ID: 249668
Obraz Polskiego Przewoźnika
ID: 249668
ID: 249668
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
W większości prowadzi Firmę od czasów upadku komunizmu. Od małego jest nauczony kombinowania, oszustw, matactwa. Dzisiaj bieda mu w oczy zagląda, bo chętnych na pracę w niewolniczych systemach coraz mniej. Ludzie coraz bardziej roszczeniowi, nie chętnie podkładają magnesiki i znają swoją wartość na rynku pracy.
Pracodawca, często człowiek zmęczony całą otoczką transportu siedzi sfrustrowany i myśli jak obejść kolejny przepis, jak ukryć dochody firmy, jak "wyrwać " ładunek z giełdy 10 centów taniej. Przez lata swojej pracy nie potrafił zbudować Firmy opartego na potencjale ludzkim. Liczył się tylko szybki zysk i kolejny samochód w garażu.
Drugą grupę stanowią przewoźnicy którzy bazują na stałych zleceniach, stworzyli dobry team pracowników którzy są lojalni i potrafią dostosować się do koniunktury rynku. Ci przetrwają wszelkie zawirowania.
Posty (5366)
PavelSPM
| Dawid87 2020-06-14 11:18:13 "Pavel kierowcy należy się podstaw I dieta 30 zł nic więcej" Ale uśmiałem się. Naprawdę??? A Kodeks Pracy mówie inaczej. ; -) KP Art. 77. 5 §4. "Postanowienia układu... , regulaminu... lub umowy... nie mogą ustalać diety... niższej niż dieta (krajowa i zagraniczna) z tytułu podróży służbowej (krajowej i zagranicznej) na obszarze KRAJU (krajowego i zagranicznego) określona dla pracownika, o którym mowa w §2" (Art. 77. 5 §2. "Minister... określi, w drodze rozporządzenia, wysokość... należności... NA obszarze KRAJU oraz POZA granicami KRAJU... "). " KP Art. 9. § 2. Postanowienia układów zbiorowych pracy i porozumień zbiorowych oraz regulaminów i statutów nie mogą być mniej korzystne dla pracowników niż przepisy Kodeksu pracy oraz innych ustaw i aktów wykonawczych. | |||
PavelSPM
| Uczestnicy wątku powinni znać swego niby to "pana bohatera" (śmiecia) forum. ; -) Wątek "Zakaz odpoczynku w kabinie, jednak nie od jutra?" Dawid87 20 17-05-24 17:32:31 "... co do mojego dziadka on służył w Wehrmachcie, " Wątek "Jak polskie firmy walczą z niedoborem pracowników?" Dawid 87 2018-09-05 21:17:28 "... mój dziadek nie walczył o taka Polskę, mój dziadek walczył w wehrmachcie. " Tak prosto z ciekawości, czy to normalnie w Polsce publicznie szczycić się i chwalić się tym że dziadek walczył na stronie hitlerowców? | |||
~Patryk pogromca dziadow | Pewnie coś mu zostało z tamtego bo jeździ dla Niemca za pół darmo a kierowcy rodakowi by zapłacił jak naj mniej. Miejscem dziada są zakłady dla oblakanych, podobno w Morawicy pod kielcami co 3 to były dziad trans ; ) | |||
~Driver | Jedyny sposób na normalność w transporcie i w każdej branży to kryzys taki jaki się zapowiada brak pracy głód Praca powinna być przywilejem społecznym jak to było w latach 90 Ale spokojnie dziewczyny wszystko przed wami zmniejszające się gospodarki zastój w handlu i przejście z globalnej gospodarki na gospodarkę lokalna wylecza wszystko | |||
~Pozdrawiam | Kris -chodziło mi o to, że Davidek w wyjątkowo perfidny sposób wyraża się o kierowcach Niech chłopaczyna ciut hamuje. Ja wiem, że... jednak za ta ciężką prace odrobine szacunku się obligatoryjnie należy. Nie można przesadzać. | |||
~Pozdrawiam | Driver- -ty zwyczajnie głupek jesteś pisząc, że praca to przywilej. Pustak to pustak i nic tego nie zmieni. | |||
~Dawid87 | Pozdrawiam, gdybyś czytał z zrozumieniem wiedziała byś że kierowców szanuje za ich ciężką pracę że zostawiają swoje rodziny i ciężko pracują, natomiast gardzę śmieciami pyskatymi mato/łami złodziejami I innym których wysokie zarobki zachwyciły I postanowił zostać łącznikiem | |||
~Pozdrawiam | Jak ja się cieszę, że nie muszę pracować u Mietka, Kazika czy Wieśka. To jakiś dramat jest. Czeski i Wieski to jest taki no. Driver- co uważa, że jego pracownik ma przywilej pracy u jaśnie nam oświeconego gumowca. Syf!!! | |||
~Pozdrawiam | Zdrowe zwyczaje i zdrowe podejście. 1. podpisuje umowe (tam zawarte są wszystkie składniki itp. ) 2. swiadcze pracę ( dobrze to robię) 3. przychodzi termin, kasa w banku. Tyle mnie interesuje. !!! Jakieś giełdy, frachty, opłaca się czy nie to ja mam gdzieś!!! Jakieś koła zapasowe, lewarki, klucze też mam gdzieś. No! Żarówkę i bezpieczniki wymieniam. Reszta serwis. | 1 | ||
jacek-kuba
| Driver nie jest nie był i nie będzie pracodawcą. Jest cieciem, cierpiącym gołodupcem, płatnym miernym trollem. | |||
jacek-kuba
| Płatny zdrajca parobek rosji. | |||
~Driver | Pożyjemy zobaczymy pamiętaj z historii że ZSRR i mur berliński miał nie upasc Póki co to zaczynaja się zmiany I tłumaczenie że pracownicy są potrzebni mija się z prawdą bo teraz zaczyna się efekt niewypłacalności firm zpowodowanym brakiem zysku z ostatniego kwartału złudne są wasze nadzieję że firmy szukają nowych że względu na rozwój jaki był do tej pory oni szukają kolejnych naiwniakow żeby pojechali na miesiąc dwa bez zapłaty aby auto nie stało Solidne płatniki stali tak jak ja od marca i nie ubyło nikogo wprost przeciwnie przysłali kolejnych kolegów żeby ich zatrudnienic jak się ruszy | |||
~Driver | No Q.. A myślałem że gooowno utonąło na tym basenie ale jednak znowu pływa A jak się czujesz kanibalu po jedzeniu kuzyna | |||
~Patryk pogromca dziadow | Dziady nie skumlec, to już robi się żałosne. Konkretny kierowca wami gardzi ale najlepsze to jest to że konkretny przewoźnik wami gardzi dziad transy jeszcze bardziej bo blokujecie rozwój transportu jezdzicie za pół darmo i jesteście ciency jak sik pająka | 1 | ||
~Dawid87 | "przychodzi termin, kasa w banku. Tyle mnie interesuje. !!! Jakieś giełdy, frachty, opłaca się czy nie to ja mam gdzieś!!! Jakieś koła zapasowe, lewarki, klucze też mam gdzieś" Właściciel firmy też mają gdzieś, ludzi z takim podejściem do pracy, Właściciel firmy ma gdzieś łączników nie umiejących zrobić tak prostej rzeczy jak wymiana koła. | |||
~Patryk pogromca dziadow | W większości firm tych dobrych to nawet nie ma koła zapasowego je/łopie a u dziada nikt normalny nie robi | |||
~Driver | A tak miernoty z drugiej strony czy to dzień czy noc zawsze skomlecie na temat dziadtransow Czy to wam poprawia samoocenę? Podnosi ego niedorzwoja? Czy o co chodzi? W dzieciństwie byliście ofiarą złego dotyku? Może cioty w końcu przyznanie się że jesteście żałosnymi niedorozwojami emocjonalnymi NIKT Nie zmusza was do jakiej kolwiek pracy Pij piwko łez na leżaku ciesz się życiem | |||
ninobzik
| Przyglupiasty taboret tartaczny, znów bredzi. Płać śmieciu za dwa etaty, to się zastanowię czy warto koło wymienić. Przepisy jasno określają, kto i w jakich warunkach może dokonać wymiany koła. Weź się przyglupie za hodowlę ślimaków, ., . mają podobny rozumek do ciebie ; ) ; ) | 1 | ||
~Driver | Jacus i bzik to chyba są ofiarami a*alnego Mariana bo takie ograniczenia rozwoju muszą mieć podłoże cierpienia i ucisku w zwieraczu | |||
~Ordynator zostań w domu! | Cycol 87, coś wyjaśnimy. Nie jesteś żadnym właścicielem firmy, robisz u starego jako wykidajło. Specjalista od spraw nie wymagających logicznego myślenia. To jest twój status. | 1 | ||
~Pozdrawiam | Koła nie wymienialem jakieś 15lat. Ostatni defekt to siłownik w naczepie. Info na komunikator ze co i jak, za 2godziny serwis przyjechał, 30min. wymiana na nowy, podpis i w drogę. Wszystko w UK, a tam wiadomo, nie są to tanie rzeczy. | 1 | ||
ninobzik
| Mariusz., ., ., zcx to jest takie coś, bez takiego czegoś. Szuka pana dla swojej żopy ; ) ; ) | |||
~Kris | W sumie to ja nie wiem o co chodzi kierowcom na forum. Nikt u dziada nie robi, zarabia duża kasę, szef mu się kłania. Ale ciągle płaczą ze Polski transport to dziady. Jak mi jest dobrze to co mnie obchodzi że w drugim końcu polski ktoś ma gorzej. Czym wy się tak przejmujecie? | |||
~Pozdrawiam | Davidek -wyobraź sobie, że są takie firmy co nie ma koł zapasowych, lewaków ani nawet śrubokręta na stanie zestawu. Od tego są serwisy. Kierowca ma tylko pracować jako wykonawca zleceń transportowych a wiedza typu giełda i kto za ile płaci jest nie potrzebna. Normalny ma to w dup ie. Robota-kasa. Tyle. | |||
ninobzik
| Kris, ., . niczym się nie przejmujemy. Śmiejemy się do rozpuku z pomysłów twoich kumpli z forum. Większych depili nie znajdziesz. Im się wydaje, że kierowca to chłop pańszczyźniany. I powiedz, jakim cza być skończonym idiotą, aby bredzić jak twój kumpel dawidek vel trociniak. | |||
~Driver | Jest im tak dobrze tylko wtedy gdy dopada ich a*alny Marian a od tej dobroci moja jedynie odreagowanie na forum cioty Który facet tyle płacze publicznie | |||
~Dawid87 | Do wymiany koła trzeba mieć trochę w głowie, nie sztuką spie/rdolić taką czynność żeby po 100 km uje/bać szpilki | |||
ninobzik
| Pozdrawiam, ., . ten pacan żyje w innym wymiarze czaso-przestrzeni. Niedawno twierdził, że kierowca powinien być wdzięczny, za możliwość pracy u tego pajaca. Nie wiem co on bierze, czy po prostu taki się urodził, ale jazdę ma niezwykle intensywną w czajniczku !) | |||
~Pozdrawiam | Ty Driver- już widzę dzis sporo wypiłeś bo Ci się włącza ten twój specyficzny de*il lizm. | |||
~Kris | Pozdrawiam są firmy gdzie nie ma koła i śrubokręta i są firmy gdzie kierowca sam wymienia. Są kobiety które chodzą się uczesać do fryzjera a są takie co same sobie włosy obetną. Dla każdego jest miejsce na swiecie |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.