Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Trans eu

ID: 251784


Trans eu wymysliło kolejną giełde w giełdzie co znow oczywiscie skupi sie na finansach firm transportowych, ktore juz sa nadwyrezone roznymi abonentami.
przykład: Pracowałes z firma produkcyjna bezposrednio i miałes kontakt. Juz nie bedziesz miał bo Trans wciska znow swoje pazerne paluchy do twojego klienta.
I jezeli chcesz dalej z nim wspołpracowac musisz nie dosc ze wykupic abonament w tej pazernej firmie to bedziez musiał zaplacic prowizje od przyjetego zlecenia.
Czyż nie jest piekne? To tylko w tym glup[im kraju jest mozliwe zeby posrednik mogł sie wciskac pomiedzy dwa wspolpracujace podmioty i czerpac z tego korzysci nie robiac nic!.

~andrzej
*.29.45.131.ipv4.supernova.orange.pl

Posty (31)

~Dawid87
jest zakaz kontaktowania się pośrednika z zleceniodawcą, za co jest kara,
przewoznik96
zgadza sie ale jezeli producent wykupi sobie abonament w transie to juz obejdzie to.

2

przewoznik96
Bo akwizytor z Transa naopowiada jaiemus dyrektorkowi jakie to bedą miec oszczednosci za transport. A kasa działa na wszystkich.
ninobzik
Głupi tartaczny taborecie, .,
Czego nie rozumiesz??
- że teraz trans chce stać
się zleceniodawcąą? ?
W dodatku jak to możliwe, aby pośrednik nie kontaktował się ze zleceniodawca, skoro bierze robotę od zleceniodawcy i ją zleca takiemu oslowi jak ty!!
Tobie się podstawy w tym łbie mieszają i wychodzi bełkot ; ) ; )

-2

~Dawid87
przewoznik96 oczywiście masz rację jeżeli zleceniodawca wykupi sobie dostęp do transa i będzie sprzedawał, miałem na myśli że transa chcę teraz działać na zasadzie transporeon,
~Dawid87
niunia takie tematy są dla ciebie za trudne, możesz sobie szczekać każdy znający się na sprzedaży ładunków leje na ciebie ciepłym moczem, jest klauzura poufności i zakaz kontaktowania się pośrednika z zleceniodawca
ninobzik
Właśnie dlatego zdychacie, ładunki przez dziesiątki rąk idą a firmy jadą za pół ceny, szukając oszczędności na kierowcach.
A na forum płacz i lamenty, że frachty za 0, 5 euro.
Kilku globalnych logistyków i był by spokój z takimi pajacami, którzy się nawzajem okradają!!
Teraz zrozumiał taboret??!!

-2

~Dawid87
leje na twoje mądrości, jesteś szczekasz na każdym wątku co ci się wydaje, jak powinien wyglądać transport, pomijając ceny za jaki idą ładunki na giełdzie, są sytuacje że od klienta dostajesz 5 ładunków a masz 4 samochody z jednym ładunkiem musisz sobie jakoś poradzić przecież nie załadujesz go na plecy, i dlatego są giełdy transportowe.
twoja wiedza jest żałosna jak cała twoja osoba, kilku globalnych logistyków i problem z głowy, dla przy/głupa nie myślącego może tak być,
ninobzik
Czyli znów trafiłem w sedno sprawy ; ) ; )

Cza kurna być wyjątkowo głupim, aby samemu sobie robić pod górę.
Wasza pazerność, krótkowzroczność i wizja świata, nie wykraczającą poza czubek nosa własnego, ., doprowadziła do obecnego stanu i faktu, że cała zachodnia Europa ma was serdecznie dość i postanowiła w końcu nauczyć was zdroworozsądkowego myślenia.

Gumofilc aus polen jest wrzodem na żopie UE !!

-1

~Dawid87
niunia rozumie że jesteś za tym aby kierowca pracował u globalnych operatorów transportowych np. Gierteka cze Hegelman do kabiny na 3-4 miesiące w podwójnej obsadzie, kolejny wątek który sprowadziłeś do swojego poziomu czyli rynsztok
~Mistrz
na transie masz stawki za 4zł po PL wiec warto wykupic :)
~xthx
Zrezygnować z tego gówna i po problemie
ninobzik
Taboret.
Girteka tak jak ty pajacu, bazuje na zlodziejstwie, zaniżaniu stawek, handlu zaleceniami etc.
Druga sprawa, logistyka girteki jest lokalna na terenie kraju LT.
Hegelman??
Transp ort międzynarodowy to mają "globalny", zaniżając stawki, tak jak i polski gumniak, czyli i ty !!

A więc skończ bredzić, bo przykłady z księżyca podajesz, co świadczy o podstawowych problemach z logicznym myśleniem u ciebie.
Zresztą, . . , gdybyś myśleć potrafił, to nie ujadal byś na forum i nie okradał samego siebie ; )

-1

~Dawid87
śmieciu przecież kilka postów wyżej pisałeś żeby cała logistyka była w rękach kilku firm, więc podałem ci Gierteka Hegelman i im podobni ci nie pasują?
masz poważny problem z logicznym myśleniem,

1

ninobzik
Ooo tartaczny ciolek se kurna zielone przykleja, aby się dowartościować i pokazać jak mundry jest bełkot jego.

A więc palnacie., .. kiedyś był w nazwie transport - spedycja.
Później wsiury w gumniakach twego pokroju, dodały do nazwy - logistyka.
Chyba tylko po to, aby nadać powagi temu piertolnikowi, przypominającemu chlew, zwany firmą; ) ; )

Widzę że głupek tartaczny nadal w zopie.
Jeśli girteka jest globalnym logistykiem, to ty jesteś istotą rozumną.
A jak wiadomo, nie jesteś istotą myśląca!!

Globaln y logistyk, posiada oddziały i magazyny w większości krajów Europy, a takowych girteka nie posiada.
Więc najpierw poproś kogoś aby za ciebie podumal i najlepiej gdy jeszcze napisze, ., bo ciebie nie daje się zrozumieć.
Nie znam sposobu myślenia dęb/ili, więc czym się i sprawdź czy cię w chlewie przy korycie nie brakuje ; ) ; )
~Dawid87
czyli odpad genetyczny Niunia daje swój popis, ostatnio coś pierd/oliłeś że nie można robić przerwy dzielonej gdy podróżuje się pociągiem z De do IT przez Austrie
dziś coś pierd/olisz "Druga sprawa, logistyka girteki jest lokalna na terenie kraju LT"
"Globaln y logistyk, posiada oddziały i magazyny w większości krajów Europy, a takowych girteka nie posiada. "
Gierteka już zlikwidował oddział w PL, DE wiem że kiedyś miał oddział w Szwecji nie jestem pewien czy jeszcze tam ma
robisz niunia z siebie pośmiewisko
~Mistrz
4zł /km na transie
~qwas
roześmiałem się z rana - 4 zł na transie chyba z 2 kółka...
~Mistrz
Na śmieciach z transa wysmiewaja stawki za 3 zł km po pl to znaczy ze 80% zleceń jest koło 4 zł km
ninobzik
Taboret nadal nie rozróżnia transportu od logistyki.
Oczywiście mają te dziedziny wspólny mianownik, jednak zasadniczo różnią się od siebie zakresem działania.

Oddział w Poznaniu jest transportem, podobnie w Niemczech, w których jest podwykonawcą Ikei.

I to - to głupie, reprezentuje polskiego psieffoznika.
Nie dziwi, że polskiego gumniaka każdy ma za tępego gbura i gdzie tylko się pojawi, jest traktowany jak kuffno!! ; ) ; )
~Mistrz
Ja wiem ze jak wystawiaja jakieś ladunki to można negocjować sobie do góry stawkę
~przewoźnik
oj dziadtransy... mam timo ( dla de*ili skrot od timocom) i mam transa wystarczy przepisywac ladunki z timo na transa zwlaszcza te ktorych sam nie jestem w stanie zabrac. przyklad
F-35 do PL 60 Geodis wystawil za 1950 eur dostalem zlecenie ale doszedlem do wniosku ze pokrece sie jeszcze po F i wystawilem na transie za 1050 eur poszedl w 15 minut.. tak sie kroi dziadtransow i frajerow
~xthx
kolego miałem kiedyś ofertę od geodis stawki śmieszne 0, 67e na Fr plus zwrot opłat gościu powiedział że za tyle jeździ mu 60 aut, sam sobie odpowiedz
~przechodzień
No i niestety wyszło szydło z worka. Giełda trans osiągnęła zamierzony cel - pozycję lidera. I mogą dyktować warunki.
1. Zmiana cennika - czytaj podwyżka - wysyłają JEDNEGO maila - nie priorytetowego, bez potwierdzenia odbioru - i zaliczają Cię z automatu, szeregują do extra płatnej grupy
2. Płatności - BIEDA, naprawdę irytujące jest jak wysyłają wezwania do zapłacenia - w tym wypadku trzema kanałami gwarantującymi dotarcie do Użytkownika - wezwania do zapłacenia FV które jeszcze nie mają terminu płatności. Bieda, firma Krzak
3. Wprowadzają coraz ulepszenia, system się zawiesza - nie odliczają od abonamentu dni kiedy nie korzystamy bo nie działa.
4. Fałszywe ogłoszenia. Aby zrobić liczbę, zrobić wrażenie, utrzymują na giełdzie terasy WYKASOWANE już przez Zlecających. Szczególnie jak jest zastój. Niby że u nich jest fajnie, że są ładunki. Ściema i kłamstow
5. Język. Czemu ciągle Ich system podkreśla, że robisz błąd ortograficzny? - bo dedykowany jest dla osób anglojęzycznych ! Przerost ambicji, w Polsce językiem urzędowym jest POLSKI


Szkoda, że tak uwierzyliśmy, ze pozwoliliśmy sobie zapomnieć że KONKURENCJA buduje JAKOŚĆ
~przechodzień
No i niestety wyszło szydło z worka. Giełda trans osiągnęła zamierzony cel - pozycję lidera. I mogą dyktować warunki.
1. Zmiana cennika - czytaj podwyżka - wysyłają JEDNEGO maila - nie priorytetowego, bez potwierdzenia odbioru - i zaliczają Cię z automatu, szeregują do extra płatnej grupy
2. Płatności - BIEDA, naprawdę irytujące jest jak wysyłają wezwania do zapłacenia - w tym wypadku trzema kanałami gwarantującymi dotarcie do Użytkownika - wezwania do zapłacenia FV które jeszcze nie mają terminu płatności. Bieda, firma Krzak
3. Wprowadzają coraz ulepszenia, system się zawiesza - nie odliczają od abonamentu dni kiedy nie korzystamy bo nie działa.
4. Fałszywe ogłoszenia. Aby zrobić liczbę, zrobić wrażenie, utrzymują na giełdzie terasy WYKASOWANE już przez Zlecających. Szczególnie jak jest zastój. Niby że u nich jest fajnie, że są ładunki. Ściema i kłamstow
5. Język. Czemu ciągle Ich system podkreśla, że robisz błąd ortograficzny? - bo dedykowany jest dla osób anglojęzycznych ! Przerost ambicji, w Polsce językiem urzędowym jest POLSKI


Szkoda, że tak uwierzyliśmy, ze pozwoliliśmy sobie zapomnieć że KONKURENCJA buduje JAKOŚĆ
ono
Trans. eu to dno dna.
Ile razy adminek to wykasuje tyle razy to napiszę.
~Tomek
Ono jako giełdę polecasz?
ono
Giełdę? Własnych klientów polecam.
~Royal
Nie ma przymusu prowadzenia biznesu. Nawet pracować nie trzeba. A tu udawane płacze, dąsy i fochy
~666
Chciałam dorzucić swoje przemyślenia na temat trans. eu
Niestety, giełda, która była jeszcze niedawno bardzo dobrą, przyjazną giełdą, zupełnie zmieniła swoje oblicze. Rozwija się, dochodzą nowe usługi - super. Giełda transportowa zmieniła się na platformę. eu, dostępną on-line - też super. Tylko przy okazji zmienił się regulamin, który wprowadza cennik za usługi. Usługi, które do tej pory były w ramach abonamentu (rocznego, miesięcznego), a teraz należy za te usługi dodatkowo zapłacić. Przykład? Proszę bardzo. Rejestrując firmę na trans. eu otrzymuje ona swoje ID. Za taką rejestrację płacimy abonament (roczny, miesięczny). Na giełdę potrzebuje wejść nie tylko spedytor, ale również księgowość, szef firmy. Spedytor pracuje codziennie wykorzystując giełdę. Księgowość, szef, wchodzi sporadycznie. Do tej pory każdy z firmy, kto był zarejestrowany w ramach ID firmy mógł w ramach abonamentu korzystać z giełdy. Od czerwca, tylko dwie osoby mogą korzystać z giełdy w ramach abonamentu - każda następna osoba za choćby jedno wejście płaci 78 zł za miesiąc. A przecież abonament za podstawową usługę nie uległ zmianie, nie obniżono ceny? Zmiana regulaminu spowodowała, ze cennikiem można wproadzić opłaty za wszystko. Wystarczy wysłać do użytkowników maila z informacją, że cennik uległ zmianie. No właśnie, te maile. Faktury wysyłane są na wszystkie możliwe zarejestrowane w trans. eu adresy mailowe. A cennika nie możemy jakoś znaleźć na żadnym adresie.
A kiedy zaczęłam reklamować fakturę za dodatkowe usługi - zablokowali dostęp do giełdy dla całej firmy. Tzn wejść można, ale nic się nie zrobi - blokada. A przecież zapłacony abonament za rok z gór!
Czy tylko mnie nie podoba się takie traktowanie użytkowników? Bez których tej giełdy nie byłoby...
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.145.64.245

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels