Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kierowcy uwierzyli w bańke podobną jak w 2009 r

ID: 249050


witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje

Posty (920)

scancargo
jak w temacie...

-1

~Verner
Scancargo nie znasz realiów normalnej pracy za granicą tyle ode mnie w temacie. Kolejny chwytliwy sedesowy temat.
~Pan teraz O!
Płacić i nie kwiczeć.

1

~Verner
Co ty porównujesz? Krajowke w koło komina prawie co dzień lub co dzien w domu i weekendu oczywiście w domu z przerzutami (bo chyba po kraju nie cisniesz 3/1 prawda?) to tu to tam bez domu? Chłopie ogarnij się.

2

~Pan teraz O!
I popraw sie!

1

ninobzik
Czyżbym słyszał płacz i lament kolejnego gumniaka, który wiedzę ekonomiczną zdobywał pod Gsem??

Koryto ukrucone to i kwik donośniejszy słychać.
A to dopiero początek, teraz UE im z kopyta dołoży i wylądują złodzieje na śmietniku historii ; )

1

scancargo
chodzi mi o to ze w innychh zawodach nie można było napompowac tej bańki bo sie nie dało aż tak jak u kierowców, a tu brak rąk do pracy, spowodowany brakiem perspyktywicznego myslenia zrobił swoje na tyle że dużo firm w 2019 płaciło kierowcom powyżej granicy opłacalności, wg prostej zasady lepiej straic 200-500 E niż stracić 2000 E pełne koszty leasingu w przypadku gdyby auto stało, i to doprowadziło do bańki w 2019 r, No bo w jakim zawodzie poza zawodem kierowcy zapłata w Polce zbliżyła sie do zapłaty w EU, w tej cwili kierowca w PL dostaje kase porownywalną z kasa kierowcy w IT, ES PT, w porownaniu do DE to zalezy od firmy ale jest to około 50-90 %, nich mi ktoś pokaże inne zawody w których nastapiło takie wyrównanie kasjer magazynier, spawacz, monter, pracowwnik biurowy? chodzi mi generalnie nie o jakies wyjątki że szwagier szwagra to zarobił tyle ( ja mowie generalnie wszytsko zalezy od typu pracy wiadomo że beda prace w DE i za 3000 netto kiedy sa to prace na nocki przepinki naczep i zapierdziel na granicy wytrzymałości )

-1

~Milicja
Ninobzik, kup kilka aut pokaż, tym dziada z gsu jak prowadzić biznes, nie bądź mądry tylko w gadaniu, czy UE żądzą idio/ci? Które przepisy coś zmieniły? Płaca minimalna, czy zakaz 45h w aucie, Polska została zaproszona do UE żeby tania siła robocza pracowała na Niemca czy Francuza, jeżeli myślisz że UE robi coś dla poprawy jakości życia taniego murzyna z wschódu Europy to sie mylisz, Polak, Rumunii i reszta stają się za drodzy więc otwierają rynek dla Ukraińców, Serbów, Białorusinów,

-1

ninobzik
Milicjant, masz wybór bo mamy wolny rynek i otwarte granice.
Skończ biadolić, weź się za robotę.
Jeśli ktoś zakłada biznes, to musi liczyć się z kosztami.
Natomiast polski dziad, bierze mnogo lizingow, wrzuca maszyny pod spedycję i duma, że jakoś to będzie.
A teraz kwiczy i podskakuje, bo jest spowolnienie gospodarcze.

Gdy polski transport zaczynał przeżuty, jeździł po Zachodnich stawkach.
Czy kierowca zarabiał wtedy krocie??
Uffno mu płacili, bo tak im było na rękę.
Sami doprowadziliscie do obecnej sytuacji, gdyż po kosztach, byle kołami kręcić.
Co mi UE dała??
Możliwość wyboru, a zarazem nauczy was pokory.
Ukruci złodziejskie praktyki, bo mamy wiek 21, i nie mieszkamy w Afryce!!!
I popatrz na to, jak się Polska rozwija, gdyby nie otwarte granice i wolny rynek, to nadal byś widłami gnój rozrzucał.
Myśl chłopie perspektywicznie

1

~Przewoźnik
Milicja, on tego nie zrozumie. Jemu się należy bo zrobił kurs E do C. . Ja wymieniłem skład na ukraiński i mam święty spokój. Szkoda że polscy kierowcy uwierzyli że mamy dokładać do biznesu bo im się należy. Od moich kierowców jak miałem Polaków żadna żona nie pracowała. Moja żona pracuje. W tym roku większość turystów wyląduje na bruku, a tiry będą oglądać z zewnątrz. Niech nas obrażają dalej, mnie to zwisa, bo chamów u mnie nie ma i nie będzie. Tylko do takiego samego wniosku dochodzi większośc przewoźników. Po co zatrudnić trola turystycznego?

1

~Przewoźnik
de*il ma mniemanie że jest komuś potrzebny. Na miejsce turysty kolejka chętnych z Ukrainy. I pracują po dwa miesiące więc po ch...
nam zatrudniać roszczeniowcow co nas nienawidzi? Ja przekonuje wszystkich moich znajomych żeby dać sobie spokój z turystami co mają worek świadectw. To chodzące problemy. Transport polski już zdecydował kogo zatrudniać.

1

~Pan teraz O!
Siema Psiwożnik.
Znowu kwiczysz?

1

~Milicja
Ninobzik, przestań wyzywać od dziadów czy gumofilców kup kilka tak pokaż jak robić biznes, przełóż swoje pyskowanie na czyny, pokaż jak polskie firmy są prowadzone przez gumiaków a ty twoje mądrości przekształć w czyny, i przestań pier/dolić że zachód jest taki cacy że wszyscy tak żyją jak pączki w maśle, za 2019 rok wszystkie firmy polskie dla który pracowałem zapłaciły, a zachodnie takie jak transtempo z Hamburga, uniontrans z Wiednia, oltrans z Berlina, nie zapłaciły, kasa nie do odzyskania, o fakturach które zastały zapłacone po interwencji nie będę już pisał bo jest ich od ch/u/j/a, więc leszczu parkingowy bujaj się z swoją wiedzą bo jest ch-u-j-a warta

-1

~Przewoźnik
Mili ja, głąb tego nie ogarnie
Dzisiaj mają wykłady z ekonomi transportu na akademii parkingowej Garbsen. Jutro będą pisać że my złodzieje ich wykształconych i kulturalnych szoferakow okradamy. Kiedyś pisali o strajku, tylko pisali. Więc to co oni piszą jest ch..
ja warte. Tak jak oni sami.

1

~Milicja
Fak faktem te firmy nie wypłaciły w sumie tylko 6 tyś euro, ale to Polski firmy są dziadami i prowadzone przez gumofilców, ale te zachodnie są cacy, jak ciebie traktować poważnie bziku? Mało kierowców dostało kopa od Niemca na l4, malo wracalo bez pieniędzy z zachodu, ja znam takich którzy musieli pożyczyć na bilet powrotny bo nie mieli za co wróci,

-1

ninobzik
Człowieku co ty porownujesz.
Przecież wam rząd pomaga w okradaniu nas z diety zagranicznej.
W dodatku toleruje się patologiczny system, w którym jest podstawa i jakieś bzdety o ryczałcie.
UA jest cacy, bo nie kumają przepisów i siedzą cicho.
Sami potwierdzacie, że tylko takich wam potrzeba.
Qurwa jaki polak u Niemca czy Angola, zapirtala non stop po dwa miesiące.
A wy dumni jesteście, że taki system wprowadziliście, nazasadzie pomnażania zysku, kosztem pracowników.
Płać pajacu godziny od wszystkiego.
Zakładałeś biznes i o tym zapomniałeś??
To teraz wam UE przypomni zasady zdrowiej konkurencji.

Wielkopolskie nie ma z tym problemu.
Znaczy się można płacić uczciwie i mogą pracować Polacy.
Was z ciemnogród kraść nauczył bo jesteście krótkowzroczni.
Był Polak, UA już domaga się należności, kto będzie następny??
Pazerny dwa razy traci!!

2

~Milicja
bziku twoje wypowiedzi są na równi z rynsztokiem, nam rząd pomaga okradać pracowników, bo diety są netto, chciał bym ci docencie powiedzieć że posłowie w UE też dostają diety i też netto, jaki masz problem w rozliczeniu rocznym z urzędem skarbowym w pit4 wpisać sobie dodatkowy dochód, a Polscy kierowcy nie dymają u Niemca po 3-4 tygodnie albo i więcej.

-1

~skg dk
ja mam w pamieci tylko jedno chcialem pomoc jednemu polaczkowi co nie zna 3 slow po niemiecku i zalatwilem mu prace w de w firmie gdzie pracuje polak jako spedytor niemiecki zeby sie mogl dogadac dali mu 1900 e na plandece do reki to sie na mnie obrazil ze tak malo i go narazilem na koszty przyjazdu na rozmowe a niemcy tam pracuja za tyle i zyja w de powiem jedno h.. uj wam w d... polaczki z takim podejsciem najpierw zawraca du.. pe taki jeden a potem gada ze za malo daja wyp... do rumunii do roboty

1

~skg dk
bzik jako mieszkaniec wschodu musisz sie liczyc z tym ze nigdy nie bedziesz co tydzien w domu bo polska jako marginalny kraik w eu nie ma tylu frachtow by wszystkie ciezarowki co tydzien wracaly do pl wiec takie gadanie nie ma sensu ukrainiec jest tannszy i siedzi w budzie 3 miechy bo dla niego to i tak ameryka inny wybor zrec trawe na ukrainie wiec nie ma zmiluj

1

~RyśCzech
Jak przy 2/2 mam na zestawie w tym roku 4510 do reki (11dni w trasie) to może nie jestźle?

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.223.158.132

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels