ID: 248932
W tym roku kraj 200 zł zachód 250 zł
ID: 248932
ID: 248932
W związku z tym że że na rynku jest nadmiar kierowców zarobki spadają i w tym roku zejdą, kraj 200 zł zagranica 250 zł.
W związku z tym że że na rynku jest nadmiar kierowców zarobki spadają i w tym roku zejdą, kraj 200 zł zagranica 250 zł.
~ghb*.centertel.pl
*.centertel.pl
Posty (197)
~Fran | nino, dla kogo litosciwy? Ten zawod nie ma przyszlosci. Wiem ze jestem 2 na 1000, to znaczy ze 998 trafilo gorzej, przy czym 198 robi w znosnych nie dziadowskich umowach. Ten zawod jest dla dyletantow umyslowych (fakt wykuc trzeba polowe ksiazki ustaw ale pozniej nie ma rozwoju) i nieudacznikow zycia prywatnego. Jak ktosjest nomalny to nie zmarnuje mlodosci dla autohofow (autostradowych parkingow) tylko bedzie walczyl o siebie, uczyl sie zawodu (wykonczeniowiec, hydraulik, geolog, pletwonurek), albo pojdzie w sport do kadry, jesli umie liczyc godzinowke ile czasu spedza w robocie. | 1 | ||
~Cyprian | Za 200zł dniówki to jechał ten, który się w styczniu pod pociąg wpakował z koparką na naczepie. Miał 2 promile, bo na trzeźwo tracił szacunek do siebie, że jeździ za tam marne pieniądze. | 1 | ||
~Olek | Myślę że dojdą stawki za dzień do 1200zł | 1 | ||
~Przewoźnik | Matrix. Ja place też 280 średnio i kolejka chętnych. Dodatkowo polscy kierowcy chcą jeździć taniej niż ukr. Firmy już zrobiły porządek i na pierwszy odszczal poszły lenie i kombinatory. ci właśnie latają za robotą. Ale nie ma sensu wymieniać kadry na tańszego pl. cenię sobie spokój | -1 | ||
~Szef | Tak samo porządek zrobiłem lepiej dać ukrowi 280 zł niż Polakowi 250 który błaga o robotę w styczniu naliczone 30 telefonów o robotę prawie i to bez olx | -1 | ||
~Przewoźnik | Podajcie nazwę choć jednej firmy gdzie płacą 400 zł dniówki i są przyjęcia. Nie podacie. Forumowe trole nakręcają się wzajemnie a pewniakiem na zasiłku siedzą. To co? Podacie czy nie? Zweryfikujemy wasze szczekaniem | -1 | ||
~Przewoźnik | Szef, już przerabiałem zatrudnianie turystów. Oni jak im ktoś da 2 zł więcej dniówki to ci autko zostawią na parkingu albo na rozliczeniu w biurze powiedzą magiczne: szefie już więcej nie jadę. ODd czterech lat mam stały skład, więc po co wymieniać coś co się sprawdza. Wolę dać ukraińskiemu kierowcy więcej bo jest tego warty. On nie ma problemu trzy razy plandekę w jednym dniu otworzyć. Jeździ 2 miesiące więc jest z autka konkretną kasa. Mam nadzieję że już tak u mnie zostanie. A turyści niech szukają. Ponoć jest dużo firm co zatrudni gostka z workiem swiadect pracy i da na starcie 400 zł a po kursie podniesie na 450 zł. Powodzenia im należy życzyć i oby mnie omijali bo jestem zwykłym dziadem. | -2 | ||
~Kierowca | To policz dziadu. System 2/2. Stała pensja 6 tysi. Zależy jak się miesiąc ułoży, ale jak pracujesz tylko 13 dni w miesiącu, a tak się zdarza, to masz 460zł dniówki. Tak czy nie? Nawet w opcji, gdzie pracujesz 17 dni w miesiącu masz 350zł. Naucz się liczyć baranie i nie piertol, że masz takich zajebistych ukrów. Masz takich, na jakich cię stać. Na polskiego dziadkierowcę też pewnie cię stać, ale omijają cię szerokim łukiem. Na polskiego przyzwoitego kierowcę jesteś za krótki. | 1 | ||
~Przewoźnik | Kierowca, puknij się trolu w głowę. Po co dawać 6 tys za dwa tygodnie jak na rynku milion kierowców z Ukrainy co pracują za 8 do 9 na miesiąc. Stać mnie dać więcej ale po co? Poza tym jeżdżą po dwa miesiące i nie ma przypisanych do kierowcy autka. Więc to ty trolu najrecasz temat. Pracuj nawet za 20 tys mnie to zwisa. | -2 | ||
~Kierowca | Zabolało, co? U nas też szef tak kozaczył, dopóki mu ukraińcy w ilości kilkudziesięciu nie pizgnęli kluczykami z dnia na dzień. I jak nagle stanęło kilkadziesiąt zestawów obudził się z ręką w nocniku. Widać przejrzał na oczy. Ty też przejrzysz, jak już cię zlicytują. | |||
~Przewoźnik | Twój szef płaci 12 tys na miesiąc i kilkudziesięciu ukr się zwolniło? Masz ty badania aktualne? | -1 | ||
~zcx | Wirtualni etransportowi psiewoźnocy w natarciu. | 1 | ||
~Viking | Kurna, poniedziałek rano a jeszcze niektóre psiewozniki nie wytrzeźwiały? Tyle chlać, by w poniedziałek takie głupoty opowiadać? To chyba z rozpaczy, ze żelastwo pod płotem rdzewieje, leasingi trzeba płacić, podatki i inne *ły, stara w domu głowę suszy, ze pieniędzy brak, a dziad transportowy - sięgnął by po sznur, lecz odwagi brak. I nie potrzeba tu podawać nazw firm. Zapraszam w mazowieckie, w ciągu godziny pokażę ci min. 100 ciężarówek, stojących pod płotem z uwagi na brak Kierowców. a Ukraińcy? W Polsce zostały same ciemnoty, co to nawet podczepić naczepy nie potrafią. Co mądrzejsze i cwańsze uciekły od polskiego dziada do Helmuta, tam maja dwukrotnie lepsza kasę. A odległość? a im wsio sarawno, i tak do domu raz na kwartał jadą. | 1 | ||
~Viking | A dopiero zobaczycie po 1 marca 2020r, jak helmuty legalnie otworzą rynek pracy na wschód. Sznurka w sklepach zabraknie jak nic. Polskie dziady transportowe, będą wisieć na płocie wyglądając Polskiego kierowcy, albo na pobliskim drzewie z rozpaczy, ze Komornik zabiera ostatnia krowę z obory. | 1 | ||
~Przewoźnik | Jak się Helmut pomaluje że Ukraińcy pracują zdecydowanie efektywniej to wyperdolil super fachowców. Wtedy dopiero będzie ujadanie. Zaklinacie rzec, ywistosc bo już was nikt nie chce. Nikt mi nie ucieknie. Wszystko jeździ i same nudy. Pisać każdy trol może. Ważne że dla was już miejsca w normalnej firmie nie ma. Pamietajcie: czym więcej firm padnie tym dla was lepiej! | -1 | ||
~zcx | A ty idioto myślisz, że obecnie w de nie pracyją szoszony. Tacy są wspaniali i pracowici a coraz więcej ogłoszeń z treścią praca tylko dla polaków | 1 | ||
~Arturo | Co do ukrow to juz niemiecka polizei zawraca ciezarowki z nimi do Polski, musza miec zezwolenie na prace w niemczech dodatkowo, juz coraz czestsze sa przypadki poczytajcie na grupach transportu na fb a jesli chodzi o wysokosc dniowki to ciec na ochronie w wawie ma ponad 300zl za przesiedziane 24h wiec szkoda czasu na driverke za 250zl to niech sami jezdza ! | 1 | ||
~zcx | Dziad ujada, że max 250 dniówki, po czym chwali się, że płaci 280. Jest tak entelegentny, że nawet nie zauważył jak robi z siebie idiotę ale podejrzewam, że wcale nie musi. | 1 | ||
~kierowca | 200zł dniówki praca od 7-17, pomocnik na budowie, człowiek wynieś, przynieś, pozamiataj, żaden fachowiec. | 1 | ||
gigi
| kurła ozo biega, zmieniają co niektórzy zeznania? | -1 | ||
~Kierowca | Psiewoznik, baranku. Skąd wniosek, że płaci 12 tysi a mimo wszystko zwoliło się kilkudziesięciu ukrów? Ja tak napisałem? Jakbyś uruchomił te 2 szare komórki co ci we łbie zostały, to może byś przeczytał ze zrozumieniem. Zwolniło się i owszem, po czym trzeba było te miejsca załatać. Więc uruchomił syste 2/2 i płaci ile płaci, żeby mieć pewną obsadę. I ma. Ukr owszem, siedział w budzie miesiącami, są dalej tacy, co siedzą, ale coraz ich mniej. A firma kilkaset aut nie może sobie pozwoilić, zeby 1/5 taboru stała pod płotem, bo umowy popodpisywane, robotę trzeba robić. Ale co ty o tym możesz wiedzieć? | 1 | ||
~kierowca | Zarobki nie spadną, co jedynie mogą pozostać na tym samym poziomie, praktycznie w każdym kraju od nowego roku wzrosła stawka min. za godzinę pracy. | 1 | ||
~Kierowca | Ale tacy idioci jak łysy, trociniak czy psiewoźnik nie potrafią zrozumieć, że jak się nie podoba płacenie przyzwoitej wypłaty to wypad z rynku. Jak przygłupy transportowe chcą zamknąć w budzie człowieka na miesiąc za 5 tysi? Siłą? Niedawno rozmawiałem z kolesiami prowadzącymi biznes handlowy. Skala krajowa, kilka oddziałów. I o ile w mniejszych miejscowościach pracownicy są o tyle w dużych aglomeracjach za mniej jak 4 tysie nikt robić nie chce. Oprócz handlu mają też kontakt z firmami usługowymi (montaż tego, co im sprzedają). Tu to w ogóle dramat - rąk do pracy po prostu nie ma. I teraz do sedna. O ile ukry jeżdżące ciężarówkami szturmem za granicę do roboty nie ruszą (tak mi się zdaje), o tyle ci, co pracują w usługach czy handlu i produkcji pojadą z miłą chęcią. Bo zarobią 2-3x tyle co w pl. Kim i jak zapełnić te wakaty? Jedyny środek to wzrost zarobków. Więc jak już normą stanię się wypłata rzędu tysiąc euro, to jak dziadtransy chcą zatrzymać kierowców? Przecież większość woli pracować 8 godzin i spać w domu. Ba, niech będzie nawet 10-12 godzin pracy dziennie. Ale stabilnie. Tyle, że dziady nie chcą tego zrozumieć. Spotka ich bolesne lądowanie na doopę. | 2 | ||
~kris | . Kierowca. Skoro nie ma kierowców to nawet jak dam 20 to ich nie będzie bo skad. Myslisz ze murarze rzucą robotę i pojdą na kierowcę? To wtedy nie będzie murarzy. I co firma budowlana zapłaci 25 tys murarzowi? To on wtedy rzuci robote kierowcy i wróci na budowe? Przez chwile była koninktura bo ludzie kupowali mieszkania na kredyt. Za chwile sie skonczy i murarzy będzie jak psów. Jak sie nie bedzie budowało to nie trzeba bedzie tez tylu kierowców. Sytuacja powoli sie normuje w kazdej branzy | -1 | ||
~kierowca | Budowlanka idzie teraz pełną parą, wszystko budowane pod klienta, jeszcze na placu nie ma nic a mieszkania sprzedane na pniu. Pomocnik na budowie za 10h pracy 200zł na rękę, za nic nie odpowiada, człowiek orkiestra, podaj, wynieś, zamieszaj, wysyp, idź po deskę itp. A zapomniałem w niektórych firmach dodatkowo posiłek w przerwie obiadowej 30 min. Stawek dziennych fachowców typu elektryk, murarz, cieśla nie podaję bo nie ma co porównywać z resztą w tej branży. | 2 | ||
~zcx | atrakcyjność pracy w transporcie na tle prac stacjonarnych nawet tych najprostszych jest niemal zerowa. | 1 | ||
~kris | To pewnie jakies tłuki siędzą w fabryce kaloryferów bo o połowę zmniejszyli zamówienia na blachę na następny kwartał. A tu budowlanka idzie pełna parą. Firma na slasku co wycina blachy pod wytłoczki dla Bosha i Whirpoola w Łodzi zmniejszyła zamowienia o 30%. tez pewnie tam siedzą tłuki i nie wiedzą ze jest popyt. Firma co robi blachodachówki w zeszłym roku w zimie zamawiała 2 x wiecej niz teraz mimo ze nie ma zimy tez pewnie nie wie ze sie sprzedaja dziury w ziemi | -2 | ||
~kris | Moze ja ze złymi ludzmi gadam bo kazda firma i nie mówię o transporcie, którą znam to lezy i kwiczy. Nie zwalniają ludzi tylko kazą im zamiatac bo liczą ze moze sie cos ruszy chociaz chyba sami w to nie wierzą | -2 | ||
~kris | Byłem2 tygodnie temu w warsztacie gdzie wczesniej 2-3 tygodnie sie czekało na termin. Wchodzę i mowie ze chce sie umowic na wymiane oleju a oni na kiedy? na jutro, pojutrze? A jak zaprowadziłem auto to 3 mechaników kręciło sie przy jednym aucie zeby olej wymienic | -2 | ||
JasiuWawa
| Szukam pracy jako kierowca C+E. Pełne ADR. Karta kierowcy kod 95. Doskonałe długoletnie doświadczenie na wszystkich rodzajach naczep i ciągników. Trzy języki w mowie i piśmie na poziomie B3, angielski niemiecki, rosyjski. Oczekuję propozyji. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.