ID: 251126
Jeździć nauczył go ojciec, ale zapomniał wysłać na kurs C+E
ID: 251126
ID: 251126
Na jednej z dróg powiatu legnickiego oznakowany patrol ITD zatrzymał ciągnik siodłowy z naczepą. Powodem tej kontroli było niezastosowanie się przez kierującego do znaku B-18. 40-tonowy zestaw wjechał na drogę, na której obowiązuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdu do 10 ton.
Na jednej z dróg powiatu legnickiego oznakowany patrol ITD zatrzymał ciągnik siodłowy z naczepą. Powodem tej kontroli było niezastosowanie się przez kierującego do znaku B-18. 40-tonowy zestaw wjechał na drogę, na której obowiązuje ograniczenie rzeczywistej masy pojazdu do 10 ton.
~etransport.pl
Posty (16)
~Celnik | Bo to jest taka patologiczna robota. Jak się pracuje w firmie to są przepisy BHP, nakazy obowiązki. A tu ciągle kombinowanie a to magnesy, a to bez uprawnień, a to na kanapie pochowani przekraczają granicę żeby nie mieć kwarantanny. No sam patol, dla szefa za 6 zrobi wszystko. | 2 | ||
~Spejson | Kierowca zawodowy to oficjalnie najgłpusza grupa zawodowa. Niestety firmy transportowe to też cielaki bo jeżdżą za stawki nie do przyjecią i tworzą sie takie właśnie patologie. Rząd powinien wprowadzić obostrzenia Kierowca zawodowy wymagania Wiek minimum 23 lat + wykształcenie średnie maturalne A dla przedsiębiorców powinno się określić minimalne stawki przejazdu tak aby nie było patologii.. W innym wypadku można tylko się śmiać z tej branży do której osobiscie niestety należę również. | 2 | ||
g-a
| To Najsztub z synem przypadkiem nie był? | -1 | ||
PavelSPM
| Z powodu skąpstwa i nie wypłacalniści niektórych niby to "przewoźników" co raz niżej i niżej pada jakość potrzebnych "kierowców" (alimenciarze, alkoholicy, bez uprawnień... czyli kogo najłatwiej "strzyc" i "skubać" z wypłat). Patologia kwitnie i buja. ; -) | 2 | ||
~Gucio | Takiej patologii w transporcie jest dużo od "kierowców" po właścicieli firm - bo kto normalny zatrudnia takich ludzi - przykładów można mnożyć tak jak w tym tygodniu podwójna obsada obaj pijani jeden bez uprawnień, drugi zabrane PJ na 3 mies - to co szef firmy nie wie komu daje zestaw, kto do niego wsiada? Właśnie tacy ludzie zepsuli transport. Jak widać kary i konsekwencje są nadal za niskie -dopóki nie zaczną zabierać PJ na te min 2lata i firmą licencję nic się nie zmieni, towarzystwem trzeba wstrząsnąć na maxa i rynek sam się oczyści z dziad kierowców i dziadtransów. | 2 | ||
~Toldi | Guciu otym co muwisz właśnie się Dzieje, 1 spedycje zlodziskie typu Duda, Omida już dawno nie płaco, nic im nie zrobisz bo nic nie majo, takich sped jest 1000 co nie płaco zwalajo problemy na kryzys, 2 Brak ładunków a jak So to na paliwo nie styknie, 3 jak to nie dobilo dziada? Wirga nogi? PAKIET mobilności bendzie już aktywny w Sierpniu, wienc czysta się Rozpoczęła, | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Żadne kwity, lecz chęć szczera zrobią z Ciebie drajwera :-) | 1 | ||
~Gucio | Wiem, że w wielu Polskich firmach panuje totalna patologia, na zachodzie też są tzw. dziadtransy, ale tam na magnesie, wyłączniku nikt nie pojedzie, bo kary i konsekwencje są bardzo wysokie (owszem są firmy gdzie na zał/rozł też kombinują). Sam na własnej skórze przekonałem się jak potrafi być w firmach transportowych w PL - nawet musiałem się zwolnić po 2 tyg pracy, bo szef powiedział, że jak chcę pracować zgodnie z tacho to On nie zarobi i albo biorę jego kartę, albo do wiedzenia -wybrałem to drugie, bo nie jestem głupcem (choć wielu by jeździło i jeździ ale to są twardziele niczego się nie boją). Tego całego syfu w transporcie narobili sami kierowcy - sory to nie kierowcy, bo prawdziwi kierowcy mają szacunek do swojego zawodu i wykonywanej pracy, ale to od Nas zależy. Niech nikt nie mówi, że się nie da, bo jakoś są kraje gdzie nawet nikt o jakiś kombinacjach nie pomyśli (za takie rzeczy traci się pracę i dostaje wilczy bilet, bo pracodawcy dzwonią do siebie i pytają o opinię o byłym pracowniku) choćby UK, Dania, Szwecja, Norwegia. Dlatego UE wprowadza inteligentne tachografy z GPS, będą wiedzieć w czasie kontroli wszystko, każdy ruch pojazdu i dobrze, bo gdyby wszyscy kierowcy byli normalni nie trzeba by takich nowinek. | 3 | ||
~patryk pogromca dziadow | bo kto da sie zamknac w budzie na 3-4 tygodnie? ?? 90 procent to ludzie co lubia wypic byli kryminalisci i alimenciarze!!! 5procent to samotnicy 4 procent pe/daly w podwojnych a 1 procent id/iota co dla niego pasja jest siedziec codziennie na zajszczanym parkingu. mowie i przerzutach bo normalna praca to codziennie w domu ewentualnie zaladowac noc rozladowac zaladowac DOM | 1 | ||
~Gucio | Normalny kierowca w PL ma ciężko znaleźć dobrą firmę, a dla całej reszty pracy jest dużo. Dlatego wielu naprawę dobrych kierowców uciekło z PL na zachód i co ciekawe pracują w wielu firmach po kilka lat ( system wynagrodzeń jest przejrzysty, tam nie ma jakiś dziwnych %, km ). Oczywiście w PL też są dobre firmy, ale niestety jest ich mało i są w mniejszości, a do pracy jest kolejka. | 1 | ||
~Orginal | Dzisiejsza matura, nie ma wartości nawet świadectwa ukończenia szkoły zawodowej z lat 80atych. Tyczy się to większości dzisiejszych magistrów od UJ wie czego, do uwczesnych maturzystow | 2 | ||
~Toma52 | Spejson, a kto miałby tę maturę weryfikować, psycholog? Taki co się dwóch kart nie boi, w paincie narysuje i wydrujuje. Jakby matura była w postaci karty ciihpowej, gdzie wkłada do czytnika i sprawdza, to tak, albo w dowodzie osobistym jak w Czechach rubryka tytuł naukowy. | 1 | ||
skoti67
| coś tam *lita a nić nie wita, takie moje zdanie... : ( lepszy taki szofer co od ojca się uczył niż ten co tylko "zaliczył" uprawnienia!!! ja B zdawałem dzień po 16-tych urodzinach, C po roku pracy na Zuku, E znowu po roku ale wszystkiego czego się nauczyłem to od Ojca, nie z kursów!!! i szacun dla chłopaka że 12 lat przejeżdził bez kolizji ani mandatu nawet (bo przecież by Go wyczaili w tym temacie, tak?) ! nic w artykule nie ma żeby rzepy kleił itp. więc jeszcze raz szacun dla chłopaka!!! | -4 | ||
~Kierowca | scoti67-dokladnie masz rację, tyle lat bez problemu, bez mandatu, stłuczki. Powinni mu dać to prawko od ręki i podziękować za lata bezpiecznej jazdy. | |||
~Kiero Łomża | Sorki ala ja jestem kierowcą od 15 lat a mój tata śp. Uczym mnie jeździć już chyba jak miałem 6 lat i dla tego dzięki tacie i Bogu nigdy nie miałem wypadku. Nie jestem alkoholikiem ćpunem itd. Jestem kierowcą z zamiłowania szkole skończyłem zawodówkę mechanik liceum nie dokończyłem bo było krucho z pieniędzmi. Ale i dzięki takim kiero bez średniego wykształcenie ci po studiach i charwardach i bogacze mają co jeść pić i w co się ubrać a i ich wile też kierowcy przywieźli (materiały budowlane). A to wszystko też ktoś musiał wyprodukować więc proszę tylko o troszkę szacunku dla normalnych kiero. | 1 | ||
skoti67
| trzy czerwone za jeden komentarz, czuję się zaszczycony... :P :P | -2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.