ID: 250747
NOWE stawki dla posiadaczy C+E na rok 2020r.
ID: 250747
ID: 250747
Proponuję nowe stawki dla trzymaczy kierownicy na zagranicy - dniówka max 150zł lub z kilometra gołe 30 groszy i wyjazd przynajmniej na 6 tygodni tak żeby nam szefom pasowało! A jak nie pasuje to won za bramę bo chętni już stoją w kolejce - kto jest za?
Proponuję nowe stawki dla trzymaczy kierownicy na zagranicy - dniówka max 150zł lub z kilometra gołe 30 groszy i wyjazd przynajmniej na 6 tygodni tak żeby nam szefom pasowało! A jak nie pasuje to won za bramę bo chętni już stoją w kolejce - kto jest za?
~Twój BOSS*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (607)
~Kris | Do Gggg jeżeli wg ciebie pracodawcy są oderwani od rzeczywistości to o tobie można powiedzieć że wogole nigdy nie dotykałeś rzeczywistości. Może i kierowcy z Weberesa nie przyjadą do Polski ale już do Niemiec napewno. A po drugie myślisz że w Niemczech to czekają na polskich kierowców? Tam nie ma kryzysu? Tam transport nie siada? Co ty będziesz woził w tych niemczech? | 1 | ||
~Wielki Szu | W oryginale brzmienie mego wpisu brzmiało - im więcej dziadów padnie tym lepiej dla szofera. Jak można dziadów nazywać firmami? | |||
~Wielki Szu | Jak mozna nazywać firmą klepisko i kilka starych złomów stojących na nim? Jest to dziad trans którego rynek wykastruje. | |||
~Kris | Najlepsze są gadki ze kierowca sobie zawsze poradzi. On robotę zawsze znajdzie. Myśli że pójdzie na budowę. Ale na budowie też są zwolnienia. To kogo przyjmą murarza z doświadczeniem czy byłego kierowcę? Jak ku. rwą można być takim ograniczonym umysłowo i nie widzieć że we wszystkich branzach jest lipa i wszędzie będą zwalniać. A pój. ebanym kierowcom wydaje się że wszystkie branże na nich czekają | |||
~driver | ja obstawiam konserwator powierzchni płaskich ta branza może się utrzymać | |||
~Kris | Wielki szu załóżmy nawet że wszystkie dziady padną. Co się stanie z kierowcami którzy pracowali u dziadów? Jeżeli twierdzicie ze 90% Firm to dziady to nagle na rynku pojawiło by się 400 tys kierowców | |||
~Wielki Szu | Kris, ale szoferowie nie martwią się o ciebie, czemu ty tak bardzo martwisz sie o nich? Kto tu czego się boi tak naprawdę? | |||
kiero82
| Kris Jak to co się stanie z kierowcami? Pójdą na bezrobocie, i tyle. Takich pytań się nie zadaje. | |||
~Kris | Ja się nie martwię o szoferów. Ja tak jak szofer sobie poradzę :) pójdę na budowę jako kierownik i będę * byłego kierowce | |||
kiero82
| ~Gucio 2020-04-17 09:03:11 Bardzo dobrze napisane. Szkoda że nie do wszystkich to dociera. | 1 | ||
~szymek | Wielki szu upadek choć by jednego dziad transa chociaż by małego 10 samochodów to jest tragedia dla 10 kierowców i ich rodzin tak trudno to sobie wyobrazić ! to może być każdy TY i ON to nie jakiś tam x-siński, ludzie mieli kredyty jakieś zobowiązania, rodziny, dzieci ! trochę ludzkiej życzliwości Każdy trochę narzeka chciałby lepiej ale wszystko musi mieć jakieś granice !!! Pozdrawiam ! | 1 | ||
~Kris | Szymek to nie dotyczy wielkiego szu bo on u dziada nie robi. Wszyscy padną a jego firma nie | 1 | ||
~Wielki Szu | Szymek dziwnie piszesz, polski dziadtrans dawno wyrzekł sie swego rodaka w roli kierowcy u siebie. U nich pracują praktycznie Ukraińcy więc straszenie upadkiem dziadtransów polskiego szofera nie dotyczy. | 1 | ||
~Kris | Wielki szu jesteś dla mnie mistrzem. Kur. wa trzeba mieć talent żeby odwracać kota ogonem. Najpierw piszesz ze jak dziady padną to lepiej dla kierowców a teraz że u dziada pracują tylko Ukraińcy. Wniosek z tego taki ze los dziadów na nic nie wpływa. To po co się tak rzucasz? | 1 | ||
~Pozdrawiam | Co kierowców się tyczy to był czas na to żeby przez te kilka ostatnich lat kilkanaście słów nauczyć się w obcym języku. Teraz by było łatwiej. Jednak kto ma szkole ten ma lżej i nie musi na gumowa się patrzeć. Tylko jaki przykład i motywację do nauki dawał szef głąb. | |||
kiero82
| Szymek Problem był i jest w tym, że większej części kierowców, zawsze było mało. Ile by nie zarobił, to zawsze mało. Każdy szef dla nich to był złodziej, bo przecież płacić składki do ZUS, powinien od całości, obojętnie co by nie było, to zawsze szef miał miliony, a biedny kierowca robił za "śrubki". Najbardziej narzekająca i roszczeniowa grupa zawodowa, to kierowcy ciężarówek. Parking, CB radio, forum... Wszędzie słychać było skamlanie Biedaczyn z za kierownicy. Tyle tylko, że brzuchy odstawały niektórym na 30cm, także ja biedy w tych ludziach nie widziałem. | 1 | ||
~Pozdrawiam | Kurczę gumofilca miało być. | |||
~Wielki Szu | Najważniejszego nie napisałem oczywiście. Strata pracy przez kierowce jest dla niego samego czymś normalnym, wszyscy wiedzą ile firm w swym życiu kierowcy przeskakują. Dużo wiekszym ciosem będzie dla samego dziadtransa upadek jego klepiska. Dziad zwyczajnie spadnie z wysoka, nauczony luksusu, który straci. | |||
~szymek | Wielki szu jesteś kierowcą? wiesz jak jest tu nie zawsze piszą szefowie i nie zawsze kierowcy ! Takie podpuszczanie wzajemne na siebie niczemu nie służy takie mam zdanie. | |||
~Kris | Pozdrawiam masz u mnie tylul idio. ty kwietnia. Dziad jest winny że nie motywował kierowcy do nauki języka żeby teraz mógł znaleźć pracę za granicą | |||
~Ssss | 150 zł dniowki lub 30 gr za km - diet kierowca nie podpisze a już na pewno nie in blanco-pasuje? | |||
~Maniek-Miedźna. (SPS) | 150zł dniówka czy 0. 30zł/km to była minimalna stawka w 2008-2010 za które i tak trzeba było szukać chętnych. A dziś to razy dwa minimum za które kto kolwiek chce jechać. | |||
laki81
| Ja też jestem kierowcą i jednego nie mogę zrozumieć, mało jest w tym zawodzie takich normalnych ludzi, myślących racjonalnie i mających takie realne postrzeganie tego co się dzieje i jakie mogą być konsekwencje tej sytuacji (która już Nas dotyka, nie tylko Nas -wszystkich) . Przez ostatnie 4 lata to co się wyprawiało w transporcie i ogólnie innych branżach to już był taki napompowany balon, że to kiedyś musiało się skończyć - choć wróg przyszedł niespodziewanie. Były lata tłuste, czas nastawić się na chude, a dla niektórych to całkiem dramat i koniec -tego co budowali po kilka lat. Mam tylko nadzieję, że uda się z tego wszystkiego wyjść jakoś nie za bardzo "poturbowanym", byśmy dalej mogli się rozwijać i iść na przód i tego wszystkim życzę. | 1 | ||
~Pozdrawiam | Kris źle zinterpretowales. Z moich obserwacji wynika że de*ilizm kierowcy jest wprost proporcjonalny do de*ilizmu swojego szefa. Mądry kierowca nie robi u frendzla, mądry szef nie zatrudnia frendzla. W wielu przypadkach tak jest i takie były moje intencje pisząc poprzedni post. | |||
~Wielki Szu | Pozdrawiam - mocno trafnie to napisałeś. Kiedy na wejsciu do dziada słyszę pytanie o własny hełm czy buty ochronne o telefonie nie wspominając to wychodze od dziada i puszczam na niego bąka. | |||
~Kris | Wielki szu a ja myślałem że ty u dziada nie robisz a tu się okazuje że błąkasz się od jednej firmy do drugiej w poszukiwaniu roboty. To może kup sobie gastrosan na te bąki. To jest szansa że się gdzieś załapiesz i nie zasmrodzisz powietrza | |||
~Pozdrawiam | Kris telefony to Ty jednak kup nie bądź kutwa. W dobie telematycznego zarządzania flotą brak telefonów traci Królem Cwieczkiem. Haha | |||
~Gggg | Szkoda czasu na glupkow | |||
~Kris | Dobrze mówisz gggg | |||
~Kris | Pozdrawiam widz taki paradoks auta z telematyką stoją a moje bez telefonów jezdzą |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.