ID: 249920
500zł dniówki dla kierowcy C+E !
ID: 249920
ID: 249920
W dobie tak wielu zagrożeń nie ma co ryzykować i być kierowcą za mniej niż 500zł dniówki! U nas w firmie kierowcy odmówili wyjazdów i zażądali 500 dniówki i szef nie miał wyjście - dał.
W dobie tak wielu zagrożeń nie ma co ryzykować i być kierowcą za mniej niż 500zł dniówki! U nas w firmie kierowcy odmówili wyjazdów i zażądali 500 dniówki i szef nie miał wyjście - dał.
~Prawdziwy Szofer*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (1875)
~driver | Młotkiem to przez łeb dostaniesz jak nie zrobisz planu i dodaj że cały tydzień masz zorganizowany na 15h pracy Orginal Niemiec bierze gotowe naczepy z placu a murzyn z Polski ładuje spina i przyciąga na plac | |||
leon
| Haha. Da ci Niemiec coś dobrego za darmo.. | |||
~Czoboś | Co ty de*ilom tłumaczysz. To są kmioty. Jak we wiosce czegoś nie ma to znaczy że takie coś nie istnieje! | |||
~Haha | Was to chyba od świata odcięło:D Dojazd jest opłacony przez firmę, a jak firma nie chce to nie musi- wtedy przy zwrocie podatku dostajesz 0, 35e za każdy km. Meldunku nie trzeba mieć, konto może być w polskim banku. Testy robisz na tej samej zasadzie co każdy kierowca który wjeżdża do Niemiec na dłużej niż 3 dni ( 20euro na granicy i firma tez to zwraca). Formalności mniej przy zatrudnieniu niż w polskiej firmie, bo nie trzeba badan lekarskich. Wystarczy prawko z kodem95, dowód osobisty i trzeba być trzeźwym. | |||
~Czoboś | Magnumki po 15 tyś. chodzą. Droższy motor u mnie w garażu stoi. Dziady padają na pysk a clown driver dzisiaj zapomniał zażyć psychotropy! Zaraz matka zejdzie do piwnicy i odłączy neta. | |||
~Boss | Jechać do niemiec, tam pracować, nie narzekać. Polskie firmy odetchną. Odpoczną od odrealnionego kierowcy narzekacza. Wszyscy wam w kółko tłumaczą, źle ci w Polsce? Pakuj się i w drogę... | |||
~Haha | Znajomość języka tylko w niektórych firmach jest wymagana i tylko do podpisania umowy. Potem jak nie chcesz to nie gadasz. Wszystkie niemieckie firmy maja urządzenie do komunikacji na które przychodzi adres gdzie masz jechać i to tyle. Po co masz z nimi gadać? To nie jest polski dziad ze będzie dzwonił i tłumaczył Ci żebyś poprosił o szybszy rozładunek albo coś rozwiązał drutem. Złapiesz Kapica to wciskasz w menu ze masz Kapica i nogi na kierownice. | |||
~Czoboś | Osobiście znam dziada co mu żona na kalkulatorze wytłumaczyła że ma zamknąć dziadtrans i u angola za fajere siąść bo więcej zarobi. Ale tu same milionery. A najwiekszy firu fara Przewoźnik chapie ukrom po same bile byleby w trase pojechali! XD | |||
~Boss | Haha, zrób nam przysługę. Zabierz wszystkich kierowców z forum do niemiec. Tylko nie wracajcie za szybko. | |||
~driver | Opinie kierowców są podobne w Google do opinii w bezpłatnych latrynach na dzikich parkingach pt jestem z Polski byłem tu Wystarczy wychaczyc oferty pracy z et wejść w firme zobaczyć ile opini wystawia typowy kierowca w roku 5-8 z Pracy w różnych firmach | |||
g-a
| Haha - trochę się spóźniłeś. Takie bajki o zwrocie kosztów dojazdu to o 19-20. Faszysta ma w głębokim poważaniu czyjekolwiek dojazdy. Masz być rano w pracy WYPOCZĘTY a nie po dojeździe 10 czy 15 godzin. Gdy polapie się że godziny pracy sobie dokrecasz to wylecisz jak kot Jinks z kreskówki. I tyle powachasz szwabskiego dobrobytu. Zresztą jest tutaj cała masa wątków o pracy u szwaba. Raczej tej pracy nie reklamujących. | |||
~Haha | Dojazd to raptem kilka godzin i jesteś w normalnej firmie, a nie u dekla typu łysy czy inny kaparnik gdzie musisz po trasie jeszcze umyć jego ciężarówkę. Legendy o normach spalania u niemca to chyba tylko gdzieś w ddr.. U niemca masz jechać ekonomicznie czyli powoli, a jak masz mega przepal to jesteś dla niego ok, bo jechałeś ekonomicznie czyli powoli i nikt ci słowa nie PiS nie o spalaniu. | |||
~driver | Dobrze ze de*ile wystawiają opinie i mają fb możesz szybko określić ile firm zalicza taki imbecyl w roku | |||
g-a
| Mieszkam 170 km od Kołbaskowa. Czasem na prośbę córki tłumaczę stare dokumenty z niemieckiego na polski. Albo znajomej pracującej w USC na tzw Ziemiach Odzyskanych. Pracuję w polskiej firmie. Zgadnij dlaczego? | |||
~Czoboś | Dobra właściciele! Odinstalujcie sobie dodatkowy chromosom! Wejdzcie na stronke lkwfahrergesucht i niech niewierni Tomasze padno na cyce! | |||
~Haha | g-a czytaj ze zrozumieniem co pisałem wyżej. Niemiec często płaci za dojazd, ale nie ma obowiązku. Jak on ci płaci to sobie to odlicza, jak nie potrzebuje kosztów to nie płaci. Wtedy nie masz kasy za dojazdy co miesiąc, ale dostajesz te pieniądze na koniec roku z finanzeamt razem ze zwrotem podatku. Podsumowując- jak płaci szef to dostajesz co miesiąc, a jak płaci finanzeamt to dostajesz całość na koniec roku. Stawka 0, 35euro za każdy km pomnozona za tyle dojazdów ile wynika z umowy o pracę. Tak czy inaczej zawsze te pieniądze dostajesz. Już rozumiesz? | |||
g-a
| P. S. Na początku lat 90-tych przepracowałem trzy lata w Austrii i w Niemczech. W czasach kiedy to się opłacało. | |||
~Haha | g-a co mnie obchodzi dlaczego robisz u Polaka. Może chcesz mieć niską emeryturę, może zwyczajnie się boisz zmian.. Może boisz się ze sobie nie poradzisz. Może zona Ci nie pozwala, albo ksiądz.. Co nas to obchodzi gdzie ty mieszkasz i co Ty tam komu tłumaczy dz i po co.. | |||
~Haha | Kaparniki cicho siedzą, bo poszli na niemiecka stronę fahrergesucht i tam przekonują językiem migowym zeby stawki zmniejszyć:D | |||
~Haha | 3 lata.. To albo slaby fachowiec ze nie pyklo, albo za dużo szło na przelew i kobita kazała wracać:D | |||
g-a
| Nikt nie kazał wracać. Kurs marki spadł. Po prostu przestało się opłacać po odliczeniu wszystkich kosztów. Pracowałem na budowach. Z wykształcenia jestem technikiem budowlanym. | |||
~Haha | G-a niesamowita historia. Opowiesz nam jeszcze jakieś inne historie które tez nas nie interesują? Może opowiedz jak to lepiej się opłaca w pl pracować bo złotówka dobrze stoi w porównaniu do 50groszy:) | |||
g-a
| Dobra, żyj zdrowo i kolorowo w swoim świecie. P. S. Zdradzisz nam gdzie aktualnie pracujesz? Chodzi mi o to czy te kwoty są z życia wzięte czy to tylko projekcja marzeń? | |||
~Haha | I żebym nie został złe zrozumiany. Nie uważam ze ktoś kto pracuje u polskiego dziada jest gorszy albo glupszy. Ja robię u niemca bo nie mam zamiarów na firmę w PL gdzie zarobki oscylują w granicach 10-12tyś i od całości płacimy jest ZUS. Na minimum tyle wycenilem swoja prace i znalazłem za Odrą. Ale w sumie mi obojętne gdzie, mógłbym pracować nawet u eskimosa byle się na koncie zgadzało. | |||
~kiero | U Niemca opłacało się robić 30 lat temu jak w 2 miesiące zarobiło się tyle co w Polsce w rok czasu. A teraz nawet drugie tyle nie zarobi | |||
~kiero | Ha ha masz ZUS od całości czyli dzyad cię z diet okrada co? | |||
~Haha | G-a powiem Ci tylko tyle, ze zarabiam więcej niż napisałem wyżej. Kwoty które podałem to sa na początku i ja za takie tez pracowałem ile zarabiam nie będę pisał, bo nie lubię tłumaczyć spraw finansowych komuś kto nie zrozumie, bo nie chce zrozumieć. Takie stawki jak napisałem wyżej to jest absolutne minimum które dostaje każdy. | |||
~Haha | A dlaczego nikt nie pisze tak jak ja? Bo jedni nie chcą konkurencji, inni się jej boją, a jeszcze inni nie lubią kopać się z koniem; ) | |||
g-a
| Czasem rozmawiam z pracującymi u Niemca, czasem z niemieckim kierowcami. Czasem odezwę się do znajomych z czasów gdy tam pracowałem. Kolorowo nie jest. Albo piszesz bajki, albo trafiłeś 6 w lotto. Obstawiam pierwszą możliwość. Może dlatego że 6 liczb z 49 to 13 984 000 możliwości kombinacji. | |||
~Haha | Kiero może nie wiesz, ale w Niemczech dziad nie okrada bo jego kariera byłaby bardzo krótka. Dieta u niemca jest nieobowiazkowa i jest tylko po to zeby część pensji była nieopodatkowana. Jeśli nie masz diety to masz wyższą podstawę i mało która firma tak płaci. Wasze stereotypy o najniższej krajowej to możecie dopasowywać do polskich realiów. Najniższa krajowa to za grabienie liści. Za jakiekolwiek kwalifikacje jest odpowiednio wyższa stawka. Na magazynie ten co jeździ ręcznym paleciakiem dostanie mniej niż ten z uprawnieniami na widlaka. Z kategoria CE jesteś dużo wyżej w tym łańcuchu. Najniższa krajowa to hasło dla was, bo tylko polski kaparnik płaci najniższą krajowa komuś kto ma uprawnienia za kilka tysięcy i ma powierzony sprzęt oraz towar nierzadko wart miliony.. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.