ID: 252015
Pakiet Mobilności: To prawie koniec i wielka przegrana Polski
ID: 252015
ID: 252015
Komisja TRAN odrzuciła wszystkie poprawki korzystne dla polskich przewoźników.
Komisja TRAN odrzuciła wszystkie poprawki korzystne dla polskich przewoźników.
~etransport.pl
Posty (177)
~Profesor z Garbsena | małe firmy niech działają na rynku lokalnym - krajowym - po co się pchać na zachód no po co? każdy na swoim podwórku powinien pracować - Po co jadą na podwórko do niemca i mu robotę zabierają? | 1 | ||
~Marcin | Dawid wypisuje brednie o jakiś łącznikach a sam przyznaje, że zatrudnia najgorsze ścierwo byle najtańszy i koczowników. Najwidoczniej nie stać go nawet amatora z polski | 1 | ||
~Profesor z Garbsena | ten dawid87 to DZIAD NAD DZIADY alby mi namiar na niego dajcie | 1 | ||
~Marcin | "Duże firmy będą jeszcze większe" hahaha Duże firmy będą dłużej padać i głośniej kwiczeć. Zaczna się powroty na pusto na prawdziwą skalę | |||
ninobzik
| Dawidek jest forumowym taboretem, który tylko tutaj może ogłaszać światu swe złote myśli. Nikt go nie rozumie, ale ambitny głupiec obszczekuje własny ogon | 1 | ||
~Profesor z Garbsena | Pewnie jeszcze mu ojcowizna została i po trochu sprzedaje i dokłada do interesu ale jak już nie będzie co sprzedać to popłynie i pójdzie pod most. Trzeba by mu w tym pomóc, dajcie namiar to się u niego zatrudnię i pomogę mu popłynąć... z pomocą US, ZUS, PIP, ITD i innych instytucji państwowych | |||
~gonzo-mi | wina Tuska | |||
~Pablo | Też jestem kierowca i u nas w firmie jezdzimy PL=>F=>PL tak tylko jezdzimy nie podoba mi się to że będzie dwa razy 24h jeden po drogim. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Towar wozić trzeba koczownicze systemy zawsze będą ale zawsze lepiej mieć 2600 euro podstawy jak 2600 złoty jeśli ktoś lubi koczowac oczywiście. | 1 | ||
~Gucio | Patrząc na czas pracy w PM, to chyba takim jedynym systemem (z tych po kilka tygodni) żeby wszystko grało będzie 3/1. | 1 | ||
~Patryk pogromca dziadow | No dokladnie u Niemca za 2400 euro brutto plus dieta plus nadgodziny i nocne ale najpierw trzeba chwasty wyplewić co to by miesiącami te kabotarze robili bez zjazdu z fachowcem z kupionym prawo jazdy | 1 | ||
~italiano | Dawid87 Wytlumacz mi prosze jak mozna legalnie zatrudnic kierowce w transporcie miedzynarodowym na 1/4 etatu i wyslac go na kilka miesiecy w trase. I dopasowac odczyt z karty kierowcy do 1/4 etatu. Bo jak zyje z takim belkotem sie nie spotkalem a o 1/4 etatu nie slyszalem nawet u najwiekszych dziadow wiejskiego transportu.. Czekam na odpowiedz | 1 | ||
~italiano | 1/4 etatu to 40h pracy w miesiacu. Dawid poprostu zwariowal ze swojej nieudolnosci zamiast go karcic okazcie mu serce:) :) :) | |||
~Tadeusz | Dzięki temu więcej firm padnie i kierowca zacznie być szanowany, będzie mógł do woli przebierać w zagranicznych ofertach pracy gdzie czekają na niego dobre pieniądze, autka nowe i pachnące. | |||
~Milicja | italiano papier przyjmie wszystko wystarczy podpis kierowcy że odebrał nadgodziny, i takim oto magicznym sposobem płacisz 300 zł ZUS-u a nie 1500zł kilku kierowców i rata za samochód zapłacona, a kierowca i tak nie pójdzie robić nic innego, bo do biura nie wolno bać się wody a u łącznika różnie to bywa, na kase do biedronki tez się nie nadaje bo ciężko wymienić 33palety na załadunku a co dopiero liczyć, | |||
~Milicja | a co teraz przeszkadza w pracy u Niemca? | |||
~Tadeusz | Pakiet mobilności + korona kryzys będzie tym ostatnim już gwoździem do trumny dziadów transportowych. Wieko już zamknie się na amen i po jakimś czasie przestaną nawet skamlec. | |||
~driver | pm pozwala na jazde 8tyg na 60h w pl ma byc samochod a kierowca rzecz wymienna jego wymienia sie gdzie popadnie i kiedy chcesz jedynie co jest ustalone to 3x24h na legalu i wypad na tydzień z samochodu | -1 | ||
