Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA


Szukam Spedycji Szwecja
ID: 248215

Poleca ktoś jakąś dobrą spedycje na Szwecję?
Mam dostępne 3 zestawy (naczepy standard) właśnie najlepiej pod Skandynawie
Dodam że firma ze śląska, doświadczeni kierowcy, sprawny tabor.

REKLAMA

Posty (29)

wrobel7767
2020-01-02 10:09:57
jak w temacie...
~jarek ogarek
2020-01-02 11:12:48
joba till alla fran ystad till paypala
~Mokra Ciupaga
2020-01-02 15:47:58
Javla Lastbilar 004652130
~Toldi
2020-01-02 18:31:30
Spagna Logistic. Lub sprejer Logistic maio oddział w Szczecinie poszukaj dokładnie w Googlach. Nie jeżdżę pod nimi ale słyszałem że ok
~jarek ogarek
2020-01-02 22:38:29
jevla lastbilar jest najlepszy to prawda - ale maja warunek tylko szwedzke marki czyli volvo i scania, dobre frachty i duzo roboty i platnosci na czas
~dobrya kolega
2020-01-02 22:42:17
LKW Wallter tez jest ok
~Mateusz
2020-10-20 08:52:11
Możecie podać kontakt do Javla Lastbilar?
Nie mozna znaleźć w google...
~jarek ogarek
2020-10-20 09:46:54
tam ciezko sie dostać, biora tylko z poręki, ktos musi cie wprowadzić tam pracują ludzie z byłego asg frakt -, nilson swenson, person itd to taki skandynawski pks, niestety stawki ostatnio spadły do ok 10 koron / km -ale płatnosc 14-21 dni
~Mateusz
2020-10-21 14:42:04
Panie Jarku, podasz mi więcej danych do tego Javla? nie mogę nic znaleźć w google...
~Mosiek
2020-10-21 15:59:11
Lkw walter też ma sporo na Szwecji polecam,
~KubuśTSNO
2020-10-21 18:12:38
Po cholerę ci Skandynawia?

Pole cam polski Adar, kierunki dr, IT, de plus nowe Hiszpania
~Prezes
2020-10-31 15:23:29
Dokładnie, szkoda szukać po zagranicach skoro na własnym podwórku mamy Adar który płaci tak samo a do tego masz karty paliwowe, automaty i tankowanie bez vatu
~Mosiek
2020-10-31 16:45:02
A po tej przygodzie z Adarym tylko bul kiszki pozostanie i dobra nora żeby przed komornikiem się skryć,
~Ziut
2020-11-02 11:24:56
LASTRA...
~Goral
2020-11-02 15:12:18
LKW Walter cala szwecje trzyma w kieszeni
~gosc
2021-01-11 11:11:39
DSV oddzial Landskrona, maja duzo relacji z Polski i Czech. Duza firma, stabilna na rynku.

tel kontaktowy do osoby zatrudniajacej Polakow +46 708 367 294
~Toldi
2021-01-11 11:48:17
Dsv jest de Best, po przygodzie z Dsv będziesz z komornikiem na Ty,
~Jailbreak
2021-01-16 12:43:25
do gosc: Polecasz ale roboty od niech nie bierzesz, tak? Inaczej wiedziałbyś że wyciągnąć od nich kasę za robotę to ciężka... robota...
~gosc
2021-01-27 16:05:47
przerabialem juz zachod, owszem fajna kasa na pierwszy rzut oka ale... jeden mandat tu, drugi mandat tu, na parkingu regularnie spuszczana waha no i jazda non stop bo spozniony jestem juz zanim otrzymam sms z adresem... przestalo sie oplacac mi na koncu.
Na Szwecje jezdzi sie z DHL, DSV, Ntex, Walter.
Ogolnie z tych 4 to DHL i DSV wychodza najlepiej stawkowo. Slyszalem negatywnie opinie, aczkolwiek ja nie mam na co narzekac. w kwietniu jak byl lament to nie musialem brac chwilowek na utrzymanie firmy, bo praca byla na biezaco dla tych co ciagaja naczepy DSV. na przetrwanie wystarczylo, a dzis sytuacja odwrotna, znow sporo ladunkow wiec nikt nie stoi.
kwestie promow, jedni lubia inni nie. osobiscie lubie polferriesa, lepiej tam jem niz w domu.
~Toldi
2021-01-27 18:27:01
Gość? Siorbiesz pytoga biurowa turwo od razu? Czy krzykiem trzeba cię Zmuszac c*elu?
~Lolek
2021-01-28 13:11:01
Jan Johansson Akerie.
Vstra Frolunda k. Goteborga.
Robota na Eu.
~Ntex
2021-05-31 14:08:59
Witam,

Zapraszam do kontaktu, poszukujemy przewoźników z własnymi autami w transporcie: Polska-Skandynawia.

728 805 561 - Iwo
~maly
2021-05-31 14:39:47
scandinavian expres ntex lkw walter
~wojtek
2021-05-31 16:33:22
7, 8sek za km? jaki miesięczny przebieg?
~pogromca de*ili
2021-05-31 22:05:40
7, 8 sek za km czy Wam sie sufit na głowe spadł !!!
~xyz
2021-08-03 15:21:17
nie szukaj zadnych spedycji bo kazda spedycja patrzy na swoj zysk. lepiej zatrudnic spedytora na pol etatu, wlaczyc mu Transa i Timo, i masz wszystko ogarniete. wyplate ustalic procent od kwoty netto i z zadna spedycja tyle nie zarobisz.
~jarek ogarek
2022-07-16 19:36:28
jevla lastbilar ab ekeri w tej chwili oferują warszawa - upssala 3500e ale prom musisz sam opłacic i chyba brak chętnych bo non stop wydzwaniają
DariuszV8
2023-01-24 19:35:43
Witam ma ktoś namiary na tą spedycję Jevla jakieś opinie i może się podzielić.
Z góry dzięki pozdr
~Andrzej C.
2023-01-26 15:24:46
lukasz. lipinski@jas. com
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 44.212.99.248

Dodaj
Anuluj
REKLAMA

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2023
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels