ID: 252437
S8: autobus spadł z mostu Grota Roweckiego w Warszawie
ID: 252437
ID: 252437
Do wypadku doszło na trasie S8, przy zjeździe na Wisłostradę w kierunku Gdańska. Jak informuje GDDKiA, w związku z tym została wyłączona z ruchu jezdnia boczna w. Modlińska - w. Wisłostrada w stronę Gdańska a w kierunku Marek zamknięte 2 lewe pasy trasy głównej i lewy pas jezdni bocznej.
Do wypadku doszło na trasie S8, przy zjeździe na Wisłostradę w kierunku Gdańska. Jak informuje GDDKiA, w związku z tym została wyłączona z ruchu jezdnia boczna w. Modlińska - w. Wisłostrada w stronę Gdańska a w kierunku Marek zamknięte 2 lewe pasy trasy głównej i lewy pas jezdni bocznej.
~etransport.pl
Posty (87)
~Gucio | Pracowałem kiedyś w firmie gdzie był bezwzględny zakaz palenia papierosów w ciężarówce i zakaz posiadania alkoholu, po zjeździe z trasy wyrywkowo robiono kontrole - wyczuli tytoń w kabinie kara finansowa, znaleźli alkohol - nawet jedno małe piwo i kara finansowa przewidziana w regulaminie firmy po trzeciej takiej wpadce zaproszenie do biura i wypowiedzenie umowy o pracę, mało tego każdy kierowca obowiązkowo kontrola trzeźwości przed wyjazdem z bazy. Firma jest w PL ma się dobrze, pełna obsada kierowców i mimo braku aut na stan kierowcy wszystkie czyste i zadbane -bo za syf w aucie 200zł od pensji zabrane, o dziwo każdy sprząta po sobie i nie ma problemu, a jeśli chodzi o tacho to mają rygor i nie ma kombinacji za jakieś próby wypad z pracy od razu. | |||
~Gucio | Wyprzedzając złośliwe komentarze dlaczego nie pracuje tam dalej -zmieniłem miejsce zamieszkania i mam za daleko. | |||
~zcx | co to znaczy za daleko? uprzedzaj ąc pytania znalazłeś wymówkę. | |||
~Gucio | Kolego to znaczy że firma nie stosuje systemów typu 2/1, 2/2, 3/1, 4/1 tylko kółka i weekendy spędzasz w domu a tu odległość ma znaczenie -przynajmniej dla mnie, bo dojazdy zabierały mi dużo czasu. To tak dla zaspokojenia Twojej ciekawości. Tyle w temacie. | |||
~Transportowski | Oto obraz polskiego kierowcy. Krecha w nos i wieziemy ludzi. Zero rozumu, zero odpowiedzialności. | |||
~Transportowski | To pewnie jeden z tych co u dziada nie robi i codziennie śpi w domu, o ile nie jest ma fazie. | |||
Kwiatuuu
| to jeden z tych, których dziad zatru dnił za 3, 5 kola, bo jest mlody i głupi. w Warszawie sie za to nie utrzyma? niech resztę sobie dorobi u konkurencji albo w Uberze. n Niestety doba ni e jest z gumy, a efekty (koszty) dziadowskiej polity ki widać jak na dłon i. | |||
~Gucio | ~JanSzofer1961 2020 -06-26 23:01:59 Każdy ma prawo do swojego zdania i opinii, co do Twoich porównań pozostawię to bez komentarza... | |||
laki81
| Odnośnie wątku - kierowca tego autobusu skrajnie nieodpowiedzialny człowiek, zmarnował życie sobie, zabrał życie i zdrowie innym, dosłownie brak słów co siedzi w głowach niektórych ludzi 27 lat - co On sobie myślał - głupota to mało powiedziane. | |||
kursky
| Pewnie pomieszał amfe z tabsami, po samej amfetaminie człowiek działa precyzyjniej niż robot. W czasie drugiej wojny światowej, cały wermacht na amfetaminie bazował, luftwafe także i stąd brały się niemieckie sukcesy | |||
g-a
| Tylko że te sukcesy trwały jakieś dwa lata. Później zdarzało się że taki pod wpływem ni z gruchy ni z pietruchy strzelał do kolegów z kompanii. Czasem redukując znacznie jej liczebność. | |||
kursky
| Słabo znasz historię człowieczku g-a. Żołnierze Angielscy również zażywali substytuty na bazie amfetaminy, tak samo jak wojacy z USA, jeszcze długo po drugiej wojnie światowej, np, w Wietnamie. Proponuję abyś się douczył podstaw, a następnie zabierał głos. | |||
g-a
| Co do sprawcy wypadku - podobno pracował w niejednym miejscu. Jeżeli to prawda to mógł nie wyrabiać i stąd to ubogacenie organizmu amfetaminą. Bardzo źle to świadczy pracodawcach. Naprawdę nikt niczego nie zauważył? Ogólna atmosfera przyzwolenia. Czyli "robta co chceta". Kolejny kłopot kandydata na stanowisko Prezydenta. Brak nadzoru nad podległą instytucją. Facet nad przewoźnikiem nadzoru nie ogarnia, a ma ogarnąć cały kraj? | -2 | ||
kursky
