ID: 253592
Problem z pilotem pneumatyki Volvo
ID: 253592
ID: 253592
Witam, mam problem z pilotem pneumatyki w Volvo euro 5 mega, prawdopodobnie go zablokowałem i nie mogę odblokować, pilot nie reaguje, odłączałem akumulatory ale to nic nie dało, auta nie da się poziomować. Może ktoś zna rozwiązanie problemu, będę wdzięczny za info.
Witam, mam problem z pilotem pneumatyki w Volvo euro 5 mega, prawdopodobnie go zablokowałem i nie mogę odblokować, pilot nie reaguje, odłączałem akumulatory ale to nic nie dało, auta nie da się poziomować. Może ktoś zna rozwiązanie problemu, będę wdzięczny za info.
~Remik*.9.25.76.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.9.25.76.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (22)
~Remik | jak w temacie... | |||
~faq | zadzwoń na Volvo czy jest jakiś sposób zresetowania, takie informacje nic nie kosztują. Pozdro | |||
~Remik | Dzwoniłem na serwis kazali odpiąć klemę na 15 minut zrobiłem jak kazali i dalej nic, pilot jak nie reagował tak nie reaguje. | |||
~Remik | Filou gdybyś chciał pomóc to byś zaczął od pytań a nie od oceniania kogoś kogo nie znasz. Więc swoje bajki zostaw dla wolnych słuchaczy na parkingu. | |||
Puchacz1
| W jakiej pozycji są poduszki? | |||
~Remik | Poduszki w pozycji do jazdy. Po uruchomieniu pilota słychać jak odzywa się poziomowanie, ale nie można go ręcznie sterować przyciskami "góra-dół". Po wciśnięciu przycisku pamięci też nic się nie zmienia, tak samo po jego przytrzymaniu, próbowałem w różnych konfiguracjach z innymi przyciskami - bez skutku. Odłączałem hebel i akumulatory i też bez zmian. | |||
~Dariusz | Jeżeli na pilocie świecą się przyciski-diody-kont rolki a pilot nie reaguje to całkiem prawdopodobna przyczyna jest to że przewód od pilota został np przytrzasniety drzwiami i przerwany w środku. | |||
~Breaker Breaker | Trzeba odciąć jeden zawór umiejscowiony w ramie z tyłu i pilot przejdzie w tryb awaryjny, reagując tylko góra dół. Niestety nie pamiętam który, było to dawno i mój mechanik instruowal mnie przez telefon. Zapytaj sowich | |||
~Breaker Breaker | Swoich | |||
~Remik | Odpiąłem wtyczki i dalej to samo. | |||
~Breaker Breaker | Chodzi o jeden konkretny zaworek | |||
~Breaker Breaker | Czy to może raczej była wtyczka jak piszesz, ale chodzi by wypiąć właściwą. Idziesz właściwym tropem | |||
~Breaker Breaker | Wtedy pilot wprawdzie nie będzie poziomowal automatycznie, ale będziesz mógł ustawić rządany poziom " ręcznie " dwoma przyciskami góra dół | |||
~Breaker Breaker | Żądany | |||
~Ł ysy | Remik. Sprzedawałeś się jako specjalista, profi pełną gębą. Skąd przekonanie, że wada jest po stronie pilota? | |||
~Breaker Breaker | Puchacz wie, tylko coś nie chce sprzedać. Był już kiedyś taki problem omawiany | |||
~Ł ysy | Będę altruistą?. Rzadko psuje się pilot. Zazwyczaj problem leży w czujniku ciśnienia na poduszkach. Remik, taki mądrala, a nie wie. | |||
~Ł ysy | Zrobiłem wyjątek, pyskatym chłopoczkom z założenie nie powinno się pomagać. Znaj dobre serce Remiku. | |||
~Miły kierowca | Widac ze łysy z 20% wiedza chce sie pokazac jako wielki znafca he he | |||
~Miły kierowca | A zapalaja sie chociaż diody na pilocie? Bardzo czesto zrywaja sie kabeli na wtyczce za fotelem kierowcy! Przez czymanie gratow jak zmiotka. A co do czujnika poduszek jak by padl to by nie poziomowal sam | |||
~Ł ysy | Miły kierowca. Co to jest "czymanie gratów"? | |||
~Miły kierowca | Lysy w słowniku sobie sprawdz! Jak taki inteligent z ciebie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz