ID: 248335
Nie zdanie towaru kara od szefa
ID: 248335
ID: 248335
Witam mam pytanie szef chce mnie obciążyć z powodu nie zdania towaru nie z mojej winy. Towar był zaplombowany na naczepie następnie został przeładowany na dwie różne po czym później został włożony na jeszcze inna naczepę który już nie został należycie zaplombowany i tak ja go zawiozłem a teraz jest problem może ktoś miał coś podobnego proszę o radę co robić
Witam mam pytanie szef chce mnie obciążyć z powodu nie zdania towaru nie z mojej winy. Towar był zaplombowany na naczepie następnie został przeładowany na dwie różne po czym później został włożony na jeszcze inna naczepę który już nie został należycie zaplombowany i tak ja go zawiozłem a teraz jest problem może ktoś miał coś podobnego proszę o radę co robić
~Andrzej*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (16)
~Andrzej | jak w temacie... | 1 | ||
~JanekSzofer1961 | Jest takie stare powiedzenie.. Kota mota.? Ano mota.. Sami srota.. a na Kota zganiota.. ! | 3 | ||
~osmioklasista | ja to bym cie jeszcze obciazyl za kaleczenie mowy polskiej | 2 | ||
~Tołdi | "Zazdroszczę" ci w takim razie tępego szefa Andrzeju. Jak się wiezie cokolwiek pod plombą, to tylko czynnik losowy czy służby kontrolne są uprawnione do zerwania plomby/plomb i ewentualnego przeładunku towaru na inne auto. W innym przypadku, który nie jest awarią auta, czy jakimś innym zdarzeniem zdarzeniem czysto losowym, zerwać sobie od tak plomb nie masz prawa! Chyba że uzgodnisz to ze zleceniodawcą (spedycją, tudzież nadawcą czy odbiorcą towaru). Po to się zakłada plomby, żebyś to między innymi Ty jako kierowca i twój pryncypał mieli tzw. dupochron w razie stwierdzenia np. braków czy uszkodzeń w towarze podczas rozładunku. Ale jak twój szef sam sobie bez zgłaszania tego faktu zrywa plomby, to ciesz się, że tylko odmówili wam przyjęcia towaru a nie przyjęli i nie wrobili was w brak części towaru, który pewnie był znacznej wartości, skoro szedł pod plombą. | 1 | ||
~osmioklasista | toldi- piepszysz. plombe zakladowa kazdy moze sobie zerwac. tylko plomba celna ma jakas wartosc i tylko do zerwania takiej sa upowaznieni funkcjonariusze sluzby celnej | -1 | ||
~sara | toldi jest, lub powinien byc ministrem transpotru, duzo madrzejszy od swojego szefa, ale sam nie stworzy firmy z prawdziwego zdarzenia. nie zaplaci dla swoich kiero 500+. on moze tyko krytykowac | |||
~Witek | Plomba zakładowa to tzw. 1 nie ma żadnej wartości. Jedynie plomba celna jest zakaz ( ew. Kontrola ) . Plomba zakładowa jest po to żeby nic więcej nie wyjehxalo z firmy. | |||
~Krzysiu | To po co bierzesz niemlombowane palety? Byla w Liscie przewozowym informacja o mlombie? | |||
Puchacz1
| ~osmioklasista 2020 -01-07 20:52:58 toldi- piepszysz. plombe zakladowa kazdy moze sobie zerwac. tylko plomba celna ma jakas wartosc i tylko do zerwania takiej sa upowaznieni funkcjonariusze sluzby celnej A co z plombą "zakładową" której nr wpisany jest w CMR? Każdy może sobie zerwać? | |||
~zcx | Swoją wartoś plomba zakładowa pokazała idealnie. A idioci niech dalej wypisują, że nie ma ona wartości. | 4 | ||
ninobzik
| Jedna i druga plomba, ma służyć jako informacja, że towar który został załadowany w miejscu A, dojedzie ilościowo nie naruszony do miejsca B. Jest to informacja dla odbiorcy (służb celnych) że nie ma potrzeby sprawdzania ilości towaru, który jest zgodny z opisem w dokumentacji transportowej, podczas trwania transportu "pod plombą". Co do "wartości" plomby zakładowej a celnej, to nadmienie że zerwanie plomby celnej kosztowało 500pln. W obu przypadkach, koszty są jednak trudne do oszacowania, gdyż należy wyliczyć w te koszta czas potrzebny do kolejnego przeliczeniach towaru, a to w wyjątkowych sytuacjach może trwać w nieskończoność. | 3 | ||
ninobzik
| Apropo twego seffa, to niechaj cmoknie twe szanowne cztery litery. Skoro ktoś wziął się za przeładunek i zaplombowal naczepę, to niejako ten ktoś razem z zleceniodawcą przeładunku, ponoszą odpowiedzialność za stan ilościowy i jakościowy towaru. Nie wnikam czy byłeś obecny czy też nie było cię podczas przeładunku. Zresztą to powinno się samo przez się rozumieć. | 4 | ||
Puchacz1
| Apropo twego seffa, to niechaj cmoknie twe szanowne cztery litery. później został włożony na jeszcze inna naczepę który już nie został należycie zaplombowany i tak ja go zawiozłem a teraz jest problem Szef szuka "jelonka" i pewnie go ma. Biorąc naczepę do rozładunku Andrzej powinien sprawdzić czy należycie towar został zaplombowany. Jeśli nie, zgłosić i nie brać żadnej odpowiedzialności. | 1 | ||
~Grisza 1978 | Kolegamaproblemzznak amiinterpunkcyjnymia jakbyzapomnialoprzer wachtobylbyc*... | |||
~Sesek | No. Kolega z rodzinnej firmy pokazał mi przed chwilą na parkingu obciętą plombę celną w ręce bo dyspozytor zadysponował + 2 dwie palety mimo wiedzy o zabezpieczeniu celnym. Kierowca co dopiero się przjął. Co Wy na to? | |||
~Plum | sesek, kerofca sam siebie zrobił w Uuja -to dopiero. Zdają CE a wiedza jaka? Taka że "jakoś to będzie" i pote wożą na 2 kartach, pstrykach, a niech ich zamyykają za brak wiedzy. Jak chce wozić, a spedytor każe zerwać, to zawsze SMS plus adnotacja w CMR -tylko czy to wystarczy? Spedytora przecież nie ma przy otwieraniu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.