| Firmę transportu miejskiego obsługuje firma zewnętrzna, i pewnie też nad nią należy sprawować nadzór z najwyższego miejsca w polsce. Straszne głupoty g-a opowiadasz. Tak jak z Wermachtem, Luftwafe etc. Jak sie nie ma nic mądrego do powiedzenia, to standardem popleczników owej zmiany jest głupot gadanie. | |||
~Ł ysy | Przecież Pany Kieroffce nie lubią szefów zadających przed przyjęciem szczegółowe pytania. Gdzie pan pracował, jak długo? Ala szoferskiej hołoty tacy szefowie są chorzy. Bo jak to, głupi szofer robi łaskę dziadowi, że łaskawie chce przyjść do pracy, a tu jakieś wymagania? Jakieś pytania? Przykre, ale połowie obecnie powożącym przed ich zatrudnieniem trzeba powiedzieć spier da laj. W ten sposób unika się kosztów, które może zrobić przygłup. Jakieś pytania, jakieś kaprysy. Tylko nie życzę sobie tekstów, że nie szanuję kierowców. Kierowców szanuję, ale szoferskiej hołocie tylko krótkie spier da laj. | |||
g-a
| Prezydent Warszawy to chyba nie jest "najwyższe miejsce w Polsce". ITD już ryje w dokumentach tych wszystkich podwykonawców. Ciekawe do czego się dokopią. Pożyjemy - poczytamy. | |||
~Ł ysy | Kolejny de*il zza kierownicy narobił kłopotów, zabił człowieka. Taka głupia ku r wa musiała się naćpać. | |||
~Transportowski | Przeciez pracodawca nie może zbadać bez obecności policji pracownika alkomatem w świetle prawa. To jak sprawdzić czy dziad nie przyszedł do pracy na fazie? Oczywiście pytam czysto hipotetycznie, ponieważ nie mam problemu z kierowcami zza wschodniej granicy. Niech się martwią ci którzy zatrudniają takie barachło. | |||
kursky
| Łysy ty to masz narąbane strasznie pod kopułką. Zamknij ten ubecki ryj i skończ piertolić bez ładu i składu. | |||
kursky
| Trasnsrans, skąd możesz wiedzieć, skoro nie kontrolujesz, obudzisz się gdy tak jak w opisywanym przypadku, dojdzie do nieszczęścia. Tylko kogo wtedy obciążysz kosztami barani łbie he he he | |||
~Transportowski | Czy kierowca miał 20 lat, to prawda? Chory kraj, chore przepisy, gdzie szczeniakom pozwala się na jazdę z ludźmi. Efekt mamy. | |||
~Transportowski | kurski cwoku nie zatrudniam przyglupich polaczkow od ponad 5 lat. Firma przynosi zyski nawet w kryzysie. | |||
~Ł ysy | Transportowski. To pikuś. Zastanawiam się czy należy strzelać do kolesi, czy ich wieszać? Mowa o kolesiach wydających młokosom bez jakiegokolwiek doświadczenia uprawnień ADR. Gnojek nie ma pojęcia o jeździe z ładunkiem, ale ma uprawnienia ADR. Wydawanie uprawnień młokosom powinno być traktowane jak napad z usiłowaniem zabójstwa. Czy te szkolące po je by mają pojęcie co robią? | |||
~kierowca1 | Łysy To pikuś. Zastanawiam się czy należy strzelać do kolesi, czy ich wieszać? Mowa o kolesiach okradających kierowców. Gnojek nie ma pojęcia o Kodeksie Pracy, ale prowadzi działalność. Wydawanie licencji transportowej dziad-transą powinno być traktowane jak napad z usiłowaniem zabójstwa. | |||
Puchacz1
| Może mi ktoś w krótkich słowach wyjaśnić, co ma do tego przypadku wpływ wynagrodzenia na to że ten kierujący okazał się być idiotą? | |||
~Transportowski | Ł ysy tak samo z prawem jazdy, kwalifikacja wstępna itd. Gdyby nie kurs na przewóz rzeczy lub ADR, niektórzy żadnego kursu w swoim życiu by nie ukończyli. | |||
~Transportowski | Grunt to dobrze płacić dziad kierowcy. Wtedy nie będzie brał amfetaminy tylko droższa kokainę. | |||
Puchacz1
| Transportowski. Paździoch to nawet tego kursu nie ukończył:) :) :) A sadzi się jakby Oxford wieczorowo ukończył. | |||
~Ordynator nadaje z domu! | Swego czasu przewoźnicy stawiali głównie na młodość (40 lat to była górna granica, choć to raczej chyba już wiek dojrzały). Wypadek pod Grenoble z weryfikował ten pomysł brutalnie. Jechałem tą drogą, jest zgubna. Dużo prostych odcinków w dół i na samym końcu zakręt pod kątem 90 stopni. Doświadczony kierowca nie doprowadził by do takiej tragedii. Brakło tam doświadczenia (choć własciciel firmy twierdził że 22 letni kierowca doświadczenie posiadał). Ale przyznam uczciwie, że i wśród tych starszych trafiają się idioci. | |||
~zcx | ~Ordynator nadaje z domu! 2020-06-27 17:51:24 ten z pod Grenoble to miał 2 miesiące pj na autobus i jak dobrze pamiętam to robił drugą czy trzecią trasę. tak był doświadczony. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.