ID: 250984
Zostałem zwolniony z pracy...
ID: 250984
ID: 250984
Jak zapewnia BARTASS, to nie jest fejk. Właśnie podziękowano mu za pracę.
Jak zapewnia BARTASS, to nie jest fejk. Właśnie podziękowano mu za pracę.
~etransport.pl
Posty (530)
Ł ysy
| Nie mie pali "sustki". Przy delikatnej jeździe średnia wychodzi około 8-8, 5l. Na trasie do 150km /h około siedmiu. Jak chcesz się pobawić, 15 litrów będzie mało. Coś jeszcze ćwoku dodać czy wystarczy? | |||
~zcx | to gdzie ci zrobili te 600Nm? bo 500 czy 520 to nie 600 ale parchaty wieśniak musiał przykolorować tak jak z wystrzełami opon. | |||
Ł ysy
| zcx. Jednak ty jesteś idiotą. Z silników diesla z turbawką przy średniej klasy tuningu dokłada się około 15-20 %mocy i 30%momentu obrotowego. Przy biturbo można pozwolić sobie na większą fantazję. Nie wiem czy wiesz ćwoku, ale silnik 3. 0hdi ma dwie turbawki. Jak widzisz 600nm nie jest szczytem możliwości. To raczej standard. I nie ma sensu więcej ciągnąć. Japoński automat ledwo znosi 600nm. Przewidziany jest do 480nm. Ćwoku, jak chcesz poszczekać dam ci namiary na kumpla mającego około 30 owczarków niemieckich i z 10-15 stróżowych maskowskich. Może się odnajdziesz w tej sforze. Jeżeli nie masz nic do powiedzenia, lepiej zrobisz zamykając przygłupawy ryj. | |||
~Kierowca | Ł ysy po chiptuningu to może spalić nawet mniej bo moment lepszy, te 600nm jak najbardziej, ale te 800 pln to musiałeś mieć znajomości bo za dobry program +hamowanie to wychodzi trochę więcej :-) | |||
~zcx | Łysa szmato to co z namiarami na tego janusz od 600Nm? | |||
~zcx | i jeszcze da gwarancję na silnik i sprzęgło po tej swoje robótce. oczywiście za te 800pln to hamowanie kilka razy. | |||
~Tolo | zcx. Ty jak zwykle, jesteś najlepszy. Tylko gówno wiesz. Jeżeli w nominale jest 450 nm, żaden wyczyn zrobić 600. Ludzie siedzący w tuningu wiedzą, najlepiej wychodzi robota na francuskich hdi. 800zł -może znajomości. Standardowa cena waha się w przedziale 1000-1500. Pomijam szaleńców z Warszawki. | |||
Ł ysy
| Niby dlaczego miałbym dać namiary na dobrą, tanią firmę ćwokowi, którego olewam? | |||
~Sasiad | Wyje.. Ly Chłopa Z Roboty. Jak Tak można. Najlepszego Siofera Zwolnić. Kto Będzie Dafikiem Jezdzil. Braciak Sam Czy Inny Siofer. Niemoże Być Tak Z Kierowca Zrobić. | |||
Ł ysy
| zcx. Obrońco Grabexu, chyba wiesz, że nacpany magnesiarz wracający z Gracji /zgubił tylko 1000km/jest z Grabexu. Fajna firma, wysokie zarobki, prowadzona w profesjonalny sposób. | |||
~zcx | łysa pało ta chemia to wyżarła ci do reszty ta galaretę we łbie. i co z tego idioto że masz 2 turbiny. kraków dwie firmy 290KM 500Nn i 291 i 537Nm opole 290KM i 520Nm. warszawa 270KM i 510Nm. mowa oczywiście o samym sofcie i odpowiedzialności za usługę. wymieniać idioto dalej? | |||
~zcx | 2020-04-26 17:56:58 Łysy idioto a co mnie obchodzi jakiś grabex, to twoi kumple. | |||
~Sasiad | Niema co się spoufalac z Szefem. Szef Nigdy Kumplem Niebedzie. Robić robotę i mieć Wyj.. Ane a Będzie Wam Dane. | |||
~zcx | Łysy znów siofer uciekła więc znów jadem pluje. | 1 | ||
~zcx | Łysemu miało być. | |||
~Gucio | Było taki pięknie jak w TV, wspólne obiadki, Sebcio zawiózł, Sebcio kupił blendę, ach och, ale Sebcio sam w tym interesie nie siedzi i szefy wzięli do ręki kartkę i ołówek i szybko wyszło, że po co 2 kierowców jak jeden zrobi to samo i mniej problemów z kierowcami - którym trzeba dać auto służbowe na dojazdy, albo wozić przez pół Polski. Przypominam, że to żadna firma transportowa 1 auto, to firma spedycyjna obracająca się w branży kontenerowej. Jedyne do czego można się przyczepić to do takiego ludzkiego zachowania w kwestii zwolnienia, a reszta jest czystą matematyką. | |||
Ł ysy
| zcx. Nik więcej od ciebie jadu nie wylewa. Zazwyczaj wychodzisz na idiotę, ego strasznie cierpi. | |||
Ł ysy
| Gucio. Nie wiem czy wiesz, ale firma jest szefów i to im przede wszystkim musi się opłacać. Wiem, parking jest innego zdania. | |||
Ł ysy
| zcx. Funkcjonujesz jak na idiotę przystało. W necie jest wszystko, a ty masz neta, zatem wiesz wszystko. Typowy ćwok. | |||
~zcx | Łysy ćwoku Zatrudnij w końcu kierowców to nie będziesz musiał się ogłaszać cały roku i wylewać jadu na ET. | 1 | ||
~zcx | I znów parchaty wieśniak ze Smardzewic wylądował na ryju. a tak bardzo chciał zabłysnąć, przechawalając się jakimś klamotem c6 | 1 | ||
Ł ysy
| zcx. Przygłupie czy ty komuś przyznałeś racje? Nie pamiętam. Wszyscy przy tobie są cienkimi bolkami. Jesteś The Best. | |||
~zcx | Dla mnie łysy to możesz napisać że po samym programie nasz w tej cytrynie i 800Nm i nadal jest bezpiecznie i z dużym zapasem. a co jak szaleć z fantazją to szaleć. gimbaza będzie ci przyklaskiwać i roztwierać szeroko japę. | |||
~zcx | 2020-04-26 18:41:05 jak najbardziej że przyznałem i to nie raz. a ile to pożytecznych dla innych wpisów tu na ET zamieściłem to nawet twoja łysa pała nie jest w stanie ogarnąć. | |||
~Wielki Szu | Co Ł ysa pała. Obcieles stawki szoferom i dostałeś szpica w gacie. Słomianka!!! | 1 | ||
~Vestas | Co to się dzieje z tymi celebrytami? Artdrive wybierał sobie lakier i wyposażenie do FH i chyba roku na tym sprzęcie nie przejezdził. Teraz ten Bartas... Kiedyś włączyłem jeden, drugi, trzeci jego film i za każdym razem pozdrawiał jakiegoś wujka Bohuna czy jakoś tak. Obczaiłem tego Bohuna, a to jakiś stary chłop, który gra w ETSa i pokazuje to na youtube. De*il! Zresztą jeden i drugi da*ila z siebie zrobili. Bartuś tak firmę wychwalał, a pierwszy z braciszkiem poleciał za płot, hehe. Niezłe jaja. | |||
~Wielki Szu | Że też te kmioty zasciankowe myślą że ktoś jest caritasem i w ramach wolontariatu będzie Pazdziochowi worki z walutą wypychal. Idioci. | |||
~Vestas | U nas w firmie też taki jeden pracował, prawe ucho szefa. Kiedyś na imprezie powiedział, że on w tej firmie to nawet na emeryturze będzie jeździł. 1, 5 roku po tych słowach szefo go zdegradował na najstarszego strupa na firmie i tydzień później gościa już nie było. Tak się kończy włażenie w 4 litery. | |||
~Vestas | Był jeszcze jeden przykład, bardziej wyrazisty. To było prawe i lewe ucho szefa i spedycji. Też już nie pracuje, wyleciał dyscyplinarnie, długo by opowiadać. | |||
~Forest glemp | Co tu duzo gadac. Nadeszly teraz czasy trudne dla cymbałów generujących firmie koszty. Siedzi na kiblu - ma wlaczone mlotki, 3 nawigacje na szybie, skomlenie, ze dwoch boków nie otworzy, w nocy nie pojedzie... itp. Do tego kilkadziesiąt swiadectw pracy, bo wszedzie mu zle. Takie towarzycho czeka łopata albo zapomoga. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.