~Pan teraz O!
| Mnie tam nic nie łapie, a jeżdżę ponad rok.
Te siofery to jednak delikutaśne teraz są. | 2 | | |
~Ronin
| Gucio takie systemy to tylko i wyłącznie wina kierowców jest bo sie godzą na to. Sam tak jezdziłem ale szybko po rozum do głowy poszedłem. Nigdy więcej-życie jest za krótkie. Teraz codziennie w domu-żyć nie umierać. | 3 | | |
~Gucio
| Jojoj słusznie pn-pt, ewentualnie jeszcze w miarę jest system 2/1, 2/2 reszta to niewolnictwo, ale jak są chętni na to to ich sprawa. Życie mamy jedno i stosunkowo krótkie, czas leci i szkoda zmarnować je na zwiedzanie zaszczanych parkingów Europy i spotkaniach pseudo kolegów "daj fajkę, nie masz piwa". | 2 | | |
~Gucio
| ~Ronin
2020-02-15 12:12:17 Słusznie nic dodać nic ująć. | 2 | | |
~wyjazdw*ekhm
| ja również mam dość tej pracy jednak z powodu podejścia pracodawców do pracowników i notorycznego spózniania się z wynagrodzeniami lub śmiesznych obciążeń za spalanie itd.
Jeżdżę od 3 lat na zestawach tylko u ''polskich panów' i podjąłem decyzje o wyjezdzie do pracy w Norwegii ( do prawda dalej jako kierowca ale może przyajmniej tam będą wypłacać).
Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie dla mnie powodzenia tak jak ja wam życzę. | 2 | | |
~You
| 3/1jest spoko bynajmniej jak zjade to do 9 dni siedzę w domu lub sobie pojadę gdzies nie muszę się prosić o urlopy | 1 | | |
~wyjazdw*ekhm
| kolego You ale ty pracujesz w Norwegii? | 2 | | |
~You
| W Polsce mam 2km do firmy z domu | 2 | | |
~skg dk
| Nie ma takiej roboty na zachodzie zeby jasnie pan co 5 dni do domu zjezdzal a jak juz sa takie frachty to doslownie za grosze jakiego szefa z pl stac na cos takiego jesli 80% polskich firm jezdzi dla zachodnich spedycji wam juz sie naprawde we lbach pier... doli jak nie pasuje robota do wynocha do fabryki za 2500 zl na reke i problem z glowy | 1 | | |
~Mario Bross
| Np. taki magazyn Amazon dniówka 200zł i to najniższa z zeszłego roku. | 2 | | |
~kierowca
| ~skg dk
2020-02-15 14:53:58 To według Ciebie kierowca powinien siedzieć w budzie minimum 3, 4 tygodnie, bo szef nie potrafi znaleźć frachtów za dobre pieniądze. To w jaki sposób funkcjonują firmy z zachodu PL gdzie nigdy nie było systemu tylko kółka PL-UE-PL i się opłaca, da się, można. Ale jak szef nakupi aut, odda pod spedycje, bo jest gamoń i cienki bolek to tak właśnie jest, że kierowca u takiego bosa musi być niewolnikiem. | 2 | | |
~Mario Bross
| Pakowacz | 2 | | |
~Ł ysy
| kierowca. Widzę sprzeczności w tym co mówisz. Specjalnie nie piszę o sprzecznościach w myśleniu, bo ty nie myślisz.
Raz zachwycasz się gwiazdami Adaru, innym razem nazywasz ich głąbami.
Idz do lekarza od oczu. | 2 | | |
~skg dk
| Nie rozrozniacie specyfiki polskiego rynku ktory jest w porownaniu do niemieckiego jak rower do motoru hayabusa tam mozna jezdzic 5 dni bo sa frachty od reki wszedzie blisko a pl to czarna dziura i nie ma tyle towaru do przewiezienia bo rynek jest 5 razy plytszy | 2 | | |
~Były kierowca
| Gratulacje, że kończysz z tą beznadziejną pracą. | 2 | | |
~Legenda
| Spezialist aus DZIADEN TRANSSEN danke za explenacje. My nie uczeni, my nigdzie nie byli. | 2 | | |
~Jego Kierowniczość Pan O!
| Dobrze zrobił, bo glaca głupoty pisze.
Nawet czasami wielkie. | 1 | | |
~Miro
| Kiedyś spotkałem człowieka który jeździł w systemie 2/1. Dwa lata za kółkiem, rok w innym zawodzie. Myślałeś o tym? Panaceum na wypalenie w transporcie? | 1 | | |
~Gienio
| Szef dzwonił że nowy kierowca się rozmyślił i teraz auto nie pojedzie. Młody tak po prostu sobie olał robotę. Szef dość długo ze mną rozmawiał przez telefon i dał podwyżkę żebym tylko wrócił bo naczepa w leasingu i koń nie może stać. No i namówił mnie i jadę w poniedziałek znowu. Zresztą już mi brakowało jazdy w sobotę wieczorem jak piłem wódeczkę z kolegami w barze co nas takie panie z parasolkami zaprosiły. Trochę jestem lżejszy o 1000 zł po sobocie więc mam większą motywację do pracy. Jedynie trza będzie lekce wyrobić nowe bo tamte z pocia nożyczki że złości. | 1 | | |
~Jego Kierowniczość Pan O!
| Gienio, ale ty pierd/olnięty jesteś. | 2 | | |
~Mistrz
| W transporcie jest kasa, brakuje kierowcow 100 tys i dlatego pracodawcy chcą płacić co raz wiecej | 1 | | |
~Kumidan
| Nieroby do roboty, aus polen | | | |
~Gienio
| Jak sie bawic to sie bawic drzwi rozje... nowe wstawic. Okazalo sie ze zniklo z konta 2300. Drogie te imprezy na miescie i taksowki. | 1 | | |
~Gienio
| Dopiero co wyplate bralem i juz nie ma na paliwo do osobowki do konca miesiaca. | 1 | | |
~Gienio
| Nick masz zacny. Kto ci podpowiedzial? Mama czy tata? | 1 | | |
~Kazik
| Nie mieszajcie kumidanowi w głowie bo głupieje. | 1 | | |
~300D
| coś w tym jest. kiedyś robiłem 1400km. w dobe a dziś wycieczka na mazury 300km. to dramat udręka podróż na koniec świata. | | | |
~xyz
| Nie popieram takich decyzji. Im więcej ludzi zrezygnuje z szoferki, to będzie większa konkurencja w innych zawodach. Np. zwykły hydraulik ma 3. 500 zł na umowie i 180 zł za 8 godz. Przecież kierowca ma dużo lepiej... . | | | |
~Zawód człeka nie zmienia.
| Hydraulików nie brakuje tylko się cenią. Przewoźnik nabierze lizingow potem jego LKW jeździ za pół ceny a kierowca podpiera oczy zapałkami bo jest głupi tak jak koń w kieracie z klapkami na oczach robiący za wode, owies miejsce w stajni i usługę wyrzucania gnoju. | | | |
~Zawód człeka nie zmienia.
| Xyz wziołes pod uwagę czym polski transport będzie konkurował na zachodzie jeśli nie tania siła robiczą? Jeśli podstawa wzrośnie to wtedy będzie podobnie jak z kierowcami w Niemczech lub Francji. | | | |