~Ostrowiec | Rynek nie znosi próżni i jak widzę to większość kierowców ma podwójną moralność. Jak on pracuje u Niemca to dobrze a jak Ukrainiec Białorus w Polsce to źle i fatalnie. Moglibyście jakośt to wyjasnic? Rzecz kolejna jeden z kolejny prefesorów parkingowych (celowo z błędem) pisze, żeby każdy robił u siebie na rynku lokalnym hmm - po 45 roku w Polsce panowały rządy gdzie głównym mottem było każdemu wg potrzeb. Może zapisz się do nich? Część firm po otwiera spółki córki w niemczech kierowcą będą płacić minimum i jak tylko któryś podskoczy to na bruk i ostatnie pensje nie wypłacone i dowolna możliwość obciążeń tak jak to się dzieje w niektórych zachodnich firmach. Kierofcą gratuluję przemyśleń. Serio :) | |||
~Gucio | ~driver 2020-06-09 15:14:15 2x24h kolejny 45h +plus oddanie godzin za skrócenie. | 1 | ||
~Ostrowiec | Abstra*ąc już od płacenia składek bo dla mnie to bez sensu i wszystko powinno być prywatne, na zasadzie umiesz odlożyć to masz jak nie to nie, tym wszystkim szczekaczom co chcą upadku polskich firm jakoś nie przeszkadza jak markety zachodnie nie płacą podatków? Czy tylko szczekacie dla szczekania, że ktoś się odważył zaryzykował i stać go na mercedesa czy bmwu? Gadanie o wyzysku a raczej bredzenie o nim jest już naprawdę żenujące. Nikt nikogo siłą nie trzyma nie podobają się takie czy inne warunki no to czas zmienić pracę. I w sumie w dalszym ciągu nikt nie odpowiedział co to znaczy godnie traktować pracownika. | |||
~driver | rynek w polsce potrzebował kierowców to są z za wschodniej granicy teraz jest dziwnie dla naszych ze za praca musza jezdzic po całej europie jak koziołek matołek co szukał pacanowa a w rodzimych firmach miejsca sa poobsadzane wschodem i nawet palca nie wcisniesz | |||
~driver | 3x24 trzy weekendy krotkie i przed końcem trzeciegotygodnia musisz zaczac 45+rekompensata | -1 | ||
~Gucio | W ciągu 20 dni po opublikowaniu przyjętego pakietu mobilności wejdą w życie między innymi: Doprecyzowanie zakazu dotyczącego odbierania regularnych tygodniowych odpoczynków w kabinie. Każdy odpoczynek ponad 45 godzin będzie musiał być spędzany poza kabiną w miejscu posiadającym odpowiednie zaplecze sanitarne. Zaostrzenie reguł dotyczących odbieraniu odpoczynków tygodniowych skróconych, czyli kierowca międzynarodowy będzie mógł zrobić dwa skrócone tygodniowe okresy odpoczynku pod rząd (2x24h) pod warunkiem, że w każdych czterech tygodniach będzie miał co najmniej dwa odpoczynki tygodniowe regularne i dwa skrócone. Po wykonaniu dwóch skróconych odpoczynków tygodniowych pod rząd kolejny będzie odpoczynek tygodniowy regularny poprzedzony rekompensatami. Taki długi odpoczynek będzie odbierany obowiązkowo w bazie w kraju siedziby firmy lub miejscu zamieszkania kierowcy. Uwaga, w tym przypadku konieczne jest udokumentowanie powrotu. | 1 | ||
ninobzik
| Głupi tartaczny ciolek, sam na siebie bata kręci. I co z tego że podpisze kierowca kwity jakie mu podsuniesz?? Na pożegnanie zawiadomi kogo trzeba i w zamian za bezkarność, złoży obszerne wyjaśnienia. Ojjj taborecik, głupiutki z ciebie dzieciak ; ) ; ) | |||
~driver | kierowca nie samochod i tyle w temacie To kierowcą zapewnili socjal i jazde busami koczolowanie z majdanem na parkingu | -1 | ||
~kierownik apteki | Dziś się upije z radości... Klamka zapadła... | |||
~Milicja | niunia ty co post robisz z siebie większego idio-te, wiadomo że nie masz pojęcia o przeprawie pociągiem, chu/ja wiesz o przejściu granicznym z Szwajcarią, kogo zawiadomi kierowca że miał umowę na 1/4 etatu komu bedzie składał te obszerne wyjaśnienia tęp/ak jesteś, | |||
~PKS poland | Kto za pakietem ręka w górę. Ja podnoszę dwie. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Wystarczy umówić się z kolegami jeśli dziad trans ma takie metody ( 1/4 etatu) i po prostu nagrać na mini kamerkę ten bandycki proceder i zgłosić do PIP. Jednego zlodziejaszka mniej. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz