ID: 247970
UE przyjęła PAKIET ZAGŁADY Polskiego Transportu
ID: 247970
ID: 247970
Obawiam się, że w przyszłym roku będę musiał zwolnić część kierowców z uwagi na przyjęcie Pakietu Mobilności. Nadchodzi wzrost biurokracji oraz wzrost kosztów prowadzenia działalności transportowej. Najbardziej boli mnie opinia niektórych kierowców, którzy się z tego cieszą... Jeżeli 15% kierowców zostanie w przyszłym roku zwolniona z pracy to jest to dla was dobra wiadomość? Naprawdę? Tego chcecie? Płacę kierowcom 330zł dniówki i więcej już nie jestem w stanie zapłacić bo nic sensownego dla mnie już nie zostanie a i tak są to grosze w stosunku do potrzebnego kapitału w obrocie i nerwów związanych z transportem. Jak dojdą nowe utrudnienia i koszty to ja nie wiem co będzie... Najpierw będzie trzeba zwolnić 20% kierowców a potem nie wiadomo czy firma wytrzyma...
Obawiam się, że w przyszłym roku będę musiał zwolnić część kierowców z uwagi na przyjęcie Pakietu Mobilności. Nadchodzi wzrost biurokracji oraz wzrost kosztów prowadzenia działalności transportowej. Najbardziej boli mnie opinia niektórych kierowców, którzy się z tego cieszą... Jeżeli 15% kierowców zostanie w przyszłym roku zwolniona z pracy to jest to dla was dobra wiadomość? Naprawdę? Tego chcecie? Płacę kierowcom 330zł dniówki i więcej już nie jestem w stanie zapłacić bo nic sensownego dla mnie już nie zostanie a i tak są to grosze w stosunku do potrzebnego kapitału w obrocie i nerwów związanych z transportem. Jak dojdą nowe utrudnienia i koszty to ja nie wiem co będzie... Najpierw będzie trzeba zwolnić 20% kierowców a potem nie wiadomo czy firma wytrzyma...
~DAFik*.41.32.79
*.41.32.79
Posty (192)
~kris | Kierowca to wytłumacz mi jedno. Jesli polskie firmy padną i do tego jeszcze ukraincy pojadą do niemiec to jak ty chcesz się załapać do roboty u niemca? | 1 | ||
~kris | Pavel a te 9, 19 to netto czy brutto u niemca? | 1 | ||
~Ordynator teraz Pan! | kris, wytłumacz mi jedno. Ci cię to obchodzi? Pilnuj swojego. | 1 | ||
~kris | Ordynator Ja tylko próbuję zrozumieć sposób postrzegania swiata przez kierowcę. Wszystko padnie ukraicy pojadą do niemiec a na rynku pracy dla kierowcy nic sie nie zmieni | 1 | ||
~kierowca | Kris Ja już tam pracuje... Zobacz tylko jakie jest zapotrzebowanie na kierowców w D, zobacz ile rocznie tysięcy kierowców niemieckich idzie na emeryturę (u nich emeryt nie wraca z powrotem by dorobić, swoje już zrobił, kupuje kampera lub przyczepkę i zaczyna drugie życie). | 1 | ||
~kris | Przeciez nawet deb. il zrozumie ze jest jakis ciąg przyczynowo-skutkowy | 1 | ||
~kierowca | Zwiedza, cieszy się życiem. | 1 | ||
~kris | Nie wiem jakie jest zapotrzebowanie na kierowców w niemczech. Nawet nie wiem jakie jest w polsce. Bo nie kupuje tych głupot o tym ze brakuje 100 tys. Ale dla mnie jest jasne ze jak kierowcy z polski pojadą do niemiec i do tego pojadą ukraincy to jakos to moze zachwiac tym rynkiem | 1 | ||
~DAFik | Ludzie o waszej mmentalności sprzedali w Polsce kiedyś fabryki... Jakim durniem trzeba być żeby życzyć zamknięcia Polskiej firmy/fabryki i cieszyć się, ze będzie można jechać za granicę pracować? | 1 | ||
~kris | Pavel to napiszesz czy to netto czy brutto? | |||
~kris | Dafik zawsze tak było jest i będzie. Nie ma co się obrazac na rzeczywistość | 1 | ||
~kierowca | Kris przecież u Nas też nie wszyscy padną, jest dużo prężnych firm, poradzą sobie, padną najsłabsi znaczy "dziadtransy". Spokojnie przez PM transport nie zginie, nie zawali się tylko oczyści z transportowego gów... a. | 1 | ||
~kris | Ja nie twierdzę ze transport padnie. Tylko trochę mnie smieszy takie gadanie kierowców ze pojadą pracować do niemiec. Kto miał pojechac to juz pojechal a nowi moga miec juz tylko gorsze warunki. Niektórym się ciagle wydaje ze niemiec to sra nutellą taki tam dobrobyt | |||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:25:57 "Pavel a te 9, 19 to netto czy brutto u niemca? 98 euro (Niemcy) i 111 euro (Polska) to porównane koszty utrzymania pracownika (kierowcy) dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy. Jak widać, +/- to samo. | 1 | ||
~kris | Ja pytam czy stawka 9, 19 to netto czy brutto. Bo czarujesz tutaj kwotami a one nie do konca są prawdziwe. MOze sie okazac ze ta niemiecka stawka to wcale nie jest taka super | 1 | ||
~kierowca | Kris życie, różnie to jest, wszędzie trzeba pracować, za darmo nikt nie da. Zmykam na spacer z psem. Miłego wieczoru. | 1 | ||
~kris | Poza tym posługujesz sie pojeciem koszt utrzymania pracownika. A wiesz co się składa na ten koszt? | 1 | ||
~kris | Pavel i na tym polega idiotyzm tego rozwiązania. Pomijam wysokosc wypłaty dla kierowcy. Chodzi o to ze to są rózne system. Inne składniki wchodzą do wynagrodzenia i są nieporównywalne. Bo u nich i u nas kwota netto i brutto inaczej się kształtuje | 1 | ||
PavelSPM
| 2019-12-20 20:38:24 ... koszty utrzymania pracownika (kierowcy) PRACUJĄCEGO NA TERENIE NIEMCZECH dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy... | 2 | ||
~kris | Widzę pavel ze nie do konca czujesz temat. Prosty przykład Od stycznia u nas pensja brutto minimalna to 2600 zł. Netto 1930 ale całkowity koszt dla pracodawcy 3130 zł. A ty widzisz tylko te 2600. Nie wiem jak w niemczech wyglądają składki na ich zus i ubezpiecznie zdrowotne. Inne są progi podatkowe inne diety itd it. Więc jak mozna to porównywać? | |||
~Breaker Breaker | I tak tego nikt nie będzie sprawdzał. No może ze 2 razy zrobią pokazówke i to wszystko | 2 | ||
~kiero | niemiec wam zapłaci zapłaci 3 tys euro ale na papierze, do łapy dostaniecie 1 tys. euro za 3 miesiące w kabinie | |||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:40:08 "Ja pytam czy stawka 9, 19 to netto czy brutto... " 9. 19e (Niemcy) - brutto, jak i 3e (Polska) też brutto. Dieta 24e (Niemcy) jak i dieta 49e plus rycz. za nocleg 37. 5e (Polska) są zwolnione z podatku. | 2 | ||
~kris | Pavel to ile zarabia się wg stawki niemieckiej i wg polskiej? | |||
~Miro | Kiedyś przestrzegałem, kręcicie na siebie bat. Wyzysk, rozpychanie się. Astronomiczny rozwój floty przy pomoc wschodu. Zakaz45 h pauzy powinien już być alarmem. Usr a się wszystkim. Pretemt po jajcach, dostaną wszyscy. Przez waszą pazerność. teraz faktycznie może się nie opłacać, sami sobie wykrakaliscie. | 2 | ||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:49:12 "Widzę pavel ze nie do konca czujesz temat... " Czyja by krowa muczała o "odczuciu tematu" a twoja by pomilczała. Powtarzam, 98 euro (Niemcy) i 111 euro (Polska) to porównane koszty utrzymania pracownika (kierowcy) PRACUJĄCEGO NA TERENIE NIEMCZECH dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy. Jak widać, +/- to samo. | 2 | ||
~kris | A ja ci mowię ze kwota brutto to nie jest pełen koszt utrzymania pracownika | |||
~kris | A po drugie ile z tego co napisałes kierowca dostaje netto? | 1 | ||
~Rysiek777 | praca u polskiego dziada = 400e wynagrodzenia za 300h pracy praca u Niemca - 12e/h za mniej nie zatrudniają no chyba że tuż przy miedzy | 2 | ||
~kris | Czyli wg ryska u niemca jest 3600 euro dla kierowcy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz