REKLAMA

RABEN 2/1
ID: 253722

RABEN 2/1 jak w temacie

REKLAMA

Posty (14)

Planetarny
2020-08-27 05:57:07
jak w temacie...
Planetarny
2020-08-27 05:59:21
3 wrzesnia organizuja szkolenie do pracy 2/1 czechy niemcy. czy juz ktos cos wie?
~nowy
2020-08-27 10:00:50
dojazd busem z Gniewomierza do Czech kolo pilzna
~RealPoland
2020-08-27 10:25:20
3000 brutto podstawy i 36 euro diety...
~migu
2020-08-27 14:06:42
a czasy napięte? robota ciekawa? dzieki za odpowiedz
~Endriu
2020-08-27 20:08:57
Spokojna Robota. Poukładana. Będziesz Zwiedzał Filmiki Na YouTube Dawał. Normalnie Sanatorium. Najlepszego Życzę.
~Migu
2020-09-07 12:51:10
No tak Czeski film
~marian sprzedawczyk
2020-09-07 13:36:28
czesi nie chcą robić za te grosze co w rabenie płacą to werbują polaków a jak ci przeliczą delegacje na złotówki to napisz na ile cię okradli he he he
~żyd z puszczykowa
2020-09-11 20:02:25
Te szkolenia są co tydzień robione bo co tydzień przyjmują 10 jeleni którzy po 2 - 3 tygodniach lub miesiącach odchodzą, bo robota tu to patologia a stare szofery to WAŁY których trzeba lać gumową pałą. Czesi u tego holenderskiego żyda nie chcą pracować za te grosze...
~migu
2020-09-20 10:36:49
masz racje żyd to dziady przepracowałem tam dwie zmiany to wielkie wały bajere to maja na tym szkoleniu dziewczyny nie szkolą tylko czytaja z kartek co im napisali bo tak naprawde to same niewiedza co tam sie dzieje, dyspozytor to wał i jeden wielki bałagan gdzie wszysto chca zwalic na kierowce
~taki-tam
2020-09-20 11:12:06
migu... a z czego to cie tam szkolili... bo jezdze u podwykonawcy na Stribro i nikt mnie z niczego nieszkolil dostaje zal i rozl i swoje robie... z tego co sie chwalicie macie 6500 pln za 2-1 wg mnie za sciemnianie...
~migu
2020-09-23 07:10:31
kasę to tam obiecywali rózną czekam na wypłatę to ci napisz z reszta tak jak każdy na to czeka, jak tam pracujesz to wiesz ze musisz sprawdzać po nich nawet dokumenty jak je odbierasz a nie jest ich mało /pasy tez kśięcią trzeba na magazyn odnośic wiekszosc naczep to klamoty, z dyspo wojtkiem jak jest kłopot to kontaktu nie ma z tego nie szkola, na szkoleniu mowia jacy sa wspaniali mamy nowe sprzety i w ogóle jest tip top
~migu
2020-09-24 01:54:50
i na przykład ciągniesz takiego klamota np nie podnosi sie dach dzwonisz do technicznego że problem na to on puknij stuknij czyli coś zrób a ty nie dajesz rady już jesteś zły kierowca i po premii jesteś zły, nie przegniesz czasu dla dyspozytora z różnych powodów i po premii jesteś zły, na rozładunku braknie ci dokumentu a podpisujesz ze odbierasz wszystkie i mówią sprawdz je czy są i po premii jesteś beee, a znaczna połowa wypłaty to premia za podstawę i diety to mało. Powodzenia
~Mistrzu
2020-10-05 15:55:51
Ale tu lipa dypozytrzy oderwani od pługa jeden wielki pierdenik nikt nic niewie jak powsaje problem a powstaje co chwie to czeski film i cała odpowiedzialnosc na kierowce rzucam te robote bo to h.. nie podobne
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 34.236.245.255

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels