ID: 249050
Kierowcy uwierzyli w bańke podobną jak w 2009 r
ID: 249050
ID: 249050
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
witam, czy nie macie wrażenia że tak naprawdę presja inflacyjna wywindowała zarobki kierowców do poziomów nonsensu, jesli porównamy to jakielkolwiek bańki spekulacyjnej, to można znaleźć sokoro podobieństw w 2009 roku tez wszyscy wierzyli że taniej nie może być że ceny mieszkań dosiegna cen w Hiszpani itp, i każda bańka tworzy się podobnie. studiując bańke w transporcie można wyłapać kilka momantów, mianowicie jak ktoś przesledzi wskażniki w DE i EU, szczyt koniunkuty przypadł na 2017 a wzrosty mocne byly w 2016, idac dalej w 2016 roku mielismy najtansze paliwo i była równowaga na rynku bid /ask kierowców i duże zapotrzebowanie na transport, wtedy tez wprowadzono dość popularne w nastepnych latach wynajmy długoterminowe, cechowały się one tym że przewoxnik mial zapeniony świety spokoj nie musiał inwestowac dużego kapitału, i nie wiązał się mocno ze sprzetem, co napedzało ten rynek tak że firmy w krótkim okesie zwiekszały tabor nawet i kilkunastokronit e potęzna presja na rynku niemieckim doprowadziła do tego że niemcy którzy wcześniej dosć wysoko trzymali poprzeczke wymagań co do kierowców obniżyli ją prawie do zera, czyli każdy kto trzymał kierownice nawet jak nie znał słowa po niemiecku miał szanse na prace w DE w lepszej lub gorszej firmie, wiadomo to spowodowało odpływ kierowców do DE, a firmy w PL musiały uzupełniac braki kierowcami z UA. dlaczego w innych zawodach nie wytworzyła się bańka na zarobkach, to proste kierowca mieszka na aucie jedzenie zabiera z domu widomo do lekarza idzie w PL to samo inne usługi, w innych zawodach gdzie ludzie musza zapłacic za mieszkanie i inne opłaty bazowe, po prostu nie ma az takiej roznicy żeby sklaniało to duża ilość osób do pozostawienia dzieci i wyjazd na klika miesiecy za granice, dlatego tez wypłaty kierowców zbliżyły sie do wypłat za granicą, każdy kierowca porównuje zarobki w DE, ale popatrzcie na inne kraje np kasa w PL w praktyce zrownala się z kasa kierowco na IT oni tam zarabiaja 1, 8 -2, 2 E za miesiac za cały miesiac a nie za 3/1, i teraz w mojej ocenie w chwili obecnej nastapi korekta ale nie za duża, bo cały czas nie ma nadwyżki kierowców nad liczba miejsc, ale po prostu te zarobki zatrzymaja się na kilka lat a inflacja zrobi swoje
Posty (920)
~zcx | No co tam kuku na muniu | |||
~Pan teraz O! | Gó/wno jełopie. | 1 | ||
~driver | chciałbyś być takim dziadem panie zero i zatrudniając prawie 300 osób | |||
~Pan teraz O! | Bardzo. Musiałbym myśleć nie dalej, jak do najbliższego sracza. | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Będą jeszcze tęsknić za dziadtransami. Skończy się jazda w dogodnych systemach 3/1, 4/2. Pojdziecie robić u Niemca to obowiazkowo w pracy od poniedziałku do piątku/soboty a do domu raz w roku na urlop. | |||
~Pan teraz O! | Jak po wypłacie dziada? Dochodzicie jakoś do siebie? | 1 | ||
Pan_Ordynator
| Co Niemca obchodzi, ze kiero ma 1000 km do domu. | |||
ninobzik
| Agnieszka, ., dlaczego mamy robić i wracać do domu, raz na pół roku? Zapominasz, że Polska jest dostawcą usług i siły roboczej. Właściwie to nie zapominasz, bo sama twierdzisz, że jednak będziemy robić. Zatem nic się dla kierowców nie zmieni, towar jeździ tutaj i tam, ktoś to musi przewieźć. Natomiast zmieni się dużo, dla pseudo spedycji, oraz innych mend żerujących na transporcie. Po prostu ukruci się im darmowe koryto ; ) ; ) | |||
Pan_Ordynator
| Dlaczego? Bo jeśli znikną polskie dziady oferujące takie systemy, to dziad niemiecki uwolniony od konkurencji też przestanie to stosować, bo nikt hi do tego nie zmusi. Zgodnie z prawem masz obowiązek świadczyć pracę w kazdy dzień roboczy. | |||
ninobzik
| No tak, czyli tak samo jak u dziada, , ., Zatem? ? Uważasz, że Polska zniknie nz mapy europy, albo towar tutaj i w kierunku wschodnim, będą dostarczać niemieccy kierowcy, a polscy będą ćwiczyli zachodnią część Europy. Zmieni się nazwa firmy i będzie dopisek Gmbh, Żadnych poważnych roszad nie będzie, w odniesieniu do kierowców | |||
ninobzik
| Robota w kółkach będzie jak była, a systemy zostaną, choćby dlatego, że z powodu braku kierowców, firmy dostosowują się do tego faktu. Zagrożeni są wszyscy, którzy żyją na plecach polskiego transportu, wszystkie pijawki i pośrednicy i nad tym za wczasu niechaj myślą, bo będzie kwik i zgrzytanie zębami. Popatrz co dzieje się od jakiegoś czasu, potężne logistyki przejmują kontrolę i zatrudniają duże firmy transportowe, Zatem czas gumniakow dobiega końca, a wraz z nimi pseudo spedycji i innych darmozjadów ; ) ; ) | |||
~Sancho Pancho | Część patologia transportu wiejskiego. Co tam słychać u was, jest już alpaga !!! | |||
~Przewoźnik | Gdzie wy widzicie brak kierowców? | |||
ninobzik
| Kuidman, znaczy się, że masz poczucie humoru. I tak trzymaj chłopie ; ) Wesoło musi być ; ) ; ) | |||
~Kazik | U ciebie przewoźnik nie ma kto kierować. Złomy stoją w pokrzywach, a ty pyskujesz na forum, bo ci rozum odebrało. | |||
~TSL | Oj Panowie jesteście tak któtkowwzroczni że hej góra za 5-6 lat wejda auta autonomiczne, od razu odbije argumenty typu już widze te auta jak wjedą na hamburg Londyn w goddzinach szczytu czy zima na Norwegi, gówno prawda nie musze wystarczy że przejma najprostsza robotę czyli przezuty miedzy magazynami które są ulokowane zazwyczaj w poblizu autrostrad wowoła to spadek ilości frachtów porównywalny z kryzysem 2009 roku, i wtedy ziszcza się modlitwy kierowców bo wtedy ni bedzie już przewozników ani kierowców przynajmniej w tej działce bo wystaczy jeden dispo na 100 aut, wydaje mi się że Schenker czy Kuhne czy inni duzi wezma te auta w wynajem, wiec ani przeowniźnik ani kierowca nie bedzie im do niczego potrzebny bo nie wniesie żadnej warotości dodanej, wiec jeszcze chwilka panowie i kierowcy z dziadami beda wspolnie mogli pojsc na emeryture i spokojnie odpoczywac | |||
~Przewoźnik | Kaziu pogięło cię? Nigdy chlopie mnie nie spotkałeś a piszesz jakieś bzdury. Pelna obsada ukraińskich kierowców plus 30 procent nadwyżki załatwia temat jazdy na okrągło. Turystów nie zatrudniam. I zero rotacji. Więc nie obrażaj się na mnie, mam nadzieję że nigdy na siebie nie trafimy. pozdrawiam | |||
~Vestas | tsl, nic takiego nie nastąpi. Wiesz co się stanie z autonomicznymi pojazdami, które zabiorą pracę ludziom, a tym samym ich źródło dochodu i utrzymania rodziny? To samo, co obecnie dzieje się z autami środkowoeuropejskich przewoźników na parkingach we Francji. | |||
~Ostrowiec | @vestas a co takiego dzieję się złego we Francji na parkingach? Kradzieże, nie chciani pasażerowie? Wystarczy parkować na bezpiecznych/płatnyc h parkingach i jest ok. Kontrolę żandarmów? Wystarczy mieć wszystkie papiery wporzadku i gra muzyka. A co do autonomicznych aut stety lub niestety TSL ma rację - proste pracę będą zastępowane autami bezkierowcow bo tak jest taniej i wygodniej. Firmy mają przede wszystkim zarabiać i zrobią wszystko by oszczędzać | |||
~TSL | auta autonomiczne wejda wczesniej czy pozniej czy my tego chcemy czy nie m i takie pitolenie że ktoś tam ich spali, to tak jakby patrzec na bohatera Konopielki, postepu nie zatrzymamy, a co do pracy to polecam się zastanowić gdzie zyje się lepiej i jest wiecej pracy w krajach hi-tech czy w krajach gdzie jedyny hitech to jest smartphone kupiony od chińczykow - patrz kraje afrykańskie, postep po prostu przesuwa siłę robocza i kreuje coraz to nowsze miejsca pracy, oczywiscie bogaci bogaca sie bardziej ale też przecietny kowalski na tym korzysta, popatrz na polske miodem i mlekiem płynąca za komuny a popatrz teraz | |||
~Przewoźnik | Ja już jeżdżę na bezobslugowych ciężarówkach. Wymieniłem Panuff na kierowców. A ci jeżdżą. i nie zawracają gitary. I biznes się kręci. Wieje nudą. | |||
~Remik | Mówisz auta autonomiczne? Może i tak ale tylko latem. Ciekawi mnie jak sobie poradzą zimą? Glupi przykład z wczoraj jadę sobie powolutku a tu nagle śnieżyca sensory zaklejone śniegiem autostrada biała czyli asystent pasa ruchu też nie działa więc nie straszcie tak szybko to nie wejdzie jeszcze muszą popracować nad tym. Oczywiscie jadąc nowym mercedesem można nie trzymać kierownicy jedzie auto po swoim pasie ale zaraz przypomina żeby złapać kierownice. Tak czy inaczej kierowca i tak musi być w pojeździe | |||
~Sancho Pancho | Przewoźnik już dronami lata :) | |||
~skg dk | remik dodaj ze przy zaklejonym sniegiem czujniku natychmiast przestaje dzialac rowniez aktywny tempomat trzeba przejsc na sterowanie reczne | |||
~Sancho Pancho | To DK włącz film erotyczny o ręcznie. Uważaj na tatę a by nie wszedł do pokoju | |||
~Remik | Dlatego mówię że to nie tak szybko wejdzie a jeżeli zawet to będą się poruszać po terenie firmy a nie drogach publicznych | |||
~skg dk | sanczo ty jako pasozyt spoleczny oszukujacy wlasne panstwo sie nie odzyawaj dalesz chociaz jakis papier tym ukraincom coim wynajmujesz auta na czarno w uberze??? | |||
~Vestas | Dopóki wszystkie (!) pojazdy nie będą ze sobą skomunikowane, łącznie z sygnalizacją świetlną i czujkami systemu ostrzegawczego ustawionymi przy drogach, doputy o żadnych w pełni autonomicznych pojazdach na drogach można zapomnieć. To będzie ogromny system, oparty na satelitach. I tu pojawia się kolejny problem, co w razie nagłego wzrostu aktywności promieniowania elektromagnetycznego przez słońce oraz tzw. wiatru słonecznego? | |||
~Sancho Pancho | DK, i już nie dostaniesz baterii R6 do AŁDI. Zabawy nie będzie | |||
~Kazik | Przewoźnik, za co ty Kupisz te ałtpnomiczne ciężarówki, jak teraz nie stać cię na porządny ciągnik nieautonomiczny. Chyba, że swoją starą wymienisz na ałtonomiczny, ale to trza będzie dużo dopłacić. Z 5 dużych baniek. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.