ID: 247941
FAKTORING
ID: 247941
ID: 247941
Poszukuję faktoringu, polecenia mile widziane
Poszukuję faktoringu, polecenia mile widziane
~Karolina*.180.153.169
*.180.153.169
Posty (79)
~Eva | Czyli jeśli ktoś ma inne doświadczenia i jest zwolennikiem pewnego rodzaju rozwiązań to od razu reprezentuje konkretną firmę? Otóż nie. I oczywiście nie zaprzeczam Twoim/Waszym sytuacjom i nie wypowiadam się odnośnie każdego faktora, tylko co do zasady w kontekście samej usługi. | 2 | ||
~Klaus | różne są doświadczenia bo nie dla każdego dana usługa się nadaje. Najlepiej szukać i nie decydować się pochopnie | 2 | ||
~Mariusz7 | @jarek ogarek Sa ten inne firmy. Jeśli chcesz płacić tylko gdy finansujesz faktury to polecam smeo. Nie pałce nic za posiadanie tam konta jesli go nie uzywam | 2 | ||
~JanekSzofer1961 | Polski Pracodawca (Dziadtrans), to taka cwana k. u. r. w. a złodzejska jest, co wyraźnie widać po tym forum.. ! Doskonale wiedzą łajzy co, komu ile i kiedy powinni płacić. ! Ale gdzie tam, przecież jakby to wyglądało żeby kogoś nie w. y. r. u. c. h. a. ć, koledzy powiedzą.. cieńki jesteś, nie umiesz myśleć, nie nadaje się.. A żebyście głupie k. u. t. a. s. y. śmierdzące wiedzieli że to dzięki wam cały ten B. u. r. d. e. l w branży się dzieje. !!! To przez was Urky zclewają Polskę. !!! Historia was osądzi. ! Ale przed ten My Kierowcy.. !!! | 2 | ||
~Makaron | @Klaus zgadzam się. Wielu popełnia ten błąd że wybiera piuerwszą lepszą firmę i później problemy tylko rosną | 2 | ||
~Ł ysy | Może lepiej będzie zrobić dym i wymusić na rządzących zmianę przepisów? Lobby banksterów jak widać ma się dobrze. Na jakiego wała udzielać kredyty na 5-8% skoro można na 30%? Wystarczy tylko zmienić nazwę produktu z kredytu na faktoring. Regulacja prawna określająca max termin zapłaty na 30 dni załatwiłyby sprawę. Ale wtedy gang bankowców nie będzie zarabiał. | -2 | ||
~Frey | Nigdy faktoring. Przenigdy. Lepiej już z ladyboyem z Tajlandii się zadać. Człek myślący nawet nie potrzebuje pytać dlaczego. Podobnie jest z każdym leasingiem z początkowa wpłata 0-1% i fakturowaniem netto zagranicy przy sumach Vat-u maks 2-3 koła na miesiąc. O potworku o nazwie skonto nawet nie wspomnę. To wszystko robaki, które udupily masę firm. A do tego cenowo/kosztowy wyścig pod tytułem : ja nie pojadę? I mamy to co mamy. A będzie gorzej. To taka moja 17-letnia obserwacja:) | 1 | ||
~kris | To ja napiszę o jednej firmie faktoringowej. Nazywa się FINIATA. Założycielem jest facet z niemiec który we własnym kraju ma zarzuty o przekret na 30 mln euro. W 2017 roku to było objawienie na Polskim rynku. W jednym z wywiadów stwierdził ze dlatego wybrał Polske bo tu nie ma takich obostrzeń czytaj można kręcić lody bo faktoring nie podlega pod nadzór bankowy. I teraz najlepsze Finieta SP. z oo. ma kapitał 5 tys PLN i na rozpoczecie działalności dostała prawie 200 mln PLN kredytu z banku ING. Ja chciałem 50 tys zł to nie dostałem ale firma kogucik dostaje. A na czym polegała innowacyjność tego start up. Chwalili sie że mają innowacyjny sposób oceny wiarygodności kontrahenta. Do tej pory firmy faktoringowe wymagały informacji o obrotach na rachunku a tutaj nowość zeby nie tracić czasu trzeba było podać login i hasło do konta a ich algorytm zaciągnie sobie dane i w 5 minut policzy twoją zdolność. Nie wazne ze ma pełną listę klientów kto komu ile płaci. Wazne ze szybko. No i oczywiście jednego pieknego dnia mozesz obudzić się bez kasy na koncie. Łysy ma rację to lobby bankowe ma w tym udział wystarczy popatrzeć które banki finasują które firmy faktoringowe. W koncu po co sie meczyć z kredytem na 5% jak mozna miec 30% na rok | 2 | ||
~kris | Dla wszystkich entuzjastów faktoringu proponuję takie cwiczenie strona ministerstwa s://ek rs. ms. gov. pl/web/wyszukiwarka- krs/strona-glowna/in dex. html wystarczy wpisac nazwę firmy i sobie sprawdzić gdzie idzie wasza kasa Ktos tu pisze o firmie SMEO a tu takie kwiatki kapitał 5 tys zł, Prezes rocznik 83 czyli klasyczny słup a udziałowiec TRINITY SHELF COMPANIES i Smeo S. A. | |||
~kris | ALbo następna firma Monevia oni co prawda mają większy kapitał zakładowy ale udziałowiec to EGB INTERNATIONAL S. A. R. L. z siedzibą w Luksemburgu czyli raju podatkowym | |||
~Pomidor | a jaka jest przewaga faktoringu nad kredytami? @Makaron Ty masz jakieś doswiadczenia? | |||
~Roman | Koledzy - a co z ubezpieczeniem należności?? Działałem kiedyś też w branży tartacznej i bardzo pomogło kilkukrotnie... Czy w transporcie nikt tego nie stosuje?? | |||
~kris | Myslisz ze hermes albo coface ubezpieczy fracht za 1000 zł? Oni ubezpieczają tylko pewne transakcje na których nie stracą. Moze jakbys miał stałego kontrahenta i obrót z nim 100 tys na miesiac to moze by poszli na cos takiego | |||
~Roman | Eulerhermes może nie? Ale w przypadku kontenerów po kraju gdzie masz zamknięty światek zleceniodawców to może? Natomiast KUKE? Wydaje mi się, że to możliwe? Próbowałeś? | |||
~Frey | To ja odpowiem. W tej branży to nie działa. Są 4 ubezpieczalnie, które owszem zajmują się transportem, ale z uwagi na obowiązujące u nich warunki uzyskania takich polis, działają one de facto wylacznie na potrzeby "kredytowych" dostawców paliw. I to takich z "górnej półki" jeżeli chodzi o skalę działalności. Jakie to ubezpieczalnie, to Szefy wiedzą, gdyż albo pokazują im dok. fin., albo płacą składkę na fv za ON. A nawet jezeli, to zlecenia od "pewniaków" szkoda ubezpieczać, a np. "transowych" nikt nie ubezpieczy, bo ewentualną polisa zeźre 150% marzy. I koło się zamyka. Stąd tyle "wycinek" | -1 | ||
dunek
| Faktoring to jest gwóźdź do trumny. Jak z niego korzystasz jesteś bliski upadku | |||
~Frey | Czwarta firma to Atriadus | |||
~kris | No własnie pewnego klienta nie trzeba ubezpieczac a niepewnego nikt nie ubezpieczy. Po prostu trzeba zapłacic frycowe zanim połapiesz kto płaci a kto nie. Ewentualnie nie jezdzic dla jednego zeby nie utopic kasy w jednym miejscu i ustalic sobie samemu jakis limit u danego zleceniodawcy po przekroczeniu ktorego nie jezdze az zapłacą | -1 | ||
~kris | Poza tym nawazniejszy problem to taki zeby ubezpieczyc kontrahenta on musi poakazac swoje dokumenty ubezpieczycielowi a ten nie zawsze chce to zrobic. Kiedys pracowałem w hurtowni stali i mielismy klienta który zawsze płacił jak w zegarku ale jak usłyszał ze ma komus pokazac swoje ksiegi to powiedział ze nie bedzie u nas kupował. Wiec jak wyskoczysz jakies spedycji zeby pokazali papiery firmir ubezpieczeniowej to mogą cie wysłac na drzewo bo inni przewoznicy nie robią im pod górę | |||
~Roman | No tak - kiedyś w transie były jakieś dane czy dana spedycja płaci czy nie? Ja chcę wozić kontenery więc nie wiem czy na kontenerowym obecnie są takie opcje - czekam jeszcze na rejestrację... Jeżeli przewoźnicy by współpracowali to można by szybko eliminować takie niepłacące spedycje. | |||
~kris | Masz trochę naiwne podejscie do tematu. Wspólpraca itd. Tutaj kazdy dba o swoje i kazdy musi frycowe zapłacić. Albo przezyjesz albo zginiesz | |||
~Roman | Ja już płaciłem kolego frycowe naście lat temu. Teraz chcę wrócić do tematu bez płacenia ponownie za te same błędy. Wtedy jeździłem lohrami pod dwiema-trzema stałymi zweryfikowanymi spedycjami + robiłem z transa zlecenia za gotówkę (przywiezienie aut, maszyn itp). Temat kontenerów jest dla mnie obcy dlatego się zastanawiam jak go ugryźć bez ponoszenia strat. Czy obecnie na transie nie ma danych czy dana firma płaci/nie płaci? Używasz tego? Chyba to najprostszy sposób? | |||
~kris | Ja z transa nie korzystam wogóle. Ale owszem jest to jakas wskazówka co nie znaczy ze daje gwarancję. Jasne ze jak firma ma połowę negatywnych wpisów to nie ma co liczyć na to ze akurat tobie zapłaci. Natomiast co do samych kontenerów to tematy sa połapane i jak ktos wystawia takie ładunki na transie tzn ze to są jakies ochłapy których nikt nie chce brac | |||
~Roman | Nie mówię o transie ale o kontenerowym tzn s://www. e-containers. eu/ obecnie z tego co widzę... Wiadomo, że od czegoś trzeba zacząć i poznać kontrahentów. Pytanie czy na kontenerowym są też opinie o płatnikach? | |||
~kris | Tu ci nie pomogę bo nie znam tematu. Nie moja działka | |||
~Roman | No to muszę założyć osobny wątek - czy np te same spedycje są i na kontenerowym i na transie... | |||
~Roman | W sumie na stronie tytułowej tej giełdy transportowej jest napisane "ochrona płatności"... Cokolwiek to znaczy?:) Mam nadzieję, że jutro wróci w końcu babka która rejestruje nowe firmy bo już od sylwestra się jej doczekać nie mogę i się wyjaśni wszystko... | |||
~Makaron | jak dla mnie przede wszystkim brak tylu wymagań co z kredytami. Obserwuję ale nie korzystam | |||
~Roman | Jednak wracając do KUKE stoi tam, że: Zalety ubezpieczenia należności Europolisa Zabezpie czamy firmę przed nieotrzymaniem płatności za dostarczony towar lub wykonaną usługę. Umożliwiamy ubezpieczenie pojedynczego odbiorcy lub pojedynczej transakcji (czyli kolego kris nie widzę tutaj przeciwwskazań do frachtu za 1000pln!) Uproszczone procedury ubezpieczeniowe dostosowane są do działalności firmy rozpoczynającej działalność handlową. Ubezpieczenie obejmuje zasięgiem większość rynków europejskich oraz Polskę. Składka jest jedynym kosztem ubezpieczenia, bez dodatkowych opłat oceniamy wiarygodność handlową kontrahentów i windykujemy ubezpieczone należności. | -2 | ||
~Kris | To że ubezpieczaja pojedyncze transakcję nie oznacza że to obejmuje transakcję na 1000 zł. Ale próbuj to twoje pieniadze |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.