ID: 252718
Szerzej o przegłosowanym Pakiecie i zmianach dla branży transportowej
ID: 252718
ID: 252718
Według badania Inelo, przeprowadzonego na ponad 500 polskich przewoźnikach wynika, że największe obawy przedsiębiorców związane z wejściem pakietu mobilności, dotyczą kwestii administracyjnych (41 proc. ).
Według badania Inelo, przeprowadzonego na ponad 500 polskich przewoźnikach wynika, że największe obawy przedsiębiorców związane z wejściem pakietu mobilności, dotyczą kwestii administracyjnych (41 proc. ).
~etransport.pl
Posty (10)
szatan
| Nic nie wnoszący film, może jakieś konkrety czego niby tak boją się przewoźnicy z Transport i Logistyka Polska że już wołają o pieniądze obywateli i korzystne dla nich zmiany w prawie odnośnie wynagradzania kierowców. | 1 | ||
~Dziad trans | Ah A miało być tak pięknie już nowe gumofilce kupiłem. A teraz będę musiał sprzedać żeby panu kierowcy zapłacić. Życie jest niesprawiedliwe. Nawet gumofilce muszę sprzedać podaruje mnie ktoś? ? | |||
~Tir | Czytam te wasze wypociny typu dziad tran itp zastanawia mnie dlaczego wy jeszcze w Polsce pracujecie? Won na zachód zap... | -1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | Tir a ja się zastanawiam dlaczego wy na zachód auta puszczacie skoro nikt tam was nie chce. Wracać do gnoju a kierowca wtedy pójdzie do Niemca za 2500 euro a nie 2500zloty. Napiszesz żeby teraz iść a ja odpisze że jak każdy gumiak by odszedł to by było 4x więcej pracy i było by lepiej. Tak to zarabia spedycja niemiecka na gumioku polskim a tak to by zarobiła firma niemiecka i kierowca z tej firmy ( czyli Ci co powinni zarobic bo oni pracują ) a nie jak teraz że pośrednicy zarabiają a przewoźnik żeby coś ugrać musi ukraść kierowcy | 1 | ||
~bary | TIR poczekaj jak ci przestaną auta z szoszonami wpuszczać na zachód bo ich pozwolenie na pracę dotyczy Polski. Będziesz zebrał żeby wrócić. A tak po za tym to pamiętaj kmiocie że żyjesz głównie dzięki Niemcom którzy przez lata przymykali oko na Wasze szfindle a teraz powiedzieli dość. Następna sprawa że tracicie rynek nie przez Pakiet ale dlatego że lepsze chachmety was wygryzają np. Litwini Rumuni czy Bułgarzy a i turecki niewolnik się panoszy. Trzymaj kciuki za pakiet i pracowników. | 1 | ||
gigi
| przestańcie ujadać, wszyscy będa mieli problem, a tak chcecie do niemieckiego pana? to idzcie i wam pokaże niemiecki pan, nie daj boże trafcie do jakiegoś turka lub innego beżowego... | |||
~italiano | gigi... jesli polski kierowca jezdzi u polskiego przewoznika na polskiej umowie a prace wykonuje pod niemiecka spedycja na terytorium niemiec.. kabotaze itp jest... idiota:) Na terytorium Niemiec pracuje sie za stawki obowiazujace na... terytorium Niemiec... proste jak *... nie:) Ukraincy pracujacy w polsce wykonuja swoja prace za wynagrodzenie polskie nie... ukrainskie prawda?? | |||
~italiano | a najlepsze jest jak polski przewoznik mowi do kierowcy cyt"jak nie pasuje wypad do niemca" kiedy sam dyma u niemieckiego pana pod niemiecka spedycja po terytorium niemiec hehehe. Polski kierowca wedlug dziada ma pracowac w niemczech ale u polaka:) wtedy jest ok. Ale jak polski kierowca pracuje w niemczech u niemca jest zle hehehehe:) | 1 | ||
gigi
| będzie ogólnie kiszka i tyle | |||
~paweł | Osobiście mam nadzieję, że dużo dziadów zamknie kołchozy bo nie będzie ich stać. Skończą się niewolnicze systemy tygodniami w kabinach. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.