Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Jeździć nauczył go ojciec, ale zapomniał wysłać na kurs C+E

ID: 251126


Na jednej z dróg powiatu legnickiego oznakowany patrol ITD zatrzymał ciągnik siodłowy z naczepą. Powodem tej kontroli było niezastosowanie się przez kierującego do znaku B-18. 40-tonowy zestaw wjechał na drogę, na której obowiązuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdu do 10 ton.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (16)

~Celnik
Bo to jest taka patologiczna robota. Jak się pracuje w firmie to są przepisy BHP, nakazy obowiązki. A tu ciągle kombinowanie a to magnesy, a to bez uprawnień, a to na kanapie pochowani przekraczają granicę żeby nie mieć kwarantanny. No sam patol, dla szefa za 6 zrobi wszystko.

2

~Spejson
Kierowca zawodowy to oficjalnie najgłpusza grupa zawodowa.
Niestety firmy transportowe to też cielaki bo jeżdżą za stawki nie do przyjecią i tworzą sie takie właśnie patologie.

Rząd powinien wprowadzić obostrzenia
Kierowca zawodowy wymagania
Wiek minimum 23 lat + wykształcenie średnie maturalne
A dla przedsiębiorców powinno się określić minimalne stawki przejazdu tak aby nie było patologii..
W innym wypadku można tylko się śmiać z tej branży do której osobiscie niestety należę również.

2

g-a
To Najsztub z synem przypadkiem nie był?

-1

PavelSPM
Z powodu skąpstwa i nie wypłacalniści niektórych niby to "przewoźników" co raz niżej i niżej pada jakość potrzebnych "kierowców" (alimenciarze, alkoholicy, bez uprawnień... czyli kogo najłatwiej "strzyc" i "skubać" z wypłat).
Patologia kwitnie i buja. ; -)

2

~Gucio
Takiej patologii w transporcie jest dużo od "kierowców" po właścicieli firm - bo kto normalny zatrudnia takich ludzi - przykładów można mnożyć tak jak w tym tygodniu podwójna obsada obaj pijani jeden bez uprawnień, drugi zabrane PJ na 3 mies - to co szef firmy nie wie komu daje zestaw, kto do niego wsiada? Właśnie tacy ludzie zepsuli transport. Jak widać kary i konsekwencje są nadal za niskie -dopóki nie zaczną zabierać PJ na te min 2lata i firmą licencję nic się nie zmieni, towarzystwem trzeba wstrząsnąć na maxa i rynek sam się oczyści z dziad kierowców i dziadtransów.

2

~Toldi
Guciu otym co muwisz właśnie się Dzieje, 1 spedycje zlodziskie typu Duda, Omida już dawno nie płaco, nic im nie zrobisz bo nic nie majo, takich sped jest 1000 co nie płaco zwalajo problemy na kryzys, 2 Brak ładunków a jak So to na paliwo nie styknie, 3 jak to nie dobilo dziada? Wirga nogi? PAKIET mobilności bendzie już aktywny w Sierpniu, wienc czysta się Rozpoczęła,

1

Pan_Ordynator
Żadne kwity, lecz chęć szczera zrobią z Ciebie drajwera :-)

1

~Gucio
Wiem, że w wielu Polskich firmach panuje totalna patologia, na zachodzie też są tzw. dziadtransy, ale tam na magnesie, wyłączniku nikt nie pojedzie, bo kary i konsekwencje są bardzo wysokie (owszem są firmy gdzie na zał/rozł też kombinują). Sam na własnej skórze przekonałem się jak potrafi być w firmach transportowych w PL - nawet musiałem się zwolnić po 2 tyg pracy, bo szef powiedział, że jak chcę pracować zgodnie z tacho to On nie zarobi i albo biorę jego kartę, albo do wiedzenia -wybrałem to drugie, bo nie jestem głupcem (choć wielu by jeździło i jeździ ale to są twardziele niczego się nie boją). Tego całego syfu w transporcie narobili sami kierowcy - sory to nie kierowcy, bo prawdziwi kierowcy mają szacunek do swojego zawodu i wykonywanej pracy, ale to od Nas zależy. Niech nikt nie mówi, że się nie da, bo jakoś są kraje gdzie nawet nikt o jakiś kombinacjach nie pomyśli (za takie rzeczy traci się pracę i dostaje wilczy bilet, bo pracodawcy dzwonią do siebie i pytają o opinię o byłym pracowniku) choćby UK, Dania, Szwecja, Norwegia. Dlatego UE wprowadza inteligentne tachografy z GPS, będą wiedzieć w czasie kontroli wszystko, każdy ruch pojazdu i dobrze, bo gdyby wszyscy kierowcy byli normalni nie trzeba by takich nowinek.

3

~patryk pogromca dziadow
bo kto da sie zamknac w budzie na 3-4 tygodnie? ?? 90 procent to ludzie co lubia wypic byli kryminalisci i alimenciarze!!! 5procent to samotnicy 4 procent pe/daly w podwojnych a 1 procent id/iota co dla niego pasja jest siedziec codziennie na zajszczanym parkingu.

mowie i przerzutach bo normalna praca to codziennie w domu ewentualnie zaladowac noc rozladowac zaladowac DOM

1

~Gucio
Normalny kierowca w PL ma ciężko znaleźć dobrą firmę, a dla całej reszty pracy jest dużo. Dlatego wielu naprawę dobrych kierowców uciekło z PL na zachód i co ciekawe pracują w wielu firmach po kilka lat ( system wynagrodzeń jest przejrzysty, tam nie ma jakiś dziwnych %, km ). Oczywiście w PL też są dobre firmy, ale niestety jest ich mało i są w mniejszości, a do pracy jest kolejka.

1

~Orginal
Dzisiejsza matura, nie ma wartości nawet świadectwa ukończenia szkoły zawodowej z lat 80atych. Tyczy się to większości dzisiejszych magistrów od UJ wie czego, do uwczesnych maturzystow

2

~Toma52
Spejson, a kto miałby tę maturę weryfikować, psycholog? Taki co się dwóch kart nie boi, w paincie narysuje i wydrujuje. Jakby matura była w postaci karty ciihpowej, gdzie wkłada do czytnika i sprawdza, to tak, albo w dowodzie osobistym jak w Czechach rubryka tytuł naukowy.

1

skoti67
coś tam *lita a nić nie wita, takie moje zdanie... : ( lepszy taki szofer co od ojca się uczył niż ten co tylko "zaliczył" uprawnienia!!! ja B zdawałem dzień po 16-tych urodzinach, C po roku pracy na Zuku, E znowu po roku ale wszystkiego czego się nauczyłem to od Ojca, nie z kursów!!! i szacun dla chłopaka że 12 lat przejeżdził bez kolizji ani mandatu nawet (bo przecież by Go wyczaili w tym temacie, tak?) ! nic w artykule nie ma żeby rzepy kleił itp. więc jeszcze raz szacun dla chłopaka!!!

-4

~Kierowca
scoti67-dokladnie masz rację, tyle lat bez problemu, bez mandatu, stłuczki. Powinni mu dać to prawko od ręki i podziękować za lata bezpiecznej jazdy.
~Kiero Łomża
Sorki ala ja jestem kierowcą od 15 lat a mój tata śp. Uczym mnie jeździć już chyba jak miałem 6 lat i dla tego dzięki tacie i Bogu nigdy nie miałem wypadku. Nie jestem alkoholikiem ćpunem itd. Jestem kierowcą z zamiłowania szkole skończyłem zawodówkę mechanik liceum nie dokończyłem bo było krucho z pieniędzmi. Ale i dzięki takim kiero bez średniego wykształcenie ci po studiach i charwardach i bogacze mają co jeść pić i w co się ubrać a i ich wile też kierowcy przywieźli (materiały budowlane). A to wszystko też ktoś musiał wyprodukować więc proszę tylko o troszkę szacunku dla normalnych kiero.

1

skoti67
trzy czerwone za jeden komentarz, czuję się zaszczycony... :P :P

-2

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.82.252

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels