wiekszosc niemieckich firm zatrudnia na 3/4 etatu i w momecie wyjazdu z pracy jestes osobą poza ubezpieczeniem ale to taki pikus dla ludzi co nie umija czytac a podpisuja to co im niemiec da byle suma sie zgadzała
~czesiek
driver nie znasz sie jesli masz przepracowany rok u niemca to sie nalezy zasilek dla bezrobotnych a wtedy jest i ubezpieczenie
~driver
widzisz czesiu to wybierz sobie miejsce gdzie jeszcze moze ciebie cos trafic w zyciu
~Wojciech
Na chłodniach to porażka, walą same krotkie kursy, wszędzie wymiana pakiet a w na pauzie zamiast spania ładują sobie auta paleciakiem
~driver
gdyby tak było to zaden polak byt wiecej jak 366dni nie pracował i tyle by go widzieli
~driver
6x15h u niemca to standard tacho jest wymieniane razem z kierowca
~czesiek
No nie to sie nalezy jak cie firma zwolni z ptzyczyn niezaleznych od ciebie
~Wojciech
Niemiec wywala kierowcę z byle powodu
~Wojciech
Nawet w trakcie zwolnienia lekarskiego.
~czesiek
Jak masz wypowiedzenie od firmy to sie sklada wniosek i normalnie placom tak jak w polsce
~takijeden
Czesiek, agencje nie maja takich ofert. Tylko przypadek u lut szczwscia. Pracuje tam od 4 lat
~driver
a to dlaczego tutaj koledzy wasi piszą ze niejednokrotnie zostają wyrzuceni na bruk bez podania przyczyny i zazwyczaj zamiast kasy za ostatni miesiac kwita na uszkodzenia lub inne problemy spoznienia lub palety
~czesiek
taki zasilek u niemca jest wyzszy niz dobra wyplata w polsce
~driver
wypowiedzenie dostaje niemiec a polak kopa w * a jego mandzur na palecie jedzie za brame
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.133.159.224

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels