REKLAMA

Girteka Logistics inwestuje w nową flotę. Zamówiła 1800 Volvo FH
ID: 248168

Aż 900 zamówionych pojazdów to modele z funkcją I-Save, najnowszą technologią poprawiającą wydajność paliwową oraz zmniejszającą emisję CO2 nawet o 7%. Pierwsze pojazdy zostaną dostarczone już w styczniu 2020 r.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (90)

~Ł ysy
2020-01-02 22:44:57
To co, robimy uczciwie?
Zgodnie z Kodeksem Pracy.
Płatnego urlopu 28 dni. Reszta bezpłatna. Dosyć wyłudzania.
~3000zl
2020-02-26 14:55:52
Nie dyskutuj z szoferem!
Szofer, jak nazwa zawodu wskazuje powozi furmanką. Na nic innego nie ma wpływu, nikogo nie obchodzi co myśli. Robi, jeździ nie dyskutuje.
Nigdy nie pytaj co myśli. Jemu zawsze źle, zawsze mało. Prosty człowiek do prostej roboty za małe pieniądze. Osoby pokroju szofera nie mają szans na inną prace. Większość powoźnikow nie nadaje się do niczego innego.
Rok 2020 panuf sioferuf zweryfikuje.
Kierowca ma znać komunikatywnie jeden jezyk obcy, wykształcenie min średnie z maturą. Wszystko poniżej to niewykwalifikowana tania siła robocza. Z nimi się nie rozmawia. To gonisz do roboty. Piane, brudne, ogłupiałe patologiczne szoferstwo. Milczeć. Nie macie prawa głosu. Nikt ciebie nie wysłucha. Bredzisz szoferu, bredzisz. Nic nie wiesz, nie masz nic do powiedzenia.
Milcz
~Filou
2020-02-26 15:26:15
Girteka skonczy tak jak kiedys Ricö ktory myslal ze ilosc aut jest wazniejsza anizeli efektywne kilometry z ladunkiem bez wiekszych przestojow.

1

~kumidan
2020-02-26 17:49:17
Girteka, a Rico. podobieństwa są. Upadek, choć nie musi, może być bardzo hałaśliwy. Zachodnia klasa robotnicza nazwijmy, ma wywalone na profesję kierowcy międzynarodówki i na tym, przede wszystkim, ugra Girteka. Polaków, Ukraińców, Białorusinów, Litwinów, Łotyszy, Rumunów, Bułgarów są całe stada, gotowych wykonywać ten szmatławy zawód.
Zarządzając tak dużą flotą, glebę można zaliczyć, z dnia na dzień.
Wystarczy choćby zmiana na stanowisku dyr. banku kredytującego Girtekę.
Nowemu panu dyr. wystarczy, że ryj pana Girteki będzie mu obrzydliwy i rozpocznie się taniec z szablami.
~krak
2020-02-26 17:58:24
taa tKACZYKOWSKI I nASIEROWSKI też mieli upaść po roku. Tak duży biznes transportowy nie służy tylko do zarabiania pieniędzy. Przede wszystkim może służyć do prania pieniędzy. Dogaduję się z dużą fabryką że będę jeżdził za 1 euro za kilometr a ona mi będzie wystawiała kwity że jeżdżę za 2 euro. Fabryka ma koszty mniejsze a w papierach większe wydatki a taka girteka na milionie kilometrów zrobionych przez wszystkie auta ma milion pieniędzy wypranych z innych źródeł. Na transporcie nie zarobiła i nie straciła. Ale sioferakom ciężko to pojąć.
~Filou
2020-02-26 18:19:00
Girteka Logistics inwestuje w nową flotę. Zamówiła 1800 Volvo FH
IZamowienie w konzernie SAP softwear na digital calej floty nie mniej jak 1 milion euro
Inwestuja jak PiS. Zobaczymy :-)
~kumidan
2020-02-26 18:20:01
krak
Dlatego piszę, że przy tak dużej flocie, nie znasz dnia ni godziny.
Jeśli robią coś na grubo, wystarczy, że mocodawcy będą chcieli więcej z pralni,
Girteki plecy mogą mieć za małą powierzchnię i znowu usłyszymy''a miało być tak pięknie''
~Krokodyl
2020-02-26 19:22:33
Na stronach Girteki sa 2 letnie auta na sprzedaż. Czy ktoś może mi to racjonalnie wytłumaczyć?
Czyzby kupili dużo, a tanio, a teraz chca wypchnać po "cenie zakupu" :)
Ostatnio słyszałem od handlowca o firmie z Nowego Sacza która poczyniła podobna prakrtyke :)
Ludziska sie zastanawiali jak to mozliwe, że sprzedawali nowki auta z gwararcja taniej jak dealer :)
~jarek ogarek
2020-04-16 09:36:13
zaczynaja robic bokami - odnizyli dniówki dla kierowców,
trasa kutno - nl -polska firma 900 eur, przyjechał girteka z ofertą za 600 e -mozliwośc podstawienia 100 aut kazdego dnia
~Kris
2020-04-16 11:28:31
No i będzie jak z rico. Najpierw biorą wszystko w nadziei że koniunktura wróci ale ona nie wróci i ud. upią wszystkich w koło. Bo nie odbiorą zamówionych aut i naczep więc fabryka i dealer w doopie, okoliczne firmy w doopie bo 3 miesięcy bez roboty nikt nie wytrzyma. A nikt nie ma tyle kasy żeby przez 3 miesiące dokładać do 10 tys aut
ninobzik
2020-04-16 11:48:25
Krokodyl.
Znana jest praktyka girteki.
Do tej pory wszystkie auta sprzedawali dalej do Rosji.
A tutaj wiadomo, opłaty celno skarbowe można zaniżać według giełdy, ilości najechanych kilometrów, stopnia zużycia samochodu.

Biznes kwitł, tylko paskudnik coronawirus pokrzyżował im plany, umożliwiające dalszy błyskawiczny rozwój.

O szczegóły proszę nie pytać, publiczne forum jest jakie jest.
~Kris
2020-04-16 11:56:47
Nie tylko do Rosji te auta sprzedawali bo nawet w Polsce jest oddział tej firmy co handluje ich autami. Kupowali tysiącami to mieli mega rabaty a sprzedawali w cenach rynkowych. Rico miało ten sam schemat. Cały zysk był z handlu autami a kryzys ich pozamiatal
~Mistrz
2020-04-16 13:16:36
Kiedyś na parkingu mędrzec mi tłumaczył ze jaka polska sprytna bo zarabiają na sprzedaży aut a nie towarów i jak ładnie się rozwijamy a nie tak słabo jak Niemcy, a później dorzucil ze Niemcy przyjeżdżają do polski do pracy, ale jego córka robi u Niemca...
ninobzik
2020-04-16 13:32:17
Kris oddział mają w Poznaniu i to od niedawna, na ulicy bałtyckiej możesz spotkać ich auta, sztuk kilka.

Jednak widzę, że nie kminisz o czym jest mowa odnośnie rynku wschodniego.
Nie chwytasz tematu "przebitki" cenowej !)
~!!!iiii
2020-04-16 13:46:53
To żadna wielka tajemnica, cena 1szt volvo w zależności od wyposażenia (moc, skrzynia, kabina) dla girteki była 58-62tys eu, a za ile sprzedaje po 2 latach? Detaliczny odbiorca takie samo auto dostanie za 78-84. Inne marki tez maja taką politykę. Nie szkoda mi tych wielkich firm produkcyjnych, bo to male i średnie firmy płaca aby ci wielcy mogli kupić sobie taniej i jeszcze potem psuja rynek. Na koniec roku ci mali też będą mogli kupić Volvo za podobne pieniądze, bo już są extra ceny w serwisach. Prawdziwy efekt kryzysu będziemy mieli za 3-5mc, bo wtedy gospodarka pokarze kiedy faktycznie ruszy i na jakim poziomie.
~Gucio
2020-04-16 14:06:59
W ostatnim roku Girteka wykosiła sporo Polskich firm z dużych kontraktów, szli jak wściekli, pojawiali się tam gdzie wcześniej ich aut nie było widać, teraz patrząc co się dzieje mają zamiar brać wszystko jak leci, to co będzie z resztą, wytną konkurencję i na koniec będą musieli znacznie okroić flotę która dziś wynosi 6 tys ciągników siodłowych, a mieli plany do 2021r powiększyć flotę do 10tys stąd zamówienia Volvo, Daf, Mercedes. Na rynku zrobi się tak - kto taniej pojedzie ten ma ładunek - a jaki tego będzie koniec... Myślę, że zanim Oni nawet mieliby zbankrutować, to wcześniej inni popadają pierwsi, bo przecież bez zysku nikt woził nie będzie.
ninobzik
2020-04-16 14:12:50
Gucio, możesz mieć rację, pod warunkiem, że girteka ma na tyle ząbezpieczone plecy, że w ciągu trzech miesięcy nie straci płynności finansowej.
Ale tutaj można się spodziewać interwencji państwa litewskiego.
Nie pozwoli aby tak duża firma padła, tym bardziej że jest głównym magazynem i dystrybutorem produktów na kraj i ościenne
~Sid
2020-04-16 17:44:31
Ja tam życzę girtece jak najgorzej firma rozrasta się bo nie gra czysto...
~Sid
2020-04-16 17:46:21
Auta z gierki tak 2 letnie które serwisu i nowego oleju nie widziały...
ninobzik
2020-04-16 18:00:36
Widzą co tyle ile wymaga producent, w innym przypadku tracą gwarancję.
~Gucio
2020-04-16 18:12:45
Girteka bazuje na naczepach firankach i chłodniach, oraz ciąga naczepy podwykonawców - takich jak A... on (tu właśnie wygryźli sporo Polskich firm) , dali ciągniki siodłowe z kierowcami -bo naczepy ciągają należące do firmy. Auta szły na sprzedaż nawet 1, 5 roczne, bo podwójne obsady wykręcały tam niezłe km na chłodniach. Oprócz Litwy mają lokalizację w PL i D co daje spore możliwości w D mają wynajęte dwa place w dwóch lokalizacjach. Mało tego szykowali się na czwarty oddział w GB -ale po brexicie temat ucichł. Jeśli chodzi o logistykę i magazynowanie to mają opanowane, towar jedzie z zachodu wpadasz na LT 3-4 h i już jedziesz dalej na wschód Rosja, Kazachstan itd. Ja bym się nie obawiał przez polskich przewoźników tak PM jak właśnie tej konkurencji która już jest na Naszym krajowym rynku -bo już od dawna biorą ładunki od Nas na zachód-wschód.
ninobzik
2020-04-16 18:20:14
PM jest właśnie tak skonstruowany, aby podciąć skrzydła wschodnim przewoźnikom.
Zabójcze dla tych firm, mogą okazać się powroty do domu, o ile nie pozwolą im polscy przedsiębiorcy brać ładunków.
Jednak znając życie i polską tendencje do pazerności, to niebawem girteka stanie się naszym narodowym psieffoznikiem
~Ryszard
2020-04-16 18:23:40
Od tej Korony, już wam się całkiem we łbach poprzewracało... sami fachowcy, znawcy tematu... Bziku już trzeci tydzień leje do butli, bo się boi wejść do kibla, a tu widzę taki talent... oj marnujesz się za farera
~!!!iiii
2020-04-16 18:33:08
Jeśli Girteka ma swoje magazyny w PL, DE, LT, RU to coś takiego jak PM im nic nie zrobi, bo papier przyjmie wszystko, pieczątka na każdym magazynie z rożnych destynacji i neutralizacja dokumentów gotowa. Auto co 8 tygodni do kraju rejestracji (myślę, ze w PL i DE będą mieli najwięcej aut) i tyle im groźny PM. Dalej będą ładować co popadnie a male żuczki transportowe będą klękać jeden po drugim. Taką mogą mieć strategie na PM mam nadzieje, że nie poradzą sobie z nadchodzącym kryzysem i będą firma, która spektakularnie zwinie skrzydła jak zachodzące słońce Weberersa.
ninobzik
2020-04-16 18:37:04
Rysiu, leje na trawniku, czysto i przyjemnie !!
Masz coś w temacie do powiedzenia, czy wpadłeś poszczekac? ?
~Wacek
2020-04-16 21:46:46
Po co tej girtece tyle pieniędzy to ja nie wiem. Mało i malo
~jarek ogarek
2020-04-17 09:01:01
obcieli kierowcom sredniao 10 eur / dniówki przy 6000 tys kierowców daje -60 000 eur oszczędności dziennie czyli 1 800 000 eur / miesięcznie
jest o co walczyc
~!!!iiii
2020-04-17 09:55:34
efekt skali w malej firmie te 10e może być za mało.
~Kris
2020-04-17 10:22:24
Procenty zawsze są te same. A to pokazuje że wynagrodzenia co najmniej 15% w dół. A podejrzewam że to nie jest ostatnie słowo. Na razie kierowcy się burzą bo to tych pustych łbów jeszcze nie dociera skala spowolnienia
~Kris
2020-04-17 10:25:30
Tępy kierowca nie rozumie że jak kino nie pracuje to pani z kina nie zarabia a jak nie zarabia to nie kupi nowej lodówki a jak nie kupi to hutą co robi blachę na lodówki nie sprzeda. A jak nie sprzeda to kierowca nie będzie miał co wozić z Huty. Ale kierowca twierdzi że kino to on ma w domu bo ma że szwagrem abonament na netflixa i że transport zawsze będzie potrzeby. Owszem będzie ale nie w takiej skali jak do tej pory
REKLAMA
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.236.52.197

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2020
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Kierowca do zabrania - Potrzebujesz się dostać do auta? A może masz wolne miejsce i możesz podrzucić drugiego kierowcę gdzieś na Twojej trasie?
Kierowca Do Zabrania

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels